SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze proberen het in elk geval te compenseren.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:44 schreef christmastsunami het volgende:
moet je nagaan, mensen die een split-unit-airco kunnen betalen, kopen waarschijnlijk ook biologisch om te vreten en rijden op een accu, maar met dat verbruik van die koelings airco in de zomer verbruiken ze nog veel meer energie.
het klimaat is er niet blij mee.
Ik moet toch íets met m'n opgewekte energie uit de zonnepanelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:44 schreef christmastsunami het volgende:
moet je nagaan, mensen die een split-unit-airco kunnen betalen, kopen waarschijnlijk ook biologisch om te vreten en rijden op een accu, maar met dat verbruik van die koelings airco in de zomer verbruiken ze nog veel meer energie.
het klimaat is er niet blij mee.
De vraag is natuurlijk, wat heeft biologisch eten voor zin als je nog meer millieu gaat verwoesten, omdat je het kan betalen om er geen last van te hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze proberen het in elk geval te compenseren.
Lekker vlees knagen, een SUV kopen, kinderen uitkakken. Als je een AC hebt maakt het toch niet meer uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:59 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk, wat heeft biologisch eten voor zin als je nog meer millieu gaat verwoesten, omdat je het kan betalen om er geen last van te hebben.
*kijktquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:54 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Is weggepoetst in de grote schoonmaakquote:
Ik denk dat ook die split-units een gigantische versnelling in opwarming maken, de energie moet toch ergens naar toe? En een waterpomp installatie is een split-unit airco, je creert een keolkast, koelkasten verbruiken energie, er verandert niks als mensen massaal airco's aansluiten, zoals gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker vlees knagen, een SUV kopen, kinderen uitkakken. Als je een AC hebt maakt het toch niet meer uit.
Zijn ze druk mee bezig door LHBTQI promotie.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
Wereldwijd seks verbieden voor een jaartje, minder mensen, opgelost
allemaal homo, verplichtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn ze druk mee bezig door LHBTQI promotie.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
Anticonceptie in de vaccinaties.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
Meid.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:10 schreef christmastsunami het volgende:
neem nou dat imitatievlees, wat is daar de impact van, ik wordt ziek van tarwe, wat in al die vleesvervangers zit, op 1 na.
Ik weet niet of iemand zich beseft hoe raar het is om namaak vlees te eten? Jullie eten iets waar ik ziek van wordt.
Je pakt hiermee kleine onbelangrijke mensen hun bestaansrecht af.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Klimaat gelul is het nieuwe doemdenken.
Pffff nu al geen zin aan.
Laat ons mooie nieuwe technieken ontwikkelen en je zult zien dat de wereld mooier word. Intussen feest en neuk een beetje.
jaar of 5 een 1 kinds politiek invoeren, wereldwijd?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
Klagen en niets op (willen/kunnen) lossen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je pakt hiermee kleine onbelangrijke mensen hun bestaansrecht af.
Verschil tussen m’n werkplek en buiten is vrij groot inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:53 schreef LTVDK het volgende:
Begint weer lekker broeierig benauwd te worden
Hier in Breda nu wel lekker in het zonnetje met wat wind. Zolang je niet beweegtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:53 schreef LTVDK het volgende:
Begint weer lekker broeierig benauwd te worden
Ben je zo dichtbijquote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier in Breda nu wel lekker in het zonnetje met wat wind. Zolang je niet beweegt
dan zou je een wereldregering moeten hebben, en geen culturen en geloven die roepen 'gaat en vermenigvuldig U'quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
jaar of 5 een 1 kinds politiek invoeren, wereldwijd?
Kwam daar het onweer vandaanquote:
Ze is even een supercell komen brengen ter vermaakquote:
Rechtstreeks meegenomen vanuit de hlcquote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is even een supercell komen brengen ter vermaak
Een kletsnatte orkwaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is even een supercell komen brengen ter vermaak
Very very frighteningquote:
Oh kut, is het al weer oud&nieuw?quote:
Galileo Figaroquote:
I'm just a poor boy, nobody loves mequote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
magnificoo .............................
Except for @bitterbal even though she won't admit it.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Except for @:bitterbal even though she won't admit it.
Meh past niet helemaal lekker op de melodie
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier kun je nog doorbakken hoor.
Wat lief! GIMMEquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Mn supermarkt verkocht geen limoensap, dat is toch best standaard voor een supermarkt?
Dit.quote:
Citroensap hebben ze allemaal wel; limoensap niet is mijn ervaring. De XL hier in de buurt gelukkig wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Mn supermarkt verkocht geen limoensap, dat is toch best standaard voor een supermarkt?
Bedoel je van die flesjes met dat concentraat spul of gewoon dat verse sap dat je kunt drinken?quote:
te veel werk voor hoeveelheid sap dat ik nodig hebquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Ik haal altijd losse limoenen als ik sap nodig heb
Ik had het altijd in huis en nu kan ik het ineens niet meer vinden (bij AH tenminste niet, dus ik gok dat ik het ergens anders kocht?) Of misschien ook bij AH XL en word ik oud en laat mn geheugen me in de steek nooquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Citroensap hebben ze allemaal wel; limoensap niet is mijn ervaring. De XL hier in de buurt gelukkig wel.
Uhh hmm gewoon limoensap, volgens mij is het geen concentraat maar die shit is gewoon zuur. Dus als je het wel kan drinken is het niet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedoel je van die flesjes met dat concentraat spul of gewoon dat verse sap dat je kunt drinken?
De ah schijnt dit te hebbenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
te veel werk voor hoeveelheid sap dat ik nodig heb
Plaatje doet het hier niet maar mijn ah had t iig nietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
De ah schijnt dit te hebben
[ afbeelding ]
Stomme plaatjes weerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Plaatje doet het hier niet maar mijn ah had t iig niet
Met Blondie?quote:
Kun je online het assortiment per vestiging bekijken?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:15 schreef dud0r het volgende:
Krijg de pleuris met het plaatje![]()
Het wil niet.
Maar ja als je ah het niet had dan hoef je ook niet online er naar te kijken of ze het moeten hebben
Vroeger had je bij de AH van dat verse sap (net als sinaasappelsap etc.) met limoen, die was er smakelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhh hmm gewoon limoensap, volgens mij is het geen concentraat maar die shit is gewoon zuur. Dus als je het wel kan drinken is het niet wat ik bedoel
Volgens mij wel. In de app in ieder geval wel. Dacht online ookquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je online het assortiment per vestiging bekijken?
Ohh ik denk dat ik wel weet wat je bedoeld, soort limonade maar dan anders en frisser. Jaa stop hier heb ik nu ook zin in hahaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger had je bij de AH van dat verse sap (net als sinaasappelsap etc.) met limoen, die was er smakelijk
Vind hij niet leuk. beter ook. stomme baan Heb nu bootjes kijken voorgesteld bij hoek van hollandquote:
Is dat nog wel lekker van die dag oude sushiquote:
het smaakt mij nu beter dan gisteren :pquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat nog wel lekker van die dag oude sushi
Kan hij gelijk zien hoe je op en neer stuitert als je een boot zietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind hij niet leuk. beter ook. stomme baan Heb nu bootjes kijken voorgesteld bij hoek van holland
Kan het online niet vindenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij wel. In de app in ieder geval wel. Dacht online ook
hoezo beterquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind hij niet leuk. beter ook. stomme baan Heb nu bootjes kijken voorgesteld bij hoek van holland
omdat die midget golf niet leuk vindt?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan het online niet vindenen app doe ik niet aan want mn telefoon is vol (apple ik haat je)
[..]
hoezo beter
wat een klootzak!!!!
En als die moeilijk gaat doen kan die gelijk bij Europoort 'verdwijnen'quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan hij gelijk zien hoe je op en neer stuitert als je een boot ziet
het is ook best suf maar daarom vind ik het best leukquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat die midget golf niet leuk vindt?
Wel leuk om te doen. Hier wel eens de glow in the dark variant gedaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is ook best suf maar daarom vind ik het best leukniet als serieus
maarja dat kan
Ja. ook een keer gedaan. Kan ik wandelend heen zelfs.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel leuk om te doen. Hier wel eens de glow in the dark variant gedaan.
Dat lijkt me nog best lastigquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En daarna was Slip’n slide time?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker hoor. Was toch goede stranddag geweestquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
32 graden hier. Lampje van de frituurpan is nog niet uit.
Waarom ben je niet gegaan danquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker hoor. Was toch goede stranddag geweest
Lol.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:24 schreef bitterbal het volgende:
De dingen die k voorstel doet hij met vrienden en niet als date.
Heb gevraagd of hij wat wil voorstellen. Laten we duimen dat het geen Netflix and chill is
Ik kan nog wel een leuke film aanbevelen anders om te kijken op Netflix.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:24 schreef bitterbal het volgende:
Heb gevraagd of hij wat wil voorstellen. Laten we duimen dat het geen Netflix and chill is
Haal het scheerapparaat maar alvast tevoorschijnquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:24 schreef bitterbal het volgende:
Misschien is hij autistische en moet het kloppen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol.
Da's juist een van de 'eisen' die ik heb aan een date, gewoon lollige dingen kunnen doen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haal het scheerapparaat maar alvast tevoorschijn [ link | afbeelding ]
Wat moet je dan in godsnaam met je date doen?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien is hij autistische en moet het kloppen.
Vrienden midgetgolf golf
Date niet
Shaving Private Ryan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een leuke film aanbevelen anders om te kijken op Netflix.
Moet ook gebeurenquote:
Ja blijkbaar. K wacht op reactie. Misschien is die nu heel druk aan het googelen wat te doen met datequote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat moet je dan in godsnaam met je date doen?
Zijn er speciale date dingen?
Die arme jongen wil gewoon van bil en die zit nu met zijn vrienden vol ongeloof naar het scherm te starenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. K wacht op reactie. Misschien is die nu heel druk aan het googelen wat te doen met date
picknickenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. K wacht op reactie. Misschien is die nu heel druk aan het googelen wat te doen met date
Ja.quote:
Ook extra geld voor meer sushiquote:
Misschien komt hij hier wel uit als hij de juiste keywords gebruikt.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hahaha oldschool!quote:
Goed hequote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die arme jongen wil gewoon van bil en die zit nu met zijn vrienden vol ongeloof naar het scherm te staren
Werken? Ijs eten? Activiteiten voor dates afkeuren?quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien komt hij hier wel uit als hij de juiste keywords gebruikt.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die arme jongen wil gewoon van bil en die zit nu met zijn vrienden vol ongeloof naar het scherm te staren
Dan gaat die gelijk op offline voor onbepaalde tijdquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien komt hij hier wel uit als hij de juiste keywords gebruikt.
Nou idd !Hahahaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haagse garpjes uit de vorige eeuw.
Moeilijke vrouwquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerste date
Rotterdam
Tinder
Wat te doen
Leuke date
Ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Werken? Ijs eten? Activiteiten voor dates afkeuren?
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerste date
Rotterdam
Tinder
Wat te doen
Leuke date
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerste date
Rotterdam
Tinder
Wat te doen
Leuke date
Je vergeet bootjes kijken en midgetgolfquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerste date
Rotterdam
Tinder
Wat te doen
Leuke date
Dan had je dat vast gemerkt tochquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:36 schreef bitterbal het volgende:
Ja dat zou zijn eigen schuld zijn hoor. Begin vroeg die wat k zocht nou verteld. Als hij dan nog 2 weken blijft appen met dat als doel 🤣
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb al anderhalf week (nep)Magnums in de vriezer liggen en heb er nog maar 2 gehad, heb gewoon nog over. Ben ik ziek? Wat is dit.
Ja.quote:
Soms doen mannen erg lastig.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:38 schreef bitterbal het volgende:
Ja had al eerder gevraagd of die mee wilde naar hoek van Holland. Toen reageerde hij heel enthousiast
Gewoon normale Hollandse jongenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe is Blondie eigenlijk op de foto’s. Moeten se beetje een beeld kunnen vormen.
Heb niet zozeer een type. Als k denk dat je leuk bent ben je leuk :pquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat je type?
Of probeer je iets nieuws
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb niet zozeer een type. Als k denk dat je leuk bent ben je leuk :p
Na komt wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:05 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb het opgegeven. Laatst zelfs een blind date gehad, was ook echt een daverend succes![]()
Dating etiquette in the Netherlandsquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb niet zozeer een type. Als k denk dat je leuk bent ben je leuk :p
Blijkbaar ben ik vooral leuk "voor de leuk" of als bijvrouw ofzo.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na komt wel.Als ik het kan lukt het jou sowieso wel.
bitterbal is barvrouw.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik vooral leuk "voor de leuk" of als bijvrouw ofzo.![]()
Begrijp het wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)tart-ek-voetbal.html
Is hij 18?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:18 schreef bitterbal het volgende:
Oke. Tering. Hij wil iets normaals doen. Niet iets serieus
Dat stel k toch voor Godverdomme
Denk toch stiekem dat die achter haar FOK!-account is gekomen en zich er nu onderuit wil lullen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zeg gewoon dat die lekker een andere gek gaat zoeken. Hoort echt allemaal niet zo moeilijk te zijn.
Niks maar dat vind k zo cliché.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Wat is er mis met ergens een drankje drinken ofzo?
Als je eerst ruim 2 uur moet rijden niet neequote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:21 schreef bitterbal het volgende:
Naar het strand vind hij wel normaal. Je gaat toch niet op eerste date naar strand
Oh ja ik moet nog een afspraak maken om m'n verstandskiezen te laten verwijderen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:14 schreef CherryLips het volgende:
omg nu zijn de ziekenhuizen de zorg aan het inhalen maar willen de mensen niet geopereerd worden vanwege de zomervakantie
Dan was het dus niet zo dringend.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:18 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon ergens gaan lunchen. Als je dan niks hebt om over te praten kan je eten in je bek duwenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind altijd ergens iets drinken wel een prima eerste date, heb je dit gezeik ook niet.
Hoe minder serieus wil je het hebben met midgetgolf.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:18 schreef bitterbal het volgende:
Ergens lunchen kan ook prima ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon ergens gaan lunchen. Als je dan niks hebt om over te praten kan je eten in je bek duwen
En als het echt kut is kan je de date meppen met zo'n clubquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe minder serieus wil je het hebben met midgetgolf.Heb je tenminste nog iets als onderwerp/een bezigheid.
Mwah, niet al te duur en makkelijk voortijdig af te breken.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind activiteiten doen ofzo sowieso niet chill als eerste date want als hij dan tegenvalt in het echt zit je er nog mee tot het is afgelopen.
Nee hij zegt zonnenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als je eerst ruim 2 uur moet rijden niet nee
Waarom zou t niet kunnen? Gewoon om te wandelen, niet om jou in bikini te zien.
Sowieso etenquote:
Als date?quote:
Even kijken of je topless gaat op de eerste date.quote:
Maar etenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Eten vind ik juist kutter. Zit je daar met alleen je voedsel als afleiding.
Het is wel een vrouwenkenner of niet, vraag of hij anders een middagje in een varkensslachterij wil kijken samen?quote:
Zeg ja is goed maar dan wel het naaktstrand uitzoekenquote:
Hopelijk wel de handjes boven het badlaken danquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even kijken of je topless gaat op de eerste date.
Al zijn vrienden op een handdoekje verderop.
Volgende date of aansluitend als het blijkt te klikken.quote:
Komt door je gejatte slippersquote:
Zestien smartphones in de aanslag.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even kijken of je topless gaat op de eerste date.
Al zijn vrienden op een handdoekje verderop.
Ook een optie.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgende date of aansluitend als het blijkt te klikken.
Ik heb sowieso alleen oog voor mijn eten.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Eten vind ik juist kutter. Zit je daar met alleen je voedsel als afleiding.
Zie, werkt niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb sowieso alleen oog voor mijn eten.
Van terras naar terras gaan en dan besluiten ook nog wat te eten.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zou ergens iets gaan drinken, dat duurt zolang als je zelf wil. Als er beetje een klik is kun je nog ongegeneerd bekken zodra je bij je fiets bent en naar huis toe gaat.
Daarna vast weer de zon erop om nog even weg te schroeien.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens buienradar zou hier ook de pleuris uitbreken maar nee hoor, zon.
K ga stuk hierquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is wel een vrouwenkenner of niet, vraag of hij anders een middagje in een varkensslachterij wil kijken samen?
Dit klinkt als een goed plan. Wanneer gaan wequote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van terras naar terras gaan en dan besluiten ook nog wat te eten.
Koop een spelletje voor z'n PS4quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog minder dan een maand om een verjaardagscadeau voor mijn vriend te bedenken.
Stuur de bui maar recht omhoog.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna vast weer de zon erop om nog even weg te schroeien.
Was jij niet al getrouwdquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:33 schreef dud0r het volgende:
Dit klinkt als een goed plan. Wanneer gaan we![]()
Ik stap zo in de auto. Breng ik hem wel even langs.quote:
Of samen een kikker ontleden, of een uitstrijkje maken en daarna samen naar de Babydump kleertjes uitzoeken.quote:
Ja dan weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vorig jaar al gedaan, ga niet twee keer zelfde doen hoor.
Ik zie het probleem nietquote:
Veel plekjes hier waar dat makkelijk te combineren valt.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stap zo in de auto. Breng ik hem wel even langs.
Gaan we bootjes kijken in Den Bosch of toch gewoon cliché op terras wat drinken?
Win-win.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel plekjes hier waar dat makkelijk te combineren valt.
Moet gewoon even goed nadenken, heb ook nog niet echt nagedacht hoe of wat.quote:
Ik dacht dat je al iets had verzonnen?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog minder dan een maand om een verjaardagscadeau voor mijn vriend te bedenken.
Lekker swingenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
voor FOK!-vrouwen maakt iedereen een uitzondering.
Wat voor andere dingen vindt hij leuk?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet gewoon even goed nadenken, heb ook nog niet echt nagedacht hoe of wat.
Ja ik had wel een idee maar wel veel werk.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al iets had verzonnen?![]()
Of was dat vorig jaar?
Dat kan niet. Dat doet ie alleen met zn vriendenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Is bal er al uit?
Drankje doen lijkt me het eenvoudigste.
Wat is dat nou weer voor mallootquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dat doet ie alleen met zn vrienden
Istie al wel zindelijk?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben die nieuwe collega streng aan het africhten, anders wordt het niks met die jongen.
De eerste of de tweede?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:45 schreef Karzai het volgende:
Weekend, morgen prik halen wel vroeg om kwart over acht
Als hij aardig is?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
Oke. We zijn tot een overeenkomst gekomen. Als hij aardig is kunnen we de spido doen.
![]()
Nu nog de tijd
Okquote:
49, dit kwam mij het beste uit van de drie optiesquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wist niet dat jij nog zo’n jonkie bent
Wel leuk om een beetje te babbelen. En als er een awkward stilte valt, kun je altijd nog wijzen naar een of ander schip.quote:
Mag ze dit jaar weer komen?quote:
Zou wel echt iets voor jou zijn jaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel leuk om een beetje te babbelen. En als er een awkward stilte valt, kun je altijd nog wijzen naar een of ander schip.
Schiet jij de pijlen?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we koppeltjes maken in Foqueville?
Blondie is gewoon een sukkeltjequote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Blondie is weinig meegaand. Weet niet of dat nou zo positief is
Een hele?quote:
Mja, als jij morgen aan het wandelen bent dan is blondie gulzig bitterballen aan het vreten op de Spido seksboot.quote:
Ik vind bootjes kijken prima hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga jij bootjes kijken met ballie?
Misschien is het wel het Rotterdamse brommers kiek’n.
Mental image muchoquote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wijzen op een bootje en als ze dan staat te springen lekker genieten van de dansende tieten
Ah het roddelclubje van die vieze buuv, nee dank u.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:15 schreef Karzai het volgende:
Kreeg een brief of ik mij in wil schrijven voor de buurtapp, mja doe ik maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |