quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:57 schreef ACT-F het volgende:
In Zuid-West Duitsland zie je nu een mooie bloemkool ontstaan
Dat komt door een hogedrukgebied rond de Keltische zee. Jouw warmte komt mijn kant op nuquote:Op donderdag 17 juni 2021 17:46 schreef Haags het volgende:
De tering wat koelt het bizar snel af hier
Dat halen we hier vannacht nog niet eensquote:Op donderdag 17 juni 2021 17:36 schreef heywoodu het volgende:
20 graden bij de kust al
Kom op, duw dat hier naartoe.
Waarom hier niet..zit op 15 km afstandquote:Op donderdag 17 juni 2021 17:46 schreef Haags het volgende:
De tering wat koelt het bizar snel af hier
Gelukkig maar, hoewel er nog tijd zat is om weer naar gevaarlijker weer te draaien.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Met Harmonie 12z veeg ik me kont af, wat een bagger voor morgenmiddag. Slechts wat buien voor het westen van NL. En de windstoten bereiken max 75 km/u in tegenstelling tot 110 eerder vandaag...
Jep....eerste bomen zijn al gesneuveld.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:25 schreef DemonRage het volgende:
In Zuid-Frankrijk borrelt het al lekker.
Lavau, wie kent het niet, krijgt de volle laag!quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:11 schreef DemonRage het volgende:
Midden Frankrijk heeft inmiddels ook een hele actieve bui.
Check: lightningmaps.org
Zoooo dat lijkt me heerlijk...tempo in huis loopt op en buiten koelt niet af nog. Maargoed wat een prachtig weer...maar wel dat je snachts kunt luchten..dat is wel iets prettigerquote:Op donderdag 17 juni 2021 17:36 schreef heywoodu het volgende:
20 graden bij de kust al
Kom op, duw dat hier naartoe.
Hier ook nog 30quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:40 schreef Dajha het volgende:
Alle ramen staan open hier. Graad of 22 nu.
[ afbeelding ]
Da's een flinke smoothie...quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:45 schreef Dajha het volgende:
Ondertussen in het noorden van Spanje..
[ twitter ]
Holy pepperoni, very spiceyquote:
2-4 cm. Niet nog eens extra gaan overdrijvenquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Volgens het KNMI hagelstenen van meer dan 5 cm mogelijk.
Kijk even de guidance. ''Bij deze CAPE icm de vorming van supercellen is zeer lokaal hagel van 5 cm of meer mogelijk.''quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:49 schreef Knoopcel het volgende:
[..]
2-4 cm. Niet nog eens extra gaan overdrijven
laten we hopen dat dat niet uitkomt.. net zoals storm schade met alles vol in blad..quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:47 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Volgens het KNMI hagelstenen van meer dan 5 cm mogelijk.
Oh, oké. My bad. In het 'normale' nieuwsbericht hebben ze het over 2-4cm, vandaarquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Kijk even de guidance. ''Bij deze CAPE icm de vorming van supercellen is zeer lokaal hagel van 5 cm of meer mogelijk.''
https://www.knmi.nl/neder(...)nce-modelbeoordeling
Dit inderdaad. Al die oogstenquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
laten we hopen dat dat niet uitkomt.. net zoals storm schade met alles vol in blad..
komende dagen ontkom je er niet aanquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:22 schreef Drass het volgende:
Gaan het zien of dat pukkeltjes rond Parijs ons gaat lastigvallen vannacht.
Heerlijkquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:52 schreef Ivy_Mike het volgende:
Het is nu inmiddels 16 graden en er komt wat zeemist richting Breezand
Ik vond het hier (twente) wel goed uit te houden vandaag, door de lage luchtvochtigheidquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:25 schreef DemonRage het volgende:
Spann0nd!
Het gaat vanavond nog lang warm blijven in de oostelijke helft van het land, vooral met dauwpunten van 19°C.
Met een beetje pech gaat alles mooi langs ons en zweten we 3 uur vannacht nog ons bed uit....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |