Ik geloof zelfs niet dat hij ooit als eens een poesje van dichtbij heeft gezien.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:33 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Is het echt waar denken jullie dat hij met fans neukt of dates heeft? Ik kan het me niet voorstellen.
Braddie leeft echt zijn droomleven nu, elke dag de hele dag aandacht krijgen van mensen en dan ook nog gratis eten toegestuurd krijgenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:43 schreef Solotovski het volgende:
wat een figuren ook in die chatkan ik wat voor je bestellen
![]()
![]()
Eet hij dan niet alles zelf op. Had ook gelezen hier dat hij pakketjes opende toen hij bezorger was van pakettenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:42 schreef spinazieruiker het volgende:
Waarom meldt ie zich eigenlijk niet aan als Uberchauffeur of Thuisbezorgd-bezorger?
Is part time en prima te combineren met zijn carrière als vlogger-wajonger.
Mijn vrouw is gewoon knap hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:42 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Iedereen is op 10 jarige leeftijd lelijk.
Waar is dat filmpje eigenlijk mag in dmquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:42 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
Oh wat een gemis, hij was zo'n lieve jongen.quote:
Dan ging ik wel lopend.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:32 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn dat je een Uber bestelt en dat Braddie met zijn Clio komt voorrijden
en braddie was daar zogenaamd mad doorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat was een van braddies beste vrienden een paar jaar terug, kwam soms voorbij in filmpjes en vlogs. kan me nog herinneren dat hij geen fan was van niet-blanke personen
Sylvana of Imanuelle?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:47 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
en braddie was daar zogenaamd mad door
ondanks dat hij zelf een bepaald iemand uitschold voor "kank*rn*gerin"
Streamen en vloggen is als drugs voor hem.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:52 schreef Vliegbaard het volgende:
Die jongen (ondaks zijn leeftijd kan ik het niet anders zien) moet gewoon stoppen met dit idiote gedoe. Gewoon een vaste job voor 40 uur per week en hij zal zo kapot zijn van het ''werken'' dat hij niet eens tijd en zin heeft om te gaan streamen. Zijn we dit hele gezeik ook kwijt.
de admins waren jaloers op zijn populariteitquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
waarom heeft haags een ban, gvd tell me bradas
Hij runt een pedonetwerk vanuit zijn kelderquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Echt?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:55 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hij runt een pedonetwerk vanuit zijn kelder
jaloers zijn op braddie is nog geloofwaardigerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:55 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
de admins waren jaloers op zijn populariteit
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:55 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hij runt een pedonetwerk vanuit zijn kelder
Haagsquote:hobby's Mijn 2 zoons en dochter
Geen idee, ben ook wel benieuwd eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
hij verdenkt meteen de Looijtjes terwijl hij in de afgelopen dagen aan meerdere anonieme YouTube commenters zijn adres heeft gegeven voor voedselquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:20 schreef spinazieruiker het volgende:
Iemand belde aan om gratis iets op te halen.
Waarschijnlijk getroll met Marktplaats.
ja blabla ga jij lekker aan z'n pener zuigen johquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:14 schreef JochemSjakie het volgende:
Kijk iedereen eens stoer doen tegen Haags
Het Looij Kartel is tegenwoordig net zo'n vaag begrip als ISIS of Al Qaida: Er is een originele clan met daar omheen ongeorganiseerde lone wolfs die zich laten inspireren en op eigen houtje acties uitvoeren.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij verdenkt meteen de Looijtjes terwijl hij in de afgelopen dagen aan meerdere anonieme YouTube commenters zijn adres heeft gegeven voor voedsel
Precies dit. Of een salade bestellen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ja blabla ga jij lekker aan z'n pener zuigen joh
vermoeiend figuur
Oh god, de grootste flopmod allertijden moet ook weer wat van zich laten horen hoor. Je vergeet nog wat scheldwoorden, je begint een beetje soft te worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ja blabla ga jij lekker aan z'n pener zuigen joh
vermoeiend figuur
Blablablaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Oh god, de grootste flopmod allertijden moet ook weer wat van zich laten horen hoor. Je vergeet nog wat scheldwoorden, je begint een beetje soft te worden.
En kijk dit figuur na al die tijd eindelijk eens een vriendje hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:24 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Precies dit. Of een salade bestellen.
Ik doe niet aan vriendjes maar ik vond je best sympathiek, totdat je vandaag stoer kwam roepen dat je wel wat geld over had om geen salade te bestellenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:30 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En kijk dit figuur na al die tijd eindelijk eens een vriendje hebben
?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:31 schreef JochemSjakie het volgende:
Achter iemands rug om praten is gewoon extreem kinderachtig, laf en een echte Braddie-move.
Ok, Braddie.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:31 schreef JochemSjakie het volgende:
Achter iemands rug om praten is gewoon extreem kinderachtig, laf en een echte Braddie-move.
Ik heb nergens gezegd dat IK dat ging doen, maar dat WE dat KONDEN doen. Dat jij daarna als een professional stalker in mijn DM vliegt om bepaalde info te willen geven, tsja..quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vriendjes maar ik vond je best sympathiek, totdat je vandaag stoer kwam roepen dat je wel wat geld over had om geen salade te bestellen
Ga je me nu ook hier uit laten gooien, stoere boi?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:39 schreef Solotovski het volgende:
jochem met die sneue kansloze 'discussies' van hem altijd
Waar heb je het over gap, WE gingen helemaal niks doenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat IK dat ging doen, maar dat WE dat KONDEN doen. Dat jij daarna als een professional stalker in mijn DM vliegt om bepaalde info te willen geven, tsja..
Die mogelijkheid heb ik hier helaas nietquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ga je me nu ook hier uit laten gooien, stoere boi?
Tsja, jij maakt er ineens van dat IK dat moest doen. Let vooral op het magische woord 'kunnen'.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:41 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waar heb je het over gap, WE gingen helemaal niks doen
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Geen idee, ben ook wel benieuwd eigenlijk.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:02 schreef JochemSjakie het volgende:
Wat als we een salade naar hem sturen? Ik heb daar wel wat voor over.
Met de kennis van nu even geloofwaardig.quote:Dit is mijn laatste foodreview
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |