Eejj.. ik bepaal wanneer t klaar is.. mijn sjoefke.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 04:16 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Eejj.. ik bepaal wanneer t klaar is.. mijn sjoefke.(ow.. en al die anderen die hier posten).
quote:
Ja, ik moet ook pleitos.quote:
Een krijsende baby die niet wil slapen maakt slapen redelijk onmogelijkquote:Op woensdag 16 juni 2021 05:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Piekeraar of waarom blijf je wakker dan?
Oordopjes helpen wel. En dat gekrijs stopt dan vanzelf.quote:Op woensdag 16 juni 2021 05:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Een krijsende baby die niet wil slapen maakt slapen redelijk onmogelijk![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2021 05:38 schreef Maanvis het volgende:
1 topique voor de hele nacht. DTS is stervende.
Is @:haags nog geweest om over zijn ban te praten?
Had ie @murp perongeluk gespeld als droeftoeter met down? Ai ai ai. Overkomt de beste! maar idd een onaceptabele spelfout.quote:Op woensdag 16 juni 2021 05:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]hij had murp zijn naam verkeerd gespeld en daar kreeg ie een ban voor. Begrijpelijk. Zou ik ook gedaan hebben als iemand mij Soild zou noemen en ik FA was geweest.
tolle grusse gottequote:
Niet geklikt. Ik moet nog ontbijtenquote:
Onacceptabel wel ja, zo een fout maakt ie maar 1 keer. Op bijna al zijn muren en deuren bij hem thuis zit nu MURP gekerfd. Hoop dat het goedkomt met @Haagsquote:Op woensdag 16 juni 2021 05:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Had ie @:murp perongeluk gespeld als droeftoeter met down? Ai ai ai. Overkomt de beste! maar idd een onaceptabele spelfout.
Wie?quote:Op woensdag 16 juni 2021 05:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zie jij hem nog wel eens in real?
Die kom ik regelmatig tegenquote:
Nah hoe verneuk je je kind. Iets met hechting enzoquote:Op woensdag 16 juni 2021 05:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oordopjes helpen wel. En dat gekrijs stopt dan vanzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |