Lol, bij C en A is de grootste jeans maat voor kortere benen 50 breed, 30 lang zie ik. Ik denk serieus wel dat hij 50 breedte maat nodig heeft. Hahaatjes.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nondeju hoe slecht kun je jezelf kleden![]()
Lijkt wel alsof die een kussensloop met gaten aan heeft en zijn broek tevens als pantoffels draagt.![]()
Hihahoquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Woon je in Emmen ofzo
whiieeehieeehieeetjes
Ik probeer steeds vaker dit soort momentjes te pakken. Voel me dan echt een rebelquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker man.
Hoop dat mensen een voorbeeld aan jou nemen.
50 breed damnquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Lol, bij C en A is de grootste jeans maat voor kortere benen 50 breed, 30 lang zie ik. Ik denk serieus wel dat hij 50 breedte maat nodig heeft. Hahaatjes.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Lol, bij C en A is de grootste jeans maat voor kortere benen 50 breed, 30 lang zie ik. Ik denk serieus wel dat hij 50 breedte maat nodig heeft. Hahaatjes.
Vrijheidsstrijderquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik probeer steeds vaker dit soort momentjes te pakken. Voel me dan echt een rebel
De bradge als model voor de Xxxxl broeken van de Wibra zou wel mooi zijn. Kunnen ze mooi zijn uitkering inkorten van zijn Wibra loon.quote:
Oké.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
Straks nog naar de gym jongens maar heb geen zin
Dat zei Braadslee 70kg geleden ook.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
Dat wordt grotematenbroeken laten inkortenquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zou hij met zijn inkomen ook recht op bijzondere bijstand hebben als er iets belangrijks en duurs onverwachts stuk gaat?quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:01 schreef Modus het volgende:
Tevens: mensen die verbaasd zijn dat beroepsuitkeringstrekkers dat soort trucjes met zo'n ANWB kennen
Zoek toch een jongere vrouw jongen. Dan heb je geen gym meer nodigquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |