Dat was die gast die ff naar syrie ging..beetje op foto's met bazooka's en shit..met zijn isis vriendjes..en nu weer lekker op onze kosten in Nederlandquote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:36 schreef Broeder_Jacob het volgende:
Nog nooit van deze gast en nog nooit iets van gezien.
Maar als het zo'n "treitervlogger" is zeg ik: Boontje komt om zijn loontje.
Ooh dat is hijquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat was die gast die ff naar syrie ging..beetje op foto's met bazooka's en shit..met zijn isis vriendjes..en nu weer lekker op onze kosten in Nederland![]()
![]()
![]()
Juist..of dat ermee te maken heeft weet ik niet 100% op geenstijl is er ook een artikel..(roddelpraattopic staat wel een link)quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh dat is hij![]()
Hij werd besproken in Roddelpraat vorige week
vanaf 5:13
De territoriumquote:0FUX betreed met groep heyenas de territorium van Leeuw Shabir Burhani (verwijderde klassieker)
Lijkt mij niet. Ik denk eerder dat het Ofux is ofzoquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juist..of dat ermee te maken heeft weet ik niet 100% op geenstijl is er ook een artikel..(roddelpraattopic staat wel een link)
Als onze vrolijke vlogger de extremistische kant op zou gaan levert dat hem wel een verse nieuwe doelgroep op denk ik. Alleen halal reviewen en de bezorger onthoofden als hij te laat is doet het vast goed voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:19 schreef Jordy-B het volgende:
Is dat de Marokkaanse neef van The Bradge?
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Randfiguren met hun sneue onenigheid, lekker negeren.
[..]
Als onze vrolijke vlogger de extremistische kant op zou gaan levert dat hem wel een verse nieuwe doelgroep op denk ik. Alleen halal reviewen en de bezorger onthoofden als hij te laat is doet het vast goed voor de kijkcijfers.
Niets daarvan! Opzouten met dat schorem. Zaandam is al pauper genoeg zonder dat tuig.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:22 schreef The_Emotion het volgende:
Kunnen die treitervloggers niet gewoon in Zaandam blijven?
Het is geen Marokkaan, dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:19 schreef Jordy-B het volgende:
lol is dat diezelfde gast uit de OP?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat was die gast die ff naar syrie ging..beetje op foto's met bazooka's en shit..met zijn isis vriendjes..en nu weer lekker op onze kosten in Nederland![]()
![]()
![]()
Fokuser Kluun? Wat heeft Shabir met hem te maken?quote:
Geen Syrië of ISIS, maar Afghanistan en de Taliban, Shabir is een Afghaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jan Roos en Dennis Schouten gingen hen vorige week belachelijk maken in hun show. Degene die Shabir heeft aangevallen was samen met Shabir het doelwit van hun spot.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh dat is hij![]()
heyenasquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:39 schreef Gunner het volgende:
[..]
"0FUX betreed met groep heyenas de territorium van Leeuw Shabir Burhani (verwijderde klassieker)"
De territorium
0Fux ontkent en zegt druk te zijn met het lanceren van een nieuwe scam crypto coin.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Ik denk eerder dat het Ofux is ofzo
Het feit dat ze al meer dan een jaar niet daadkrachtig optreden zorgt er juist voor dat Shabir telkens wordt aangevallen in zijn woning.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:01 schreef Fugue het volgende:
De popo heeft geen tijd voor deze flauwekul hoop ik
En dan gaat ie weer zijn straat en huis vloggen en dan weet iedereen weer waar hij woont, net als braadquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:38 schreef Rambolin het volgende:
Hij gaat nu met urgentie verhuizen naar een andere woning, want nu weet heel Nederland waar hij woont. Hij heeft een stuk of 20 stalkers. Na de aandacht van Roddelpraat vorige week heeft hij waarschijnlijk nog een dozijn stalkers erbij gekregen.
Dacht braddyquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:41 schreef Rambolin het volgende:
Dat 'bloedige' valt behoorlijk mee, fatty zit zich alweer vol te vreten
Ze hebben er aandacht aan besteed.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh dat is hij![]()
[ afbeelding ]
Ben je blind ofzo. Shabir is geen Marokkaan dat is duidelijk te zien.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:19 schreef Jordy-B het volgende:
Dat telefoongesprekquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |