Dat VER erg blij was met zijn rondje. Dan denk ik niet dat je met deze motorafstemming nog harder kan gaan. En wellicht Mercedes wel.quote:
Op die manier, blijft moeilijk op basis van een "this was not bad" opmerking maar dat Mercedes hier moeilijk te verslaan gaat zijn lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:40 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat VER erg blij was met zijn rondje. Dan denk ik niet dat je met deze motorafstemming nog harder kan gaan. En wellicht Mercedes wel.
Morgen schroeven ze hem verder open. Maar Mercedes natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:40 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat VER erg blij was met zijn rondje. Dan denk ik niet dat je met deze motorafstemming nog harder kan gaan. En wellicht Mercedes wel.
Verstappen was wel erg blij.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:40 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat VER erg blij was met zijn rondje. Dan denk ik niet dat je met deze motorafstemming nog harder kan gaan. En wellicht Mercedes wel.
Plausibele verklaring..quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tost denkt dat er er gesjoemeld wordt en dat de klapbanden dus toch de eigen schuld vd betreffende teams zijn: https://www.gpfans.com/nl(...)-volgens-franz-tost/
vind dat toch wel opmerkelijk van een Red Bull teamchef.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tost denkt dat er er gesjoemeld wordt en dat de klapbanden dus toch de eigen schuld vd betreffende teams zijn: https://www.gpfans.com/nl(...)-volgens-franz-tost/
Begin tijdperk Mercedes, R.I.P. Max WDC.quote:
Bottas op soft kwam met zijn snelle ronde niet in de buurt van zijn tijd op mediums.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:39 schreef beantherio het volgende:
Bottas reed zijn tijd op de mediums. Mercedes is nog steeds een klap sneller hier.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:44 schreef Tarado het volgende:
v
[..]
vind dat toch wel opmerkelijk van een Red Bull teamchef.
Even het origineel opgezocht waar hij dat gezegd zou hebben maar dit is toch wel weer een beetje lost in translation copy paste stukje van gpfans, daarom heb ik een hekel aan dat soort sites, clickbait meer is het niet
https://www.auto-motor-un(...)n-streit-heizdecken/
quote:Sollte sich die Theorie mit den Heizdecken bewahrheiten, habe sich die Formel 1 ein Eigentor geschossen, meint Alpha Tauris Teamchef Franz Tost. "Ich habe schon vor drei Jahren dafür plädiert, dass man sie verbietet. Doch viele andere Teams waren dagegen, weil jeder glaubt, durch irgendeinen speziellen Trick einen Vorteil zu haben", schimpft der Österreicher.
"Die Probleme sind hausgemacht. Es sprechen mehrere Gründe gegen Heizdecken. Erstens die Technik, wie wir jetzt sehen. Zweitens die Nachhaltigkeit. Man muss sich nur mal anschauen, wie viele Heizdecken nachts am Strom hängen. Drittens die Kosten. Ich habe erst kürzlich einen Vertrag unterschrieben für 2022. Da kosten uns die Heizdecken 375.000 Euro."
ja en, hij zegt toch iets totaal anders? dat is precies wat ik bedoel maar ook bij jou dus lost in translationquote:
Goddomme, moet Rick weer aan de bak?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:04 schreef Gehrman het volgende:
Sjek alweer positief getest op corona.
Zouden ze soms in het lab expres een positief resultaat opgeven om Sjek binnen te houden.
@:Neef_Wuppie
Tegen iedereen die in Nederland positief wordt getest wordt gezegd dat je nog vele weken lang positief kan testen, zelfs als je allang niet meer besmettelijk bent. Maar in dit geval moet je het er maar mee doen schijnbaar.quote:
die gast houdt zich nergens of heeft een bijvrouw.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:04 schreef Gehrman het volgende:
Sjek alweer positief getest op corona.
Zouden ze soms in het lab expres een positief resultaat opgeven om Sjek binnen te houden.
@:Neef_Wuppie
Never forget.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Kwam deze net per ongeluk weer eens tegen en moest even delen
Ik vond die verklaring van Pirelli in F1 café al helemaal iets van complete bullshitquote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vermoeiend, dat gedoe met de banden.
De bandenspanning moet omhoog, is het advies. Pirelli blijft bij een vaag statement en nu is het alsof er niets aan de hand is.
In mijn beleving is het vreemd dat Pirelli het onderzoek zelf mocht doen. Het is een beetje de slager die zijn eigen vlees keurt. Een onafhankelijke derde partij was geen optie, blijkbaar.
Ach ja, weer wat anders dan high rake/low rake, track limits of flexing rear wings. Naar mijn idee hebben we dit seizoen genoeg topics om uit te kiezenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vermoeiend, dat gedoe met de banden.
De bandenspanning moet omhoog, is het advies. Pirelli blijft bij een vaag statement en nu is het alsof er niets aan de hand is.
In mijn beleving is het vreemd dat Pirelli het onderzoek zelf mocht doen. Het is een beetje de slager die zijn eigen vlees keurt. Een onafhankelijke derde partij was geen optie, blijkbaar.
De veiligheidsmarge die gehanteerd werd was niet groot genoegquote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond die verklaring van Pirelli in F1 café al helemaal iets van complete bullshit
Dan ligt het toch aan Pirelli. De teams proberen in die veiligheidsmarge die van Pirelli te werkenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De veiligheidsmarge die gehanteerd werd was niet groot genoeg
Was toch al duidelijk?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan ligt het toch aan Pirelli. De teams proberen in die veiligheidsmarge die van Pirelli te werken
Pirelli probeert op eigen wijze de schuld bij de teams te leggen. What else is newquote:
Hoe krijgt 'ie het voor elkaarquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:04 schreef Gehrman het volgende:
Sjek alweer positief getest op corona.
Zouden ze soms in het lab expres een positief resultaat opgeven om Sjek binnen te houden.
@:Neef_Wuppie
Dit lijkt mij wel een nadeel van de sole supplier deal die Pirelli heeft, als er aan hun kant zaken mis gaan dan staan de teams machteloos.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:24 schreef Starflyer het volgende:
En omdat die veiligheidsmarge niet groot genoeg was hebben ze voor deze GP de druk weer verhoogd waardoor de teams nu snel blaren op de banden verwachten. Het is gewoon rommel wat ze leveren.
het lijkt wel F1 hèquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
en de limieten van de mogelijkheden opzoeken
De limieten opzoeken mag gewoon natuurlijk, dat IS racen. Hun eigen auto in gevaar brengen is prima, dat die banden klappen natuurlijk niet hè?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zoals ik het zie treffen de teams zelf de blaam, en maar trucjes uitvinden en de limieten van de mogelijkheden opzoeken met hun eigen sensoren, waarbij ze hun eigen auto in gevaar brengen. Isola zei dat ze wel degelijk verschillen qua bandendruk hebben kunnen zien op de aangeleverde data.
De vernieuwde technische richtlijn over hoe om te gaan met het voorverwarmen van banden is er niet voor niets gekomen.
Eigenlijk doet dit verhaal me denk aan de flexwing, volgens de letter van de wet was dat ding ok, maar volgens de geest van de wet niet, waardoor de FIA in heeft moeten grijpen.
Hij klaagde ook al over de pitstop apparatuur van Red Bull.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:56 schreef Peterselieman het volgende:
Toto ziet achter iedere boom een spook: https://www.motorsport.co(...)-pressures-/6584839/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |