Kan ik hem invullen als Nederlander in Engeland? Of is het gericht op Nederlandse bevallingen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:52 schreef Tink89 het volgende:
Hier ook nog even: www.eenvandaag.nl/bevallen
En ik heb m'n dag besteed aan werken, een uurtje slapen, heel veel opruimen...
Dat staat er niet bij maar het gaat om de zorg in Nederland dus het vervuilt dan wel het onderzoek. Het gaat er namelijk om hoe vrouwen de optie omtrent pijnbestrijding bij de bevalling hebben ervaren. Ik kan me zo voorstellen dat dit in Engeland heel anders is.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:30 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Kan ik hem invullen als Nederlander in Engeland? Of is het gericht op Nederlandse bevallingen?
Ja, kan! Wel aangeven dat je buiten Nederland woont.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:30 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Kan ik hem invullen als Nederlander in Engeland? Of is het gericht op Nederlandse bevallingen?
Het kan, maar het is de vraag of ze iets aan je data hebben... het gaat om bevallen in Nederland.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:30 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
precies andersom eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:28 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb hem ook ingevuld. Achteraf gezien best tevreden over de ruggenprik maar een volgende keer ga ik zonder proberen. Wel ben ik meer overtuigd geraakt van een ziekenhuisbevalling ipv thuis. Hoe was dat voor jullie?
Mijn bevalling was 30 uur en kreeg een ruggeprik na zo’n 19 uurquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:02 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben oprecht heel blij dat ik er zo snel een ruggenprik in heb laten jassen. Lijkt me intens zuur om bijna 32u zonder pijnmedicatie weeën op te vangen en dan alsnog een ruggenprik te krijgen voor je keizersnede. Dan maar direct. Maargoed dat weet je vooraf natuurlijk niet.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:19 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, petje af hoor daarvoor. Mij niet gezien.
Hoe gaat het trouwens met E. en jullie honden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Na de eerste vrijwillige ziekenhuisbevalling juist overtuigd geraakt van een thuisbevalling.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:28 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb hem ook ingevuld. Achteraf gezien best tevreden over de ruggenprik maar een volgende keer ga ik zonder proberen. Wel ben ik meer overtuigd geraakt van een ziekenhuisbevalling ipv thuis. Hoe was dat voor jullie?
Ik had een prachtbevalling thuis. Er komt geen tweede keer maar ik zou niet anders willen. Tenzij medische noodzaak natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:28 schreef monsterd. het volgende:
Ik zou het invullen, de optie 'ik woon in het buitenland' staat er denk ik niet voor niets.quote:
Apart is dat, dat bij de één de ruggenprik prima werkt en bij de ander niet. Bij de eerste een ruggenprik gekregen en na een uurtje kwamen de weeën er gewoon doorheen. Het is niet dat hij niet werkte, want toen ik na de bevalling wilde opstaan zakte ik gewoon door mijn benen. Ze leken compleet verdoofd. Ik kreeg door de ruggenprik geen persweeën en dat is niet iets waar je blij van wordt. Als je een ruggenprik wilt, zo vroeg mogelijk aangeven. Ik heb 'm waarschijnlijk te laat gekregen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:52 schreef MaJo het volgende:
Ik moest in het ziekenhuis bevallen dus ik heb de optie nooit gehad. Maar ik wilde het liefst zonder pijnbestrijding en ik vraag me nu echt af waaromDe ruggenprik was zo relaxed, ik zou echt niet meer zonder willen
Bij mij werkte de ruggenprik ook niet meteen goed, ik voelde links nog alles. Dat bleek een uitzonderlijk iets te zijn en de anesthesist heeft het toen bijgesteld. Zij vond het wel interessantquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Apart is dat, dat bij de één de ruggenprik prima werkt en bij de ander niet. Bij de eerste een ruggenprik gekregen en na een uurtje kwamen de weeën er gewoon doorheen. Het is niet dat hij niet werkte, want toen ik na de bevalling wilde opstaan zakte ik gewoon door mijn benen. Ze leken compleet verdoofd. Erg vreemd dat ik de weeën wel flink gevoeld heb.
Bij de tweede ging het zo snel, dat ik geen pijnbestrijding heb kunnen krijgen. Toen ik het vroeg kreeg ik al vrij snel daarna persweeën.
De fijnste bevalling vind ik met stip de tweede, zónder de pijnbestrijding dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |