Een kleine van 40 cm.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:45 schreef okselzweet het volgende:
@:sprokkelaar heb je al eens de pizza swarma van de domino's geprobeerd???
Jij solliciteert naar een DM van @Sprokkelaarquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:33 schreef Stepperoller het volgende:
@:Sprokkelaar je moeder is teleurgesteld in je. Ze heeft gisteren bij me uitgehuild vanwege je gezwollen voeten. En je weet hoe dat dan gaat hè. A shoulder to cry on becomes a dick to ride on.
Braadslee zijn laatste keyboard afpakken dat je op straat gevonden hebt en zelf niet eens gebruikt, hoe voelt dat precies?quote:
Het is wel sneu natuurlijk om hem zo lastig te vallen.quote:
Erop stampen voor z'n neus en dan zeggen ja heb het toch gekregen van je.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:26 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Braadslee zijn laatste keyboard afpakken dat je op straat gevonden hebt en zelf niet eens gebruikt, hoe voelt dat precies?
Vlaardingen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar haal ik een goeie zonder graatjes?
Zaterdag samen eentje halen in Scheveningen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar haal ik een goeie zonder graatjes?
Leuke matige grap welquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:29 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Erop stampen voor z'n neus en dan zeggen ja heb het toch gekregen van je.
Gewoon @Sprokkelaar uitlachenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:36 schreef The_Emotion het volgende:
Jongens, ik heb een dreig DM gekregen.![]()
Moet ik nu slachtofferhulp inschakelen?
Waarom krijgt deze nobuddie wel een DM en ik niet, @Sprokkelaar ?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:36 schreef The_Emotion het volgende:
Hahaha, Niet veel soeps inderdaad de laatste dagen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:31 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zolang je die zure haringwijven foto's maar voor je houd.
Schuddebuikendquote:
Ik ben daar ook geboren.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Het is mijn geboortestad en wij worden ook wel haringkoppen genoemd.
15 ekkies winst?quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:48 schreef spinazieruiker het volgende:
Niet lullig bedoeld maar dit was een vermakelijk topic
KLB / "Niet lullig bedoeld"
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:05 schreef Erasmus het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar dit is lullig bedoeld.
ook interessequote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:47 schreef okselzweet het volgende:
Wie deelt mij per DM even wat @:sprokkelaar per DM zei??
waarom jij doet geen vlieg kwaadquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:36 schreef The_Emotion het volgende:
Dat is soms net zo schadelijk als wel actie ondernemen.quote:
te heet voor actie habiboquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is soms net zo schadelijk als wel actie ondernemen.
Dan kan je ook ophouden te doen alsof je uit warmere oorden komt. Met je 'habibo'.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan kan je ook ophouden te doen alsof je uit warmere oorden komt. Met je 'habibo'.
22.50 is een goeie thuisbezorgd bestelling hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gelijk uit laten betalen natuurlijk
3 kapsalon mix klein bij De Admiraalquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
22.50 is een goeie thuisbezorgd bestelling hoor
Dat is wel het laatste wat we kunnen gebruiken hier.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:13 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
snap ik habibo maakt ook niet uit geen haat
precies habibo nee geen haat voor jou alleen lobbi je weetquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste wat we kunnen gebruiken hier.
Kun je geen pasta bolo en garnalen voor bestellen hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
22.50 is een goeie thuisbezorgd bestelling hoor
Vreemd dat ik deze taal nog steeds begrijp.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:15 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
precies habibo nee geen haat voor jou alleen lobbi je weet
kom je 22.50 te kort pasta bestel je vanaf 45 euroquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je geen pasta bolo en garnalen voor bestellen hoor
quote:Op [url=https://forum.[quote]
[b]Op dinsdag 15 juni 2021 20:16 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
kom je 22.50 te kort pasta bestel je vanaf 45 euro
Kutzooiquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel flinke patat waterfiets met nog een paar snacks en colaatje. Is toch veel lekkerder dan overpriced garnalenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
balen habibo maar je wil niet alleen pasta je wil toch echt de friet en zo erbij en een colaatjequote:
wat is beter pronto of de admiraal?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel flinke patat waterfiets met nog een paar snacks en colaatje. Is toch veel lekkerder dan overpriced garnalen
Ik heb niks tegen McDonald's, maar eerst die garnalen terug.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel flinke patat waterfiets met nog een paar snacks en colaatje. Is toch veel lekkerder dan overpriced garnalen
Admiraaltje gewoonquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
wat is beter pronto of de admiraal?
Patat waterfiets??quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pronto voor shoarma en admiraal voor frietquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
wat is beter pronto of de admiraal?
Dat is waar, maar de friet van de pizzeria is altijd zo melig, habiboquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
balen habibo maar je wil niet alleen pasta je wil toch echt de friet en zo erbij en een colaatje
Is patatje met 2 frikandellen aan de zijkantquote:
echte kenners van Hilversum in deze toppaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:19 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Pronto voor shoarma en admiraal voor friet
Pronto heeft slechte patat hoorde ik laatst.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:19 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Pronto voor shoarma en admiraal voor friet
maar toch ook nog wel een goede bite toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de friet van de pizzeria is altijd zo melig, habibo
Twee frikandellen, met een friet speciaal erop. Werd ook wel een catamaran genoemd.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is patatje met 2 frikandellen aan de zijkant
Die herken je uit duizendenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pronto heeft slechte patat hoorde ik laatst.
Je hebt ook jetski, met 2 kroketten, patatje schatkist met 6 nuggets, of vulcano met pikanto en mexicanoquote:
Frietje Kankerzooi bestaat ook, ik weet nog steeds niet was het is.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook jetski, met 2 kroketten, patatje schatkist met 6 nuggets, of vulcano met pikanto en mexicano
quote:Bekende Hilversumse crimineel George van Dijk neemt het op voor plaatsgenoot Shurandy S., de man die wordt verdacht van de liquidatie van Reduan Bakkali vorige week in Amsterdam. Volgens Van Dijk kreeg de 41-jarige S. een opdracht die hij niet kon weigeren.
Die bestelt de Rotterdamse denker altijdquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Frietje Kankerzooi bestaat ook, ik weet nog steeds niet was het is.
je vergeet de twee broodjes frikandel met pindasaus en chilisausquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:25 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik ga even een patatje Braddie bestellen: een grote friet met drie 25cm pizza's
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:25 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik ga even een patatje Braddie bestellen: een grote friet met drie 25cm pizza's
Patat met stoofvleesquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Frietje Kankerzooi bestaat ook, ik weet nog steeds niet was het is.
Wat ze allemaal niet verzinnenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook jetski, met 2 kroketten, patatje schatkist met 6 nuggets, of vulcano met pikanto en mexicano
Ik had gedacht dat hij stadsgetrouw een kapsalon als ontbijt, lunch en avondeten at.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die bestelt de Rotterdamse denker altijd
Frietje stoof ja, populair rond Tilburg. Friet Zuurvlees weer net een paar kilometer verderop.quote:
Altijd zo kut dat YouTube aftelt naar de ingestelde tijd en dat er dan nog een countdown van 2 minuten komt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:28 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]wilde buiten gaan chillen maar ik moet nog even binnen blijvne
Salon Sofra, Rotiland en de Falafel vind ik de beste take aways in R'dam. Snackbar Rodi was ook goed vroeger.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat hij stadsgetrouw een kapsalon als ontbijt, lunch en avondeten at.
Als je uit Rotterdam komp, ben je voor kap.
in dit geval is het de moeite waar habibo maar echte echte professionele vloggers houden hier rekening mee en stellen tijd in op 20:28quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Altijd zo kut dat YouTube aftelt naar de ingestelde tijd en dat er dan nog een countdown van 2 minuten komt.
Leuk ook dat Rotterdam dat gewoon doet, Amsterdam moet er meteen een heel ding van maken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:31 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Salon Sofra, Rotiland en de Falafel vind ik de beste take aways in R'dam.
Zo onderscheid je de parttime vloggers van de fulltime vloggersquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:31 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
in dit geval is het de moeite waar habibo maar echte echte professionele vloggers houden hier rekening mee en stellen tijd in op 20:28
Dan moet je wel serieuze skillz hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:31 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
in dit geval is het de moeite waar habibo maar echte echte professionele vloggers houden hier rekening mee en stellen tijd in op 20:28
Klacht: mensen die moeilijk doen om 1 cent.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:33 schreef spinazieruiker het volgende:
Klacht: mensen welke 99 cent een euro noemen
Schmidt Zeevis is ook goed, kom je daar wel 'ns?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Leuk ook dat Rotterdam dat gewoon doet, Amsterdam moet er meteen een heel ding van maken.
Nee, ik woon in de rimboe. Maar ik heb die wagens van ze wel zien rijden. Ze hebben schijnbaar heerlijke verse vis.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:34 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Schmidt Zeevis is ook goed, kom je daar wel 'ns?
Komt door die mondkapjesquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:33 schreef Boze_Eend het volgende:
5 stappen uit de auto en al buiten adem
Je weet gewoon dat hij 's nachts in bed wakker ligt omdat er nog 2 cheeseburgers in de ijskast liggenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:34 schreef Boze_Eend het volgende:
2 voor nu en 2 voor mocht ik snachts nog honger krijgen wat een vreetzakecht waar kansloos
Ze zijn zo lekker goedkoopquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:37 schreef Modus het volgende:
"Ik vind ze niet te vreten maar douw wel 4 van die lompe dingen in mijn bolle bek, zonde om weg te gooien"
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat hij 's nachts in bed wakker ligt omdat er nog 2 cheeseburgers in de ijskast liggen
ja of blok tofu en een paprika mixquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
"Voer voor mensen die weinig geld hebben"![]()
![]()
Mensen die echt weinig geld hebben kopen van dat geld 5 kilo aardappelen.
Zijn best bekend hier om hun kwaliteit, maar vrij duur. Boterham Express op Zuidplein ook goed te doen en heel schappelijke prijzen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik woon in de rimboe. Maar ik heb die wagens van ze wel zien rijden. Ze hebben schijnbaar heerlijke verse vis.
Mensen die echt weinig geld hebben én kunnen kokenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Ik at op slechte momenten rijst, bonen en diepgevroren vis met wat hete saus. Prima maaltijd hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
stiekem is hij teleurgesteld dat hij geen geld had voor 8 van die dingenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
Oh en deze vond hij ook al niet lekker
Ranzig varken hoe kom je zo dik als je alles zo vies vindt
Wat heeft ie gestuurd dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja hallo, zo tussen het bedreigingen maken door, ik vind het wel knap
Macaroni met smac en ketchupquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik at op slechte momenten rijst, bonen en diepgevroren vis met wat hete saus. Prima maaltijd hoor.
Ja dat was een recept uit de jeugd van mijn vriendin. Kampermaximum.quote:
Je mag elke vraag stellen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Mooi. Ms had ik een open vraag moeten stellen.
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast? Je weet k**** goed dat hier niet geneukt wordtquote:
Zou je toch 'ns moeten doen. Is lekker.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:43 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast? Je weet k**** goed dat hier niet geneukt wordt
Ze kunnen hier niet normaal doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:43 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast? Je weet k**** goed dat hier niet geneukt wordt
Goed eten hoeft niet perse duur te zijn. Maar dan moet je er wel wat tijd en energie in stoppen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik at op slechte momenten rijst, bonen en diepgevroren vis met wat hete saus. Prima maaltijd hoor.
Wat heeft ie in de DM gestuurd dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja hallo, zo tussen het bedreigingen maken door, ik vind het wel knap
Dat ze het ook ff wetenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:43 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Goedkope maaltijden kunnen prima gezond zijn, maar je moet er soms eens een ui of aardappel voor schillen, en dat is voor die mensen een hel op aarde.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goed eten hoeft niet perse duur te zijn. Maar dan moet je er wel wat tijd en energie in stoppen.
Maar dit varken is gewoon aartslui.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:43 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
@Sprokkelaar is zelf Mr. Potato manquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goedkope maaltijden kunnen prima gezond zijn, maar je moet er soms eens een ui of aardappel voor schillen, en dat is voor die mensen een hel op aarde.
Ja of hoe mensen buiten de randstad zogenaamd inferieur zijn aan jouw soort, dat is ook wel een onderwerp dat je kan boeien.quote:
Instant Potquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goedkope maaltijden kunnen prima gezond zijn, maar je moet er soms eens een ui of aardappel voor schillen, en dat is voor die mensen een hel op aarde.
Provincialenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja of hoe mensen buiten de randstad zogenaamd inferieur zijn aan jouw soort, dat is ook wel een onderwerp dat je kan boeien.
Ik had eerder het idee dat de Airfryer de grote hit was, alles wat je erin gooit wordt gekook. Duurt wel veel langer maar je hoeft niks te doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Instant Pot
Blijf het zeggen. Beste kookuitvinding ever voor luie mensen waar je wel gezonde maaltijden mee klaarmaakt.
https://www.bol.com/nl/p/(...)er/9200000082928562/quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Instant Pot
Blijf het zeggen. Beste kookuitvinding ever voor luie mensen waar je wel gezonde maaltijden mee klaarmaakt.
Precies zulke aardappelen kun je prima met schil en al bakken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:51 schreef Makrelis het volgende:
Ik doe dat niet meer, aardappelen schillen. Ik ben gek op de culinaire krielen in schil van Lidl uit de oven.
Je was sympathiek totdat je zo begon te doen.quote:
Instant Elly Lustquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Instant Pot
Airfryer is vooral lekker voor patat op een wat gezondere manier klaarmaken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had eerder het idee dat de Airfryer de grote hit was, alles wat je erin gooit wordt gekook. Duurt wel veel langer maar je hoeft niks te doen.
Iedere Nederlander woont in een provincie.quote:
Of op de waddeneilandenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:56 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Iedere Nederlander woont in een provincie.
Tenzij je op Saba, Bonaire of Sint Eustatius woont dan hè.
Ok traktorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:56 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Iedere Nederlander woont in een provincie.
Tenzij je op Saba, Bonaire of Sint Eustatius woont dan hè.
Ik herken het denk ik wel, alleen noem ik het kookpot, of crock pot als je modern wil doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Airfryer is vooral lekker voor patat op een wat gezondere manier koken.
Instant Pot kan je gewoon alles ingooien en hoef je niet meer naar om te kijken, en dan aardappels,groente, vlees,vis alles. Soms alleen beetje sauteren maar genoeg recepten waar je alles erin dumpt en op je luie reet kan wachten tot het klaar is
Alsof braddie dat gaat doenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Airfryer is vooral lekker voor patat op een wat gezondere manier klaarmaken.
Instant Pot kan je gewoon alles ingooien en hoef je niet meer naar om te kijken, en dan aardappels,groente, vlees,vis alles. Soms alleen beetje sauteren maar genoeg recepten waar je alles erin dumpt en op je luie reet kan wachten tot het klaar is
Ja klopt. Zijn allemaal beetje hetzelfde met kleine verschillenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik herken het denk ik wel, alleen noem ik het kookpot, of crock pot als je modern wil doen.
Gewoon een slowcooker dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Airfryer is vooral lekker voor patat op een wat gezondere manier klaarmaken.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:57 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Alsof braddie dat gaat doen
Een gebruikte instant pot kun je niet terugsturen na 90 dagen.
Dat doe ik met worsten, kalkoen, vis en kip, gewoon langzaam laten garen en hard na laten garen met stoom.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Zijn allemaal beetje hetzelfde met kleine verschillen
Echt geweldig ding
Nee, want het pressure cooken werkt juist snel en slowcooken traag.quote:
Ik heb een slowcooker, en ik vind het wel ontspannend om zaterdagochtend wat zooi erin te mikken, en dat lekker laten pruttelen. Je huis gaat er ook lekker van ruikenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, zelfs dat zal hij teveel moeite vinden.
Wel zonde, genoeg succesverhalen online te vinden van luie varkens die zo'n ding kochten en koken leuk begonnen te vinden
Langzaam laten stoven en garen is altijd beter voor de smaak.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want het pressure cooken werkt juist snel en slowcooken traag.
Al heb je ook instant pots met een slowcook functie.
kan toch ook gewoon in een goede pan met een vlamverdeler?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb een slowcooker, en ik vind het wel ontspannend om zaterdagochtend wat zooi erin te mikken, en dat lekker laten pruttelen. Je huis gaat er ook lekker van ruiken
Hehe, ja dat doe ik ook. Gewoon wat vlezen stoven, bakken en stomen en kijken wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb een slowcooker, en ik vind het wel ontspannend om zaterdagochtend wat zooi erin te mikken, en dat lekker laten pruttelen. Je huis gaat er ook lekker van ruiken
nou niet altijd palingquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Langzaam laten stoven en garen is altijd beter voor de smaak.
Bij mij gaat dat nog steeds te hardquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kan toch ook gewoon in een goede pan met een vlamverdeler?
ah ja als je weg bent is dat niet handig inderdaadquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat nog steeds te hardEn ik vind het ook geen fijn idee om een gaspit open te hebben staan als ik van huis ben.
En dat het half afgebakken brood gebraden wordt, zou niet eens zo slecht zijn denk ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:02 schreef spinazieruiker het volgende:
Is een broodbakmachine niet wat voor Braad?
Hij koopt graag brood voor een euro 99 cent. Daar koop je bij de Lidl 2 zakken broodmix voor. En dan heb je vers brood -dat veel lekkerder is dan die fabrieksmeuk- waar je niet veel meer bij hoeft doen dan water afmeten en een zakje leeggooien.
Vroeger als kind deden mijn ouders dat vaak.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:02 schreef spinazieruiker het volgende:
Hij koopt graag brood voor een euro 99 cent. Daar koop je bij de Lidl 2 zakken broodmix voor. En dan heb je vers brood -dat veel lekkerder is dan die fabrieksmeuk- waar je niet veel meer voor hoeft te doen dan water afmeten en een zakje leeggooien.
Op zijn favoriete website zijn er genoeg te vinden:quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger als kind deden mijn ouders dat vaak.
Zelfgebakken Ciabatta![]()
![]()
Soberso zelfgebakken broodquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger als kind deden mijn ouders dat vaak.
Zelfgebakken Ciabatta![]()
![]()
Ik vind een palingmachine wel wat voor jouquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
dit lijkt mij wel heel nice om te hebben in de tuin, de thumbnail lijkt trouwens net gemaakt met paint of zo
Als water en kant-en-klare broodmix al te veel gevraagd is dan is het nog erger dan ik vreesdequote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:05 schreef okselzweet het volgende:
''Is een XXX niet wat voor Braddie?''
Nee, tenzij het vreten is wat hij direct kan opeten is niets geschikt voor braddie. Dan moet hij nadenken wat voor ingrediënten hij moet kopen, hij moet moeite doen en hij kan het product niet terugsturen.
Het perfecte jurylid voor onze creaties.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:05 schreef okselzweet het volgende:
Nee, tenzij het vreten is wat hij direct kan opeten is niets geschikt voor braddie. Dan moet hij nadenken wat voor ingrediënten hij moet kopen, hij moet moeite doen en hij kan het product niet terugsturen.
wat moet ik mij daar precies bij voorstellenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind een palingmachine wel wat voor jou
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:02 schreef spinazieruiker het volgende:
Hij koopt graag brood voor een euro 99 cent. Daar koop je bij de Lidl 2 zakken broodmix voor. En dan heb je vers brood -dat veel lekkerder is dan die fabrieksmeuk- waar je niet veel meer voor hoeft te doen dan water afmeten, een zakje leeggooien, een knop indrukken en 2 uur wachten.
Het is een beetje hetzelfde als hele dagen lang over andere formaties dan 5-3-2 lullen, je weet toch dat het niet gebeurt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:05 schreef okselzweet het volgende:
Dat had ik nou van jou gedacht te horenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat moet ik mij daar precies bij voorstellen
HA HA HA! Nee, een broodbakmachine is niks voor mij. *kruist armen en kijkt heel moeilijk* Weet je wat het is? Dan moet ik dat apparaat helemaal uit de kast halen en al dat spul erin doen. En als ik even snel wat te eten wil dan kan dat ook niet. Nee, dat vind ik echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:07 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als water en kant-en-klare broodmix al te veel gevraagd is dan is het nog erger dan ik vreesde
Die gesprekjes bewaar je voor je palingclubje waar de mensen je begrijpenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
ik heb het sowieso minder over paling dan dat jullie het over braddie hebben
nouja dan is het gewoon een ouderwetse rookkistquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat had ik nou van jou gedacht te horen
Ik hoor het hem zeggenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:09 schreef okselzweet het volgende:
[..]
HA HA HA! Nee, een broodbakmachine is niks voor mij. *kruist armen* Weet je wat het is? Dan moet ik dat apparaat helemaal uit de kast halen en al dat spul erin doen. En als ik even snel wat te eten wil dan kan dat ook niet. Nee, dat vind ik echt helemaal niks.
Als je iets in de airfryer kunt mikken kan dit toch ook wel?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:09 schreef okselzweet het volgende:
HA HA HA! Nee, een broodbakmachine is niks voor mij. *kruist armen en kijkt heel moeilijk* Weet je wat het is? Dan moet ik dat apparaat helemaal uit de kast halen en al dat spul erin doen. En als ik even snel wat te eten wil dan kan dat ook niet. Nee, dat vind ik echt helemaal niks.
Zo diep kan ik helaas niet in braddie's hoofd kijken. Logica is ver te zoeken iig.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
Als je iets in de airfryer kunt mikken kan dit toch ook wel?
Met zo'n overdreven harde lach erbijquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:10 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik hoor het hem zeggen![]()
Sowieso elk idee dat met de beste wil door iemand anders aangedragen wordt is helemaal niks
Fopkok Gordon Ramsayquote:
We mogen het best wat vaker over paling hebben ja!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
die andere engelse gek jamie oliver die zat dat laatst ook aan te raden, een pan met anti-aanbaklaagp; en dan zei die nog hem echt goed heet te laten worden ookquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:12 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Fopkok Gordon Ramsay
Echte chefs gebruiken geen pannen met antiaanbak. Eerder goed ingebakken stalen koekenpannen en sauteerpannen.
eensquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:13 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
We mogen het best wat vaker over paling hebben ja!
Ik wil een videofuck van Braddie die dingen kookt en Gordon Ramsay die staat te schreeuwenquote:
Ga dat maar eens aan Gordon vertellen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:12 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Fopkok Gordon Ramsay
Echte chefs gebruiken geen pannen met antiaanbak. Eerder goed ingebakken stalen koekenpannen en sauteerpannen.
Hij zegt toch ook dat ze geen non-stick moet gebruiken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:12 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Fopkok Gordon Ramsay
Toen er nog ruimte was voor humor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil een videofuck van Braddie die dingen kookt en Gordon Ramsay die staat te schreeuwen![]()
Amerikanen hé, dan krijg je datquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Hij zegt toch ook dat ze geen non-stick moet gebruiken.
Vanwege de pannensets die dat soort lui zelf bij de Blokker verkopen zekerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die andere engelse gek jamie oliver die zat dat laatst ook aan te raden, een pan met anti-aanbaklaagp; en dan zei die nog hem echt goed heet te laten worden ook
Wat is het nu met jou en palingquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Godverdekankerquote:
Jamie Oliver en Herman den Blijker hoereren zich voor dat soort dingen jaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:19 schreef spinazieruiker het volgende:
Vanwege de pannensets die dat soort lui zelf bij de Blokker verkopen zeker
Do you speak English?quote:
geen idee maar om mensen aan te raden een pan met anti-aanbaklaag erg heet te laten worden is vrij bedenkelijk iigquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:19 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Vanwege de pannensets die dat soort lui zelf bij de Blokker verkopen zeker
ja ieder zijn ding he papoeaquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij is een gefaalde Schotse voetballer.
Ach, hooguit vallen je parkietjes dood neerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
geen idee maar om mensen aan te raden een pan met anti-aanbaklaag erg heet te laten worden is vrij bedenkelijk iig
Blijf het fantastisch vinden dat iemand jou serieus beschuldigde van racisme van papoa'squote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja ieder zijn ding he papoea
iedereen hier op mij na heeft wat met braddie dan kies ik toch liever een palingobsessie
Geslaagde kok.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ach, hooguit vallen je parkietjes dood neer
ben wel benieuwd wie dat wasquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijf het fantastisch vinden dat iemand jou serieus beschuldigde van racisme van papoa's
16 michelinsterren, een vermogen van 200 miljoen, mooie vrouw en zes kinderen.quote:
Vooral omdat ze in Amerika Engelse programma's met types als Ramsay, Jamie Oliver, Jo Frost en Simon Cowell. Netwerken over de plas betalen grof geld voor een "authentieke" Amerikaanse versie van succesvolle Britse programma's.quote:
En dat is er slechts één uit zijn collectie...quote:
De één spaart sportwagens, een ander heeft een collectie keyboards...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
En dat is er slechts één uit zijn collectie...
• Ferrari F355 GTS (1998)
• Ferrari 500 Maranello (2000)
• Aston Martin DB7 V12 Vantage (2001)
• Ferrari F430 GTB (2005)
• Porsche 918 Spyder (2014)
• Land Rover Defender 110 SVX ‘Spectre’ JB24 (2015)
• LaFerrari Aperta (2016)
• BAC Mono (2016)
• Ferrari F12TDF (2016)
• McLaren Senna (2019)
• Ford GT (2019)
• Ferrari SP2 Monza (2019)
https://www.gq-magazine.c(...)amsay-car-collection
Met zo'n garage heb je echt gefaald in het leven
Uitstekende garagequote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
En dat is er slechts één uit zijn collectie...
• Ferrari F355 GTS (1998)
• Ferrari 500 Maranello (2000)
• Aston Martin DB7 V12 Vantage (2001)
• Ferrari F430 GTB (2005)
• Porsche 918 Spyder (2014)
• Land Rover Defender 110 SVX ‘Spectre’ JB24 (2015)
• LaFerrari Aperta (2016)
• BAC Mono (2016)
• Ferrari F12TDF (2016)
• McLaren Senna (2019)
• Ford GT (2019)
• Ferrari SP2 Monza (2019)
https://www.gq-magazine.c(...)amsay-car-collection
Met zo'n garage heb je echt gefaald in het leven
U heeft smaak. DB5 en DB9quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
Uitstekende garage![]()
Mist alleen nog een DB9 en een DB5
Gezien de zilverkleurige bodem is dat geen non-stickquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook dat ze geen non-stick moet gebruiken.
Dat zal ik nooit ontkennen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
16 michelinsterren, een vermogen van 200 miljoen, mooie vrouw en zes kinderen.
Prima geslaagd zou ik zeggen
Tja, de één kookt de sterren van de hemel, de ander reviewed junkfood en troep dat in de airfryer moetquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:30 schreef spinazieruiker het volgende:
De één spaart sportwagens, een ander heeft een collectie keyboards...
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:36 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
WEEEEEEEEEEEEEEEEEER VET VRETEN GODVERDOMME DIK TYFUSJONG; JIJ WILT NIET VERANDEREN
eerst insprayen met WD40, dat maakt alles non-stickquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:31 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Gezien de zilverkleurige bodem is dat geen non-stick
Braddie zou een tv-programma moeten maken met Julius Jaspersquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
Tja, de één kookt de sterren van de hemel, de ander reviewed junkfood en troep dat in de airfryer moet
Dat zei je moeder vannacht ookquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:34 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
eerst insprayen met WD40, dat maakt alles non-stick
Was je piemel dan ook een keertjequote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:35 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook
Ik zie de toegevoegde waard van Braddie niet zo. Ondanks dat ze beide morbide obesitas zijn is Julius best grappig en kan ie ook goed koken... Braddie aan de andere kant, kan helemaal nietsquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:35 schreef spinazieruiker het volgende:
Braddie zou een tv-programma moeten maken met Julius Jaspers
Julius leert Braddie kokenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:38 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik zie de toegevoegde waard van Braddie niet zo. Ondanks dat ze beide morbide obesitas zijn is Julius best grappig en kan ie ook goed koken... Braddie aan de andere kant, kan helemaal niets
heeft het geholpen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:35 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook
Je zusje was vannacht anders SUPER sticky.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:34 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
eerst insprayen met WD40, dat maakt alles non-stick
dat was mijn moeder niet, die is als kind in een ketel met glijmiddel gevallenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het piepte daarna niet meer dus ja
eerst een gangbang met 9 man en daarna nog haar normale werk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:47 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Je zusje was vannacht anders SUPER sticky.
Wie is julius?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:38 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik zie de toegevoegde waard van Braddie niet zo. Ondanks dat ze beide morbide obesitas zijn is Julius best grappig en kan ie ook goed koken... Braddie aan de andere kant, kan helemaal niets
1equote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:48 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
eerst een gangbang met 9 man en daarna nog haar normale werk.
Ik begrijp dat wel, de hoeveelste in rij was jij?
99,19928828%quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:07 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ah ja. Hoe groot is de kans dat braddie in een week tijd meer dan 5 keer vette hap eet?
Zodra hij weer gaat streamen: 100% binnen 3 dagenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:07 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ah ja. Hoe groot is de kans dat braddie in een week tijd meer dan 5 keer vette hap eet?
Waar kan ik zo'n gele magnetron kopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:13 schreef skidzor het volgende:
WTF NEE, DIE MAGNETRON HAMBURGERS ZIJN ECHT KKR VIES
Heb je niet gewoon trek neem anders een hamburger of bestel een pizzaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
kan ook habibo even chillen in de avond. Ben moe wil nog jonko klappen maar ga slapen denk ik
goed idee ik loop nog even naar de gele magnetronquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:22 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon trek neem anders een hamburger of bestel een pizza
Zal ik je een adres DM'en waar je deze gratis kan afhalen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:14 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waar kan ik zo'n gele magnetron kopen?
Dat kan alleen maar goed aflopenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:23 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Zal ik je een adres DM'en waar je deze gratis kan afhalen?
Uiteraard. Je moet het wel op een precies tijdstip afhalen en doe je zondagse kleding aan. Dit worden jouw 15seconds of famequote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:28 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar goed aflopen
Word ik bij de deur afgewimpeld of kan ik mijn sixpack showen voor de stream?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:30 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Uiteraard. Je moet het wel op een precies tijdstip afhalen en doe je zondagse kleding aan. Dit worden jouw 15seconds of fame
Oma verteltquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
"Vroegah" gingen de meeste SC's nog een stuk sneller dan dit
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zou je gebruikte bougies binnen 30 dagen mogen terugsturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |