Ik ookquote:Op maandag 14 juni 2021 22:40 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maat. Ik citeerde Steven slechts.
Dumfries is bepaald niet dom.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dumfries is ook niet op zijn kennis geselecteerd kan ik je vertellen.
Nou spelen we op het EK en niet in Eredivisie. Hier wordt er nou eenmaal wat meer gevraagd.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:41 schreef Coco het volgende:
Dumfries heb je dan ook niet voor de verdediging.
Feedback kan in feedback!quote:Op maandag 14 juni 2021 22:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een moderator behoort neutraal te zijn.
Bergwijn komt naar Ajax als Neres verkocht gaat worden GENOT.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Bergwijn speelt bij Tottenham ook wel eens zo volgens mij. (als hij minuten maakt) Maar als ik mis zit moet je mij even corrigeren. @:bolasie
Dan heb ik al erg lang problematisch drinkgedrag.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wanneer u gemiddeld 2 consumpties per dag neemt, dan spreken we over problematisch drink gedrag.
Dat hoop ik niet zeg, met zijn dikke reet.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bergwijn komt naar Ajax als Neres verkocht gaat worden GENOT.
Racist.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet zeg, met zijn dikke reet.
V Aanholt denk ik sowieso wel. Kost niks en in verband met corona is dat een betere keuze nu.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet zeg, met zijn dikke reet.
Die mag wel komen.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Aanholt denk ik sowieso wel. Kost niks en in verband met corona is dat een betere keuze nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |