Geweldig tochquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:57 schreef _serial_ het volgende:
Laatste update: 18-06-2021 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 918
Gemeentes met +10 besmettingen:
60 Amsterdam
59 Rotterdam
48 's-Gravenhage
24 Utrecht
14 Hilversum
14 Delft
14 Breda
13 Leiden
13 Enschede
12 Pijnacker-Nootdorp
11 Leidschendam-Voorburg
Daarnaast zijn er:
127 gemeentes met 0 besmettingen
71 gemeentes met 1 besmettingen
102 gemeentes met 2-4 besmettingen
39 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Het wordt wel een erg schraal lijstje zo
Aangezien ik even onderweg ben, de dagelijkse grafieken kunnen jullie raadplegen op:
https://rivm.wegmetdetestwet.nl/rivm.html
Ja dat is overal in het land wel zo, denk ik. In Den Haag hebben ze wel wat straten afgesloten gister omdat het te druk werdquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:57 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat al mislukt is, waren hier in de buurt verscheidene feestjes waar een flink scherm/beamer stond. Alleen de horeca dan weer niet omdat het niet mag. Doe het dan georganiseerd, kun je er nog een beetje toezicht op houden. Nu gebeurt het op de grasveldjes waar de gemiddelde BOA nog nooit geweest is.
Als alles achter de rug is willen ze Bruls ook verbieden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Plezier is verboden… Wat een kansloze onzin dit.
Zelfs koning pils rukt gewoon uit naar een straatfeest man. Doe niet zo krampachtig. Het is voorbij
Volgens mij is het probleem dat ze geen automatische koppeling hebben, dus moet er steeds iemand naar kijken om dit over te zetten ofzoiets.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:05 schreef _serial_ het volgende:
Eigenlijk een post voor KLB
Na 10 dagen is mijn vaccinatie nog steeds niet zichtbaar op mijn.rivm.nl, het doet er weinig toe momenteel, want straks wordt ook de GGD database geraadpleegd, maar dit moet toch geen rakettechniek zijn dit even te syncen?
Dat is wel raar. En je hebt al contact gehad en weet zeker dat er niet echt iets mis is. En dat je helemaal kwijt bent of zo? Bij mij stond het er dezelfde dag al in, maar daar was het op een kleine locatie, dat zal wel schelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:05 schreef _serial_ het volgende:
Na 10 dagen is mijn vaccinatie nog steeds niet zichtbaar op mijn.rivm.nl, het doet er weinig toe momenteel, want straks wordt ook de GGD database geraadpleegd, maar dit moet toch geen rakettechniek zijn dit even te syncen?
Ja, bij mij ook. Gisteren geprikt, nu staat het erin.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is wel raar. En je hebt al contact gehad en weet zeker dat er niet echt iets mis is. En dat je helemaal kwijt bent of zo? Bij mij stond het er dezelfde dag al in, maar daar was het op een kleine locatie, dat zal wel schelen.
Ik hoor het overal hoor. Maar ik geef het nog een weekje. (Weet zeker dat mijn vinkjes goed gezet zijn hoor)quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is wel raar. En je hebt al contact gehad en weet zeker dat er niet echt iets mis is. En dat je helemaal kwijt bent of zo? Bij mij stond het er dezelfde dag al in, maar daar was het op een kleine locatie, dat zal wel schelen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bij mij staat ie er na 18 dagen ook nog niet in. Maar boeien, zolang je afspraak hier bij "Mijn vaccinatiegegevens inzien" en dan "Afgeronde afspraken" staat is het in orde.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:12 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik hoor het overal hoor. Maar ik geef het nog een weekje. (Weet zeker dat mijn vinkjes goed gezet zijn hoor)
Was wel precies in de week dat er maandag een storing was, en dinsdag de stuipen erna
Zeker. Coronacrisis is voorbij, mondkapjes gaan weer af, Oranje speelt de 8e finale in een vol stadion, morgen begint Feyenoord aan de voorbereiding van het nieuwe seizoen én krijg ik het eerste prikje. Vandaag is een topdag!quote:
Anders blijf je gewoon nog een jaartje thuis. Hou vol!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:12 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik hoor het overal hoor. Maar ik geef het nog een weekje. (Weet zeker dat mijn vinkjes goed gezet zijn hoor)
Was wel precies in de week dat er maandag een storing was, en dinsdag de stuipen erna
Das gek. Ben gisteren geweest en staat er gewoon in.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:05 schreef _serial_ het volgende:
Boeiend.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan is onze forum admin GGMM ook nog jarig, misschien kan iedereen hem even feliciteren (liefst per DM!)?
Het maakt voor mij niet uit, ik ben toch nog niet 2x gevaccineerd voor mijn vakantiequote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Bij mij staat ie er na 18 dagen ook nog niet in. Maar boeien, zolang je afspraak hier bij "Mijn vaccinatiegegevens inzien" en dan "Afgeronde afspraken" staat is het in orde.
Het is ook geen vaccinatiebewijs, het is een afschrift voor jezelf.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:24 schreef Gia het volgende:
Kreeg ook een vaccinatie-sticker!
Beetje raar, kan ik gewoon weggeven, dus bewijs is het niet.
Kun je op je autoruit plakken als vignet, kun je heel Europa mee door.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:24 schreef Gia het volgende:
Kreeg ook een vaccinatie-sticker!
Beetje raar, kan ik gewoon weggeven, dus bewijs is het niet.
nee hoor, straks voor het paspoort wordt de database van het rivm gepakt.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Bij mij staat ie er na 18 dagen ook nog niet in. Maar boeien, zolang je afspraak hier bij "Mijn vaccinatiegegevens inzien" en dan "Afgeronde afspraken" staat is het in orde.
voor het paspoort wordt de rivm database gebruikt, niet die van de GGD.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:05 schreef _serial_ het volgende:
Als je niet via de GGD bent gevaccineerd wordt CIMS (de RIVM database) gebruikt, maar ook de GGD is 'provider backend', zie: https://github.com/minvws(...)eval_Flow_v0.3.0.pdfquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
nee hoor, straks voor het paspoort wordt de database van het rivm gepakt.
Het moet dus staan bij mijn.rivm.nl
Ik ben namelijk niet via de GGD gevaccineerd, en sta "gewoon" bij mijn.rivm, en dat is ehct wat er straks gebruikt wordt.
quote:[...]
Veruit de meeste prikken tot nu toe zijn gezet door de GGD. Ook daar zijn ze nog niet allemaal geregistreerd in het landelijke systeem, maar voor de CoronaCheck-app vormt dat geen probleem omdat de app ook informatie kan halen uit de GGD-systemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |