Ik was alleen benieuwd of je een thee of een koffie drinker wasquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou soms, meestal als ik ziekjes ben. Of als iedereen in de kamer thee wilt drinken. Geen rooibos iig.
Maar ik was niet diegene die over thee drinken schreef in DTS, dat was iemand anders.
Mwah, er is een aantal FOK!kers waar ik redelijk intensief contact mee had overleden, dat hakte er destijds toch best wel in.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is altijd zo hoor, denk nou niet dat iemand die wat populairder is dan jij gemist zal worden door een grote groep FOK!kers. Het zijn vaak maar een paar mensen en ook zij gaan gewoon door met de overgebleven mensen.
Warm he gooi de airco aan of de ramen openquote:
Koffie of thee?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb net mn 2e bakkie koffie op ...
Las er hier wel eens over maar dacht altijd dat het een geintje was.quote:
Dat zelfde had ik ook, maar het is natuurlijk ook een verschil of iemand zo weg gaat of overlijd.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Mwah, er is een aantal FOK!kers waar ik redelijk intensief contact mee had overleden, dat hakte er destijds toch best wel in.
Jij geniet natuurlijk als geen anderquote:
Ah ok .. sterkte .. Het heeft mij iig echt wel geholpenquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb volgende week een oogoperatie. Daarna wordt het beter denk ik
Op mijn werk en zonder theedrinkend visite: koffie.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was alleen benieuwd of je een thee of een koffie drinker was
Ja best kut haha. Ik heb daar ook topics met 'vaste' groepjes waar je bijna dagelijks contact mee hebt. En daarnaast lekker even bijlezen in de relatie drama dingen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:02 schreef chufi het volgende:
[..]
OK en hoe voelt dat nu dat je weet dat ze stoppen ?
Ja, dat klopt ook wel. Maar toch zijn er users die je mist, zeker bij bepaalde evenementen. In het Top2000 topic bijvoorbeeld, zaten we vaak een week of twee lang met een vast groep dag en nacht te posten. Dan bouw je wel een band op, dan mis je personen die het volgende jaar er ineens niet meer zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zelfde had ik ook, maar het is natuurlijk ook een verschil of iemand zo weg gaat of overlijd.
Haha een geintje dat mensen daar OOK komen of een geintje dat het Viva forum überhaupt bestaat?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las er hier wel eens over maar dacht altijd dat het een geintje was.
Dat hebben we hier ook hoorquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja best kut haha. Ik heb daar ook topics met 'vaste' groepjes waar je bijna dagelijks contact mee hebt. En daarnaast lekker even bijlezen in de relatie drama dingen.
Ik drink altijd koffie ziekjes of niet ziekjesquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Op mijn werk en zonder visite: koffie.
Ziekjes: thee.
Valt wel mee, maar mag van mij zo blijven.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij geniet natuurlijk als geen ander
Ik wissel altijd koffie en thee af.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik drink altijd koffie ziekjes of niet ziekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |