abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_200500199
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:25 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Hmm, het was altijd een regel dat sporters die een dag later moesten sporten, sowieso niet naar de openingsceremonie gingen. En op dit moment lijkt me dat sowieso niet verstandig met eventuele besmettingen.. maar ben benieuwd of ze er zijn straks
Lijkt me sowieso toch dat je geen ploegen bij elkaar gaat zetten in t Olympisch stadion? Zelfs niet binnen landen. Wat heeft het anders voor zin om in het Olympisch dorp en in hotel zulke strenge regels aan te houden (voetballers die amper hun hotel uit mogen, weliswaar niet in Olympisch dorp, maar toch)
Het beste adres voor al uw primeurs!
  vrijdag 23 juli 2021 @ 12:38:07 #127
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200500274
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:25 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Hmm, het was altijd een regel dat sporters die een dag later moesten sporten, sowieso niet naar de openingsceremonie gingen. En op dit moment lijkt me dat sowieso niet verstandig met eventuele besmettingen.. maar ben benieuwd of ze er zijn straks
Misschien omdat ze nu moeten zitten? Kan me voorstellen dat alleen de vlaggendragers het stadion in gaan lopen en de rest op de tribune zit. Normaal heeft er mee te maken dat ze uren moeten staan en dat is niet handig als je de dag daarna moet deelnemen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200500342
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:38 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Misschien omdat ze nu moeten zitten? Kan me voorstellen dat alleen de vlaggendragers het stadion in gaan lopen en de rest op de tribune zit. Normaal heeft er mee te maken dat ze uren moeten staan en dat is niet handig als je de dag daarna moet deelnemen.
Dat klinkt wel logisch inderdaad (al zou ik als sporter dat risico toch niet nemen eigenlijk)
pi_200500399
Waar is het openingsceremonie topic?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 23 juli 2021 @ 12:46:25 #130
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200500414
Interview met Candy Jacobs in het NRC:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)tig-geweest-a4052090
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator vrijdag 23 juli 2021 @ 12:47:40 #131
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200500431
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:45 schreef superniger het volgende:
Waar is het openingsceremonie topic?
Ik zeg, maak er 1
pi_200500497
Op welke zender worden de wedstrijden uitgezonden? Ik wil maandag van der Poel wel zien fietsen.
BlaBlaBla
  vrijdag 23 juli 2021 @ 12:53:15 #133
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_200500528
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:51 schreef Soldier2000 het volgende:
Op welke zender worden de wedstrijden uitgezonden? Ik wil maandag van der Poel wel zien fietsen.
NPO1, Eurosport, Sporza, etc.?
  vrijdag 23 juli 2021 @ 12:53:31 #134
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_200500532


Pas nou op Nina, die Serviër is never nooit gevaccineerd.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 12:55:07 #135
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_200500570
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:46 schreef AgnesGru het volgende:
Interview met Candy Jacobs in het NRC:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)tig-geweest-a4052090
Wat een persoonlijk drama voor haar zeg. :'(
Order! Ordeeeeeeeeer!
  Moderator vrijdag 23 juli 2021 @ 12:55:33 #136
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200500578
OS / [OPENINGSCEREMONIE] NU #1

Nou dan heb ik er maar 1 gemaakt.
pi_200602069
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 11:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Hij had zich niet geplaatst, dus is er maar vandoor gegaan? Waarom bij je team blijven als je toch niet mee mag doen..
quote:
Oegandese olympische gewichtheffer aangeklaagd wegens bedrog

De Oegandese gewichtheffer Julius Ssekitoleko, die in Japan tijdens zijn voorbereiding op de Olympische Spelen van de radar verdween, moet zich in eigen land verantwoorden bij de rechter. Zijn advocaat vertelde woensdag dat de 20-jarige atleet, die zich niet had weten te kwalificeren voor Tokio maar op de reservelijst stond, “samenspannen tot bedrog” ten laste is gelegd. Na de aanklacht te hebben aangehoord, kwam hij onder voorwaarden vrij.

Ssekitoleko verdween in de week voor de Spelen uit het trainingskamp met achterlating van een briefje met daarop “Ik wil leven in Japan want in Oeganda is dat moeilijk” geschreven. Enkele dagen later werd hij opgespoord in Yokkaichi, een stad in de buurt van Nagoya, en vervolgens op het vliegtuig naar huis gezet.

Na terugkeer in Kampala werd de jonge gewichtheffer, die uitkomt in de categorie tot 67 kilogram, gearresteerd door de politie. Hij zat vijf dagen vast. Volgens zijn advocaat had dat niet gemogen gezien het vergrijp. Vertegenwoordigers van Oegandese sportfederaties, waaronder de gewichthefbond, vroegen ook om vrijlating en clementie omdat Ssekitoleko uit een arme familie komt en geen kwaad in de zin had maar slechts een olympische droom.
pi_200641571
quote:
Koreaan bekritiseert Iraanse schietoverwinning op Olympische Spelen: “Hoe kan een terrorist goud winnen?”

De Iraniër Javad Foroughi veroverde de gouden medaille in Tokio op de 10 meter met luchtdrukpistool en dat werd hem niet in dank afgenomen door de Koreaanse schutter Jin Jong-oh. “Hoe kan een terrorist goud winnen”, vroeg Jin Jong-oh zich af.

De Koreaanse sportschutter Jin Jong-oh heeft het Internationaal Olympisch Comité bekritiseerd omdat het een lid van de Iraanse Islamitische Revolutionaire Garde, Javad Foroughi, heeft toegelaten om deel te nemen aan de Olympische Spelen. “Hoe kan een terrorist op de eerste plaats eindigen? Dat is absurd en belachelijk”, zei Jin Jong-oh.

De zesvoudige Olympische medaillewinnaar voegde eraan toe dat het “pure onzin” was om Javad Foroughi te laten deelnemen aan de Spelen in Tokio, gezien zijn lidmaatschap van een militie van de Iraanse Islamitische Revolutionaire Garde, die in 2019 door de VS als een terroristische organisatie werd bestempeld.

De actiegroep United for Navid, opgericht na de executie van de Iraanse worstelaar Navid Afkari nadat hij protesteerde tegen het regime, heeft er ook bij de ethische commissie van het IOC op aangedrongen om onmiddellijk een onderzoek in te stellen. De organisatie waarschuwde ook dat het IOC “medeplichtig is aan het bevorderen van terrorisme en misdaden tegen de menselijkheid” als het niet optreedt.

“Wij beschouwen de toekenning van een Olympische gouden medaille aan de Iraanse sportschutter Javad Foroughi niet alleen als een catastrofe voor de Iraanse sport, maar ook voor de internationale gemeenschap en met name voor de reputatie van het IOC. De 41-jarige Foroughi is een huidig en langdurig lid van een terroristische organisatie”, aldus de organisatie in een verklaring.

“De Iraanse Islamitische Revolutionaire Garde heeft een geschiedenis van geweld en het doden van niet alleen Iraanse mensen en demonstranten daar, maar ook onschuldige mensen in Syrië, Irak en Libanon. Het is een door de Verenigde Staten aangewezen buitenlandse terroristische organisatie. We roepen op tot een onmiddellijk onderzoek door het IOC, en tot een onderzoek is afgerond de opschorting van elke medaille toekenning.”

De 41-jarige Foroughi, die heeft gezegd dat hij tussen 2013 en 2015 als verpleger in Syrië heeft gediend, bracht een militaire groet op het podium. In een interview voor de Spelen zei hij dat hij het pistoolschieten voor het eerst probeerde in een hal onder het gebouw van het ziekenhuis waar hij als verpleger werkte.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 juli 2021 @ 22:05:20 #139
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200644917
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:11 schreef wimderon het volgende:

[..]

En dit kaart je pas aan nadat je van hem verloren hebt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_200646816
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:53 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]

Pas nou op Nina, die Serviër is never nooit gevaccineerd.
Hoeft ook niet
pi_200726739
quote:
Australische atleten zijn voor hun vertrek uit Tokio flink tekeer gegaan in het olympisch dorp. Ze vernielden bedden en één atleet sloeg zelfs een gat in een muur van een hotel. Er worden geen disciplinaire acties ondernomen omdat de atleten zich meteen verontschuldigden. Dat vertelde de baas van Team Australia, Ian Chesterman.

“Sommige jonge mensen hebben een fout gemaakt. Ze hebben hun kamers achtergelaten in een onacceptabele staat. Maar de schade was gering, de kartonnen bedden zijn niet moeilijk om kapot te maken,” aldus Chesterman.

Ook op de vlucht terug naar Australië werd het te bont. Sommige atleten vertoonden “onaanvaardbaar gedrag”, aldus het Australisch Olympisch Comité (AOC). De atleten in kwestie waren rugbyspelers en voetballers. Het bestuur van Rugby Australia en het AOC onderzoeken de incidenten aan boord.

“Dit is uiterst teleurstellend, maar zowel het rugbyteam als het voetbalteam hebben mij gemeld dat dit gedrag niet aanvaardbaar is en hebben hun oprechte excuses aangeboden,” zei algemeen secretaris Matt Carroll van het AOC.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 08:21:43 #142
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_200729432
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_200795684
Filmpje over de Olympische BBC studio genot :D

pi_200795928
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 00:03 schreef wimderon het volgende:

[..]

De hockeyers waren ook al lekker bezig. Uit Olympisch dorp gegaan om 2 kratten bier te halen. En dat mocht niet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_200796826
twitter


Dit vind ik een bijzondere combinatie/prestatie.
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 17:07:23 #146
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_200796849
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 17:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]

Dit vind ik een bijzondere combinatie/prestatie.
Hier had Van Riessen ook moeten staan ;(
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')