SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:01 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wil twintig lammetjes![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb er vandaag hier ook een rondlopen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:01 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alleen vandaagquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er vandaag hier ook een rondlopen.
Dan wil ik die hond welquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:01 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
duhquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lamsvlees moet zo jong mogelijk gegeten worden.
Gelijk na de bevruchting vader schaap wegduwen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Zuiglamquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rechtstreeks vanuit de schapenpreut op het bordquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk na de bevruchting vader schaap wegduwen.
Beetje misselijk nu.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rechtstreeks vanuit de schapenpreut op het bord
Een oudere christmas heet pasen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:11 schreef christmastsunami het volgende:
volgens mij heet een wat ouder almmetje gewoon een schaap.
Zin in lambsrack nuquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten jullie vanavond? Ik kwak even iets met saté op m'n bord.
Ik heb weinig eetlust met dit weer. Tussen de middag een soepje gegeten. Straks misschien een boterhamquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een kant-en-klare roti, geen idee of die een beetje te hachelen is.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Uit de kofferbak van Achmed?quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan koop je het niet op juiste plek.
Nou de turk of de marrokaan kan vanaf corona mij niet meer als klant verwachten, omdat ze zich niet willen laten vaccineren.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan koop je het niet op juiste plek.
Nee. Bij de lokale boer of de sligro.quote:
Alsof covid je grootste zorg is bij die smoezelige slagerijtjesquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:14 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nou de turk of de marrokaan kan vanaf corona mij niet meer als klant verwachten, omdat ze zich niet willen laten vaccineren.
Wie laat je dan je auto's wassen?quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:14 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nou de turk of de marrokaan kan vanaf corona mij niet meer als klant verwachten, omdat ze zich niet willen laten vaccineren.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:16 schreef bitterbal het volgende:
K heb geen boodschappen gedaan. Nu rest mij een verschrikkelijke laatste optie
Sushi
'toevallig'quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:16 schreef bitterbal het volgende:
Sushi
Heb ik het ook niet opquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof covid je grootste zorg is bij die smoezelige slagerijtjes![]()
Hier tegenover wonen tweelingzussen samen; die boenen die van mij ook altijd even glanzend.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:16 schreef UitStraling het volgende:
Op donderdag 17 juni 2021 16:14 schreef christmastsunami het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:16 schreef bitterbal het volgende:
Sushi
Definieer 'die van mij'quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier tegenover wonen tweelingzussen samen; die boenen die van mij ook altijd even glanzend.
Topless?quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier tegenover wonen tweelingzussen samen; die boenen die van mij ook altijd even glanzend.
Turken hebben ook vaak poepvingers.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik het ook niet op
Jaren geleden heeft een of ander tv-programma een gehakttest gedaan. Van de meeste Turkse slager was het vlees vervuild met e-coli en bij één slagerij konden ze niet eens achterhalen van welk dier het was
quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Turken hebben ook vaak poepvingers.
Gast, als ik iemand met dezelfde handschoenen aan zijn telefoon zie zitten, daarna aan mijn vlees en vervolgens met diezelfde handschoen aan het pin apparaat dan ben ik echt wegquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik het ook niet op
Jaren geleden heeft een of ander tv-programma een gehakttest gedaan. Van de meeste Turkse slager was het vlees vervuild met e-coli en bij één slagerij konden ze niet eens achterhalen van welk dier het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |