SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht al. Heb wel eens gezocht maar nergens te krijgen idd.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk praktisch onmogelijk![]()
Formeel zal het nooit een key lime pie worden...
quote:Op zondag 13 juni 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer zou leuk zou zijn geweest als we onze eigen voorspellama zouden hebben in dit topic
Misschien denkt hij wel 'dang waarom heb ik haar elke keer weggeswiped'quote:Op zondag 13 juni 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
Er zat hier vanaaf een jongen die k echt super vaak geliked heb op Tinder. Nooit een match
Zo knap is die niet eens
Zoveel zegt de verpakking toch ook niet?quote:Op zondag 13 juni 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
Er zat hier vanaaf een jongen die k echt super vaak geliked heb op Tinder. Nooit een match
Zo knap is die niet eens
Zonnetje in huis zeker.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe sneller Nederland eruit is hoe beter
wantquote:Op zondag 13 juni 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor jou of voor de miljoenen Nederlanders die er wel van genieten en die hebben gesmacht naar weer eens wat leuks?quote:Op zondag 13 juni 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kijk je nietquote:Op zondag 13 juni 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe eerder dat hele voetbalgedoe weer voorbij is.
Je hebt er zwaar onder te lijden hoor ik. Vervelend.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:
Ben je nou een kerel ofnie?quote:Op zondag 13 juni 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
voor mijquote:Op zondag 13 juni 2021 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor jou of voor de miljoenen Nederlanders die er wel van genieten en die hebben gesmacht naar weer eens wat leuks?
quote:Op zondag 13 juni 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Essent heeft ooit een zakelijk aanbod gedaan om de binnenmuren van mijn huis met zonnepanelen te bedekken.
quote:Op zondag 13 juni 2021 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt er zwaar onder te lijden hoor ik. Vervelend.
Beetje egocentrisch wel. We hadden het eerder vanavond even kort over het feest toen Nederland won toen ik kind was, Zal ik nooit vergeten. Ik gun alle kinderen zo'n ervaring. En de rest van de mensen die het leuk vinden ook.quote:
Doe niet zo zuur joh.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:53 schreef mschol het volgende:
ok, matig spel weer, hopelijk liggen ze er weer lekker snel uit
Met matig spel werden ze wel Europees Kampioen in 88quote:Op zondag 13 juni 2021 22:53 schreef mschol het volgende:
Gewoon een beetje eenquote:Op zondag 13 juni 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jesus het glas is niet half vol maar ook nog eens stinkend bedorven bij jou.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:53 schreef mschol het volgende:
Is ook alleen maar omdat ik die oranjeacties in de supermarkt nu al zat ben.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje egocentrisch wel. We hadden het eerder vanavond even kort over het feest toen Nederland won toen ik kind was, Zal ik nooit vergeten. Ik gun alle kinderen zo'n ervaring. En de rest van de mensen die het leuk vinden ook.
Heb je dat ook met kerst enzo?quote:Op zondag 13 juni 2021 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ook alleen maar omdat ik die oranjeacties in de supermarkt nu al zat ben.
Zijn IPA's dat ooit wel eens dan?quote:Op zondag 13 juni 2021 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ur IPA van Gulpener was in elk geval niet lekker
nee hoor.. maar voetballers die miljoenen verdienen verwacht ik niet van dat ze zo even een comfortable voorsprong uit handen geven terwijl ze de wedstrijd in handen hebbenquote:Op zondag 13 juni 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jesus het glas is niet half vol maar ook nog eens stinkend bedorven bij jou.
Maar, maar pepernoten, kruidnoten, gevuld speculaasquote:Op zondag 13 juni 2021 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik discrimineer niet, ik haat alle acties.![]()
Sinterklaasperiode is wel het kutst, wantdie liedjes
gaan mijn hoofd niet uit.
Wel chocoladeletters en kruidnotenquote:Op zondag 13 juni 2021 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel zo kort mogelijk in winkels in die periode.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar, maar pepernoten, kruidnoten, gevuld speculaas
quote:Op zondag 13 juni 2021 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor.. maar voetballers die miljoenen verdienen verwacht ik niet van dat ze zo even een comfortable voorsprong uit handen geven terwijl ze de wedstrijd in handen hebben
maar dat is beetje bij elke voetballer zo: vinden zichzelf geweldig, maar als puntje bij paaltje komt presteren ze maar matig
Daar merk ik dus echt helemaal niks van.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ook alleen maar omdat ik die oranjeacties in de supermarkt nu al zat ben.
zou echt niet kunnen werken in een winkel, wordt al foxwild als ik 2 keer hetzelfde nr op de radio hoor.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Recht op de chocolade af!quote:Op zondag 13 juni 2021 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar merk ik dus echt helemaal niks van.
quote:Op zondag 13 juni 2021 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Heel Holland aan de Gourmetschotels
Je mag in zijn ogen niet geweldig zijn, überhaupt gewoon schijt hebben en lol maken zijn vieze woorden.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ondanks je nuance is dit ook best een zure post. Vooral het : Ze vinden zichzelf geweldig.|
Eigenlijk heb ik vooral een hekel aan supermarkten geloof ik.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik
[..]
zou echt niet kunnen werken in een winkel, wordt al foxwild als ik 2 keer hetzelfde nr op de radio hoor.
Ja vrolijke mensen, bah.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe niet echt aan kerst. Maar kan wel genieten van die blije mensen enzo. Wel lastig voor je denk ik want er zijn best veel feestelijkheden.
Ik vind dat op een hele gekke manier een beetje een aantrekkelijke man.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Is die neppe popie jopie Frank Lammers weer
Ik koop zelden chips en zocht eigenlijk de paprika van dit merk, maar deze ga ik wel vaker halen denk ik.quote:
Sympathieke uitstraling.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat op een hele gekke manier een beetje een aantrekkelijke man.Geen idee waarom, want hij is niet knap en niet grappig.
Al die jongetjes voor de appiequote:Op zondag 13 juni 2021 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar merk ik dus echt helemaal niks van.
Vooral met warm weer vind ik iets als chips erg lekker, zout.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik koop zelden chips en zocht eigenlijk de paprika van dit merk, maar deze ga ik wel vaker halen denk ik.
Die man is te vaak op tv. En je kunt geen Nederlandse film aanzetten of hij speelt de hoofdrolquote:Op zondag 13 juni 2021 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat op een hele gekke manier een beetje een aantrekkelijke man.Geen idee waarom, want hij is niet knap en niet grappig.
Van paprika moet je gewoon Croky hebbenquote:Op zondag 13 juni 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik koop zelden chips en zocht eigenlijk de paprika van dit merk, maar deze ga ik wel vaker halen denk ik.
Nah, nee dat is te kort door de bocht Los. Ik zie mschol echt niet als zure user normaal gesproken. Maar dit klinkt een beetje als een soort afgunst ofzo.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je mag in zijn ogen niet geweldig zijn, überhaupt gewoon schijt hebben en lol maken zijn vieze woorden.
Ik heb het altijd heel zwaarquote:Op zondag 13 juni 2021 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe niet echt aan kerst. Maar kan wel genieten van die blije mensen enzo. Wel lastig voor je denk ik want er zijn best veel feestelijkheden.
Eens, ik kijk amper tv of Nederlandse films/series en ben 'm ook zat.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die man is te vaak op tv. En je kunt geen Nederlandse film aanzetten of hij speelt de hoofdrol
Hmm. Ja misschien is dat het wel. Het is de eerste keer dat ik die gevoelens analyseer. Ik ken hem verder ook totaal niet en lees geen roddelbladen enzo dus geen idee of die uitstraling bij zijn karakter past.:Dquote:
Dat scheelt; ben geen Hollander.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Heel Holland aan de Gourmetschotels
Die waren anders best lekkerquote:Op zondag 13 juni 2021 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze weer gestopt met die dikke chipsWat een marketingmiskleun was dat
Heb laatst wel een matige film van hem gezien. Ben alweer vergeten welke.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die man is te vaak op tv. En je kunt geen Nederlandse film aanzetten of hij speelt de hoofdrol
Waar ga je zijn hoofd neerzetten?quote:Op zondag 13 juni 2021 23:19 schreef bitterbal het volgende:
man man man.
ik net achter zon gast op zon gemotoriseerd minifietsje. Al de hele tijd slingeren dus ik toeteren zodat ik er langs kon.
KOmen bij stoplicht wat niet werkt dus rem af om te kijken of ik door kan, haalt hij mij. snijdt mij vervolgens af om stil te gaan staan.
man man man man. Ik denk echt wat de tyfus. met veel moeite hem ontweken. Naast hem gestopt en hem gevraad wat die aan het doen was. Reageerde niet eens want meneer was druk op zijn telefoon. Uiteindelijk kreeg die mij door. ik zei dat ik bijna achterop was gereden.
Zegt die ja ik moest hier zijn.
NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
![]()
![]()
![]()
ik heb hem serieus bijna vol van achter aangereden , het deed hem niets.
niet. zou een belediging zijn voor de andere hoofden in de collectiequote:Op zondag 13 juni 2021 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ga je zijn hoofd neerzetten?
Hmmquote:Op zondag 13 juni 2021 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet. zou een belediging zijn voor de andere hoofden in de collectie
Dat lijkt me echt kut om te hebben. Zeker omdat het ook niet iets is wat je uit kan zetten, je ergert je of je ergert je niet. is denk ik niet echt een keuze. Ik erger me juist extreem weinig. Snap regelmatig niet waar mensen zich allemaal zo druk om maken. Heerlijkquote:Op zondag 13 juni 2021 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb het altijd heel zwaar![]()
Maar ik erger mij sowieso heel snel aan dingen
Ik wil die KFC-chips proberenquote:Op zondag 13 juni 2021 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu heb ik om een of andere reden trek in ketchupchips. Verdorie.
zon verspilling van zuurstof was deze gast. Echt voegt niets toe op dat domme kutkinderfietsje van hem slingerend omdat hij op zijn telefoon bezig wasquote:
Dat was al ten onder gegaan toen ze waren gestopt met de doosjesquote:Op zondag 13 juni 2021 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Daar is dat merk bijna aan ten onder gegaan
quote:Op zondag 13 juni 2021 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon verspilling van zuurstof was deze gast. Echt voegt niets toe op dat domme kutkinderfietsje van hem slingerend omdat hij op zijn telefoon bezig was
quote:Op zondag 13 juni 2021 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu heb ik om een of andere reden trek in ketchupchips. Verdorie.
Die Subway-chips zijn maar meh. Beter een sour cream and onion halen dan.quote:
Het is maar goed dat ik op z'n vroegst dinsdag pas naar een supermarkt gaquote:
Na die dikke chips hadden ze nog net geld om terug te schakelen op naturel en paprika.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was al ten onder gegaan toen ze waren gestopt met de doosjes
Je wilt er eigenlijk expres met je scooter opknallen om je punt te verduidelijken. Die dingen zijn ook super klein dus hij komt er dan oko niet geod vanaf denk ikquote:
Ja, dat leek me een vreemde smaakquote:Op zondag 13 juni 2021 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die Subway-chips zijn maar meh. Beter een sour cream and onion halen dan.
Ze lagen ineens in huis, dus eh.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat leek me een vreemde smaakBen bang dat die KFC-chips ook tegenvalt.
Mja, lijkt me toch niet zo’n goed idee, maar ik snap je gevoelquote:Op zondag 13 juni 2021 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je wilt er eigenlijk expres met je scooter opknallen om je punt te verduidelijken. Die dingen zijn ook super klein dus hij komt er dan oko niet geod vanaf denk ik
Hahaha echt hčquote:Op zondag 13 juni 2021 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik op z'n vroegst dinsdag pas naar een supermarkt ga
Mij zegt het ook niks.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb heel die dikke chips gemist geloof ik.
Eerlijk.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
AaaawBlind. Wat knap om zo open je emoties te tonen.
Bestaat nog steeds zie ik: https://www.ah.nl/product(...)-ribble-rock-paprikaquote:
Oh die waren lekker !!quote:Op zondag 13 juni 2021 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bestaat nog steeds zie ik: https://www.ah.nl/product(...)-ribble-rock-paprika
Nope, nooit op.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bestaat nog steeds zie ik: https://www.ah.nl/product(...)-ribble-rock-paprika
Hahaha, dat is toch je ergste nachtmerrie?quote:Op zondag 13 juni 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
Zo knap is die niet eens
quote:
Weet nie of hij mij herkende eigenlijkquote:Op zondag 13 juni 2021 23:32 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Hahaha, dat is toch je ergste nachtmerrie?
Winkel is dicht jonge.quote:
Morgen danquote:
Dat heb jij altijd ...quote:
Dan ga ik niet langs de supermarkt.quote:
Nee als mensen dingen traag doen kan ik me ook echt zo aan storen.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kut om te hebben. Zeker omdat het ook niet iets is wat je uit kan zetten, je ergert je of je ergert je niet. is denk ik niet echt een keuze. Ik erger me juist extreem weinig. Snap regelmatig niet waar mensen zich allemaal zo druk om maken. Heerlijk
Ik welquote:Op zondag 13 juni 2021 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ga ik niet langs de supermarkt.
Dan stuur je die vent van jequote:Op zondag 13 juni 2021 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ga ik niet langs de supermarkt.
Idem.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee als mensen dingen traag doen kan ik me ook echt zo aan storen.
Vast niet, hoeveel mensen swiped een gemiddelde Tinder gebruiker weg op een dag? Daarvan zijn een x aantal die je nooit tegenkomt omdat je ergens onderop de stapel komt. Kans is vrij aanwezig dat hij je nooit gezien heeft.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet nie of hij mij herkende eigenlijk
Wel in z'n bier gespuugd toch?quote:Op zondag 13 juni 2021 23:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet nie of hij mij herkende eigenlijk
Die ziet me aankomen.quote:
Terecht. Maar wel even de rand van zijn glas ingesmeerd met rauwe kip toch?quote:Op zondag 13 juni 2021 23:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet![]()
Zoiets zou ik echt nooit doen
quote:Op zondag 13 juni 2021 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terecht. Maar wel even de rand van zijn glas ingesmeerd met rauwe kip toch?
ze smelten de ijsdraakjesquote:Op zondag 13 juni 2021 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die ziet me aankomen.
Letterlijk overigens, als ik aan de zakken chips ga.Maar morgen weinig tijd, eenmaal thuis is het eigenlijk meteen aan het avondeten beginnen om op tijd klaar te zijn voor sporten. Niet dat ik me daarop verheug met de voorspelde temperaturen.
Nee, ik ook niet.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet![]()
Zoiets zou ik echt nooit doen
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee dat kan echt niet . verdiende dezejongen toch ook helemaal niet
Akkoordquote:Op zondag 13 juni 2021 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer thuis. Uiteindelijk niet alles van het voetbal meegekregen maar wel een gezellige avond gehad.
Dat is was/is een Koala.quote:Op maandag 14 juni 2021 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De mannen open hun mapje kattengifjes voor Ballie al.
Mooie dromen.
Oh dacht anderen ook wel eens.quote:Op maandag 14 juni 2021 00:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe de mannen? Alleen ltvvd stuurt poezenplaatjes
een dag of 2quote:Op maandag 14 juni 2021 07:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.
Ik had nog wel even kunnen slapen.
Je bent niet de enigequote:Op maandag 14 juni 2021 07:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.
Ik had nog wel even kunnen slapen.
En nu blijkt dat ze een update hebben uitgevoerd waardoor ik niets kan.quote:
Ik moet zo vanuit huis over vpn m'n password resetten ivm om de 6 maanden. Denk dagje kantoor na de tandarts.quote:Op maandag 14 juni 2021 08:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En nu blijkt dat ze een update hebben uitgevoerd waardoor ik niets kan.
Klinkt ook top.quote:Op maandag 14 juni 2021 08:22 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik moet zo vanuit huis over vpn m'n password resetten ivm om de 6 maanden. Denk dagje kantoor na de tandarts.
Neuspeuteren, kruiskrabben en spruw ophoesten is geen probleem hoor.quote:Op maandag 14 juni 2021 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en note to self, ik ben niet thuis, dus ik moet niet slurpen van mijn koffie op kantoor.
quote:Op maandag 14 juni 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neuspeuteren, kruiskrabben en spruw ophoesten is geen probleem hoor.
Uitkijken ook met windjes laten.quote:Op maandag 14 juni 2021 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en note to self, ik ben niet thuis, dus ik moet niet slurpen van mijn koffie op kantoor.
Zulke dingen doe ik niet, mijn cavia's wel.. Gewoon bij voorkeur in het gezicht pruttelenquote:
Gewoon op je werk een cavia op je bureau zetten. Knalharde winden laten en beschuldigend naar je cavia wijzen dus.quote:Op maandag 14 juni 2021 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulke dingen doe ik niet, mijn cavia's wel.. Gewoon bij voorkeur in het gezicht pruttelen
Zouden mensen het verschil niet ruiken?quote:Op maandag 14 juni 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon op je werk een cavia op je bureau zetten. Knalharde winden laten en beschuldigend naar je cavia wijzen dus.
quote:Op maandag 14 juni 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon op je werk een cavia op je bureau zetten. Knalharde winden laten en beschuldigend naar je cavia wijzen dus.
Ik heb geen idee hoe caviawindjes ruikenquote:Op maandag 14 juni 2021 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden mensen het verschil niet ruiken?
Niet echt heel lekker, maar een mens is wel erger..quote:Op maandag 14 juni 2021 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe caviawindjes ruiken
Ik stel me voor dat het klinkt als pwieeeep, met een cavia die als een leeglopende ballon door het kantoor schiet.quote:
Hmmquote:Op maandag 14 juni 2021 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet echt heel lekker, maar een mens is wel erger..
quote:Op maandag 14 juni 2021 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stel me voor dat het klinkt als pwieeeep, met een cavia die als een leeglopende ballon door het kantoor schiet.
Maar dit kan ook mijn fantasie zijn
Doorschuiven naar je baas lijkt me.quote:Op maandag 14 juni 2021 08:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmm op mijn bureau ligt een aansprakelijkheidsstelling van ettelijke tonnen, jeej.
Ben je hoofdelijk aansprakelijk?quote:Op maandag 14 juni 2021 08:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmm op mijn bureau ligt een aansprakelijkheidsstelling van ettelijke tonnen, jeej.
Blijf vooral delenquote:Op maandag 14 juni 2021 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn fantasie is soms een beetje cartoonesk
Nee mijn chef maar die probeert het nu via juristen weer op mij te schuiven.quote:Op maandag 14 juni 2021 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je hoofdelijk aansprakelijk?
Dat valt toch gewoon onder de bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering? Of ben je compagnon in een vof?quote:Op maandag 14 juni 2021 08:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Foutje van een onderaannemer, bedankt.
Jaquote:
Ja vast wel, gedoe altijd alleen.quote:Op maandag 14 juni 2021 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat valt toch gewoon onder de bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering? Of ben je compagnon in een vof?
Beter te groot dan te klein toch?quote:Op maandag 14 juni 2021 08:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
morguh heb een te groot zwembad gekocht dacht is kleiner kan 10 man in
Ik heb vrij maar om nu nog weer terug te gaan is ook weer zo meh.quote:Op maandag 14 juni 2021 08:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En nu blijkt dat ze een update hebben uitgevoerd waardoor ik niets kan.
feit alleen had ik dit niet in gedachten maar goed is aan vollopen nuquote:
Ik zit nu betaald te niksen.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vrij maar om nu nog weer terug te gaan is ook weer zo meh.
Rond 1100 sporten dus dan kan ik nog een uurtje met mazzel pakken.
Is ook de moeite niet
Dat is ook lekker ontspannend.quote:
Mja, thuis zitten was wel net zo relaxed geweest.quote:
Ah je bent wel op kantoor. Ja dan is het jammer.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, thuis zitten was wel net zo relaxed geweest.
quote:
Hier staat voor donderdag 33 met onweer. Zal wel plakweer worden dan.quote:
hoop donderdag nog goed want dan kan ik naar strandquote:Op maandag 14 juni 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier staat voor donderdag 33 met onweer. Zal wel plakweer worden dan.
Gelukkig vorig jaar mijn airco aangeschaft toen ik begon met thuiswerken; op dat soort dagen betaalt het zich wel uit.
In de middag vooralsnog drie klappen onweer voorspeld, ik hou m'n hart vast.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop donderdag nog goed want dan kan ik naar strand
Onweer op het strandquote:Op maandag 14 juni 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop donderdag nog goed want dan kan ik naar strand
das niet zo veelquote:Op maandag 14 juni 2021 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In de middag vooralsnog drie klappen onweer voorspeld, ik hou m'n hart vast.
Top dag.quote:Op maandag 14 juni 2021 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mogguh,
bijna van de weg afgereden door een Citroen C4 op die pokkerotonde zonder markering op de wegDus iedereen rijdt als een idioot zonder hoofd.
Verder was de receptioniste chagrijnig, want toen ik naar binnen liep werd er geschreeuwd dat de bovenverdieping nog niet open was, omdat ze net 1 minuut binnen was. Ik zei niet eens iets.. ? Ook goedemorgen verder..
En nu moet ik mijn figuurlijke deegroller pakken en iemand gaan aftuigen, omdat ze niet aan de verplichtingen hebben voldaan. Brb.
Daar duim ik niet voor hoor.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das niet zo veelDuimen jongens. kijk er naar uit
Ik moet dan ook nog te prikken.quote:
Dat vind ik prima, 25 graden/weinig wind doen?quote:
ja is goedquote:Op maandag 14 juni 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik prima, 25 graden/weinig wind doen?
waarom?quote:
eentje er af om verwarring te voorkomne?quote:Op maandag 14 juni 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje Bossiaanse begroeting dit
Nee joh, juist leukquote:Op maandag 14 juni 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eentje er af om verwarring te voorkomne?
Ze is gewoon blij me te zienquote:Op maandag 14 juni 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje Bossiaanse begroeting dit
gewoon werken hier hoorquote:Op maandag 14 juni 2021 09:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
woensdag en donderdag is mijn weekend zeg maar
Stond mega vast met de auto in de polder dus tandarts een week verplaatst, uitstel vab executie.quote:
zondag enigste prik geplandquote:Op maandag 14 juni 2021 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had me zo verheugd op mijn prik. Maar toch nog even wachten
En nu zit je met een rauwe biefstuk op je oog?quote:Op maandag 14 juni 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
Ontbijtje scoren in de supermarkt.
Caissičre tegen US; Heb jij jonge kinderen?
US tegen caissičre; Nopes.
Caissičre tegen US; Ja ok anders had je een kleurboek gehad, vandaar.
Caissičre tegen knappe vrouw met bloot jurkje achter US; Heb jij jonge kinderen dan?
Knappe vrouw in bloot jurkje tegen caissičre; Nee ik ook niet hoor.
US tegen knappe vrouw in bloot jurkje; Zullen wij kinderen maken dan?
![]()
Dat zou wel erg raar zijn.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En nu zit je met een rauwe biefstuk op je oog?
yesquote:Op maandag 14 juni 2021 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén prik omdat je al corona hebt gehad?
Om 11 uur mag ik op bezoek komenquote:
Gewoon aangeven als je niet goed wordt en als je wit wegtrekt zien ze dat vaak ook wel. M'n zus ging gister bijna tegen de vlakte bij haar prik, maar dat heeft ze als kind ook weleens gedaan na de inenting, dat ze ineens met fiets en al in de struiken lag, dus dan mag je even liggen en de volgende keer letten ze daar ook weer op, mag ze ook liggen.quote:
okequote:Op maandag 14 juni 2021 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om 11 uur mag ik op bezoek komen
Edit: oh verkeerd gelezen, gewoon lopend
Jezus, 1994. Toen ging ik naar de brugklas en m'n eerste Take That-concert.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:35 schreef mschol het volgende:
we gaan wel hard met inplannen, 1994 is nu aan de beurt.
terwijl 84/85 (en misschien eerder) nog geprikt moet worden
Ongewenste intimiteiten op de maandagochtend, deel 1.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
Ontbijtje scoren in de supermarkt.
Caissičre tegen US; Heb jij jonge kinderen?
US tegen caissičre; Nopes.
Caissičre tegen US; Ja ok anders had je een kleurboek gehad, vandaar.
Caissičre tegen knappe vrouw met bloot jurkje achter US; Heb jij jonge kinderen dan?
Knappe vrouw in bloot jurkje tegen caissičre; Nee ik ook niet hoor.
US tegen knappe vrouw in bloot jurkje; Zullen wij kinderen maken dan?
![]()
Meer dan gewenstquote:Op maandag 14 juni 2021 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ongewenste intimiteiten op de maandagochtend, deel 1.
linkje?quote:Op maandag 14 juni 2021 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Dat ik de vertaling van een bepaalde term opzoek en m'n eigen scriptie tegenkom. Wat erg. Ik wil helemaal niet dat die online staat.
quote:Op maandag 14 juni 2021 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch maar eens met bupa bespreken of ik een jaartje mag gaan wonen in ons Hongaarse huis
quote:Op maandag 14 juni 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
kan bupa in zijn badjas niet meer vinden
Kunt beter bupa zonder badjas hebben toch?quote:Op maandag 14 juni 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
kan bupa in zijn badjas niet meer vinden
ieder zijn voorkeuren jaquote:Op maandag 14 juni 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunt beter bupa zonder badjas hebben toch?
Ach ja, we overleven het welquote:Op maandag 14 juni 2021 09:23 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Top dag.
Hoop niet dat dit je typische maandag is.. sterkte ermee vandaag.
Staat die nu leeg?quote:Op maandag 14 juni 2021 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch maar eens met bupa bespreken of ik een jaartje mag gaan wonen in ons Hongaarse huis
Heet, hoogstwaarschijnlijk schijtbenauwd (wan hey, anders hebben ze het niet over onweer) en ik mag lekker een tijdje in een tent met m'n mondkapje op voor m'n vaccinatie.quote:
Ja, maar die plannen ook in voor juli in de meeste gevallen.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:35 schreef mschol het volgende:
we gaan wel hard met inplannen, 1994 is nu aan de beurt.
terwijl 84/85 (en misschien eerder) nog geprikt moet worden
Bikini aan.quote:Op maandag 14 juni 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heet, hoogstwaarschijnlijk schijtbenauwd (wan hey, anders hebben ze het niet over onweer) en ik mag lekker een tijdje in een tent met m'n mondkapje op voor m'n vaccinatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |