abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199953303
pi_199953442
@Tele_6: dat klinkt als een best serieuze bijbaan! Leuk zeg ^O^

@Blues: hoi!
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_199953647
Jaloers, @Blues! Hier lig ik voor wagenwijd open raam en er begint nu een klein briesje te komen dat enigszins koeler dan de slaapkamer voelt. Woonkamer is nog 'gewoon' 28 graden.

Hoi Lot! Klinkt spannend van je baan, hopelijk snel rond en rust!

Hier twee keer twee minuten wat laffe regen vanavond en dat was het. :')

Ik had m'n buurvrouwen geappt, dat ik wil/moet oefenen met in een auto zitten met iemand erbij en of ik dat af en toe met hen mag doen. Wilden ze graag bij helpen O+ . Morgen ga ik samen met één vd twee naar de Praxis om wat spullen te halen voor de nieuwe afscheiding die we gaan maken tussen onze tuinen. Hartstikke dichtbij, maar wel eerste keer ooit dat ik met haar in n auto zit. Vorig weekend voor eerst in 4 maanden weer met iemand erbij stukje gereden en dat was m'n beste vriendinnetje die ik al twaalf jaar ken, dus dit is wel wat verder uit m'n comfortzone weer. Zeker omdat ik vandaag ook ongesteld werd, dus sowieso dan met regelmaat buikpijn (wat triggert) en darmen van slag (wat ook triggert). Maar t gaat vast goed en dan ben ik weer een stapje verder :). Ik ben nu zo ver dat ik wel denk/geloof dat ik het kan, maar het liever niet ook daadwerkelijk doe :D en ik wil naar dat ik het kan doen zonder over na te denken.

@Sarabi ik lees overdag vaak iets minder aandachtig (zeker met dit weer, dan werkt m'n hoofd sowieso niet zo goed). En dan lees ik snel over dingen heen. En ik wilde zeggen dat ik t wel goed van je vind om gewoon eens te vragen of er iets achter zit of niet, als je dat gevoel een beetje hebt. Je menu klinkt heerlijk :9
pi_199954094
Gaat je lukken Vlinder! Succes ^O^
pi_199954488
We hebben het gevoel dat we Netflix uitgespeeld hebben(geen leuke series meer) dus nu ziggo series uitchecken: mr Mercedes. Een lekkere Stephen King! En 3 seizoenen. Heerlijk *O*
pi_199954560
Poeh, dat was een hele bijlees!

@Lot_1 Hoi, nog iemand met werk gedoe.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk ook een knuffel voor @Lonaa's F

@AnneX, de "allerliefste" is letterlijke vertaling. Ik stond in het begin ook vaak raar te kijken wat voor liefdesverklaringen de heren elkaar gaven bij bijvoorbeeld een verjaardag. Maar sinds een paar jaar is google translate wel wat beter geworden gelukkig.

Met vriendin vanavond alles rondom het ontslag doorgenomen. En er is zo ontzettend veel duidelijk geworden. Denk wel dat ik een besluit heb genomen, moet alleen nog even maandag een vraag stellen aan de OR

Nu even de keuken opruimen en slapen. :O
We have far more in common than that which devides us..
pi_199954815
Ik vind allerliefste wel een heel mooi woord eigenlijk O+

@Barreltje, je leven even als soapserie. Daar zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten. Ik hoop dat het allemaal snel weer in een rustiger vaarwater komt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Blues ik heb je hulp/advies/tips nodig! Ik ga volgende week een dagje naar Utrecht. Heb je tips voor leuke winkeltjes, plekjes om te eten etc? En omdat mijn moeder ook meegaat moet het wel rolstoeltoegankelijk zijn. Ook enig idee waar in het centrum rolstoeltoiletten zijn? Vast op het centraal station wel, maar verder ook nog plaatsen? Ik hoef geen tips voor musea en dergelijke deze keer, mijn moeder wil alleen winkelen. (oh god wat heb ik een hekel aan winkelen :X ) (anderen met tips ook welkom natuurlijk :+ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199955506
Mogge!
Ik zal zo eens op pad voor verse foto's / hondenronde, maar ik had nog wat liggen.

Onbekende kleine blommetjes

En nog meer onbekende kleine blommetjes

Een witte vingerhoedskruid
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 juni 2021 @ 07:30:00 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199955521
Mogge :W

Straks de eerste politieke bijeenkomst in negen maanden. Een regionaal congres fysiek :o.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199955533
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 01:14 schreef Isabeau het volgende:
@:Blues ik heb je hulp/advies/tips nodig! Ik ga volgende week een dagje naar Utrecht. Heb je tips voor leuke winkeltjes, plekjes om te eten etc? En omdat mijn moeder ook meegaat moet het wel rolstoeltoegankelijk zijn. Ook enig idee waar in het centrum rolstoeltoiletten zijn? Vast op het centraal station wel, maar verder ook nog plaatsen? Ik hoef geen tips voor musea en dergelijke deze keer, mijn moeder wil alleen winkelen. (oh god wat heb ik een hekel aan winkelen :X ) (anderen met tips ook welkom natuurlijk :+ )
}:|
Ik wilde je naar het kruideniersmuseum (geen museum, ouderwetse snoepwinkel) sturen, om nog íets leuke in die dag te stoppen, maar ze zijn dicht tot het najaar }:|

Wordt vast veel te heet voor winkelen. Nieuwe Hoog Catharijne bekijken? Jij om je heen kijken, zij naar de winkels kijken. En airco.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199955542
Ik ga zo sporten en dan de hond uitlaten en vanmiddag naar mijn ouders, al dan niet met F.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199955549
Waarom willen mensen toch zo graag fysiek? Ik hoor dat er op mijn werk ook alweer lui staan te trappelen om weer vaak te forenzen, na 15 heerlijke maanden thuiswerken.
Ik bezin me nog op mogelijkheden om daar een stokje voor te steken. Gelukkig ben ik (en mijn directe collega's met mij, die denken er ook hetzelfde over) stukken productiever vanuit huis. Maar dat voordeel vermindert wel als de rest met z'n suffe hoofd collectief op kantoor gaat zitten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199955552
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 07:35 schreef Vanyel het volgende:

}:|
Ik wilde je naar het kruideniersmuseum (geen museum, ouderwetse snoepwinkel) sturen, om nog íets leuke in die dag te stoppen, maar ze zijn dicht tot het najaar }:|

Wordt vast veel te heet voor winkelen. Nieuwe Hoog Catharijne bekijken? Jij om je heen kijken, zij naar de winkels kijken. En airco.
Oh jammer van dat winkeltje, klinkt leuk. En airco is alvast een goede tip :Y

Ik ben heel bang dat het vooral kledingwinkels of zo worden. Dus ik wil zelf ook nog iets zien wat ik wel leuk vind.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199955582
Mocht je moeder het oude HC kennen is het sowieso leuk om het nieuwe te laten zien. Dat hebben ze echt een heel modern ding van gemaakt.
Ik vind het contrast met de smalle straatjes net erbuiten vooral wel leuk. Loop je van grootse mall zo kleine oude stad in. Heeft wel wat.
Maar agz ik niet winkel weet ik ook nul winkels. Ja dat de markt voor HC is op marktdagen en dat ik nu een verse stroopwafel zou willen....
pi_199955856
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 23:24 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Sarabi ik lees overdag vaak iets minder aandachtig (zeker met dit weer, dan werkt m'n hoofd sowieso niet zo goed). En dan lees ik snel over dingen heen. En ik wilde zeggen dat ik t wel goed van je vind om gewoon eens te vragen of er iets achter zit of niet, als je dat gevoel een beetje hebt. Je menu klinkt heerlijk :9
O+

Ik had het er in DM met anderen al over, dat deze SC in ieder geval 'veilig' genoeg voelt om het te durven vragen. Toffe mensen hier :)

:O Tijd om pokebowls te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 19-06-2021 10:18:45 ]
  zaterdag 19 juni 2021 @ 09:18:12 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199955894
Ik moet nog bedenken wat ik voor vaderdag doe.. aangezien mn ouders dan terug reizen...
Niet handig om iets groots oid te geven.. :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 19 juni 2021 @ 09:18:55 #17
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199955898
Tevens op zoek naar een tuincentrum hier in de buurt zodat ik wat aan m'n balkon kan doen.. maar is nogal lastig geloof ik..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199955989
Mogge!

Is de terugreis net zo lang? Misschien een tas met wat lekkers voor onderweg?

Zometeen een eindje fietsen naar het eerste verjaardagsfeestje in 15 maanden en veel mensen zien
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 19 juni 2021 @ 09:37:27 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199956032
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 07:54 schreef Vanyel het volgende:
Mocht je moeder het oude HC kennen is het sowieso leuk om het nieuwe te laten zien. Dat hebben ze echt een heel modern ding van gemaakt.
Ik vind het contrast met de smalle straatjes net erbuiten vooral wel leuk. Loop je van grootse mall zo kleine oude stad in. Heeft wel wat.
Maar agz ik niet winkel weet ik ook nul winkels. Ja dat de markt voor HC is op marktdagen en dat ik nu een verse stroopwafel zou willen....
Sociale wezens en sociale banden en sociale relaties opdoen en versterken O+

Ligt natuurlijk enorm aan soort werk, setting en personen.
Ik ga 'hybride' werken zoals dat zo mooi heet, heerlijk, kijk er naar uit *O*
In complexere situaties met meerdere (externe) mensen kom ik ook veel beter uit de verf vind ik, dus zin in *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199956211
Horrortulpupdate na de plensbui van gisteravond.

Ze schudt het af.

40mm is hier gevallen zegt onze regenmeter! Dat is een enórme plens!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 19 juni 2021 @ 09:59:01 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199956245
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 09:56 schreef sigme het volgende:
Horrortulpupdate na de plensbui van gisteravond.

[ afbeelding ]
Ze schudt het af.

40mm is hier gevallen zegt onze regenmeter! Dat is een enórme plens!
Fluffy rot :9

En lekker, de grond kan het gebruiken. Jammer wel dat het er zo enorm benauwd door wordt met die hoge luchtvochtigheid
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 19 juni 2021 @ 10:05:35 #22
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199956337
@Myr jij zocht dingen voor Amsterdam toch?

Ik las net dit en kreeg spontaan trek:
https://miljuschka.nl/kna(...)osterse-delicatesse/
pi_199956745
Goedemorgen! Rondje joggen alweer achter de rug. Ik snap ook niet waarom mensen zo nodige weer helemaal terug willen naar full time werken. Op mijn werk heb ik ingezet op het behoud van 1 of 2 thuiswerkdagen, want die combi bevalt me erg goed.
pi_199956997
Ik wacht gewoon tot alle keronies voorbij zijn en zoek dan een mooie baan met 2/3e thuiswerken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199957030
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 10:32 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Rondje joggen alweer achter de rug. Ik snap ook niet waarom mensen zo nodige weer helemaal terug willen naar full time werken. Op mijn werk heb ik ingezet op het behoud van 1 of 2 thuiswerkdagen, want die combi bevalt me erg goed.
Bij mijn man hebben ze al gezegd dat ze niet terug gaan naar fulltime op kantoor werken.
Ben benieuwd hoe ze dat precies gaan doen in de toekomst.
pi_199957166
Bij mijn ene baan werk altijd al thuis. Niet mijn huis, maar dat van andere mensen maar dat zijn details :+

Bij mijn andere baan was het sociale aspect en elkaar op de werkplek ontmoeten wel een prioriteit. Maar nu werkt iedereen thuis en ik vraag me af hoeveel mensen nog naar kantoor terugkomen. Ik zie het qua aantallen in ieder geval echt niet meer naar het oude terugkeren. En dan kan ik ook meer thuiswerken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 19 juni 2021 @ 11:11:54 #27
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199957243
Voor het sociale en het makkelijker schakelen vind ik op kantoor werken wel fijn. Maar zeer onnodig 5 dagen per week.
Gelukkig heeft mijn werk dat gemerkt tijdens corona dus ik werk straks sowieso 50% thuis.
Echt zo fijn! En werk nu al 1 dag in de week op kantoor omdat ik dat fijner vind, dus komt nog 1 dagje bij als het weer moet. Prima.
pi_199957248
Wij zijn sowieso een bedrijf dat ook productie draait, dus een deel van het werk zal altijd daar blijven plaatsvinden. BC was thuiswerken eigenlijk not done, maar inmiddels is in ieder geval wel bewezen dat mensen daar prima mee om kunnen gaan.
pi_199957284
Hebben jullie eigenlijk een beetje door dat communiceren via teams of zoom, gewoon nou ook weer niet alles is, je maakt geen oogcontact, die hele nonverbale communicatie , is er niet, in 20 jaar is het er niet veel beter op geworden. Video chatten.
pi_199957565
Ik hou ook van hybride *O* Een deel van mijn werk kan ik echt niet thuis doen, een deel wel en dat bevalt prima.

Ik ben het weekend alleen, al mijn huisgenoten bezoeken hun vader :P Ik heb een uurtje online yoga gedaan (ook al zo'n verademing, digitaal les ^O^ ) en net 1,5 uur gewerkt. Nu rondje stad, lunch en dan weer verder werken, de to-do-lijst is nog niet af :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_199957594
@Isabeau ten eerste woon ik vanaf 2004 al niet meer in Utrecht en juist in de afgelopen tijd zoals Vanyel zegt is vooral het centrum en het hele station ingrijpend verbouwd! (en ze zijn nog niet klaar).
Winkelen idd in het nieuwe grote Hoog Catharijne, waar je zo in 'rijdt' bij het verlaten van een perron met een lift. Rolstoeltoiletten zou ik dan even bij de NS info navragen, geen idee :D

Winkelen in de binnenstad is natuurlijk het aller allerleukst lijkt me (zie jij ook nog wat) en je zou de stad in kunnen rijden met de rolstoel vanaf het station over de Moreelsebrug, die heeft ook een lift.

Je kan op de oudegracht echt aan de werf/aan het water komen met de rolstoel als je het tunneltje neemt bij de Winkel van Sinkel.

Hier mss nog wat tips met een kaartje in een interview over rolstoeltoegankelijkheid in de binnenstad:
https://www.duic.nl/algem(...)l-te-zitten-utrecht/
pi_199957610
Mweh. F. is niet op tijd terug.
pi_199957724
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 11:50 schreef Lonaa het volgende:
Nou, nog maar een virtuele knuffel dan :S___D
pi_199957907
Ik heb een salade met meer koriander dan sla en het is awesome. :9
pi_199957963
Bah.
pi_199958101
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 12:26 schreef Lonaa het volgende:
Bah.
-O- :*
pi_199958157
Wat balen Lonaa :{ :*

Mijn werk wil ook thuiswerken toestaan. Maar we hadden voor corona al grote moeite om de bezetting rond te krijgen. Aan de openingstijden willen of kunnen ze niks doen, en er moet toch iemand achter de balie als de deur open is.

Plus ik werk op 2 locaties, elk 2 dagen. Werk mee naar huis als ik fysiek iets moet invoeren of verwerken zou eventueel kunnen, maar dan ligt het meteen een week bij mij. Nou ja, we gaan het zien.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_199958160
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 12:37 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

-O- :*
Ging om de koriander he?

Dat F. niet mee kan is jammer maar niet levensbepalend. :7
pi_199958343
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 12:42 schreef Lonaa het volgende:
Ging om de koriander he?

DE KORIANDER OOK NIET.

Hoewel, het maakt me wel even intens gelukkig. Dus dat is redelijk levensbepalend.
pi_199958403
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 12:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ging om de koriander he?

Oh :D

Voor haten op koriander krijg je geen kus :{w
  Moderator zaterdag 19 juni 2021 @ 13:00:06 #41
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199958431
Koriander... Kauw liever op een blok Sunlight.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199958487
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 12:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Oh :D

Voor haten op koriander krijg je geen kus :{w
;(

Mag ik die ene dan wel houden?
pi_199958519
Terug van de markt. Dure grappen altijd. Wat lekkers bij de visboer, wat lekkers bij de loempiadames, groenten, er moest ook nog iets voor Vaderdag komen.

Nu even afkoelen, lunchen, douchen en de auto in om nieuwe opvangers te halen *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199958530
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 11:50 schreef Lonaa het volgende:
-O-

En nu? Geen (ouderlijk?) bezoek of ga je alleen?
pi_199958555
Ik heb het vaderdag cadeautje dit jaar aan m'n vriend overgelaten. Dus hij heeft een soort dongel gekocht voor sneller internet? Zo praktisch, die mannen.
pi_199958597
Oh weer nwe kittOns *O*

Loon balen.

Corveestofzuig,gym+cross zit er weer op *O*
Buiten een aangename 17 gr en bewolkt. Deuren allemaal open en lekker binnen de krant lezen met een slappe zwarte. 8-)
pi_199958602
Ik zag wat lolligs bij de wereldwinkel, anders was het de gewoonlijke chocolade geweest.

Mijn ouders zijn een paar dagen naar vrienden. Aangezien de fantaaaastische aanbieding van de visboer (waar ik geen nee tegen kan zeggen :') ) veel te veel voor mij alleen was maar even wat bij hen in de koelkast gelegd. En gebeld wanneer ze thuiskwamen en dat er dan eten klaarlag.
Ze rijden eerst bij broer en gezin langs en afhankelijk van het weer is dat vroeg of laat. Dus wellicht kan ik morgen helemaal niet op bezoek :') Met mijn kadootje.
pi_199958603
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 13:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

;(

Mag ik die ene dan wel houden?
Vooruit dan maar.
pi_199958612
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 13:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zag wat lolligs bij de wereldwinkel, anders was het de gewoonlijke chocolade geweest.

Mijn ouders zijn een paar dagen naar vrienden. Aangezien de fantaaaastische aanbieding van de visboer (waar ik geen nee tegen kan zeggen :') ) veel te veel voor mij alleen was maar even wat bij hen in de koelkast gelegd. En gebeld wanneer ze thuiskwamen en dat er dan eten klaarlag.
Ze rijden eerst bij broer en gezin langs en afhankelijk van het weer is dat vroeg of laat. Dus wellicht kan ik morgen helemaal niet op bezoek :') Met mijn kadootje.
-O-
pi_199958619
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 13:12 schreef Blues het volgende:
Oh weer nwe kittOns *O*

Loon balen.

Corveestofzuig,gym+cross zit er weer op *O*
Buiten een aangename 17 gr en bewolkt. Deuren allemaal open en lekker binnen de krant lezen met een slappe zwarte. 8-)
27 graden hier :% En alles dus potdicht.
Mijn ouders zitten in Friesland. Gisteren op Ameland was het 17 graden en nu 18 _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')