Er komt nu misschien een beetje jullie kant op.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:25 schreef Sumppi het volgende:
Er wordt niets aan regen voorspeld hier. Hopelijk betekent dat dat het flink los gaat zo.
Oh echt, nicequote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er komt nu misschien een beetje jullie kant op.
Voor ons is er een flinke onderweg.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit was om kwart voor zes![]()
[ afbeelding ]
Zo te zien heeft alles het overleefd, alleen m'n druif heeft de schutting losgelaten (morgen even vastmaken) en mijn (hoge) monnikskap helt een beetje over.
Puur voor de showquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:46 schreef Sumppi het volgende:
Donker, die lampjes
Monnikskap, wie ga je omleggen?![]()
Het gaat net langs ons. Vorig jaar ook al meerdere keren, terwijl we graag regen wilden.
Groningen krijgt nu de volle laag?
Eet een bakje kwark of een cracker en ga lekker naar bed!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van opbouwen van stemmingspillen word ik zo boos altijd. Zakt weer als mijn brein gewend is. Alleen ik heb een kleine terugval in het niet willen eten en dan zit ik toch met de combi van pillenboos en honger. Werkt niet ech
Dat wordt smullen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:44 schreef Sarabi het volgende:
Nee, ik heb allemaal brunchhapjes gemaakt
Tom ka kai
Pokebowl
Quiche met zalm en garnalen
Bladerdeeghapjes
En natuurlijk appeltaart
Gelukkig woon ik niet in het centrum.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:40 schreef Sumppi het volgende:
Dagje eerder maakt toch niet uit. Al heel lief dat je er iets speciaals van maakt.Gaan jullie BBQen?
@:IJsdraakje heb je verder nog last gehad van het noodweer? Zag vanmorgen een filmpje van waar jij volgens mij ook woont. Auto's dreven door de straat.
Ohhh brrrrr, gatver!!!! Dan begint het weekend rot.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet in het centrum.
https://nos.nl/video/2385(...)e-straat-na-noodweer![]()
Maar alleen een omgevallen druif hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |