SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht al. Heb wel eens gezocht maar nergens te krijgen idd.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk praktisch onmogelijk![]()
Formeel zal het nooit een key lime pie worden...
quote:Op zondag 13 juni 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer zou leuk zou zijn geweest als we onze eigen voorspellama zouden hebben in dit topic
Misschien denkt hij wel 'dang waarom heb ik haar elke keer weggeswiped'quote:Op zondag 13 juni 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
Er zat hier vanaaf een jongen die k echt super vaak geliked heb op Tinder. Nooit een match
Zo knap is die niet eens
Zoveel zegt de verpakking toch ook niet?quote:Op zondag 13 juni 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
Er zat hier vanaaf een jongen die k echt super vaak geliked heb op Tinder. Nooit een match
Zo knap is die niet eens
Zonnetje in huis zeker.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe sneller Nederland eruit is hoe beter
wantquote:Op zondag 13 juni 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor jou of voor de miljoenen Nederlanders die er wel van genieten en die hebben gesmacht naar weer eens wat leuks?quote:Op zondag 13 juni 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kijk je nietquote:Op zondag 13 juni 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe eerder dat hele voetbalgedoe weer voorbij is.
Je hebt er zwaar onder te lijden hoor ik. Vervelend.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:
Ben je nou een kerel ofnie?quote:Op zondag 13 juni 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
voor mijquote:Op zondag 13 juni 2021 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor jou of voor de miljoenen Nederlanders die er wel van genieten en die hebben gesmacht naar weer eens wat leuks?
quote:Op zondag 13 juni 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Essent heeft ooit een zakelijk aanbod gedaan om de binnenmuren van mijn huis met zonnepanelen te bedekken.
quote:Op zondag 13 juni 2021 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt er zwaar onder te lijden hoor ik. Vervelend.
Beetje egocentrisch wel. We hadden het eerder vanavond even kort over het feest toen Nederland won toen ik kind was, Zal ik nooit vergeten. Ik gun alle kinderen zo'n ervaring. En de rest van de mensen die het leuk vinden ook.quote:
Doe niet zo zuur joh.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:53 schreef mschol het volgende:
ok, matig spel weer, hopelijk liggen ze er weer lekker snel uit
Met matig spel werden ze wel Europees Kampioen in 88quote:Op zondag 13 juni 2021 22:53 schreef mschol het volgende:
Gewoon een beetje eenquote:Op zondag 13 juni 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jesus het glas is niet half vol maar ook nog eens stinkend bedorven bij jou.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:53 schreef mschol het volgende:
Is ook alleen maar omdat ik die oranjeacties in de supermarkt nu al zat ben.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje egocentrisch wel. We hadden het eerder vanavond even kort over het feest toen Nederland won toen ik kind was, Zal ik nooit vergeten. Ik gun alle kinderen zo'n ervaring. En de rest van de mensen die het leuk vinden ook.
Heb je dat ook met kerst enzo?quote:Op zondag 13 juni 2021 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ook alleen maar omdat ik die oranjeacties in de supermarkt nu al zat ben.
Zijn IPA's dat ooit wel eens dan?quote:Op zondag 13 juni 2021 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ur IPA van Gulpener was in elk geval niet lekker
nee hoor.. maar voetballers die miljoenen verdienen verwacht ik niet van dat ze zo even een comfortable voorsprong uit handen geven terwijl ze de wedstrijd in handen hebbenquote:Op zondag 13 juni 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jesus het glas is niet half vol maar ook nog eens stinkend bedorven bij jou.
Maar, maar pepernoten, kruidnoten, gevuld speculaasquote:Op zondag 13 juni 2021 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik discrimineer niet, ik haat alle acties.![]()
Sinterklaasperiode is wel het kutst, wantdie liedjes
gaan mijn hoofd niet uit.
Wel chocoladeletters en kruidnotenquote:Op zondag 13 juni 2021 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel zo kort mogelijk in winkels in die periode.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar, maar pepernoten, kruidnoten, gevuld speculaas
quote:Op zondag 13 juni 2021 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor.. maar voetballers die miljoenen verdienen verwacht ik niet van dat ze zo even een comfortable voorsprong uit handen geven terwijl ze de wedstrijd in handen hebben
maar dat is beetje bij elke voetballer zo: vinden zichzelf geweldig, maar als puntje bij paaltje komt presteren ze maar matig
Daar merk ik dus echt helemaal niks van.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ook alleen maar omdat ik die oranjeacties in de supermarkt nu al zat ben.
zou echt niet kunnen werken in een winkel, wordt al foxwild als ik 2 keer hetzelfde nr op de radio hoor.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Recht op de chocolade af!quote:Op zondag 13 juni 2021 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar merk ik dus echt helemaal niks van.
quote:Op zondag 13 juni 2021 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Heel Holland aan de Gourmetschotels
Je mag in zijn ogen niet geweldig zijn, überhaupt gewoon schijt hebben en lol maken zijn vieze woorden.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ondanks je nuance is dit ook best een zure post. Vooral het : Ze vinden zichzelf geweldig.|
Eigenlijk heb ik vooral een hekel aan supermarkten geloof ik.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik
[..]
zou echt niet kunnen werken in een winkel, wordt al foxwild als ik 2 keer hetzelfde nr op de radio hoor.
Ja vrolijke mensen, bah.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe niet echt aan kerst. Maar kan wel genieten van die blije mensen enzo. Wel lastig voor je denk ik want er zijn best veel feestelijkheden.
Ik vind dat op een hele gekke manier een beetje een aantrekkelijke man.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Is die neppe popie jopie Frank Lammers weer
Ik koop zelden chips en zocht eigenlijk de paprika van dit merk, maar deze ga ik wel vaker halen denk ik.quote:
Sympathieke uitstraling.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat op een hele gekke manier een beetje een aantrekkelijke man.Geen idee waarom, want hij is niet knap en niet grappig.
Al die jongetjes voor de appiequote:Op zondag 13 juni 2021 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar merk ik dus echt helemaal niks van.
Vooral met warm weer vind ik iets als chips erg lekker, zout.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik koop zelden chips en zocht eigenlijk de paprika van dit merk, maar deze ga ik wel vaker halen denk ik.
Die man is te vaak op tv. En je kunt geen Nederlandse film aanzetten of hij speelt de hoofdrolquote:Op zondag 13 juni 2021 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat op een hele gekke manier een beetje een aantrekkelijke man.Geen idee waarom, want hij is niet knap en niet grappig.
Van paprika moet je gewoon Croky hebbenquote:Op zondag 13 juni 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik koop zelden chips en zocht eigenlijk de paprika van dit merk, maar deze ga ik wel vaker halen denk ik.
Nah, nee dat is te kort door de bocht Los. Ik zie mschol echt niet als zure user normaal gesproken. Maar dit klinkt een beetje als een soort afgunst ofzo.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je mag in zijn ogen niet geweldig zijn, überhaupt gewoon schijt hebben en lol maken zijn vieze woorden.
Ik heb het altijd heel zwaarquote:Op zondag 13 juni 2021 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe niet echt aan kerst. Maar kan wel genieten van die blije mensen enzo. Wel lastig voor je denk ik want er zijn best veel feestelijkheden.
Eens, ik kijk amper tv of Nederlandse films/series en ben 'm ook zat.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die man is te vaak op tv. En je kunt geen Nederlandse film aanzetten of hij speelt de hoofdrol
Hmm. Ja misschien is dat het wel. Het is de eerste keer dat ik die gevoelens analyseer. Ik ken hem verder ook totaal niet en lees geen roddelbladen enzo dus geen idee of die uitstraling bij zijn karakter past.:Dquote:
Dat scheelt; ben geen Hollander.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Heel Holland aan de Gourmetschotels
Die waren anders best lekkerquote:Op zondag 13 juni 2021 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze weer gestopt met die dikke chipsWat een marketingmiskleun was dat
Heb laatst wel een matige film van hem gezien. Ben alweer vergeten welke.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die man is te vaak op tv. En je kunt geen Nederlandse film aanzetten of hij speelt de hoofdrol
Waar ga je zijn hoofd neerzetten?quote:Op zondag 13 juni 2021 23:19 schreef bitterbal het volgende:
man man man.
ik net achter zon gast op zon gemotoriseerd minifietsje. Al de hele tijd slingeren dus ik toeteren zodat ik er langs kon.
KOmen bij stoplicht wat niet werkt dus rem af om te kijken of ik door kan, haalt hij mij. snijdt mij vervolgens af om stil te gaan staan.
man man man man. Ik denk echt wat de tyfus. met veel moeite hem ontweken. Naast hem gestopt en hem gevraad wat die aan het doen was. Reageerde niet eens want meneer was druk op zijn telefoon. Uiteindelijk kreeg die mij door. ik zei dat ik bijna achterop was gereden.
Zegt die ja ik moest hier zijn.
NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
![]()
![]()
![]()
ik heb hem serieus bijna vol van achter aangereden , het deed hem niets.
niet. zou een belediging zijn voor de andere hoofden in de collectiequote:Op zondag 13 juni 2021 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ga je zijn hoofd neerzetten?
Hmmquote:Op zondag 13 juni 2021 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet. zou een belediging zijn voor de andere hoofden in de collectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |