"Temperament"quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zielie slaapt tegenwoordig pas om 22:30. En dat na veel luidruchtig protesteren, huilen en schreeuwen. Ze schreeuwt écht, niet normaal.Die baby’s worden steeds arroganter geboren.
De leidsters klagen ook dat Zielie hun slaat en knijpt.Als ze haar flesje weer eens niet wil drinken, geeft ze hen een bitchslap.
Oja, zo noemden we dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wilde nog zeggen dat mijn luie 3-maander nog niet verder kwam dan op z'n zij liggen, maar nu net rolde ie 2 x van rug naar buik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:17 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hoe leuk is dit, trouwens?Ze speelt tegenwoordig samen met U, in zijn kamer. * D.U.M.A.N. smelt.
Oooh! Leuk die gekleurde bakjes en balletjes. Waar heb je die vandaan als ik vragen mag!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn de Grimms Stapelkommen en Regenboog ballen! Heb niet echt meer babyspeelgoed in huis, merkte ik onlangs.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:26 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Oooh! Leuk die gekleurde bakjes en balletjes. Waar heb je die vandaan als ik vragen mag!?
Ik kijk nu op die babipur website. Zo veel leuke dingen! Thanks!!!quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:36 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Dat zijn de Grimms Stapelkommen en Regenboog ballen! Heb niet echt meer babyspeelgoed in huis, merkte ik onlangs.
Uiteraard! En telefoons, afstandsbedieningen, sokken, net dat éne lievelingsspeeltje van broer/zus…quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:40 schreef SQ het volgende:
Oh maar ze spelen ook prima met spatels, wasknijpers, reclamefolders en slippers toch?
Pff, die puntjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begrijpelijk, @MaJo! Als Zielie niet zo’n gevoelig huidje had, had ik had ook kunnen doen. Gelukkig staat man ‘s nachts graag op om te verschonen. Ze heeft - mede hierdoor, om het half uur verschonen - eindelijk geen luieruitslag meer! Maar wel nog heel gevoelig.Protège moi de mes désirs.
Gelukkig maarquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:16 schreef arvensis het volgende:
[..]
Pff, die puntjes.
Het gekke is dat hij aan de ene kant wel een gevoelige huid heeft (eczeem) maar nog nooit last gehad van zijn billetjes. Hopelijk blijft dit ook zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begrijpelijk, @:majo! Als Zielie niet zo’n gevoelig huidje had, had ik had ook kunnen doen. Gelukkig staat man ‘s nachts graag op om te verschonen. Ze heeft - mede hierdoor, om het half uur verschonen - eindelijk geen luieruitslag meer! Maar wel nog heel gevoelig.Zo herkenbaar, bij Aapie lukte het ook nooit om hem slapend weg te leggen. Nog steeds niet trouwens! Ik zou inderdaad het advies van @SQ opvolgen, hoe lullig ook voor de opvang. Grote kans dat hij daar door alle indrukken wel weer zo moe is dat hij wel goed slaapt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:57 schreef Tink89 het volgende:
Lekker laten slapen ja, had ik ook zo gedaan.
Ik loop een beetje vast. Laatst lukte het drie dagen om spruit in bed te laten slapen 's middags, maar nu lukt niks. Hij slaapt alleen bovenop mij of in de doek. 'S nachts aan de borst en dan kan ik met heel veel geluk af en toe op m'n rug draaien en heel even in een wat andere houding liggen. Ik kan niet meer. Ik heb al van alles geprobeerd, maar slapend wegleggen lukt niet, zelfs niet in de cosleeper... in z'n bed laten slapen zonder huilen (en dus zus wakker krijsen) ook niet. Zelf in slaap vallen, lukt hem niet. En hij moet volgende week naar de opvang.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Je kunt de beslisboom even raadplegenquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig maarIk weet gewoon dat hij zwaar over de zeik zou zijn als ik hem wakker had gemaakt. Dat was hij uiteindelijk ook toen hij er zelf wakker van werd
Hoe zit het eigenlijk tegenwoordig met de opvang en verkouden kindjes qua corona? Aapie is voor het eerst flink verkouden en daardoor ook moe en hangerig, maar geen koorts. Gewoon naar de opvang morgen of thuis houden?
[..]
Het gekke is dat hij aan de ene kant wel een gevoelige huid heeft (eczeem) maar nog nooit last gehad van zijn billetjes. Hopelijk blijft dit ook zo!
[..]
Zo herkenbaar, bij Aapie lukte het ook nooit om hem slapend weg te leggen. Nog steeds niet trouwens! Ik zou inderdaad het advies van @:SQ opvolgen, hoe lullig ook voor de opvang. Grote kans dat hij daar door alle indrukken wel weer zo moe is dat hij wel goed slaapt.
Hier spuugdoekjes/hydrofielen en je eigen hand voornamelijk.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:40 schreef SQ het volgende:
Oh maar ze spelen ook prima met spatels, wasknijpers, reclamefolders en slippers toch?
Dat moest ik googlenquote:
Moppiequote:
Klinkt nog steeds beter dan deze gruntende moeder. En jommetjes vinden het gewoon prachtig als je lekker lomp tegen ze loopt te tetteren.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:55 schreef SQ het volgende:
[..]nee dat ben ik
Thanks voor de likesik like m zelf ook heel veel
Zo kjoet!quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Baby J begon uit het niets als een vis te happen vanavond!Dus ik begon terug te reageren met ma-ma en da-da en ineens kwam er geluid met hem mee!
![]()
SMELT!
Ook al snapt hij natuurlijk nog helemaal niet wat het betekent!
Tweetalig opvoeden werkt het best als de ene ouder consequent Engels en de andere consequent Nederlands spreekt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:50 schreef Bienelientjee het volgende:
@:Sunshine1982 Wil het denk ik wel proberen!
Baby J is echt niet vrolijk vandaag, ook al heeft hij maar 1 nachtvoeding nodig gehad. Hij is de laatste tijd wel vaker chagerijnig en meer kwijlen. Maar nu heeft hij ook ineens wat luier uitslag op zijn billen! Met de billen bloot dus maar! Zielige baby.....!
Awww! Enthousiasme!quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Baby J begon uit het niets als een vis te happen vanavond!Dus ik begon terug te reageren met ma-ma en da-da en ineens kwam er geluid met hem mee!
![]()
SMELT!
Ook al snapt hij natuurlijk nog helemaal niet wat het betekent!
Wat knap! Wat een vroege rollers hier allemaalquote:Op vrijdag 25 juni 2021 07:41 schreef monsterd. het volgende:
Cute filmpjes, ik word helemaal vrolijk van jullie baby’s![]()
Meneer draaide gisteren ineens spontaan op zijn buik! 3,5maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |