SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht al. Heb wel eens gezocht maar nergens te krijgen idd.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk praktisch onmogelijk![]()
Formeel zal het nooit een key lime pie worden...
quote:Op zondag 13 juni 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer zou leuk zou zijn geweest als we onze eigen voorspellama zouden hebben in dit topic
Misschien denkt hij wel 'dang waarom heb ik haar elke keer weggeswiped'quote:Op zondag 13 juni 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
Er zat hier vanaaf een jongen die k echt super vaak geliked heb op Tinder. Nooit een match
Zo knap is die niet eens
Zoveel zegt de verpakking toch ook niet?quote:Op zondag 13 juni 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
Er zat hier vanaaf een jongen die k echt super vaak geliked heb op Tinder. Nooit een match
Zo knap is die niet eens
Zonnetje in huis zeker.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe sneller Nederland eruit is hoe beter
wantquote:Op zondag 13 juni 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor jou of voor de miljoenen Nederlanders die er wel van genieten en die hebben gesmacht naar weer eens wat leuks?quote:Op zondag 13 juni 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kijk je nietquote:Op zondag 13 juni 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe eerder dat hele voetbalgedoe weer voorbij is.
Je hebt er zwaar onder te lijden hoor ik. Vervelend.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:
Ben je nou een kerel ofnie?quote:Op zondag 13 juni 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
voor mijquote:Op zondag 13 juni 2021 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor jou of voor de miljoenen Nederlanders die er wel van genieten en die hebben gesmacht naar weer eens wat leuks?
quote:Op zondag 13 juni 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Essent heeft ooit een zakelijk aanbod gedaan om de binnenmuren van mijn huis met zonnepanelen te bedekken.
quote:Op zondag 13 juni 2021 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt er zwaar onder te lijden hoor ik. Vervelend.
Beetje egocentrisch wel. We hadden het eerder vanavond even kort over het feest toen Nederland won toen ik kind was, Zal ik nooit vergeten. Ik gun alle kinderen zo'n ervaring. En de rest van de mensen die het leuk vinden ook.quote:
Doe niet zo zuur joh.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:53 schreef mschol het volgende:
ok, matig spel weer, hopelijk liggen ze er weer lekker snel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |