SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:01 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wil twintig lammetjes![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb er vandaag hier ook een rondlopen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:01 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alleen vandaagquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er vandaag hier ook een rondlopen.
Dan wil ik die hond welquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:01 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
duhquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lamsvlees moet zo jong mogelijk gegeten worden.
Gelijk na de bevruchting vader schaap wegduwen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Zuiglamquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rechtstreeks vanuit de schapenpreut op het bordquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk na de bevruchting vader schaap wegduwen.
Beetje misselijk nu.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rechtstreeks vanuit de schapenpreut op het bord
Een oudere christmas heet pasen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:11 schreef christmastsunami het volgende:
volgens mij heet een wat ouder almmetje gewoon een schaap.
Zin in lambsrack nuquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten jullie vanavond? Ik kwak even iets met saté op m'n bord.
Ik heb weinig eetlust met dit weer. Tussen de middag een soepje gegeten. Straks misschien een boterhamquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een kant-en-klare roti, geen idee of die een beetje te hachelen is.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Uit de kofferbak van Achmed?quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan koop je het niet op juiste plek.
Nou de turk of de marrokaan kan vanaf corona mij niet meer als klant verwachten, omdat ze zich niet willen laten vaccineren.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan koop je het niet op juiste plek.
Nee. Bij de lokale boer of de sligro.quote:
Alsof covid je grootste zorg is bij die smoezelige slagerijtjesquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:14 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nou de turk of de marrokaan kan vanaf corona mij niet meer als klant verwachten, omdat ze zich niet willen laten vaccineren.
Wie laat je dan je auto's wassen?quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:14 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nou de turk of de marrokaan kan vanaf corona mij niet meer als klant verwachten, omdat ze zich niet willen laten vaccineren.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:16 schreef bitterbal het volgende:
K heb geen boodschappen gedaan. Nu rest mij een verschrikkelijke laatste optie
Sushi
'toevallig'quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:16 schreef bitterbal het volgende:
Sushi
Heb ik het ook niet opquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof covid je grootste zorg is bij die smoezelige slagerijtjes![]()
Hier tegenover wonen tweelingzussen samen; die boenen die van mij ook altijd even glanzend.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:16 schreef UitStraling het volgende:
Op donderdag 17 juni 2021 16:14 schreef christmastsunami het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:16 schreef bitterbal het volgende:
Sushi
Definieer 'die van mij'quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier tegenover wonen tweelingzussen samen; die boenen die van mij ook altijd even glanzend.
Topless?quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier tegenover wonen tweelingzussen samen; die boenen die van mij ook altijd even glanzend.
Turken hebben ook vaak poepvingers.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik het ook niet op
Jaren geleden heeft een of ander tv-programma een gehakttest gedaan. Van de meeste Turkse slager was het vlees vervuild met e-coli en bij één slagerij konden ze niet eens achterhalen van welk dier het was
quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Turken hebben ook vaak poepvingers.
Gast, als ik iemand met dezelfde handschoenen aan zijn telefoon zie zitten, daarna aan mijn vlees en vervolgens met diezelfde handschoen aan het pin apparaat dan ben ik echt wegquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik het ook niet op
Jaren geleden heeft een of ander tv-programma een gehakttest gedaan. Van de meeste Turkse slager was het vlees vervuild met e-coli en bij één slagerij konden ze niet eens achterhalen van welk dier het was
Lekker ook, zo'n telefoon onder de vleesrestenquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gast, als ik iemand met dezelfde handschoenen aan zijn telefoon zie zitten, daarna aan mijn vlees en vervolgens met diezelfde handschoen aan het pin apparaat dan ben ik echt weg![]()
Bekijk het maar met je "mooie prijsjes"
Had ik het toch goedquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De auto, Buda. De auto.
[..]
Met dit weer zeker.
Ik heb nog nooit een tweeling gehad.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De auto, Buda. De auto.
[..]
Met dit weer zeker.
Gaan ze dan niet heeeeeeeeeeeel lang schreeuwen tot het varkenshart het begeeft?quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn schoonvader zette gewoon 220 op het varken.
Nee, hij had zelf een of ander apparaat gemaakt. Dat zette hij tegen de slaap van het varken, knopje drukken en het varken lag gelijk knock-out. En daarna werd het omhoog getakeld en ging het mes in de slagader.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan ze dan niet heeeeeeeeeeeel lang schreeuwen tot het varkenshart het begeeft?
Nee want handschoenen = hygiënequote:Op donderdag 17 juni 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker ook, zo'n telefoon onder de vleesresten
Van hyperintelligente aaibare levensvorm naar goulash in een uurtje.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
En een uurtje later lag het beest gedemonteerd op allerlei tafels te dampen
Jupquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van hyperintelligente aaibare levensvorm naar goulash in een uurtje.
Ik eet mijn dieren ook het liefst doodgeknuffeld ipv doodgeknuppeld.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:25 schreef shiitake het volgende:
Nou ja, ik heb gewoon een zwakke plek wat betreft dieren en dierenleed.![]()
Wtfquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, hij had zelf een of ander apparaat gemaakt. Dat zette hij tegen de slaap van het varken, knopje drukken en het varken lag gelijk knock-out. En daarna werd het omhoog getakeld en ging het mes in de slagader.
Zwembandjes.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het probleem zit daar boven. Gaat niet dicht
Hrrrquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gast, als ik iemand met dezelfde handschoenen aan zijn telefoon zie zitten, daarna aan mijn vlees en vervolgens met diezelfde handschoen aan het pin apparaat dan ben ik echt weg![]()
Bekijk het maar met je "mooie prijsjes"
Lovehandlesquote:
Oooooohquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:49 schreef bitterbal het volgende:
Had nu 27 en 28 gedaan. Maar 29 en 30 proberen?
Haar zit al in een knotje.quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel haren op een knotje binden.
Ga je die meloen in één stuk doorslikken?quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:07 schreef Karzai het volgende:
ik heb een galia meloen als toetje en heb een indonesche maaltijd gehaald voor vanavond
wat een rare vraagquote:Op donderdag 17 juni 2021 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je die meloen in één stuk doorslikken?
Wiener worstjes en Gösser bier?quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:12 schreef Amarantha het volgende:
En ik heb tapashapjes voor tijdens NL - Oostenrijk.
Lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2021 17:12 schreef Amarantha het volgende:
Haha neequote:Op donderdag 17 juni 2021 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wiener worstjes en Gösser bier?
Ik las tapdans. Mijn hoofd.quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:12 schreef Amarantha het volgende:
beelddenken nu zie ik ama tapdansend voetbal kijkenquote:
Tering zweet breekt me al uit als ik eraan denk.quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
beelddenken nu zie ik ama tapdansend voetbal kijken
Snap ik gewoon rustig op de bank zitten en kijken .. ook beter voor mijn beelddenken, krijg het daar al warm vanquote:Op donderdag 17 juni 2021 17:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tering zweet breekt me al uit als ik eraan denk.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:30 schreef Amarantha het volgende:
Behalve als NL scoort dan moet ik juichen en kan ik niet rustig blijven zitten.
JAWEL!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dit draaien mijn achterburen volgens mij ook wel eens.quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:45 schreef dud0r het volgende:
Even een lekker muziekje voor tijdens het wachten op het stokbrood.
Wat blijft dit toch een lekkere remix
quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit draaien mijn achterburen volgens mij ook wel eens.
Was het gruwelijk nat?quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:51 schreef Amarantha het volgende:
Mijn was hangt al 4 uur buiten en is nog niet helemaal droog, hoe dan.
hoe danquote:Op donderdag 17 juni 2021 17:51 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:51 schreef Amarantha het volgende:
best handigquote:
slimme gastquote:Op donderdag 17 juni 2021 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft die oude kerel op zijn wolk best goed geregeld ja.
Gejat door je buurmeisjequote:Op donderdag 17 juni 2021 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Oke dit is bizar. Ik heb mijn achterdeur altijd een paar slippers staan, staan daar echt altijd. Ze zijn nu weg? Ze stonden er net nog. Hoorde net wel snel hordeur dichtgaan. Mijn kleine buurmeisje zal ze toch niet hebben gepakt he?Ze zijn oprecht weg. Ben al hele huis doorgelopen maar ze horen sowieso gewoon bij die deur te liggen.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Oke dit is bizar. Ik heb mijn achterdeur altijd een paar slippers staan, staan daar echt altijd. Ze zijn nu weg? Ze stonden er net nog. Hoorde net wel snel hordeur dichtgaan. Mijn kleine buurmeisje zal ze toch niet hebben gepakt he?Ze zijn oprecht weg. Ben al hele huis doorgelopen maar ze horen sowieso gewoon bij die deur te liggen.
ga buurmeisje vragen danquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:03 schreef Amarantha het volgende:
Oke prullenbak ook gecheckt. Ze zijn echt weg hahahaa hoe dan.
Straks, ga straks toch in de tuin zitten. Hoop dat buurvrouw ze dan zelf even komt brengen want ze spreekt amper Nederlands. Zij moet het haast wel zijn geweest.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ga buurmeisje vragen dan
quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:11 schreef Amarantha het volgende:
Maar ja wel kut dat dat kind gewoon mijn huis in gaat om shit te pakken.
Wil gewoon die deur open kunnen hebben als ik niet in die kamer zit.quote:
Nee natuurlijk niet anders wist ik wie de "dader" is he.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:12 schreef Karzai het volgende:
je weet het niet zeker heb je haar gezien?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:07 schreef LTVDK het volgende:
Mijn hoofd is geloof ik nog niet helemaal goed, met dit weer lekker gaan onkruidwieden
quote:
Katten kunnen gelukkig niet naar binnen want hordeur maar dacht dat dat ook wel voor een kind genoeg zou zijn om niet zomaar een huis in te lopen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:28 schreef CherryLips het volgende:
Komen er geen wildvreemde katten je vreten van het aanrecht roven, dan jatten de buurtkinderen je shit wel.
Ik woonde in zo'n pauperwijk, kwamen eens kinderen langs die wilden de cavia's aaien dus dacht, vooruit. Waren ze vooral geïnteresseerd in m'n Wii en DS dus heb ze weggestuurd.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Katten kunnen gelukkig niet naar binnen want hordeur maar dacht dat dat ook wel voor een kind genoeg zou zijn om niet zomaar een huis in te lopen.
Oh dat is wel fucked-up.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woonde in zo'n pauperwijk, kwamen eens kinderen langs die wilden de cavia's aaien dus dacht, vooruit. Waren ze vooral geïnteresseerd in m'n Wii en DS dus heb ze weggestuurd.
Paar weken later huis leeggeroofd.
Kutkinderen, waren gewoon aan het scouten.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woonde in zo'n pauperwijk, kwamen eens kinderen langs die wilden de cavia's aaien dus dacht, vooruit. Waren ze vooral geïnteresseerd in m'n Wii en DS dus heb ze weggestuurd.
Opzoeken en haar handen afmaken!quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Katten kunnen gelukkig niet naar binnen want hordeur maar dacht dat dat ook wel voor een kind genoeg zou zijn om niet zomaar een huis in te lopen.
Eentje was ineens naar boven en zei 'als je me geld heeft wordt er niks gejat'.quote:
Je eigen kinderen uitpoepen en opvoeden kost 100.000 euro, dan valt dit nog wel mee.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Whut en dan loop ik te zeiken over een paar slippers.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje was ineens naar boven en zei 'als je me geld heeft wordt er niks gejat'.
Dus ja
Maar daar kan de politie helemaal niks mee, die pakt die kinderen echt niet aan, ook al waren later m'n laptop, iPhone en iPod weg, stel je voor dat je iets doet aan zo'n inbekersgilde in de wijk, die alle huizen al af is geweest.
wtfquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje was ineens naar boven en zei 'als je me geld heeft wordt er niks gejat'.
Dus ja
Maar daar kan de politie helemaal niks mee, die pakt die kinderen echt niet aan, ook al waren later m'n laptop, iPhone en iPod weg, stel je voor dat je iets doet aan zo'n inbekersgilde in de wijk, die alle huizen al af is geweest.
Tuigquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wtfwat waren dat voor kinderen dan?
Ik denk niet dat jij vrolijk wordt van het antwoordquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wtfwat waren dat voor kinderen dan?
Waren het bitterballetjes?quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij vrolijk wordt van het antwoord
Maar wel kwaad worden hoor, want dat is niet normaal. Volgende stap is snel gemaakt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Nee ik zie haar niet mijn hele huis leegjatten, daar is ze te klein voor.
Waarschijnlijk zijn de ouders gewoon trots op ze.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh als je daar getinte kutkinderen mee bedoelt
Wel goed!quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:38 schreef Karzai het volgende:
ho
[..]
hoestie nou, je bent hier niet zo vaak meer
Over het algemeen doen ze dat niet in de eigen wijk.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:43 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, die wijk was 80% getint dus statistisch gezien was het wel logisch.
Ik woon goedkoop dus alles om mij heen is van alles en nog wat.. Nederlands, getint, oud, jong.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
Waarom wonen jullie allemaal in getinte wijken?
Smerige dingenquote:
Haha ja die nu weg zijn zijn roze met paars.quote:
Bij jou ligt er een gracht omheen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
Wij hebben één Syrisch gezin en 2 Surinamers. Dat is sinds kort geen attractie meer, maar nog wel exotischquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja die nu weg zijn zijn roze met paars.![]()
Mijn andere 2 paar niet want dacht koop minder roze dingen.
Je moet die boot ergens latenquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij jou ligt er een gracht omheen.
Hier niet hoor, het 'volk van buiten' hier is hoofdzakelijk Oostblokkiaansquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
wel lekker, corona maatregelen wel zat ik verwacht een mooie zomer!quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel goed!
Het is een hectische tijd geweest, dus naast CUL en CRE in het gareel houden, ben ik weinig online geweest.
Hoe issie met jou?
Mooie vrouwenquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier niet hoor, het 'volk van buiten' hier is hoofdzakelijk Oostblokkiaans
Nou... zodra ze zich hier vestigen floepen de koters er uit en zet de erosie vrij vlot inquote:
Ja, ik ben het ook knap zat.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel lekker, corona maatregelen wel zat ik verwacht een mooie zomer!
Snel toeslaan als ze ze er komen wonen, als een ratelslang.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou... zodra ze zich hier vestigen floepen de koters er uit en zet de erosie vrij vlot in
Meestal zijn het de mannen die hier komen om te werken en een enkeling blijft plakken en importeert dan zijn vrouw en eventueel grut.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel toeslaan als ze ze er komen wonen, als een ratelslang.
Omdat gemeente Amsterdamquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan ga je lekker naar Orania of zo.
Mooi, geitenwollensokken erin en gaanquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:57 schreef Amarantha het volgende:
Heb ze terug. Lag inmiddels ergens bij iemand anders in de tuin. Moeder is boos. 👌🏼
Hebben we ooit van Duitsland gewonnen dan?quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:56 schreef Karzai het volgende:
Hoop dat we Duitsland tegen komen die zijn goed slecht nu
In de gouden eeuw hebben we frankrijk, duitsland en engeland in een slag verslagenquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben we ooit van Duitsland gewonnen dan?![]()
Laatste keer moesten de Britten en Amerikanen het opknappen.
400 jaar geleden. Toen was Hollands Glorie nog geen vies woordquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
In de gouden eeuw hebben we frankrijk, duitsland en engeland in een slag verslagen
Maar het leger van Duitsland stelt nu ook niet zoveel voor hoor, Nederland doet nog mee met missiesquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben we ooit van Duitsland gewonnen dan?![]()
Laatste keer moesten de Britten en Amerikanen het opknappen.
het is dimm... laat gaan laat gaanquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:01 schreef Karzai het volgende:
M
[..]
Maar het leger van Duitsland stelt nu ook niet zoveel voor hoor, Nederland doet nog mee met missies
Duitsland is ook een laf volkje geworden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:01 schreef Karzai het volgende:
M
[..]
Maar het leger van Duitsland stelt nu ook niet zoveel voor hoor, Nederland doet nog mee met missies
Zoek ook even de statistiek van mei 1940; Nederlands leger heeft als een leeuw gevochten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:02 schreef Karzai het volgende:
Niet zo gek 17 tegen 90 miljoen mensen, toch knap wat die Hollanders voor elkaar spelen
Waarom reageerde je niet meer in het Hongarije topic? Had ik teveel gelijk?quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
het is dimm... laat gaan laat gaan
Het waren vijf heroïsche dagen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoek ook even de statistiek van mei 1940; Nederlands leger heeft als een leeuw gevochten.
Nou, zekerquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom reageerde je niet meer in het Hongarije topic? Had ik teveel gelijk?
nee joh allang thuisquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is @:bitterbal nog teruggekeerd van het strand of definitief weggewaaid?
Joh, na een dag strand.. echt?quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
heb gedoucht maar nog steeds overal zand
ja omdat het zo waaidequote:Op donderdag 17 juni 2021 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Joh, na een dag strand.. echt?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, zeker![]()
Kunnen we ook hier nog wel even checken. Vertel nog eens hoe het zit.
Dit was de laatste post. waarna je niet meer op gereageerd hebtquote:
Sommige mensen moeten ook nog gewoon werken, DIMM. Komt nog wel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Dit was de laatste post. waarna je niet meer op gereageerd hebt
Ja allemaal leuk en aardig, maar doe dat gevoos lekker in het betreffende topic of via dmquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh hemel, ik zie nog meer pareltjes...
Jongens, ga en geniet:
NWS / Hongarije verbiedt 'promotie' van homoseksualiteit onder jongeren- #2
Nou nee, heb wel genoeg hersencellen verloren vandaag in die reeks. Maar voor wie nog echte dinosaurussen in het wild wil zien wel een aanrader.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig, maar doe dat gevoos lekker in het betreffende topic of via dm
VIVA BELGICAquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:14 schreef Karzai het volgende:
1-1 heel koel en bekeken uitgespeeld[ afbeelding ]
2e keer deze week al associaties rondom seks en kinderen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook nog gewoon werken, DIMM. Komt nog wel.
Verder was dat niet je laatste juweeltje, dat was deze, zie ik nu:
NWS / Hongarije verbiedt 'promotie' van homoseksualiteit onder jongeren- #3
Zo gaat dat gewoonquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook nog gewoon werken, DIMM. Komt nog wel.
Verder was dat niet je laatste juweeltje, dat was deze, zie ik nu:
NWS / Hongarije verbiedt 'promotie' van homoseksualiteit onder jongeren- #3
Ja, hoe zei US het ook weer... de types die dat er in zien hebben zelf megaproblemen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2e keer deze week al associaties rondom seks en kinderen.
Denk ook niet dat iemand wiens seksualiteit niet duidelijk is erg veel verstand van seksualiteit heeft.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2e keer deze week al associaties rondom seks en kinderen.
Kinderen mogen vast ook geen banaan eten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, hoe zei US het ook weer... de types die dat er in zien hebben zelf megaproblemen.
Of bukken om een blokje LEGO op te pakken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kinderen mogen vast ook geen banaan eten.
Dat was op kijkduinquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
stuur die wind eens hierheen of zo...
neequote:Op donderdag 17 juni 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken jij die seksboot in Rotterdam?
echt nietquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag dat op TV, ligt tegenover je huisje.
k wil andere sushiquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoezo? schep je gewoon uit de maas
Dag van twaalf uur, klinkt top.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:33 schreef bitterbal het volgende:
krijg net rooster,. de 26ste mogen we tot 2400 open toch. heeft ze mij van 12 tot sluit gezet![]()
heb maar gemaild dat ik dat iets te enthousiast vindt
Mijn seksualiteit is hartstikke duidelijk. En ik spreek mij altijd hard uit tegen de seksualisering van kinderen door de LGBT community.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk ook niet dat iemand wiens seksualiteit niet duidelijk is erg veel verstand van seksualiteit heeft.
Dat is hetzelfde als dat een veganist zich uitspreekt over het lekkerste stukje vlees.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn seksualiteit is hartstikke duidelijk. En ik spreek mij altijd hard uit tegen de seksualisering van kinderen door de LGBT community.
Zoals Blaire White ook die dingen aankaart in de LGBT gemeenschap die fout zijn.
https://www.youtube.com/c/BlaireWhiteX/videos
Ik vind dit soort dingen echt wanstaltig
En vervolgens wordt ik hier even low key weggezet als pedofiel terwijl ik juist de onschuldigheid van die kinderen verdedig? Doe eens normaal jullie.![]()
Iets uit een ander topic wordt hierheen gesleept.quote:
weet je wat ik ga slepen? Mijn nieuwste catawiki aanwinst uit 1717... nog best zwaar boek ookquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets uit een ander topic wordt hierheen gesleept.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo voel ik me in deze hitte
[ afbeelding ]
Vet wel, dat de koeien, auto's en bikinihesjes door de lucht heen vliegen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Kans op een tornado
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-tornado~aa3f9be4/
ken onze boot dat hendelenquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet wel, dat de koeien, auto's en bikinihesjes door de lucht heen vliegen.
Morgen dan maar 2 flesjes drinken mee nemen en op het werk ook maar extra water pakken. Staat klaar voor onsquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Kans op een tornado
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-tornado~aa3f9be4/
Lijntje met god heeft 'ie ook al.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja er is een speciaal plekje in hel voor je gereserveerd.
Ik kijk er naar uitquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet wel, dat de koeien, auto's en bikinihesjes door de lucht heen vliegen.
Staan al je collega's je tegen te houden terwijl je wegstuitert bij de oever...quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Bij mij op werk komen ze soms ook met de boot. Wel super chill omdat zo te doen
quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Staan al je collega's je tegen te houden terwijl je wegstuitert bij de oever...
"Jajaja, is een boot... heel mooi... rrrrrustigggg nou maar..."
Deden wij vroeger ook en wij hadden altijd de grootste en duurste boot, voelde toch altijd een beetje lullig en patserig, ik denk ook dat ik op duizenden foto's sta op die manier.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:50 schreef bitterbal het volgende:
Bij mij op werk komen ze soms ook met de boot. Wel super chill omdat zo te doen
Niet zoals vandaag.. Maar goed als je slechte wedstrijden wint, ben je wel kanshebber...quote:
Wat?quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja, is natuurlijk woke marxistisch gay
quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja, is natuurlijk woke marxistisch gay
Die blagen die woonden vier huizen verderop.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Over het algemeen doen ze dat niet in de eigen wijk.
Dat ja. En is altijd boos.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misselijk lelijk kuthoofd heeft dat kereltje.
Ik spoor al niet om onkruid te gaan wieden met dit weer, maar strijken, wat voor aanval heb jij gehad?quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik had sambal in m'n eten en toen heb ik nog een half uurtje gestreken en ik begin nu pas eindelijk weer bij zinnen te komen.
Ik was bijna door m'n shirts heenquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik spoor al niet om onkruid te gaan wieden met dit weer, maar strijken, wat voor aanval heb jij gehad?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:14 schreef CherryLips het volgende:
En ik ben mogelijk beroofd door de buurjongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |