Daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:18 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Poetsie's roomtaartje klinkt wel weer een beetje foutwheheheheh
dat harde stuk zit er nog steeds in in m'n ooglid.quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik las het al![]()
\hoe gaat het met je oog?
Wow dat klinkt wel eng , en vooral alles met ogen vind ik altijd engquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat harde stuk zit er nog steeds in in m'n ooglid.
dus moet weer bellen.
Heb er gelukkig geen last van dus dat scheelt
vooral vervelend dat ik nog geen tijd heb gehad om te bellenquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow dat klinkt wel eng , en vooral alles met ogen vind ik altijd eng![]()
Fijn dat je er geen last hebt ,maar wel vervelend
Dat is ook klote jaquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
vooral vervelend dat ik nog geen tijd heb gehad om te bellen
yup. maar ja morgen wel tijd dus morgen maar bellen of straks in de pauze.quote:
Dat heeft mijn zoon ook vaakquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
yup. maar ja morgen wel tijd dus morgen maar bellen of straks in de pauze.
Heb een hele dag digitale workshop.
hele dag achter de pc zitten en naar mensen luisteren, kijken en af en toe een opdracht tussendoor doenquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heeft mijn zoon ook vaak![]()
Geen idee wat ik mij daar bij moet voorstellen
Dat heeft hij ook vaak, ik krijg het wel eens mee als ik moet oppassenquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
hele dag achter de pc zitten en naar mensen luisteren, kijken en af en toe een opdracht tussendoor doen
ik heb het gelukkig niet zo vaak. deze is uit een serie van 4 en dit is de 3e.quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook vaak, ik krijg het wel eens mee als ik moet oppassen
Nog 1 en dan zitten de workshops er dus weer opquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb het gelukkig niet zo vaak. deze is uit een serie van 4 en dit is de 3e.
ja en die is in oktoberquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nog 1 en dan zitten de workshops er dus weer op
ja dit is er eentje die verspreid is over het hele jaarquote:
Op zich wel fijn?quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dit is er eentje die verspreid is over het hele jaar
ja dat wel jaquote:
Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat wel ja
anders is het wel erg intens
meest vervelende vind ik dat ik van alles moet regelen voor m'n kind. ophalen van school, naar en van zwemles brengen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellenHelemaal als het een dag duurt
Dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
meest vervelende vind ik dat ik van alles moet regelen voor m'n kind. ophalen van school, naar en van zwemles brengen.
ja als het iets wekelijks is wordt het toch snel vervelendquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen![]()
Dan is het idd wel fijn dat dat soort workshops niet al te vaak , en iig goed verspreid over het jaar worden gegeven.
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja als het iets wekelijks is wordt het toch snel vervelend
Poppenkastquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:10 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
![]()
wilders-tegen-rutte-u-bent-de-trekpop-van-kaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |