SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze proberen het in elk geval te compenseren.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:44 schreef christmastsunami het volgende:
moet je nagaan, mensen die een split-unit-airco kunnen betalen, kopen waarschijnlijk ook biologisch om te vreten en rijden op een accu, maar met dat verbruik van die koelings airco in de zomer verbruiken ze nog veel meer energie.
het klimaat is er niet blij mee.
Ik moet toch íets met m'n opgewekte energie uit de zonnepanelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:44 schreef christmastsunami het volgende:
moet je nagaan, mensen die een split-unit-airco kunnen betalen, kopen waarschijnlijk ook biologisch om te vreten en rijden op een accu, maar met dat verbruik van die koelings airco in de zomer verbruiken ze nog veel meer energie.
het klimaat is er niet blij mee.
De vraag is natuurlijk, wat heeft biologisch eten voor zin als je nog meer millieu gaat verwoesten, omdat je het kan betalen om er geen last van te hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze proberen het in elk geval te compenseren.
Lekker vlees knagen, een SUV kopen, kinderen uitkakken. Als je een AC hebt maakt het toch niet meer uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:59 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk, wat heeft biologisch eten voor zin als je nog meer millieu gaat verwoesten, omdat je het kan betalen om er geen last van te hebben.
*kijktquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:54 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Is weggepoetst in de grote schoonmaakquote:
Ik denk dat ook die split-units een gigantische versnelling in opwarming maken, de energie moet toch ergens naar toe? En een waterpomp installatie is een split-unit airco, je creert een keolkast, koelkasten verbruiken energie, er verandert niks als mensen massaal airco's aansluiten, zoals gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker vlees knagen, een SUV kopen, kinderen uitkakken. Als je een AC hebt maakt het toch niet meer uit.
Zijn ze druk mee bezig door LHBTQI promotie.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
Wereldwijd seks verbieden voor een jaartje, minder mensen, opgelost
allemaal homo, verplichtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn ze druk mee bezig door LHBTQI promotie.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
Anticonceptie in de vaccinaties.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
Meid.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:10 schreef christmastsunami het volgende:
neem nou dat imitatievlees, wat is daar de impact van, ik wordt ziek van tarwe, wat in al die vleesvervangers zit, op 1 na.
Ik weet niet of iemand zich beseft hoe raar het is om namaak vlees te eten? Jullie eten iets waar ik ziek van wordt.
Je pakt hiermee kleine onbelangrijke mensen hun bestaansrecht af.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Klimaat gelul is het nieuwe doemdenken.
Pffff nu al geen zin aan.
Laat ons mooie nieuwe technieken ontwikkelen en je zult zien dat de wereld mooier word. Intussen feest en neuk een beetje.
jaar of 5 een 1 kinds politiek invoeren, wereldwijd?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
Klagen en niets op (willen/kunnen) lossen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je pakt hiermee kleine onbelangrijke mensen hun bestaansrecht af.
Verschil tussen m’n werkplek en buiten is vrij groot inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:53 schreef LTVDK het volgende:
Begint weer lekker broeierig benauwd te worden
Hier in Breda nu wel lekker in het zonnetje met wat wind. Zolang je niet beweegtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:53 schreef LTVDK het volgende:
Begint weer lekker broeierig benauwd te worden
Ben je zo dichtbijquote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier in Breda nu wel lekker in het zonnetje met wat wind. Zolang je niet beweegt
dan zou je een wereldregering moeten hebben, en geen culturen en geloven die roepen 'gaat en vermenigvuldig U'quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
jaar of 5 een 1 kinds politiek invoeren, wereldwijd?
Kwam daar het onweer vandaanquote:
Ze is even een supercell komen brengen ter vermaakquote:
Rechtstreeks meegenomen vanuit de hlcquote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is even een supercell komen brengen ter vermaak
Een kletsnatte orkwaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is even een supercell komen brengen ter vermaak
Very very frighteningquote:
Oh kut, is het al weer oud&nieuw?quote:
Galileo Figaroquote:
I'm just a poor boy, nobody loves mequote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
magnificoo .............................
Except for @bitterbal even though she won't admit it.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Except for @:bitterbal even though she won't admit it.
Meh past niet helemaal lekker op de melodie
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier kun je nog doorbakken hoor.
Wat lief! GIMMEquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Mn supermarkt verkocht geen limoensap, dat is toch best standaard voor een supermarkt?
Dit.quote:
Citroensap hebben ze allemaal wel; limoensap niet is mijn ervaring. De XL hier in de buurt gelukkig wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Mn supermarkt verkocht geen limoensap, dat is toch best standaard voor een supermarkt?
Bedoel je van die flesjes met dat concentraat spul of gewoon dat verse sap dat je kunt drinken?quote:
te veel werk voor hoeveelheid sap dat ik nodig hebquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Ik haal altijd losse limoenen als ik sap nodig heb
Ik had het altijd in huis en nu kan ik het ineens niet meer vinden (bij AH tenminste niet, dus ik gok dat ik het ergens anders kocht?) Of misschien ook bij AH XL en word ik oud en laat mn geheugen me in de steek nooquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Citroensap hebben ze allemaal wel; limoensap niet is mijn ervaring. De XL hier in de buurt gelukkig wel.
Uhh hmm gewoon limoensap, volgens mij is het geen concentraat maar die shit is gewoon zuur. Dus als je het wel kan drinken is het niet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedoel je van die flesjes met dat concentraat spul of gewoon dat verse sap dat je kunt drinken?
De ah schijnt dit te hebbenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
te veel werk voor hoeveelheid sap dat ik nodig heb
Plaatje doet het hier niet maar mijn ah had t iig nietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
De ah schijnt dit te hebben
[ afbeelding ]
Stomme plaatjes weerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Plaatje doet het hier niet maar mijn ah had t iig niet
Met Blondie?quote:
Kun je online het assortiment per vestiging bekijken?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:15 schreef dud0r het volgende:
Krijg de pleuris met het plaatje![]()
Het wil niet.
Maar ja als je ah het niet had dan hoef je ook niet online er naar te kijken of ze het moeten hebben
Vroeger had je bij de AH van dat verse sap (net als sinaasappelsap etc.) met limoen, die was er smakelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhh hmm gewoon limoensap, volgens mij is het geen concentraat maar die shit is gewoon zuur. Dus als je het wel kan drinken is het niet wat ik bedoel
Volgens mij wel. In de app in ieder geval wel. Dacht online ookquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je online het assortiment per vestiging bekijken?
Ohh ik denk dat ik wel weet wat je bedoeld, soort limonade maar dan anders en frisser. Jaa stop hier heb ik nu ook zin in hahaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger had je bij de AH van dat verse sap (net als sinaasappelsap etc.) met limoen, die was er smakelijk
Vind hij niet leuk. beter ook. stomme baan Heb nu bootjes kijken voorgesteld bij hoek van hollandquote:
Is dat nog wel lekker van die dag oude sushiquote:
het smaakt mij nu beter dan gisteren :pquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat nog wel lekker van die dag oude sushi
Kan hij gelijk zien hoe je op en neer stuitert als je een boot zietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind hij niet leuk. beter ook. stomme baan Heb nu bootjes kijken voorgesteld bij hoek van holland
Kan het online niet vindenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij wel. In de app in ieder geval wel. Dacht online ook
hoezo beterquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind hij niet leuk. beter ook. stomme baan Heb nu bootjes kijken voorgesteld bij hoek van holland
omdat die midget golf niet leuk vindt?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan het online niet vindenen app doe ik niet aan want mn telefoon is vol (apple ik haat je)
[..]
hoezo beter
wat een klootzak!!!!
En als die moeilijk gaat doen kan die gelijk bij Europoort 'verdwijnen'quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan hij gelijk zien hoe je op en neer stuitert als je een boot ziet
het is ook best suf maar daarom vind ik het best leukquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat die midget golf niet leuk vindt?
Wel leuk om te doen. Hier wel eens de glow in the dark variant gedaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is ook best suf maar daarom vind ik het best leukniet als serieus
maarja dat kan
Ja. ook een keer gedaan. Kan ik wandelend heen zelfs.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel leuk om te doen. Hier wel eens de glow in the dark variant gedaan.
Dat lijkt me nog best lastigquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel leuk om te doen. Hier wel eens de glow in the dark variant gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |