Als dat geen neuken wordt.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:25 schreef Paul het volgende:
GrueterGod donderdag bij het NL elftal
[ twitter ]
[ twitter ]
Zo is er ook een meisje/vrouw dat constant op Twitter op Jeroen Stekelenburg loopt te geilen. Erg ludiek.quote:
Voorproefje voor het WK 2026. Lekker van Anchorage naar Guadelajara en terug.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:23 schreef TLC het volgende:
Wat een EK, in de ene speelstad is het amper 14 graden (Glasgow) en in de ander boven de 30
Lastig met 10 verdedigers.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Valt nog niet mee, zo'n doelpuntje maken.
Zeker weten.quote:
Ik ken een user die stuurt zomaar ongevraagd Rituals pakketjes toe.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:29 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Zo is er ook een meisje/vrouw die constant op Twitter op Jeroen Stekelenburg loopt te geilen. Erg ludiek.
Hou het nou vriendelijk allemaal.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga Caland vanaf nu opperkleuter noemen, die had ook geen UI.
Femke H?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:29 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Zo is er ook een meisje/vrouw dat constant op Twitter op Jeroen Stekelenburg loopt te geilen. Erg ludiek.
Ik fok eigenlijk altijd mobiel dus dan kan ik hem niet veranderenquote:Op maandag 14 juni 2021 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga Caland vanaf nu opperkleurder noemen, die had ook geen UI.
Namen.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ken een user die stuurt zomaar ongevraagd Rituals pakketjes toe.
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik fok eigenlijk altijd mobiel dus dan kan ik hem niet veranderen
Maar morgen moet ik werken dus dan kan ik wel even kijken!!! Als iemand dan een mooie UI voor me kan maken
Hoezo? Gebruik gewoon je oude.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar morgen moet ik werken dus dan kan ik wel even kijken!!! Als iemand dan een mooie UI voor me kan maken
Die gozer van Sopranos terug. Gewoon.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Stringer Bell?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die gozer van Sopranos terug. Gewoon.
Ik twijfel nog, met Haags liep het ook niet goed af.quote:
Dat hebben we gisteravond gezien inderdaad.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:31 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dit. Op dit forum word je toch niet verbannen.
Ja van iemand mag het niet maar ik weet nog steeds niet wie dat mongooltje was aangezien @GGMM het ontkentquote:
Je kopt hem binnen.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteravond gezien inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |