Oh, volgens mij heb ik ook nog zo'n ding. Die koel wordt al er druk op staat, had @Greys het eens over.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb ooit een koelmat gekocht, daar gaan ze gewoon naast liggen
Oh goede! Zal hem er ook eens bij pakken.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, volgens mij heb ik ook nog zo'n ding. Die koel wordt al er druk op staat, had @:Greys het eens over.
Even kijken of ik die snel kan vinden voor op de grond, voetjes erop en gaan.
Wij legden altijd stoeptegels uit de vriezer in de konijnenkooi met dit soort weer.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:19 schreef Momo het volgende:
Mijn konijn werd altijd wel veel blij van zon blauw vrieselement, daar ging dan het hele lichaam omheen.
[ afbeelding ]
Zeg maar zo (niet mijn konijn)
Weet niet of die dingen een houdbaarheid hebben, maar volgens mij werkt deze niet meer.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh goede! Zal hem er ook eens bij pakken.
Ja dat was een van de originele @Greys handeltjesquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, volgens mij heb ik ook nog zo'n ding. Die koel wordt al er druk op staat, had @:Greys het eens over.
Even kijken of ik die snel kan vinden voor op de grond, voetjes erop en gaan.
Liefquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:19 schreef Momo het volgende:
Mijn konijn werd altijd wel veel blij van zon blauw vrieselement, daar ging dan het hele lichaam omheen.
[ afbeelding ]
Zeg maar zo (niet mijn konijn)
Ze had geen ongelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:30 schreef Aoibhin het volgende:
Mam: 'Volgens mij is dit een uitermate saaie wedstrijd.'
Letterlijk een paar seconden later komt er een penalty
Enkele stukjes Nederland pikken nog wel iets mee kennelijk. O.a. een rode vlek ten oosten van Utrecht wat hier langs gaat trekkenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:32 schreef zorro28 het volgende:
Buienradar vertelt mij dat er flinke onweer op de Noordzee is momenteel, dat trekt Nederland dus net voorlangs.
Ja, vannacht was ook het meeste boven zee. Ik vind het maar asociaal, laat die stomme Noordzee eens eerlijk delen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:32 schreef zorro28 het volgende:
Buienradar vertelt mij dat er flinke onweer op de Noordzee is momenteel, dat trekt Nederland dus net voorlangs.
Hier is het nu ook aan het regenen. Qua timing wel jammer want wilde zo eigenlijk wat boodschappen doen.quote:
We zijn natuurlijk ook niet heel gastvrij voor de Noordzee door er allemaal dijken tussen te barricaderenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, vannacht was ook het meeste boven zee. Ik vind het maar asociaal, laat die stomme Noordzee eens eerlijk delen.
Een beetje hetzelfde als op het esf. Ongeinspireerd maar wel succes boekenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:37 schreef Redefine het volgende:
En als die Zweden dan eens scoren is het via een penaltyHup Slowakije maak die gelijkmaker.
Hier verandert het beeld van de radar elke tien minuten volledig. Voor nu lijkt er wel wat regen te komen, maar het heeft al gevarieerd tussen een apocalyps en een miezerbuitje.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
Hier komt rond 5 uur een bui langs, als het goed is net langs ons. Om half 6 wordt er hier wel onweer verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |