SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid…
https://www.blckbx.tv/vid(...)oek-naar-de-waarheid
[..]
[ afbeelding ]
The show must go on folks!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2021 13:01:39 ]"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Dat hangt er maar vanaf of je in Nederland blijft. In India geldt dat dan weer niet. Maar ook in de UK is het maar afwachten gezien de stijgende besmettingscijfers aldaar.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:35 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb gisteravond m'n eerste prik gehad en ik moet wel zeggen dat de 5G-ontvangst op het moment wel echt fantastisch is.Maar, misschien is die fantastische ontvangst ook maar gewoon een seizoenseffect.
Is goed ouwe haatzaaier.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:25 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel zo bedoelde je het wel, je had alleen gehoopt ermee weg te kunnen komen
doelpaal---->Ludo--->verplaatstquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:53 schreef ludovico het volgende:
https://www.google.com/se(...)XtCmMQ4dUDCA4&uact=5
Oh shit er is echt wat aan de hand in Groot Britannië. +- 0 doden! Ojee.
Je snapt dat dat niks af doet aan de onzin van het plaatje. Dat jij de TS niet bent doet daar niks aan afquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je snapt dat, en dit bedoel ik ook voor de simpele zielen die je comment een plusje geven. Dat ik de OP niet gefabriceerd heb en dit topic nummer 100 zoveel is?
Toen met de tietjes van Greta natuurlijk!quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien kan je even aanwijzen waar we jou op zelf nadenken hebben kunnen betrappen?
Dit gaat echt nooit vervelenquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toen met de tietjes van Greta natuurlijk!
Die heb ik gemist? Vertel!quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toen met de tietjes van Greta natuurlijk!
quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:24 schreef ludovico het volgende:
Maar ik stel mezelf gerust dat de extremisten zich verzamelen in deze topic.
quote:
Mijn godquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
BNW / Klimaatverandering
BNW / Klimaatverandering
BNW / Klimaatverandering
Wat de vliegende neukquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
BNW / Klimaatverandering
BNW / Klimaatverandering
BNW / Klimaatverandering
Ben je magnetisch?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:35 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb gisteravond m'n eerste prik gehad en ik moet wel zeggen dat de 5G-ontvangst op het moment wel echt fantastisch is.Maar, misschien is die fantastische ontvangst ook maar gewoon een seizoenseffect.
Ik had na vaccinatie een dikke bult op mijn arm die na 3 dagen openbarstte en de "bot" kwam er gewoon uit, was alleen niet heel erg " nano". Vast een productiefout.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:36 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ben je magnetisch?
Ik mag vanmiddag, mij benieuwen.
Lief ding. Hoe heet het?quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:45 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik had na vaccinatie een dikke bult op mijn arm die na 3 dagen openbarstte en de "bot" kwam er gewoon uit, was alleen niet heel erg " nano". Vast een productiefout.
[ afbeelding ]
Is dat zo'n Cojonakever?quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:45 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik had na vaccinatie een dikke bult op mijn arm die na 3 dagen openbarstte en de "bot" kwam er gewoon uit, was alleen niet heel erg " nano". Vast een productiefout.
[ afbeelding ]
Ik dacht Jaap, maar als het een vrouwtje blijkt te zijn dan wordt het Marjon.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:53 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik dacht Jaap, maar als het een vrouwtje blijkt te zijn dan wordt het Marjon.
Indien genderneutraal dan wordt het Hugo
Godnondeju flinke antennequote:Op donderdag 17 juni 2021 14:45 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OOoh dus dat kriebelt daar zo.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:45 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat geldt natuurlijk niet alleen voor piloten. Wat dacht je van mede-automobilisten? Levensgevaarlijk als die massaal onwel worden op de snelweg. Treinmachinisten hebben gelukkig een dodemansknop.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:53 schreef devlinmr het volgende:
Wie van de bnw'ers durft nog te vliegen straks?
Piloten gaan blijkbaar "omvallen als voetballers"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar zijn ze dan nog wel in staat die knop te bedienen?quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk niet alleen voor piloten. Wat dacht je van mede-automobilisten? Levensgevaarlijk als die massaal onwel worden op de snelweg. Treinmachinisten hebben gelukkig een dodemansknop.
Nope en dat is het hem juist.. Als ze die niet bedienen stop de trein.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Maar zijn ze dan nog wel in staat die knop te bedienen?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nope en dat is het hem juist.. Als ze die niet bedienen stop de trein.
* MatthijsDJ is nerd en speelt soms een trein simulator waarbij ik soms die rot knop vergeet en de trein dus vol in de remmen gaat.
Railway Empire of Train Sim World?quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nope en dat is het hem juist.. Als ze die niet bedienen stop de trein.
* MatthijsDJ is nerd en speelt soms een trein simulator waarbij ik soms die rot knop vergeet en de trein dus vol in de remmen gaat.
Train Simulator (waar je elk jaar gratis update van krijgt) en Train Sim World 1 & 2. En heel vroeger MS Train Simulator.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Railway Empire of Train Sim World?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door devlinmr op 18-06-2021 10:19:02 ]
Het is zo simpel om mensen te brainwashen.. Je roept gewoon BigPharma -> schandalen -> chemish en Natuur is veilig! En idioten zoals ik ooit was zijn om...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:09 schreef devlinmr het volgende:
Als je zwanger bent kun je ook thee maken van paardebloemblaadjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PS.. dit is van Artsen Voor Vrijheid dus dubbelbetrouwbaar
De meesten hier zijn te afhankelijk van technologie dat ze nog geen week volhouden in de wijde natuurquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:35 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het is zo simpel om mensen te brainwashen.. Je roept gewoon BigPharma -> schandalen -> chemish en Natuur is veilig! En idioten zoals ik ooit was zijn om...
Dat valt reuze mee. Je moet wel weten wanneer je de dennenaalden moet plukken en hoe je het moet klaarmaken, want anders smaakt het naar niks.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:41 schreef Tourniquet het volgende:
Niks mis met de geur van een (nat) Dennenbos, maar thee daarvan lijkt me echt ranzig.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:53 schreef devlinmr het volgende:
Van Ranst tribunaal komt ook al lekker van de grond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |