Waarom ingewikkeld?quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb twee tickets voor de Efteling die geldig zijn tot 8 juli. Dat wordt ingewikkeld.
Omdat J niet zomaar even vrij kan nemen. Deze kaarten staan los van eventuele meets. Ik heb ze in januari 2020 al gekocht. De geldigheid werd steeds verlengd maar dat is nu ook wel klaar natuurlijk.quote:
Oh maar het had niet eens ver weg met het vliegtuig hoeven zijn hoor en met hun tweeën, maar niets meer willen ondernemen was gewoon een zin.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:09 schreef Tele6 het volgende:
@:derLudolf
Ik denk dat jouw grootouders ook een heel andere achtergrond hebben dan mijne. Mijn oma ging als begin-twintiger al op de motorscooter naar Parijs met haar zus. Mijn opa heeft in de jaren 60 in Zuid-Amerika gewerkt. Ze zijn samen de hele wereld over geweest en toen opa dood was is oma dat met haar zus en met vriendinnen blijven doen.
Heel rottig dat er toen niet over gepraat werd en het niet normaal was om hulp te krijgen als je wat heftigs overkwam.
Dat klinkt alsof ze knetterdepressief was. Zielig hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh maar het had niet eens ver weg met het vliegtuig hoeven zijn hoor en met hun tweeën, maar niets meer willen ondernemen was gewoon een zin.
Qua ver weg, als m'n oma d'r niet meer was geweest denk ik dat m'n opa nog wel zo gek was geweest om naar z'n neef in Australië te gaan.
Jaquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:18 schreef fietsie het volgende:
Je kunt vast binnenkort met korting naar de Beekse Bergen
Ik ookquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:isabeau, ik wil graag naar de Efteling!
Boel droog hout daarquote:
Oh nee dat niet hoor, dan zou de helft van dr broers zussen dat zijn. Dat was een bijzonder huishouden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ze knetterdepressief was. Zielig hoor.
Ik kan tot 8 juli niet in het weekend, eigenlijk alleen op woensdagen. Oh wacht, 27 juni kan ik ook, dat is een zondag.quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb twee tickets voor de Efteling die geldig zijn tot 8 juli. Dat wordt ingewikkeld.
Jeetje, en dat allemaal in dat jaar. Allemachtig...quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo kort mogelijk, alleen om de planten water te geven.
Ik blijf lekker binnen vandaag. Ik heb alleen maar zittend werk vandaag. Vooral veel computerwerk en later nog wat dingetjes zaaien.
Wij hadden in 2013 een jaar met veel overlijdens. Mijnoma
, mijn schoonvader, de beste vriend van mijn vader, de 7 weken oude zoon van een heel goede vriendin en een dood geboren kindje van een andere goede vriendin.
Daarnaast heb ik veel zelfmoordpogingen (1 gelukte) van dichtbij meegemaakt. De keren dat ik op stel en sprong naar de IC moest is niet meer op 1 hand te tellen. En mijn moeder schijnt een zus te hebben die zelfmoord pleegde maar dat weet ik alleen via via.
Het is het vakantiepark, Ludolfquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:10 schreef derLudolf het volgende:
Zou dat lekker zijn, gegrilde giraffe?
Zitten flink wat karbonaadjes in zo'n nek
Ja, dat was een heftig jaar. Echt slopend.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan tot 8 juli niet in het weekend, eigenlijk alleen op zaterdagen. Oh wacht, 27 juni kan ik ook, dat is een zondag.
[..]
Jeetje, en dat allemaal in dat jaar. Allemachtig...
Gegrillde Pumba lijkt me prima.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:10 schreef derLudolf het volgende:
Zou dat lekker zijn, gegrilde giraffe?
Zitten flink wat karbonaadjes in zo'n nek
Ik vond gisteren een bonnetje van tanken in D. Diesel voor ¤1,019 vorig jaarquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit een boodschappenlijst te maken voor de Duitse drogist. Mijn deo is daar duurder geworden, 1,85 terwijl hij eerder 1,55 was. Ik ging even kijken of ik hem hier goedkoper kon krijgen wanneer het 1+1 is. Hier kost hij 4,69
Ik weet niet waarom ik zaterdagen typte, dat moet dinsdagen en woensdagen zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, dat was een heftig jaar. Echt slopend.
Ik kan sowieso niet in de weekenden weg de komende weken/maanden.
Pumba is toch gewoon varkenquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:13 schreef fietsie het volgende:
Gegrillde Pumba lijkt me prima.
Timon lijkt me wat veel botjes versus t vlees.
Uhuh, alleen wat minder spekkig.quote:
Is zonnebrand daar ook veel goedkoper? Ik word depressief van de prijzen hier.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit een boodschappenlijst te maken voor de Duitse drogist. Mijn deo is daar duurder geworden, 1,85 terwijl hij eerder 1,55 was. Ik ging even kijken of ik hem hier goedkoper kon krijgen wanneer het 1+1 is. Hier kost hij 4,69
Wil ik ook weer eens heen. Hopelijk gaat Lina Bessonova daar weer eens een workshop organiseren, goede reden om die kant op te gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:14 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben een weekend Berlijn aan het plannen
DM.dequote:Op woensdag 16 juni 2021 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is zonnebrand daar ook veel goedkoper? Ik word depressief van de prijzen hier.
Zeker. Ik heb deze altijd: https://www.dm.de/sundanc(...)-p4058172180880.htmlquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is zonnebrand daar ook veel goedkoper? Ik word depressief van de prijzen hier.
Nee, dat is niet veel. Kijk maar: https://www.ah.nl/zoeken?query=zonnebrandquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
DM.de
Zoek op Sonnencreme.
Is ¤8-¤10 voor 200mL Nivea veel?
Dinsdagen en woensdagen zijn prima voor mij. Aanstaande gaat het miezeren dus ideaal Eftelingweerquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik zaterdagen typte, dat moet dinsdagen en woensdagen zijn.
We gaan Dora-proof. Ik in juli met de mannen, F. in oktober met de mannenquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wil ik ook weer eens heen. Hopelijk gaat Lina Bessonova daar weer eens een workshop organiseren, goede reden om die kant op te gaan.
De nachttrein naar Praag is al een paar jaar verdwenenquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:36 schreef AnneX het volgende:
Nog meer nacht treinen naar ver weg![]()
Even wachten tot 2024 https://www.midnight-trains.com/en/story
# link opgeslagen in uitpuilende vakantiemap.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:43 schreef Barreltje het volgende:
Ohh![]()
35 min vertrqging bij vertrek uit osnabruck.. en 38 min overstap tijd op hamburg..
Of ze praten met elkaar, dat doen Duitse machinisten nog wel eens. Ik zou het even melden bij de conducteur, als ik Barrels ouders wasquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]misschien haalt de machinist nog wat tijd in
Heb ik ze ook gezegd.. hopelijk doen ze dat ook..quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Of ze praten met elkaar, dat doen Duitse machinisten nog wel eens. Ik zou het even melden bij de conducteur, als ik Barrels ouders was
Dat lijkt me dan geen universeel machinistenprincipe; die van de NS wekken eerder de indruk met elkaar te overleggen hoe ze de aansluiting kunnen laten mislopen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Of ze praten met elkaar, dat doen Duitse machinisten nog wel eens. Ik zou het even melden bij de conducteur, als ik Barrels ouders was
Nou, ze mogen in Nederland vaak niet wachten omdat het spoor minitieus getimed is en 'even wachten' elders weer grote vertragingen oplevert. Het Duitse spoorwegnet is veel minder drukbezet dus hebben ze meer speling en bovendien is de urgentie hoger omdat de meeste doorgaande treinen maar eens per uur of nog minder frequent gaan. Ik schreef ook bewust 'Duitse' machinistenquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan geen universeel machinistenprincipe; die van de NS wekken eerder de indruk met elkaar te overleggen hoe ze de aansluiting kunnen laten mislopen.
Disclaimer: dit is ervaring uit mijn studententijd op het traject Rotterdam - Grolsch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |