Ja, die klopt niet echt volgens mij. Vrij incompleet. Ik probeer langzaam mijn schema in elkaar te draaien, maar én die site van Tokyo is kut dus ik gebruik al maar de dagschema's van Totallympics én er is geen goed overzicht van NL/ESP deelnemersquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wikipedia heeft een lijstje staan, maar dat is niet helemaal compleet:
https://nl.wikipedia.org/(...)che_Zomerspelen_2020
Op de team nl site staat het programma voor de Nederlanders.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, maar het zal wel centen kosten.
Is er al ergens een overzicht van alle Nederlandse gekwalificeerde deelnemers?
Wel in het dubbelspel toch?quote:Op donderdag 1 juli 2021 18:50 schreef tennisboy het volgende:
Helaas geen Haase en Middelkoop op de spelen. Hun ranking bleek niet goed genoeg.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee niet in het dubbelspel
Enkel was logisch dat ze dat niet gingen halen. Noc Nsf had ze wel voorgedragen maar hun gezamenlijke ranking zal niet goed genoeg zijn geweest. Ze staan niet op de deelnemerslijst
https://www.atptour.com/en/news/2021-olympic-list-revealed
Wel in het dubbelspel toch?
Churandy omdat hij een baas is met 5 OS-en en om het leuk te maken hebben ze naast de oudste, de jongste erbij gepakt.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:26 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Verassende naam een skateboardster. Leuk dat ook Martina de vlag draagt.
Eens. Goede keuze.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:45 schreef heywoodu het volgende:
Churandy!![]()
Dat is nou echt dik verdiend, zowel vanwege zijn sportieve prestaties als de manier waarop hij zich al jaren profileert
Of hij op dat WK junioren goud pakte of 10e werd maakte helemaal niks uit voor zijn kansen, het ging om het getilde gewicht en niks anders dan dat. En daarna moest er nog gewacht worden tot andere landen beslissingen namen over de gewichtsklassen waarin ze iemand zouden sturen (en tot gewichtheffers zelf besloten waar ze voor gingen). En nadat dat slecht uit bleek te pakken - geen Kuworge op de Spelen - moest er gehoopt worden op een wonder met afmeldingen en dergelijken, en pas nu dát er eindelijk is staat hij op de lijst.quote:Slapeloze nachten had hij. Enzo Kuworge wist dat hij zich gekwalificeerd zou moeten hebben voor de Olympische Spelen van Tokio. Hij zou, na het halen van de wereldtitel bij de junioren in mei, zeker moeten zijn van een historisch ticket. Maar waarom liet het goede nieuws zo lang op zich wachten? ‘Ik heb geen idee waarom er zo lang over gedaan werd. Er kwam steeds een update van de lijst. Maar mijn naam stond er niet bij’, vertelt Kuworge.
Je mag van de Volkskrant beter verwachten. Kan geen kwaad om de auteur er op te wijzen dat het anders in elkaar zit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:09 schreef heywoodu het volgende:
Slecht geschreven wel.
https://www.volkskrant.nl(...)che-spelen~b5ded4f2/
[..]
Of hij op dat WK junioren goud pakte of 10e werd maakte helemaal niks uit voor zijn kansen, het ging om het getilde gewicht en niks anders dan dat. En daarna moest er nog gewacht worden tot andere landen beslissingen namen over de gewichtsklassen waarin ze iemand zouden sturen (en tot gewichtheffers zelf besloten waar ze voor gingen). En nadat dat slecht uit bleek te pakken - geen Kuworge op de Spelen - moest er gehoopt worden op een wonder met afmeldingen en dergelijken, en pas nu dát er eindelijk is staat hij op de lijst.
Dat is een lang verhaal, maar ik mag aannemen dat je je daar als sporter flink op inleest, en anders zeker je coach en de bond wel.
Dat maakt mij echt een stuk minder gemotiveerd om voor bepaalde onderdelen vroeg op te staanquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:21 schreef RipCity het volgende:
Officieel geen fans
Saaie bedoeling. Kunnen ze daar ook niet fake geluid onder monteren zoals bij voetbal?
Beachvolleybal zonder fans lijkt me echt gruwelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat maakt mij echt een stuk minder gemotiveerd om voor bepaalde onderdelen vroeg op te staan
Over voetbal gesproken:quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:21 schreef RipCity het volgende:
Officieel geen fans
Saaie bedoeling. Kunnen ze daar ook niet fake geluid onder monteren zoals bij voetbal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |