Ik ook niet, maar wel met Star Trek.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In games heb ik ook niks met heel die ruimte setting.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat die het ook allebei nog nooit gezien hebben
quote:
Heb ik ook niet gezienquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel met Star Trek.
Maar zo iets bekends en iconisch nooit gezien hebben, niet eens een aflevering...![]()
![]()
Het is een beetje alsof iemand zou zeggen nooit iets van Indiana Jones te hebben gezien of zo.
Starcraftquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In games heb ik ook niks met heel die ruimte setting.
quote:
quote:
Ik heb nooit Star Trek gezien en Indiana Jones ook nooit.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar zo iets bekends en iconisch nooit gezien hebben, niet eens een aflevering...![]()
![]()
Het is een beetje alsof iemand zou zeggen nooit iets van Indiana Jones te hebben gezien of zo.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gezien
Wellicht toch een generatiedingetje dan?
Ik mis een flauwvalsmiley hieronder.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb nooit Star Trek gezien en Indiana Jones ook nooit.
Dat heb ik allemaal nooit gezienquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Neequote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet de Rijke tak of de Wandelende tak?
Wapperen met vlaggetjes.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het vlug tussendoor! In welke context?
Ik ben niet ontevreden met mijn salaris, maar gok zo dat die voetballer nog wel wat meer verdiend hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |