Dat je alleen eet tussen bepaalde tijdstippen. Half vasten. Dus je eet alleen tussen 12 uur 's middags en 8 uur 's avonds (volgens mij populairste tijd) en dat dan 3 dagen per week. De rest eet je dan normaal. Blijkt ook wetenschappelijk wel iets achter te zitten. Maar als ik om 12 uur 's middags nog niet gegeten heb dan zegt mijn lijf: HA DOEI IK GA IN (HONGER)STAKING.quote:
Oh, dat doe ik ook. Ik eet alleen tussen 7 uur 's ochtends en 11 uur 's avonds.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat je alleen eet tussen bepaalde tijdstippen. Half vasten. Dus je eet alleen tussen 12 uur 's middags en 8 uur 's avonds (volgens mij populairste tijd) en dat dan 3 dagen per week. De rest eet je dan normaal. Blijkt ook wetenschappelijk wel iets achter te zitten. Maar als ik om 12 uur 's middags nog niet gegeten heb dan zegt mijn lijf: HA DOEI IK GA IN (HONGER)STAKING.
Linkje van het voedingscentrum met meer info.
Jij doet gewoon omgekeerd intermittent fasting (niet 16 uur vasten 8 uur eten maar 8 uur vasten en 16 uur etenquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook. Ik eet alleen tussen 7 uur 's ochtends en 11 uur 's avonds.
Nou klinkt het net alsof ik 16 uur aan één stuk door aan het eten ben.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij doet gewoon omgekeerd intermittent fasting (niet 16 uur vasten 8 uur eten maar 8 uur vasten en 16 uur eten)
Tijd om het Guinness Book of Records te bellen danquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou klinkt het net alsof ik 16 uur aan één stuk door aan het eten ben.
Is het zeker, ik zat ook even met mijn ogen te knipperen toen ik het voor het eerst las.quote:Op woensdag 16 juni 2021 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een apart verhaal, dat laatste. Daar ga ik eens meer info over opzoeken
Hier in Nederland gaan we dan ook altijd de hele SC rond met felicitaties en drie zoenen hè. Béétje onaangepast weer dit...quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:20 schreef Prisha het volgende:
@:Aoibhin dag te laat...maar alsnog gefeliciteerd
Ze is nog niet helemaal goed ingeburgerd, toch jammer.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier in Nederland gaan we dan ook altijd de hele SC rond met felicitaties en drie zoenen hè. Béétje onaangepast weer dit...
Ja dat blijft toch een ding met haar waardoor het moeilijk communiceren is steeds hè?quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze is nog niet helemaal goed ingeburgerd, toch jammer.
Ik heb geen stoelen in een kring zien staan. Dus dan snap ik wel dat iemand anders er niet aan denkt.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier in Nederland gaan we dan ook altijd de hele SC rond met felicitaties en drie zoenen hè. Béétje onaangepast weer dit...
Thanks!quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:20 schreef Prisha het volgende:
@:Aoibhin dag te laat...maar alsnog gefeliciteerd
Ik heb zelf altijd dat ik heel 's ochtends vroeg niks door mijn keel krijg. Pas vanaf een uur of 8 lukt het een beetje om te eten en er niet misselijk an te worden, dus meestal eet ik mijn ontbijtbroodje op het werk achter het bureauquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:54 schreef Yesse het volgende:
Ik eet altijd ontbijt - tussendoortje (iets kleins) - lunch - fruit - avondetenIk zou niet van 7 tot 12 niks kunnen eten
Het zal ook niemand verbazen dat ik niet aan intermittent fasting zal doen. Dan val ik denk ik halverwege de ochtend flauw
Prisha loopt al voor op het nieuwe normaal.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Die stoelen heb ik vannacht ook meteen weer weggeborgen. We gaan zo'n feestje niet tot in de volgende dag trekken natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb geen stoelen in een kring zien. Dus dan snap ik wel dat iemand anders er niet aan denkt.
* Aoibhin offert zich maar op en begint te schuivenquote:
Zo sneuquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:30 schreef Momo het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)rote-brand~a4578bf8/
@:Hamlapjes
De trend wordt gezetquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Prisha loopt al voor op het nieuwe normaal.
Geen Brabantse drieklapper meer voor jan en alleman.
Oh dat ziet er heftig uitquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:30 schreef Momo het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)rote-brand~a4578bf8/
@:Hamlapjes
Ik heb nog wel het laatste kaasblokje en plakje leverworst opgegeten hoorquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die stoelen heb ik vannacht ook meteen weer weggeborgen. We gaan zo'n feestje niet tot in de volgende dag trekken natuurlijk.
De koekjes zitten ook weer achter het slot en van gratis koffie/thee is natuurlijk helemaal geen sprake meer vandaag.
Goed zo, niets overlatenquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nog wel het laatste kaasblokje en plakje leverworst opgegeten hoor
Dat is prima, dat is minder houdbaar. Geen verspilling.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nog wel het laatste kaasblokje en plakje leverworst opgegeten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |