Dit is nu het DCA topic.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:20 schreef Apekoek het volgende:
Wanneer niemand meer over cryptos heeft en hier niet meer een dagelijks post zie; ga ik wel weer beginnen met DCA’en
Bijgekocht? lijkt nu weer omhoog te schietenquote:
Ik wil eerst weer salarisquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bijgekocht? lijkt nu weer omhoog te schieten
Niet echt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bijgekocht? lijkt nu weer omhoog te schieten
Ja, dat had ik niet meer verwacht. Die hield zich zo lekker de laatste weken, maar wordt nu ook meegetrokken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:14 schreef michiel_merk het volgende:
Ada gaat nu wel hard zeg, onder de euro net
Ach ja, een voorspelling. Weinig mensen waren bereid om btc te kopen rond de 60k.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:55 schreef amp25 het volgende:
Bitcoin zou eind dit jaar toch 90.000 worden was toch de voorspelling
Nog meer Chinese marktmanipulatiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:05 schreef FL_Freak het volgende:
Haha mooie zet van Binance om iedereen geforceerd uit te loggen.
Eerst ideal deposits stopzetten en nu dit. Dat is wel duidelijk iets van manipulatie (vanuit binance dan).quote:
Je hebt straks gewoon weer koersen van begin dit jaar, dus Cardano iets van $0,25 ongeveer.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:49 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ja, dat had ik niet meer verwacht. Die hield zich zo lekker de laatste weken, maar wordt nu ook meegetrokken.
Vond ik ook al zo'n vage actie. Krijg in een email dat ideal betalingen zijn stopgezet, onderaan het email staat er klik op deze link voor meer infoquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eerst ideal deposits stopzetten en nu dit. Dat is wel duidelijk iets van manipulatie (vanuit binance dan).
21Kquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:27 schreef Oriente het volgende:
aaaaand it's gone.
Ben benieuwd. 27.5k? 25k? (@:Scorpie)
Nee panic, we zijn pas net denial voorbij.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:46 schreef Rambolin het volgende:
Why did the government allow this to happen?
[ afbeelding ]
Immer kopen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:28 schreef Sander166 het volgende:
Maandje terug was er ook een grote dip en toen zat iedereen ook te janken. Vervolgens ging alles weer omhoog
Daar geloof ik niet in hoor. Ideal wordt alleen in Nederland gebruikt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eerst ideal deposits stopzetten en nu dit. Dat is wel duidelijk iets van manipulatie (vanuit binance dan).
De downtrend is niet meer doorbroken sinds de grote daling van mei. Alleen wat kleine oplevingen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:28 schreef Sander166 het volgende:
Maandje terug was er ook een grote dip en toen zat iedereen ook te janken. Vervolgens ging alles weer omhoog
De crypto winter is officieel begonnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:39 schreef gloorboor het volgende:
Het is confirmed: we zitten officieel in een bear markt.
Bron: Coinmarketcap
Hahaha leuke tuinman heb jij!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:00 schreef Apekoek het volgende:
Ik zag net de tuinman met een pollepel in z’n reet naakt door de straat rennen en hij riep dingen als “ethereum berlin update! Taproot Taproot! En NEO 3.0!”
Dat kan je van iedere markt wel stellenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Onzin. Longterm fundamentals zijn nog steeds bullish.
Ze hebben er niet bij gezegd of we tussendoor eerst omlaag gingen. Die voorspelling kan nog steeds uitkomenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:55 schreef amp25 het volgende:
Bitcoin zou eind dit jaar toch 90.000 worden was toch de voorspelling
Alleen maar fuckyoumoney erinquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me af of fathank al in een doos woont. Moonpirate gaat niet echt lekker
Inderdaad lol.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Achteraf gezien jammer dat ik niet wat winst heb gepakt de laatste paar maanden. Voor Bitcoin begrippen was dit een vrij magere bull-run in percentages dus ik kan mezelf niet echt kwalijk nemen dat ik de top niet zag. Misschien toch maar eens een verantwoorde winst-pak strategie bedenken i.p.v. 100% HODLen de hele tijd
Ik kan geen telefoon meer betalenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen maar fuckyoumoney erin
Heb je de MoonPirate AR-app al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |