niet gekliktquote:Op zondag 20 juni 2021 11:04 schreef Paul het volgende:
ONZ / [video] Bij FOK-voetbaltoernooi geweest
Genot maat. Ik kijk nog steeds scheel naar m'n scherm.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:09 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen vrienden
Geen kater @:lenny_leonard @:wereldgozer @:neef_wuppie
Drazondag.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Genot maat. Ik kijk nog steeds scheel naar m'n scherm.
En maak er ook maar vast een dramaandag van.quote:
Morgen prik, feest op maandag!quote:Op zondag 20 juni 2021 12:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En maak er ook maar vast een dramaandag van.
Hij gaat bijna met pensioen.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:12 schreef yvonne het volgende:
Waarmee gefeliciteerd? Istie eindelijk zwanger?
Het schijnt dat hij eindelijk anaal ontmaagd is.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:12 schreef yvonne het volgende:
Doe dit maar niet meer.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij eindelijk anaal ontmaagd is.
Verjaardag. Felicitaties graag per dm.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:12 schreef yvonne het volgende:
Laf gezopen?quote:Op zondag 20 juni 2021 12:09 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen vrienden
Geen kater @:lenny_leonard @:wereldgozer @:neef_wuppie
Graag een link naar deze filmpjes.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zie nu filmpjes voorbij komen dat ik gister met een kamerplant op tafel stond te rossen.
Ik ben Wuppie en ik heb een groot probleem.
Geile VIVA-moedertjes lastigvallenquote:Op zondag 20 juni 2021 13:52 schreef Zipportal het volgende:
Er komt een VIVA forum.![]()
![]()
![]()
![]()
Flitste zonet voorbij.
Of die wijven hier heen willen.
Gratis notes op te halen. Erg mooi.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:52 schreef Zipportal het volgende:
Er komt een VIVA forum.![]()
![]()
![]()
![]()
Flitste zonet voorbij.
Of die wijven hier heen willen.
Hallo Drizzt, wat staat er op het menu vanavond?quote:Op zondag 20 juni 2021 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geile VIVA-moedertjes lastigvallen
Laat jij dan je glimmende koptelefoon zien dan?quote:Op zondag 20 juni 2021 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geile VIVA-moedertjes lastigvallen
Veels te vroeg om deze vraag te stellen.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hallo Drizzt, wat staat er op het menu vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |