abonnement Unibet Coolblue
pi_199908084
Joe Biden Is TOTALLY LOST and Shares GIBBERISH on the World Stage – This Was Embarrassing – But He Received 81 Million Votes

quote:
And uh, I’ve said before and I apologize for the – Oh, I didn’t Jake Sullivan from the State Department [inaudible]. I’m leaving out a lot of people here I apologize. I’m going to get in trouble. But, anyway, we’ll get back to that. But um we um you know…”
Dat zegt hij wel erg vaak, dat hij in de problemen komt. Wie heeft de macht over deze president om hem zo af te straffen? Doctor Jill? China? Zorgwekkend hoor.
pi_199908097
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:29 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Aldus de user die stelt dat transgenders eigenlijk homo's zijn met wat 'extra issues' ...
Ik zie de relevantie niet zo. Jij bent nog steeds full of shit, en je wordt er niet concreter op.

Kom maar op, pleur er maar weer een nietszeggend monoloog van 8 regels doorheen..
pi_199908119
Public pins blame for rising inflation on Biden: Poll

quote:
A new poll reveals that voters pin most of the blame for rising inflation on President Joe Biden.

Biden takes most of the blame among likely voters for rising inflation, with 39% saying he is responsible for the issue. Meanwhile, former President Donald Trump was blamed by 17.7% of respondents, according to the results of a newly released Trafalgar Group/Convention of the States poll.

The poll also revealed that some voters feel Congress is to blame for rising inflation, with 14.4% blaming the current Congress, compared to 10.9% who blame the previous Congress.
Het volk is gelukkig niet zo dom als men wil laten denken. Daarom trappen er ook zo veel niet in de leugen dat Biden 81 miljoen stemmers heeft gehad.
pi_199908157
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:35 schreef QuidProJoe het volgende:
Public pins blame for rising inflation on Biden: Poll
[..]

Het volk is gelukkig niet zo dom als men wil laten denken. Daarom trappen er ook zo veel niet in de leugen dat Biden 81 miljoen stemmers heeft gehad.
Dat heeft hij wel, en Trump heeft verloren. :Y

Daar is overweldigend veel bewijs voor. Jouw stelling echter, is 60 keer voor de rechter gekomen en niet 1 keer bewezen. Zelf kun je uiteraard ook geen greintje bewijs overleggen. Is het fijn, om in zo'n droomwereld te leven? Je fantaseert er namelijk wat op los.
pi_199908187
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat heeft hij wel, en Trump heeft verloren. :Y

Daar is overweldigend veel bewijs voor. Jouw stelling echter, is 60 keer voor de rechter gekomen en niet 1 keer bewezen. Zelf kun je uiteraard ook geen greintje bewijs overleggen. Is het fijn, om in zo'n droomwereld te leven? Je fantaseert er namelijk wat op los.
Ik raad jou aan zelf de documenten van al die rechtzaken door te nemen, in plaats van de conclusies van jouw nieuwsbronnen. Wellicht zal je wat verlichting vinden.
pi_199908204
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:40 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik raad jou aan zelf de documenten van al die rechtzaken door te nemen, in plaats van de conclusies van jouw nieuwsbronnen. Wellicht zal je wat verlichting vinden.
Dat heb ik gedaan, niet alles natuurlijk, maar genoeg om tot de conclusie te komen dat het compleet gebakken lucht is. Wat is dan bijvoorbeeld het sterkste stukje bewijs in jouw ogen? Ben heel benieuwd, maarja ik weet wel zeker dat je maar wat uit je nek zit te lullen - zoals gewoonlijk. :P
pi_199908225
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
Deze antihomowetten komen voort uit een doorgesnoven conservatieve politiek, wat in het traditionele 1-dimensionale model nu eenmaal rechts is. Merk ook op dat de tegenstemmers van bv. het homohuwelijk in Nederland destijds uitsluitend ter rechterzijde te vinden waren: CDA, GPV/RPF en de SGP.

Niet dat ik denk dat zij zover zouden gaan als Orban en er zijn ook rechtse partijen die hier gelukkig wat anders in staan.
Het betreft een uiterste. Dat snapt elk weldenkend mens. En geen voorstander van het homohuwelijk zijn zou ik nog niet eens willen beschrijven als een 'antihomowet' of 'doorgesnoven conservatieve politiek'. Religieuze mensen kunnen die visie hebben, en ik lig daar als homo ook totaal niet wakker van.

De reden dat Links zich altijd over dit soort dingen opwindt, is omdat zij willen hier wél wakker van liggen. Zij willen de LGBT-cultuur (lees goed: cultuur, dus niet simpelweg voorlichting geven dat sommige mensen niet heteroseksueel zijn, dat kan in één zinnetje tijdens een biologieles) actief promoten onder (jonge) kinderen. En hun radicale ideeën omtrent LGBT-gerelateerde aangelegenheden, moet bij iedereen worden opgedrongen. Iedereen moet en zal hun exacte visie delen. Dat is ook de reden dat ik als homo al verscheidene keren met Linkse hetero's in discussies ben beland, waar zij zich aan het opwinden waren omdat ik mij als homo niet zou gedragen zoals de links-en progressief georiënteerde geest het graag ziet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2021 10:45:21 ]
pi_199908226
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan, niet alles natuurlijk, maar genoeg om tot de conclusie te komen dat het compleet gebakken lucht is. Wat is dan bijvoorbeeld het sterkste stukje bewijs in jouw ogen? Ben heel benieuwd, maarja ik weet wel zeker dat je maar wat uit je nek zit te lullen - zoals gewoonlijk. :P
Projectie en deflectie, omdat je de stukken niet hebt doorgelezen. En waarom zou je? Je kan jezelf immers op de autoriteit beroepen.
pi_199908250
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:43 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Projectie en deflectie, omdat je de stukken niet hebt doorgelezen. En waarom zou je? Je kan jezelf immers op de autoriteit beroepen.
Lekker blijven ontwijken. :')

Je hebt dus geen flauw idee waarom Trump gewonnen zou hebben.

Geef het maar toe, je weet niet eens waar je moet beginnen. Er is namelijk simpelweg geen bewijs van grootschalige verkiezingsfraude. Het feit dat je dat al tientallen topics lang niet eens één keer kan opnoemen, getuigt wel van hoe inhoudsloos jij wel niet bent. :')
pi_199908312
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:45 schreef illusions het volgende:

[..]

Lekker blijven ontwijken. :')

Je hebt dus geen flauw idee waarom Trump gewonnen zou hebben.

Geef het maar toe, je weet niet eens waar je moet beginnen. Er is namelijk simpelweg geen bewijs van grootschalige verkiezingsfraude. Het feit dat je dat al tientallen topics lang niet eens één keer kan opnoemen, getuigt wel van hoe inhoudsloos jij wel niet bent. :')
Ja ja. Geen bewijs dit, geen bewijs dat. En ook was het onmogelijk dat het Chinavirus uit een laboratorium kwam. Hydroxychloroquine werkt ook niet. Ja ja, de geschriften hebben het zo geschreven. Amen.
pi_199908346
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:48 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ja ja. Geen bewijs dit, geen bewijs dat. En ook was het onmogelijk dat het Chinavirus uit een laboratorium kwam. Hydroxychloroquine werkt ook niet. Ja ja, de geschriften hebben het zo geschreven. Amen.
Hey, wat verrassend, QuidProJoe draait weer om de bewijslast heen. Heilig in Trump's overwinning geloven zonder daar bewijs voor gezien te hebben, maar constant anderen gelovig noemen. :P Volgens mij realiseer je je niet eens hoe hypocriet je overkomt. :D
pi_199908392
Ik wed dat QPJ over 10 topics nog niet verder is gekomen qua bewijzen dan 10x te herhalen dat Biden het toe heeft gegeven. :D
pi_199908527
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dit lijkt me vooral een stukje projeksie.
Wat een progressieve verrukkelukke spelling. 8-)
pi_199908649
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:32 schreef QuidProJoe het volgende:
Joe Biden Is TOTALLY LOST and Shares GIBBERISH on the World Stage – This Was Embarrassing – But He Received 81 Million Votes
[..]

Dat zegt hij wel erg vaak, dat hij in de problemen komt. Wie heeft de macht over deze president om hem zo af te straffen? Doctor Jill? China? Zorgwekkend hoor.
Dat viel mij ook al op, ronduit beschamend dat Biden zo geleid word door zijn eigen omgeving. Van een president mag je toch op zijn minst verwachten dat hij de touwtjes in handen heeft. Dat is bij Biden dus absoluut niet het geval. De populairste president aller tijden stelt tot nu toe behoorlijk teleur.
pi_199908897
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:43 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Het betreft een uiterste. Dat snapt elk weldenkend mens. En geen voorstander van het homohuwelijk zijn zou ik nog niet eens willen beschrijven als een 'antihomowet' of 'doorgesnoven conservatieve politiek'. Religieuze mensen kunnen die visie hebben, en ik lig daar als homo ook totaal niet wakker van.

De reden dat Links zich altijd over dit soort dingen opwindt, is omdat zij willen hier wél wakker van liggen. Zij willen de LGBT-cultuur (lees goed: cultuur, dus niet simpelweg voorlichting geven dat sommige mensen niet heteroseksueel zijn, dat kan in één zinnetje tijdens een biologieles) actief promoten onder (jonge) kinderen. En hun radicale ideeën omtrent LGBT-gerelateerde aangelegenheden, moet bij iedereen worden opgedrongen. Iedereen moet en zal hun exacte visie delen. Dat is ook de reden dat ik als homo al verscheidene keren met Linkse hetero's in discussies ben beland, waar zij zich aan het opwinden waren omdat ik mij als homo niet zou gedragen zoals de links-en progressief georiënteerde geest het graag ziet.
Hetzelfde geld voor mij als niet blanke.
pi_199908989
Wow. De moderne rechtse homo en allochtoon. Trots op jullie mannen. ^O^
pi_199909250
https://apnews.com/articl(...)3a3051ba31a30d458130

Opmerkelijk toch weer dat je hier verder totaal geen MSM over hoort.
pi_199909389
Interessant!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199909394
quote:
11s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:03 schreef Dejannn het volgende:
https://apnews.com/articl(...)3a3051ba31a30d458130

Opmerkelijk toch weer dat je hier verder totaal geen MSM over hoort.
Een niet-verrassend gevolg van de rassenpolitiek van de Democraten.
pi_199909428
Meer msm dan de Associated Press kan bijna niet, maar goed.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199909486
quote:
2s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:18 schreef xpompompomx het volgende:
Meer msm dan de Associated Press kan bijna niet, maar goed.
Wou net zeggen. AP, echt underground. :D

Maarja, ook AP is alleen goed genoeg wanneer het even schikt - tijdens de verkiezingen was dat wel anders.
pi_199909525
Bijzonder dat het zo opmerkelijk is om een divers informatiedieet te hebben...
pi_199909536
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:26 schreef QuidProJoe het volgende:
Bijzonder dat het zo opmerkelijk is om een divers informatiedieet te hebben...
Leuk antwoord op een argument dat niet gemaakt wordt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199909556
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Leuk antwoord op een argument dat niet gemaakt wordt.
:D
pi_199909560
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Leuk antwoord op een argument dat niet gemaakt wordt.
Het is geen antwoord. Het is slechts een observatie. Logica, beste zelfbenoemde troll, logica.
pi_199909582
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:29 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Het is geen antwoord. Het is slechts een observatie. Logica, beste zelfbenoemde troll, logica.
Tja, het feit dat jij dit als voorbeeld van een van de weinige 'goede journalisten' noemt zegt mijn inziens veel over je informatie dieet.

pi_199909594
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:32 schreef kipknots het volgende:

[..]

Tja, het feit dat jij dit als voorbeeld van een van de weinige 'goede journalisten' noemt zegt mijn inziens veel over je informatie dieet.

[ afbeelding ]
Ik denk dat het meer over jou zegt dan mij. Wel typisch Links weer, dat het uiterlijk boven de inhoud gaat.
  woensdag 16 juni 2021 @ 12:36:09 #229
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199909613
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:34 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer over jou zegt dan mij. Wel typisch Links weer, dat het uiterlijk boven de inhoud gaat.
Sinds wanneer gaat het jou om de inhoud dan?
Huilen dan.
pi_199909623
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:34 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer over jou zegt dan mij. Wel typisch Links weer, dat het uiterlijk boven de inhoud gaat.
Word jij het niet eens zat om de godganse dag bezig te zijn met links dit en links dat? Links links links links links links links links links. Linkse kerk, linksgeörienteerd, links progressief, links links links. Je hebt het wel héél druk met alles wat links is. :D
pi_199909635
quote:
11s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Sinds wanneer gaat het jou om de inhoud dan?
Hoe lang ken je me al? En dan nog eerder dan dat punt!
  woensdag 16 juni 2021 @ 12:38:18 #232
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199909637
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Word jij het niet eens zat om de godganse dag bezig te zijn met links dit en links dat? Links links links links links links links links links links. Linkse kerk, linksgeörienteerd, links progressief, links links links. Je hebt het wel héél druk met alles wat links is. :D
Ik ken iemand die het een ongezonde obsessie zou noemen.
Huilen dan.
pi_199909643
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Word jij het niet eens zat om de godganse dag bezig te zijn met links dit en links dat? Links links links links links links links links links. Linkse kerk, linksgeörienteerd, links progressief, links links links. Je hebt het wel héél druk met alles wat links is. :D
Niet echt. En wie de schoen past... hoeft zich door de Staat geen nieuw paar aan te laten meten.
pi_199909680
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:38 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Hoe lang ken je me al? En dan nog eerder dan dat punt!
Het feit dat je sinds dag 1 van dit account alleen maar oeverloos zit te zwammen zonder inhoud, is m.i. een goede indicator. Daar komt nog bij dat je niets wilt onderbouwen of ergens maar het minste geringste bewijs voor wilt leveren, zodoende zal elke jan lul tot de conclusie komen dat het jou geen moment om inhoud gaat.
pi_199909695
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Het feit dat je sinds dag 1 van dit account alleen maar oeverloos zit te zwammen zonder inhoud, is m.i. een goede indicator. Daar komt nog bij dat je niets wilt onderbouwen of ergens maar het minste geringste bewijs voor wilt leveren, zodoende zal elke jan lul tot de conclusie komen dat het jou geen moment om inhoud gaat.
Wellicht wordt het tijd om inhoud te definiëren, zodat we niet langs elkaar heen praten. Wat is inhoud voor jou?
pi_199909718
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:34 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer over jou zegt dan mij. Wel typisch Links weer, dat het uiterlijk boven de inhoud gaat.
Alleen gaat dit over de inhoud; typisch O'Keefe, beweerde dat hij zo gekleed gesprekken aan was gegaan bij ACORN, terwijl hij in de werkelijkheid in pak liep. Vervolgens een beetje leuk knippen en plakken en je hebt weer ophef.

Dat door zijn leugens een non-profit om zeep is geholpen, ach, ze hielpen toch de verkeerde groep.
pi_199909729
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:46 schreef kipknots het volgende:

[..]

Alleen gaat dit over de inhoud; typisch O'Keefe, beweerde dat hij zo gekleed gesprekken aan was gegaan bij ACORN, terwijl hij in de werkelijkheid in pak liep. Vervolgens een beetje leuk knippen en plakken en je hebt weer ophef.

Dat door zijn leugens een non-profit om zeep is geholpen, ach, ze hielpen toch de verkeerde groep.
Amen.
pi_199909741
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:44 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Wellicht wordt het tijd om inhoud te definiëren, zodat we niet langs elkaar heen praten. Wat is inhoud voor jou?
Uh, claims kunnen beargumenten misschien, om maar ergens te beginnen.

Bijv. claimen dat de verkiezingen gewonnen zijn door Trump, en daar geen greintje bewijs voor te kunnen overleggen. 8)7
pi_199909744
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:46 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Amen.
Misschien moet je eens naar jezelf luisteren en kritisch onderzoek doen naar de media die je volgt.

Verder weet ik weer waarom het geen nut heeft om inhoudelijk te reageren hier, dan kom je toch weer met dit soort dooddoeners.
pi_199909757
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Uh, claims kunnen beargumenten misschien, om maar ergens te beginnen.

Bijv. claimen dat de verkiezingen gewonnen zijn door Trump, en daar geen greintje bewijs voor te kunnen overleggen. 8)7
Beargumenteren waarmee? Zijn uitspraken geen argumenten? Zijn verklaringen onder ede geen argumenten? Zijn observaties die niet stroken met het geschrevene geen argumenten?
pi_199909788
Tering, ben je nou echt zo simpel?
pi_199909797
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:50 schreef illusions het volgende:
Tering, ben je nou echt zo simpel?
Kom op, definieer "beargumenteren" eens. Wat zijn argumenten en wat zijn geen argumenten?
pi_199909812
Ja dus. :D
pi_199909814
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:48 schreef QuidProJoe het volgende:
Zijn uitspraken geen argumenten?
Nee, dat zijn uitspraken. Iets als 'de lucht is groen' is wel een uitspraak, maar geen argument.

quote:
Zijn verklaringen onder ede geen argumenten?
Nee, dat zijn verklaringen onder ede. Dat kan als bewijs dienen, maar is op zich geen argument.

quote:
Zijn observaties die niet stroken met het geschrevene geen argumenten?
Linkse kerk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_199909822
Jammer, ik dacht dat je iets inhoudelijks wilde, illusions. Heb ik je toch weer te hoog ingeschat. My bad.
pi_199909833
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:53 schreef QuidProJoe het volgende:
Jammer, ik dacht dat je iets inhoudelijks wilde, illusions. Heb ik je toch weer te hoog ingeschat. My bad.
Ja, jammer dat je nooit met die inhoud op de proppen komt. Bewijs voor je bullshit claims enzo.

Precies zoals ik je had ingeschat overigens. :P
pi_199909844
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:53 schreef QuidProJoe het volgende:
Jammer, ik dacht dat je iets inhoudelijks wilde, illusions. Heb ik je toch weer te hoog ingeschat. My bad.
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:46 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Amen.
pi_199909893
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, jammer dat je nooit met die inhoud op de proppen komt. Bewijs voor je bullshit claims enzo.

Precies zoals ik je had ingeschat overigens. :P
Definieer "inhoud"?
pi_199909929
3
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juni 2021 13:01 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Definieer "inhoud"?
Tering, ik noem direct erna een voorbeeld. Ben je echt te achterlijk om het te begrijpen, of loop je maar wat te kutten? Ik kan bijna niet bevatten dat iemand zo simpel kan zijn namelijk.
pi_199909944
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 13:04 schreef illusions het volgende:
3
[..]

Tering, ik noem direct erna een voorbeeld. Ben je echt te achterlijk om het te begrijpen, of loop je maar wat te kutten? Ik kan bijna niet bevatten dat iemand zo simpel kan zijn namelijk.
Het was nogal vaag. Zo zou het in principe alles kunnen zijn wat ik zelf goed genoeg vind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')