abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 juni 2021 @ 11:25:29 #76
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199908847
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:10 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ohhh ook nog een roodtrip in het vooruitzicht! Gaan jullie dan ook vooral het noorden weer opzoeken?
Ja :D winter road trip _O_

Nederland > Duitsland > Denemarken > Zweden (E45 door binnenland langs wat bevroren watervallen naar o.a. ICEHOTEL) > Noorwegen (naar Tromso en daarna Nordkapp) > Finland (Inari en Rovaniemi) > Zweden (via E4 kustweg richting Stockholm en daarna oversteken naar Goteborg) en dan met de boot naar Kiel om weer terug naar huis te rijden. Dat allemaal in 24 dagen :D

Hadden het dit jaar willen doen en dan 30 dagen over doen, maar volgend jaar is ons dochtertje leerplichtig en moet je daar opeens rekening mee houden -O- Hebben daarom o.a. Lofoten moeten laten vallen, maar die pakken wij nog wel een keer in de zomer mee :D

Lange post, maar heb er zo'n ZIN IN, vooral na een jaar uitstel, dus kan er wel uren over blijven kletsen :D
  woensdag 16 juni 2021 @ 11:25:49 #77
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199908849
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:10 schreef Fascination het volgende:
Ik heb een collega die sinds het begin van de coronacrisis samen met haar vriend alleen thuis zit en af en toe voor boodschappen naar haar moeder rijdt waar de boodschappen dan al in de tuin zijn gezet. Ze wonen in Duitsland en kunnen daarom niet in Nederland gevaccineerd worden, maar hebben nog steeds geen afspraak kunnen maken terwijl die vriend al in de 50 is en kennelijk een bepaalde risico-aandoening heeft. :')
en ik dacht dat we in Nederland zo achterliepen. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 16 juni 2021 @ 11:26:18 #78
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199908857
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:45 schreef H_T het volgende:
[ twitter ]

Wel een oude foto van Max, maar we zijn weer een jaartje verder *O*
Die van Frenkie de Jong is zelfs nog ouder :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 16 juni 2021 @ 11:27:32 #79
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_199908871
quote:
Sneu ;(
Zag ook dat ze het nu uit laten branden, Hopelijk hebben ze een goede verzekering en nog een potje geld om hier wat mee te kunnen doen, nare financiële strop wel in deze tijden :{
pi_199908874
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:10 schreef Fascination het volgende:
Ik heb een collega die sinds het begin van de coronacrisis samen met haar vriend alleen thuis zit en af en toe voor boodschappen naar haar moeder rijdt waar de boodschappen dan al in de tuin zijn gezet. Ze wonen in Duitsland en kunnen daarom niet in Nederland gevaccineerd worden, maar hebben nog steeds geen afspraak kunnen maken terwijl die vriend al in de 50 is en kennelijk een bepaalde risico-aandoening heeft. :')
Wow loopt Duitsland zo achter? :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 juni 2021 @ 11:28:21 #81
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199908877
Zonde van Beekse Bergen zeg :( paar jaar geleden nog familiedag georganiseerd daar en gegeten in dat mooie gebouw. Hopelijk redden ze het financieel nog in deze tijden, maar neem aan dat ze goed verzekerd zullen zijn?
pi_199908912
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:28 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wow loopt Duitsland zo achter? :o
Ze hebben een Nederlandse huisarts dus zijn niet bekend in Duitsland en het gaat in Duitsland via de deelstaten. Net in de deelstaat van hen heeft er wat vertraging opgetreden, maar verwacht dat dat wel snel wordt recht getrokken want Duitsland.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_199908921
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:25 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Ja :D winter road trip _O_

Nederland > Duitsland > Denemarken > Zweden (E45 door binnenland langs wat bevroren watervallen naar o.a. ICEHOTEL) > Noorwegen (naar Tromso en daarna Nordkapp) > Finland (Inari en Rovaniemi) > Zweden (via E4 kustweg richting Stockholm en daarna oversteken naar Goteborg) en dan met de boot naar Kiel om weer terug naar huis te rijden. Dat allemaal in 24 dagen :D

Hadden het dit jaar willen doen en dan 30 dagen over doen, maar volgend jaar is ons dochtertje leerplichtig en moet je daar opeens rekening mee houden -O- Hebben daarom o.a. Lofoten moeten laten vallen, maar die pakken wij nog wel een keer in de zomer mee :D

Lange post, maar heb er zo'n ZIN IN, vooral na een jaar uitstel, dus kan er wel uren over blijven kletsen :D
Oh snap zo dat je hier zo naar uitkijkt! *O* Lijkt me echt een prachtige tocht! Jammer dat je iets moet laten vallen, maar kan altijd nog in een volgende reis inderdaad.

En blijf er vooral over doorkletsen hoor O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 16 juni 2021 @ 11:46:03 #84
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199909062
Eigenlijk zijn die wedstrijden die om 21 uur beginnen, te laat klaar. :O
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 juni 2021 @ 11:50:11 #85
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199909101
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:32 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh snap zo dat je hier zo naar uitkijkt! *O* Lijkt me echt een prachtige tocht! Jammer dat je iets moet laten vallen, maar kan altijd nog in een volgende reis inderdaad.

En blijf er vooral over doorkletsen hoor O+
*;

Twee dingen die ik heb gemist door COVID ... reizen en concerten. Met ESF heb ik even weer een concertfix gehad. Nu het reizen nog :D en dan vooral grote/lange reizen.

Nog heel even dan ....

Ook weer zin om Polar Park te bezoeken. Vorige keer hadden wij waarschuwingen voor sneeuwstormen gemist en waren wij vanuit Zweden naar Noorwegen gereden om Polar Park te bezoeken _O-

Onderweg ging het soms flink tekeer qua sneeuw en wij hadden soms serieus maar een paar meter zicht. Misschien kan @Viv nog wel een filmpje posten daarvan als zij er snel bij kan :P

Eenmaal aangekomen bij Polar Park vonden ze het maar knap/stoer dat wij als toerist in die omstandigheden hadden gereden. Voordeel was wel dat er niemand in het park was, dus kregen een priverondleiding _O- en konden ook poolvosjes bezoeken in hun verblijf :D

Op de terugweg was het ondertussen nog harder aan het stormen en hadden ze de weg tussen Zweden en Noorwegen afgsloten ....uh ooops .... en de volgende dag moesten we in de ochtend al terugvliegen _O- Overnachten in de auto, contact zoeken met verzekering, nieuwe vlucht boeken ... beetje babbelen met vrachtwagenchauffeurs en de lui van Noorse AWNB, leuk avontuur, maar hopelijk niet nog een keer, helemaal niet met een kleine achterin dit keer :P

Uiteindelijk als de weg vrij is gegeven rij je dus achter dit soort gevaartes die de weg voor je vrijmaken _O-



Tot zover mijn lief dagboek entry van de dag :B
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 juni 2021 @ 11:50:40 #86
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199909106
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk zijn die wedstrijden die om 21 uur beginnen, te laat klaar. :O
Eens, vooral omdat ik daarna te wakker ben om meteen te slapen. Gisteren 1:00 zien worden. Not naisj.
  woensdag 16 juni 2021 @ 11:53:09 #87
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_199909132
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:50 schreef Evenstar het volgende:

[..]

*;

Twee dingen die ik heb gemist door COVID ... reizen en concerten. Met ESF heb ik even weer een concertfix gehad. Nu het reizen nog :D en dan vooral grote/lange reizen.

Nog heel even dan ....

Ook weer zin om Polar Park te bezoeken. Vorige keer hadden wij waarschuwingen voor sneeuwstormen gemist en waren wij vanuit Zweden naar Noorwegen gereden om Polar Park te bezoeken _O-

Onderweg ging het soms flink tekeer qua sneeuw en wij hadden soms serieus maar een paar meter zicht. Misschien kan @:Viv nog wel een filmpje posten daarvan als zij er snel bij kan :P

Eenmaal aangekomen bij Polar Park vonden ze het maar knap/stoer dat wij als toerist in die omstandigheden hadden gereden. Voordeel was wel dat er niemand in het park was, dus kregen een priverondleiding _O- en konden ook poolvosjes bezoeken in hun verblijf :D

Op de terugweg was het ondertussen nog harder aan het stormen en hadden ze de weg tussen Zweden en Noorwegen afgsloten ....uh ooops .... en de volgende dag moesten we in de ochtend al terugvliegen _O- Overnachten in de auto, contact zoeken met verzekering, nieuwe vlucht boeken ... beetje babbelen met vrachtwagenchauffeurs en de lui van Noorse AWNB, leuk avontuur, maar hopelijk niet nog een keer, helemaal niet met een kleine achterin dit keer :P

Uiteindelijk als de weg vrij is gegeven rij je dus achter dit soort gevaartes die de weg voor je vrijmaken _O-

[ afbeelding ]

Tot zover mijn lief dagboek entry van de dag :B
Klinkt goed, hoop zelf ook nog eens zo'n reis te maken.
Zelfs het half insneeuwen zou ik er nog wel voor over hebben. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 16 juni 2021 @ 11:54:39 #88
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199909143
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:50 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Eens, vooral omdat ik daarna te wakker ben om meteen te slapen. Gisteren 1:00 zien worden. Not naisj.
Herkenbaar.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 16 juni 2021 @ 11:55:27 #89
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199909155
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:50 schreef Evenstar het volgende:

[..]

*;

Twee dingen die ik heb gemist door COVID ... reizen en concerten. Met ESF heb ik even weer een concertfix gehad. Nu het reizen nog :D en dan vooral grote/lange reizen.

Nog heel even dan ....

Ook weer zin om Polar Park te bezoeken. Vorige keer hadden wij waarschuwingen voor sneeuwstormen gemist en waren wij vanuit Zweden naar Noorwegen gereden om Polar Park te bezoeken _O-

Onderweg ging het soms flink tekeer qua sneeuw en wij hadden soms serieus maar een paar meter zicht. Misschien kan @:Viv nog wel een filmpje posten daarvan als zij er snel bij kan :P

Eenmaal aangekomen bij Polar Park vonden ze het maar knap/stoer dat wij als toerist in die omstandigheden hadden gereden. Voordeel was wel dat er niemand in het park was, dus kregen een priverondleiding _O- en konden ook poolvosjes bezoeken in hun verblijf :D

Op de terugweg was het ondertussen nog harder aan het stormen en hadden ze de weg tussen Zweden en Noorwegen afgsloten ....uh ooops .... en de volgende dag moesten we in de ochtend al terugvliegen _O- Overnachten in de auto, contact zoeken met verzekering, nieuwe vlucht boeken ... beetje babbelen met vrachtwagenchauffeurs en de lui van Noorse AWNB, leuk avontuur, maar hopelijk niet nog een keer, helemaal niet met een kleine achterin dit keer :P

Uiteindelijk als de weg vrij is gegeven rij je dus achter dit soort gevaartes die de weg voor je vrijmaken _O-

[ afbeelding ]

Tot zover mijn lief dagboek entry van de dag :B
Mooi en zoiets vergeet je niet meer.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 12:00:07 #90
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199909210
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:50 schreef Evenstar het volgende:

[..]

*;

Twee dingen die ik heb gemist door COVID ... reizen en concerten. Met ESF heb ik even weer een concertfix gehad. Nu het reizen nog :D en dan vooral grote/lange reizen.

Nog heel even dan ....

Ook weer zin om Polar Park te bezoeken. Vorige keer hadden wij waarschuwingen voor sneeuwstormen gemist en waren wij vanuit Zweden naar Noorwegen gereden om Polar Park te bezoeken _O-

Onderweg ging het soms flink tekeer qua sneeuw en wij hadden soms serieus maar een paar meter zicht. Misschien kan @:Viv nog wel een filmpje posten daarvan als zij er snel bij kan :P

Eenmaal aangekomen bij Polar Park vonden ze het maar knap/stoer dat wij als toerist in die omstandigheden hadden gereden. Voordeel was wel dat er niemand in het park was, dus kregen een priverondleiding _O- en konden ook poolvosjes bezoeken in hun verblijf :D

Op de terugweg was het ondertussen nog harder aan het stormen en hadden ze de weg tussen Zweden en Noorwegen afgsloten ....uh ooops .... en de volgende dag moesten we in de ochtend al terugvliegen _O- Overnachten in de auto, contact zoeken met verzekering, nieuwe vlucht boeken ... beetje babbelen met vrachtwagenchauffeurs en de lui van Noorse AWNB, leuk avontuur, maar hopelijk niet nog een keer, helemaal niet met een kleine achterin dit keer :P

Uiteindelijk als de weg vrij is gegeven rij je dus achter dit soort gevaartes die de weg voor je vrijmaken _O-

[ afbeelding ]

Tot zover mijn lief dagboek entry van de dag :B
Gaaf :)
pi_199909418
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:50 schreef Evenstar het volgende:

[..]

*;

Twee dingen die ik heb gemist door COVID ... reizen en concerten. Met ESF heb ik even weer een concertfix gehad. Nu het reizen nog :D en dan vooral grote/lange reizen.

Nog heel even dan ....

Ook weer zin om Polar Park te bezoeken. Vorige keer hadden wij waarschuwingen voor sneeuwstormen gemist en waren wij vanuit Zweden naar Noorwegen gereden om Polar Park te bezoeken _O-

Onderweg ging het soms flink tekeer qua sneeuw en wij hadden soms serieus maar een paar meter zicht. Misschien kan @:Viv nog wel een filmpje posten daarvan als zij er snel bij kan :P

Eenmaal aangekomen bij Polar Park vonden ze het maar knap/stoer dat wij als toerist in die omstandigheden hadden gereden. Voordeel was wel dat er niemand in het park was, dus kregen een priverondleiding _O- en konden ook poolvosjes bezoeken in hun verblijf :D

Op de terugweg was het ondertussen nog harder aan het stormen en hadden ze de weg tussen Zweden en Noorwegen afgsloten ....uh ooops .... en de volgende dag moesten we in de ochtend al terugvliegen _O- Overnachten in de auto, contact zoeken met verzekering, nieuwe vlucht boeken ... beetje babbelen met vrachtwagenchauffeurs en de lui van Noorse AWNB, leuk avontuur, maar hopelijk niet nog een keer, helemaal niet met een kleine achterin dit keer :P

Uiteindelijk als de weg vrij is gegeven rij je dus achter dit soort gevaartes die de weg voor je vrijmaken _O-

[ afbeelding ]

Tot zover mijn lief dagboek entry van de dag :B
Tof om te lezen, wat een avontuur! Maar snap dat jullie met de kleine erbij dat risico niet meer gaan wagen :D Wel mooi dat jullie dat hele park voor jullie alleen hadden _O_ En dat er bij die overnachting in de auto ook anderen aanwezig waren daar; had me anders wel echt eng geleken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 juni 2021 @ 12:22:36 #92
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199909473
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:17 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Tof om te lezen, wat een avontuur! Maar snap dat jullie met de kleine erbij dat risico niet meer gaan wagen :D Wel mooi dat jullie dat hele park voor jullie alleen hadden _O_ En dat er bij die overnachting in de auto ook anderen aanwezig waren daar; had me anders wel echt eng geleken.
Wel slim gedaan daar, slagboom staat gewoon bij een soort van groot ANWB gebouw waar de hele nacht wegwerkers aan het werk waren. Konden ook daar naar het toilet etc. Lieve chauffeurs die koffie kwamen aanbieden ook :D

Geen enkel moment eng gevonden of gevoel gehad dat wij gevaar liepen gelukkig.
  woensdag 16 juni 2021 @ 12:32:20 #93
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199909578
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk zijn die wedstrijden die om 21 uur beginnen, te laat klaar. :O
Dat is wel de standaard helaas. Grootste probleem is eigenlijk dat ze veelal niet heel boeiend zijn geweest.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_199909587
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:32 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat is wel de standaard helaas. Grootste probleem is eigenlijk dat ze veelal niet heel boeiend zijn geweest.
Een klein voordeeltje is dat je dan gewoon zonder problemen in slaap kan vallen tijdens de wedstrijd :P
pi_199909786
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:22 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Wel slim gedaan daar, slagboom staat gewoon bij een soort van groot ANWB gebouw waar de hele nacht wegwerkers aan het werk waren. Konden ook daar naar het toilet etc. Lieve chauffeurs die koffie kwamen aanbieden ook :D

Geen enkel moment eng gevonden of gevoel gehad dat wij gevaar liepen gelukkig.
Ja dat is wel echt fijn _O_ Jullie zullen daar maar met jullie tweetjes vast hebben gezeten
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199909795
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:32 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat is wel de standaard helaas. Grootste probleem is eigenlijk dat ze veelal niet heel boeiend zijn geweest.
Nederland - Oekraïne tot nu toe wel by far het interessantst _O_ En dan niet eens vanwege Nederland
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 16 juni 2021 @ 13:09:13 #97
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_199909987
Hier nog steeds stiekem hoop een reis naar de USA. Maar of dat dit jaar nog gaat lukken (en of we dat al aandurven) dat weet ik niet.. We zouden eigenlijk 3 weken nadat COVID in Nederland echt een ding werd weggaan.. ;(
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 16 juni 2021 @ 13:11:02 #98
39237 crew  H_T
2733
pi_199910010
Mijn vakantieplannen gaan echt afhangen van wat wanneer open gaat en hoe zeker het is dat het open blijft. Ik voel er weinig voor om een vakantie te doen waarbij het risico bestaat dat ik ineens te horen krijg dat ik binnen 24 uur het land uit moet zijn
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_199910038
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juni 2021 13:09 schreef Yesse het volgende:
Hier nog steeds stiekem hoop een reis naar de USA. Maar of dat dit jaar nog gaat lukken (en of we dat al aandurven) dat weet ik niet.. We zouden eigenlijk 3 weken nadat COVID in Nederland echt een ding werd weggaan.. ;(
Ah wat balen dat het toen niet door kon gaan :{ Waar zouden jullie heen gaan in de USA? Hopelijk kunnen jullie zo snel mogelijk de reis alsnog doen :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199910111
Finland - Rusland 1-1
Kom maar op met de verrassing :D
Turkije - Wales 1-2
Italië - Zwitserland 3-0
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')