Was dat maar makkelijk habiboquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zoek toch een jongere vrouw jongen. Dan heb je geen gym meer nodig
Meh. Ik mis Merelquote:
Die was ook leuk ja, maar deze mag er ook zeker zijn. RTL weet ze wel goed uit te zoekenquote:
Ik koop niks meer behalve opleidingen en documenten. Ik heb veel te veel uitstaan in materiaal.quote:
Wat vind jij een mooie leeftijd voor een vrouwquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zoek toch een jongere vrouw jongen. Dan heb je geen gym meer nodig
Vind Marleen wel leuk. Rondje Binnenhofquote:
Een opleiding is goed om op terug te vallen maar je gaat er niet rijk van worden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:11 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik koop niks meer behalve opleidingen en documenten. Ik heb veel te veel uitstaan in materiaal.
Welke is dat?quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind Marleen wel leuk. Rondje Binnenhof
Fiat geld is dan ook een bubbel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is een bubbel en blijft een bubbel.
Die ronde bij dominosquote:
Doe eens voor?quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:19 schreef Boze_Eend het volgende:
Habibos hebben jullie soms het gevoel dat jullie liever verdwijnen?
Nee, wel soms het gevoel dat ik graag heb dat jij verdwijnt, HABIBO.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:19 schreef Boze_Eend het volgende:
Habibos hebben jullie soms het gevoel dat jullie liever verdwijnen?
Wanneer had je hem besteld en wat was de bezorgtijd? Welke toppings? Niet te vettig? Goede bite?quote:
Nou ehm. Ik ben 48. Zie er niet slecht uit en ben redelijk geregeld. Een vrouw kijkt natuurlijk wat je te bieden hebt. Vanaf 10 jaar jonger. Op jongere leeftijd ligt dat dichter bij elkaar. Jong spul is geilerij en zijn toch financieel een blok aan je been. Het ziet er ook niet uit dat je haar vader zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind jij een mooie leeftijd voor een vrouw
Hey ashquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:22 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wanneer had je hem besteld en wat was de bezorgtijd? Welke toppings? Niet te vettig? Goede bite?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |