quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Nog eentje![]()
![]()
En één voor de andere kant...
Ik vind het wel goed zoquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Nog eentje![]()
![]()
En één voor de andere kant...
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Als ik zo spring sla ik de deuken in mijn houten vloer
hehequote:Op donderdag 17 juni 2021 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Hier in de buurt wordt echt pas 2-3 later gejuicht
Ik geloof je op je blauwe ogenquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Als ik zo spring sla ik de deuken in mijn houten vloer
Ja..als ik land klotsen ze omhoogquote:
Jouw wifi is snellerquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Fok calls Mario,Come in Mario.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jouw wifi is sneller...oh ja, mod
Je lijkt mario wel, gewoon jezelf quoten als je niet snel genoeg een reactie krijgtquote:
Verkeerde knopjequote:Op donderdag 17 juni 2021 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je lijkt mario wel, gewoon jezelf quoten als je niet snel genoeg een reactie krijgt
kijk het zit zo, als je met 10 gasten tegelijkertijd naar voetbal kijkt, is er maar 1 die ook echt kijkt, de rest doet iets anders, zoals darten ofzo.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Iedereen geloofde het wel en is naar zijn nest?
Ben je belazerdquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet dadelijk nog werken hequote:Op donderdag 17 juni 2021 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben betraptquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:39 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
kijk het zit zo, als je met 10 gasten tegelijkertijd naar voetbal kijkt, is er maar 1 die ook echt kijkt, de rest doet iets anders, zoals darten ofzo.
Punten bijhouden...dan drie haltes naar het F1 topic en hopelijk met een taxi naar het biertopicquote:
Die is ook leukquote:
Heb het er maar druk meequote:Op donderdag 17 juni 2021 22:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Punten bijhouden...dan drie haltes naar het F1 topic en hopelijk met een taxi naar het biertopic![]()
🍺🍺
Dan lig ik wakker van de stressquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je mag het ook tot morgen laten liggen
En dan misschien nog viva modquote:
Druk baasje die D.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Punten bijhouden...dan drie haltes naar het F1 topic en hopelijk met een taxi naar het biertopic![]()
🍺🍺
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |