abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 juli 2021 @ 10:09:43 #276
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200390302
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 08:53 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Bubbels werken niet (goed).
Surprise
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 16 juli 2021 @ 10:59:56 #277
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200390855
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat er maar 17 dames 200 vlinder zwemmen vind ik ook vrij bizar. Ik zou het achterlijk vinden als ze dan Heats en semi's doen. Gawoon lekker één voorronde waarin iemand in baan 0 moet zwemmen en geen halve finale.

(Of alleen halve finales, ook prima)
Als er één afhaakt (dikke kans dat Hosszu dat doet) staat de Hondurese sowieso in de halve finales _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 16 juli 2021 @ 11:00:45 #278
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200390864
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 09:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus ze hebben meer zwemmers meegenomen dan toegestaan en dit komt pas in Tokio naar boven? Je zou toch wel verwachten dat een zwembond goed op de hoogte is van wie er wel en niet mee mogen :{
Door de jaren heen dusdanig verhalen gehoord, meegemaakt en gelezen over sportbonden die echt niet weten wat de regels voor dit soort dingen zijn dat ik dat niet zomaar meer zou verwachten, nee ;(

Denk alleen maar aan de bizarre blunder van de Nederlandse paardensportbond die Dinja van Liere deelname aan Tokyo kost.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport vrijdag 16 juli 2021 @ 11:02:34 #279
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200390886
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 10:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Als er één afhaakt (dikke kans dat Hosszu dat doet) staat de Hondurese sowieso in de halve finales _O_
Maar Hosszu hoeft nu totaal niet vol te gaan om de halve finales te bereiken, dus die zal het wel rustig gaan proberen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 16 juli 2021 @ 11:03:59 #280
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200390903
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar Hosszu hoeft nu totaal niet vol te gaan om de halve finales te bereiken, dus die zal het wel rustig gaan proberen.
Kan, maar het is volgens d'n Hongaar vooral een backup voor de 200m wissel, die volgens mij qua planning redelijk lastig ligt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_200391497
De Oegandese gewichtheffer Julius Ssekitoleko is spoorloos verdwenen in Tokyo, de Japanse politie gaat naar hem op zoek:
https://nos.nl/tokyo2020/(...)itie-start-zoektocht
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 16 juli 2021 @ 11:47:16 #282
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200391504
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 11:46 schreef Felagund het volgende:
De Oegandese gewichtheffer Julius Ssekitoleko is spoorloos verdwenen in Tokyo, de Japanse politie gaat naar hem op zoek:
https://nos.nl/tokyo2020/(...)itie-start-zoektocht
Hij had zich niet geplaatst, dus is er maar vandoor gegaan? Waarom bij je team blijven als je toch niet mee mag doen..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_200391529
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 11:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Hij had zich niet geplaatst, dus is er maar vandoor gegaan? Waarom bij je team blijven als je toch niet mee mag doen..
Misschien had hij geen zin in een quarantaine omdat hij vermoedde dat hij positief zou testen?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  vrijdag 16 juli 2021 @ 17:59:32 #284
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_200396888
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 11:49 schreef Felagund het volgende:

[..]

Misschien had hij geen zin in een quarantaine omdat hij vermoedde dat hij positief zou testen?
Positief testen heeft bij deze OS wel een dubbele betekenis...
pi_200404272
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 11:49 schreef Felagund het volgende:

[..]

Misschien had hij geen zin in een quarantaine omdat hij vermoedde dat hij positief zou testen?
Ik moet gelijk aan politiek asiel denken...
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 juli 2021 @ 07:39:30 #286
7889 tong80
Spleenheup
pi_200404411
In het olympisch dorp in Tokio is iemand die betrokken is bij het organiseren van de Spelen positief getest op het coronavirus. Volgens een woordvoerder van het organisatiecomité gaat het om de eerste besmetting die tot dusver is vastgesteld in het dorp.

Volgens de directeur van het comité, Toshiru Muto, betreft het 'een bezoeker uit het buitenland'. Uit welk land de positief geteste komt, wilde Muto niet zeggen uit privacyoverwegingen. De besmette persoon is uit het dorp verwijderd en moet voorlopig in een hotel blijven, lichtte een woordvoerder toe.

Tijdens de Olympische Spelen, die over zes dagen worden geopend, wonen zo'n 18.000 sporters en begeleiders in het dorp. Tijdens de Paralympische Spelen zijn dat er ongeveer 8000. Het olympisch dorp heeft een speciale coronakliniek gekregen, waar de dagelijkse tests worden uitgevoerd.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200407584
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 11:46 schreef Felagund het volgende:
De Oegandese gewichtheffer Julius Ssekitoleko is spoorloos verdwenen in Tokyo, de Japanse politie gaat naar hem op zoek:
https://nos.nl/tokyo2020/(...)itie-start-zoektocht
quote:
Ugandese gewichtheffer duikt onder: 'Ik wil in Japan blijven leven'
De Ugandese gewichtheffer Julius Ssekitoleko, die vrijdag in aanloop naar de start van de Olympische Spelen spoorloos verdween uit zijn hotel in de Japanse stad Izumisano, is ondergedoken. Volgens de Franse krant L'Equipe liet Ssekitoleko een brief achter in zijn hotel met de tekst 'ik wil in Japan blijven leven'.
https://nos.nl/tokyo2020/(...)-japan-blijven-leven
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 17 juli 2021 @ 19:12:52 #288
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_200412182
De eerste vlucht van de Spaanse equip is vertraagd doordat er iets te veel bagage wordt meegenomen door de sporters.. :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_200419408
quote:
In het olympisch dorp in Tokio zijn twee atleten positief getest op het coronavirus, hebben functionarissen van de Spelen in Japan zondag bekendgemaakt. Het gaat om de eerste gevallen onder atleten. Een dag eerder werd bij iemand in het dorp die betrokken is bij de organisatie al het virus vastgesteld. Het olympisch dorp heeft een speciale coronakliniek gekregen, waar de dagelijkse tests worden uitgevoerd.

Het organisatiecomité maakte eerder bekend dat er tot nu toe vijf sporters bij aankomst in Tokio positief getest zijn. Zij zitten in afzondering en moeten zich houden aan strikte hygiëneregels.
https://www.ad.nl/andere-(...)dorp-tokio~a24668cb/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 18 juli 2021 @ 13:58:46 #290
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200422472
Voor wat het waard is, mijn eigen schema. Ik zou het niemand aanraden en zou lekker de qua overzicht veel betere schema's van anderen hierboven gebruiken, alleen dit is het format wat ik sowieso altijd voor sport (en niet-sport) gebruik...mijn kalender voor alles is een .txt-bestandje :+

Als iets is afgerond (in het geval van sport is dat wanneer ik de uitslag gezien heb, de wedstrijd gekeken heb en/of er iets op de FP staat, natuurlijk afhankelijk van wat het is) verwijder ik het gewoon, dus weet ik altijd waar ik nog iets mee 'moet': alles wat er nog staat :9

En omdat ik het dus gedurende het jaar gewoon voor alles gebruik staat er steeds expliciet 'Olympische Spelen' bij, ik heb het de afgelopen weken beetje bij beetje toe zitten voegen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 18 juli 2021 @ 14:21:08 #291
194695 franklop
Fran knock
pi_200422793
Ik ga echt geen idee hebben van wat ik kan gaan zien. In de nacht is de slaaprust deze periode echt wel belangrijker en werk gaat ook gewoon door.

Zal wel paar dagen thuiswerken pakken en heb al wat papadagen staan ook. Maar met een net geboren kind komt de OS toch wel even op plek 3 :+

Maar allicht komend jaar een kans, ben blij dat ik in 2018 toen lekker vakantie heb genomen om nog keertje alles mee te kunnen pakken.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 18 juli 2021 @ 23:52:37 #292
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200433994
Natuurlijk hebben een aantal users hier al hele mooie schema's gemaakt, maar ben er nu eentje online tegengekomen waar je per dag kunt selecteren en in Nederlandse tijd is. En lijkt verder vrij compleet.

www.sportuitslagen.org/2021-tokyo-olympische-zomerspelen
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Trouwste user 2022 maandag 19 juli 2021 @ 08:30:32 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_200435934
De tribunes van de Olympische Spelen in Tokio zullen leeg blijven, maar met krachtige muziekinstallaties wil de organisatie het geluid van vorige Zomerspelen in de sporttempels brengen.

De Japanse regering heeft publiek bij de wedstrijden verboden, maar door krachtige geluidsboxen zullen toeschouwersgeluiden van vorige Spelen door de sporthallen gejaagd worden die passen bij de betreffende sport.

IOC-voorzitter Thomas Bach: „We willen de vibe van de wereld in de stadions brengen en de gevolgen van de beslissing van de Japanse overheid afzwakken. De atleten mogen zich niet alleen voelen in het stadion. Ze zullen ondersteund worden met geluiden van vorige Spelen.”

Filmpjes
Bovendien wordt in alle landen gemeten hoeveel mensen naar de Spelen kijken. Fans kunnen ook filmpjes van zes seconden doorsturen en ook die worden op reuzenschermen getoond aan de atleten.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 juli 2021 @ 08:35:22 #294
862 Arcee
Look closer
pi_200435963
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:30 schreef tong80 het volgende:
De tribunes van de Olympische Spelen in Tokio zullen leeg blijven, maar met krachtige muziekinstallaties wil de organisatie het geluid van vorige Zomerspelen in de sporttempels brengen.
Wat een treurigheid. :{
  maandag 19 juli 2021 @ 10:43:06 #295
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200437406
quote:
Ondrej Perusic heeft positief getest op het coronavirus in het olympisch dorp. De Tsjechische beachvolleyballer moet in quarantaine en mist waarschijnlijk zijn eerste wedstrijd op 26 juli. "We hebben het nieuws nog maar vernomen en kijken nu naar de impact", zegt de sportief directeur van het Tsjechische team.
quote:
Zes Britse atleten en twee delegatieleden zijn in isolatie geplaatst in hun uitvalsbasis in Yokohama, na een hoogrisicocontact met een door het coronavirus besmette persoon tijdens hun vlucht naar Japan, zo meldde nieuwsagentschap PA vandaag.
pi_200437468
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 13:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

Toch politiek asiel dus, ik ben benieuwd of ze hem nog kunnen vinden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 19 juli 2021 @ 12:03:33 #297
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_200438574
quote:
Sponsor Toyota trekt handen af van Olympische Spelen in eigen land

Een van de belangrijkste sponsoren van de Olympische Spelen in Tokio wil niet meer geassocieerd worden met het evenement. Het gaat om autobouwer Toyota, die heeft besloten geen commercials uit te zenden waarin een link wordt gelegd met het evenement, dat vrijdag 23 juli begint.
meer
  Redactie Sport / Supervogel maandag 19 juli 2021 @ 13:33:25 #298
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200439842
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

[..]

Evt nog handig om een speciaal coronatopic te maken? Of houden we daar deze gewoon voor?
  Redactie Sport / Supervogel maandag 19 juli 2021 @ 13:38:22 #299
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200439915
En de volgende:

https://www.instagram.com/p/CRgbjQljTbb/

rutgerkoppelaar
quote:
A week before the olympics start i get covid-19 after fully being vaccinated 🙄 I need 5 negative PCR tests in a row now to travel to Tokyo. It could take 8 weeks to start testing negative so that’s not going to happen. Rules are rules. I’m heartbroken 💔 but can not do anything about this fucked up situation. I did everything to not get problems with covid but still this was not enough… I will stay at home and make the best of this season. You will see in Paris 2024 👊🏼
  Redactie Sport maandag 19 juli 2021 @ 13:44:18 #300
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200439987
We noteren al een hoop gevallen in de COVIDloterij.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')