"Temperament"quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zielie slaapt tegenwoordig pas om 22:30. En dat na veel luidruchtig protesteren, huilen en schreeuwen. Ze schreeuwt écht, niet normaal.Die baby’s worden steeds arroganter geboren.
De leidsters klagen ook dat Zielie hun slaat en knijpt.Als ze haar flesje weer eens niet wil drinken, geeft ze hen een bitchslap.
Oja, zo noemden we dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wilde nog zeggen dat mijn luie 3-maander nog niet verder kwam dan op z'n zij liggen, maar nu net rolde ie 2 x van rug naar buik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:17 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hoe leuk is dit, trouwens?Ze speelt tegenwoordig samen met U, in zijn kamer. * D.U.M.A.N. smelt.
Oooh! Leuk die gekleurde bakjes en balletjes. Waar heb je die vandaan als ik vragen mag!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn de Grimms Stapelkommen en Regenboog ballen! Heb niet echt meer babyspeelgoed in huis, merkte ik onlangs.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:26 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Oooh! Leuk die gekleurde bakjes en balletjes. Waar heb je die vandaan als ik vragen mag!?
Ik kijk nu op die babipur website. Zo veel leuke dingen! Thanks!!!quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:36 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Dat zijn de Grimms Stapelkommen en Regenboog ballen! Heb niet echt meer babyspeelgoed in huis, merkte ik onlangs.
Uiteraard! En telefoons, afstandsbedieningen, sokken, net dat éne lievelingsspeeltje van broer/zus…quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:40 schreef SQ het volgende:
Oh maar ze spelen ook prima met spatels, wasknijpers, reclamefolders en slippers toch?
Pff, die puntjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begrijpelijk, @MaJo! Als Zielie niet zo’n gevoelig huidje had, had ik had ook kunnen doen. Gelukkig staat man ‘s nachts graag op om te verschonen. Ze heeft - mede hierdoor, om het half uur verschonen - eindelijk geen luieruitslag meer! Maar wel nog heel gevoelig.Protège moi de mes désirs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |