abonnement Unibet Coolblue
pi_199376516
Of eigenlijk: het grote Frank de Boer had geen bondscoach mogen worden topic.


Frank de Boer, door de kenners ook wel Drank en Frons genoemd. We kennen allemaal die foto wel waarop hij vier schalen vasthoudt en er eentje krom is. Op basis daarvan is de beste man ook bondscoach geworden. Maar toch mag hij wat mij betreft opkanjeren. Waarom? Dat ga ik nu eens heel mooi uitleggen.



Lekker foebelle
Frank is vier keer kampioen geworden in de Eredivisie. Kanttekening: met Ajax. Dat lukt iedere debiel, met name omdat Feyenoord een parodie op een voetbalclub is en dat terwijl Feyenoord PSV voorbij is op alle fronten. Frank werd kampioen met echt Frank de Boer-voetbal. Dat is in de praktijk zaaddodend tikkie breed tikkie terug-voetbal waarbij Ajax in de ogen van Frank "domineerde" als ze meer dan 50% balbezit hadden en dat gebeurde meestal wel. De meeste Ajacieden zullen Frank liever niet weerzien bij Ajax ondanks de resultaten en dat komt door het spel want dat was niet om aan te zien. Dat soort voetbal speelt Frank overal en dat gaat hij dus ook met Oranje doen. Onder andere daarom heb ik niets met het huidige Oranje en zo zullen er wel meer mensen over denken. Laten we vooral niet vergeten dat Frank in zijn laatste jaar bij Ajax ook kampioen had moeten worden maar op de laatste speeldag gelijkspeelde tegen de Graafschap of all places.


Worst manager in Premier League history
Eigenlijk is het al belachelijk dat Frank bondscoach werd. Na Ajax (laatste seizoen: 2015-2016) heeft Frank helemaal niets gepresteerd en deed wat iedere mislukte trainer doet: naar Amerika gaan waar een voetbalcompetitie gespeeld wordt die niemand serieus neemt (zie ook: Jaap Stam). Bij Inter hield Frank het drie maanden vol en bij het Kristallen Paleis werd Frank na zeven wedstrijden al ontslagen. Bij Atlanta United (wie?) werd hij na één seizoen en vijf wedstrijden ontslagen. Zo'n beetje de enige trainer die het in de afgelopen jaren slechter deed is Mario Been. Mario wordt nu terecht alleen nog maar ingezet als testbeeld bij ESPN omdat geen club hem nog wil hebben. Ondanks dat is Frank bondscoach geworden nadat Koeman een clausule in zijn contract had laten zetten waarmee hij weg kon als Barcelona zou bellen (en dat deed Barcelona).

Dat Oranje bijvoorbeeld een Nations League finale speelde en zich plaatste voor het komende EK was onder Koeman, niet onder de Boer (dit even ter info). Op 23 september 2020 werd De Boer aangesteld als bondscoach van het Nederlands elftal. De Boer gaat gewoon weer falen op het kerona-EK en dat terwijl hij de helft van de wedstrijden thuis speelt in de Arena. De Boer is bondscoach geworden omdat hij direct beschikbaar was op dat moment en de spelersgroep hem wel oké vond. De spelersgroep wilde bijvoorbeeld geen Van Gaal want die heeft een te grote bek. Maar onder ome Louis werd Oranje wel derde op het WK in Beljoe Horizontje met de op papier slechtste verdediging ooit. Frank is dus bondscoach omdat hij geen lastige man is maar naar zijn prestaties wordt niet gekeken. Erg vreemd.

De Boer is een saaie man. De Boer speelt kutvoetbal. De Boer is bijna overal gefaald. De Boer hep een Ajaxbril (schijnt). De Boer is de nieuwe Danny Blind. Deze man gaat niet zorgen voor een leuke sfeer waarbij we met z'n allen weer Jup Holland Jup of zoiets gaan zingen. Nederland is niet helemaal oranje.

Daarnaast maakt Frank zich totaal belachelijk door de Baab mee te nemen in plaats van Wout "wappie" Weghorst. Want, dat geef ik je op een briefje, doet Frank gewoon.



Maar ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen, met het balbezit voor Frank de Boer. Nou, ik niet dus.


:T
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_199376577
_O_
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:44:24 #3
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_199379124
Eens. Echt een waardeloze trainer.
pi_199380819
Waardeloos, de poule fase overleven we omdat die zo zwak is, daarna is het exit
  woensdag 12 mei 2021 @ 16:06:42 #5
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_199389696
In Frank we trust. Gaat ons gewoon even Europees en wereldkampioen maken. Tactisch genie, onbegrepen door velen.

LEGEND _O_
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 mei 2021 @ 16:31:13 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199390028
Als hij Robben meeneemt is het echt gedaan met het Nl elftal.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator woensdag 12 mei 2021 @ 21:10:13 #7
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199394586
Tactisch inzicht van een watermeloen, dat ook.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_199399451
Een goede voetballer maakt je nog geen goede trainer.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199399607
Ik zit dan toch met 1 vraag he, hoe gaat dat in de slaapkamer Frank? Wat een extreem futloos mens, zo komt hij op mij over.
pi_199399617
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 16:06 schreef damsco het volgende:
In Frank we trust. Gaat ons gewoon even Europees en wereldkampioen maken. Tactisch genie, onbegrepen door velen.

LEGEND _O_
Ik denk dat je Frankrijk bedoelde.
pi_199402881
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 09:03 schreef HansCojona het volgende:
Ik zit dan toch met 1 vraag he, hoe gaat dat in de slaapkamer Frank? Wat een extreem futloos mens, zo komt hij op mij over.
Dan huurt hij zijn broer Ronald in om de klus te klaren.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 19:18:33 #12
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199422504
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 09:03 schreef HansCojona het volgende:
Ik zit dan toch met 1 vraag he, hoe gaat dat in de slaapkamer Frank? Wat een extreem futloos mens, zo komt hij op mij over.
Dan zal zijn vrouw wel domineren.
Oh.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 19:22:38 #13
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199422549
Wel jammer dat uitgerekend De Boer bondscoach is in zo'n zaadpoule. Als er nou nog een paar toplanden bij zaten kon je nog lachen hoe ze werden weggespeeld, nu zit heel Nederland drie keer naar niks te kijken om dan in de achtste finales er roemloos uit te vliegen.
Oh.
pi_199430333
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:47 schreef De_Kraam het volgende:
Of eigenlijk: het grote Frank de Boer had geen bondscoach mogen worden topic.

[ afbeelding ]
Frank de Boer, door de kenners ook wel Drank en Frons genoemd. We kennen allemaal die foto wel waarop hij vier schalen vasthoudt en er eentje krom is. Op basis daarvan is de beste man ook bondscoach geworden. Maar toch mag hij wat mij betreft opkanjeren. Waarom? Dat ga ik nu eens heel mooi uitleggen.

[ afbeelding ]

Lekker foebelle
Frank is vier keer kampioen geworden in de Eredivisie. Kanttekening: met Ajax. Dat lukt iedere debiel, met name omdat Feyenoord een parodie op een voetbalclub is en dat terwijl Feyenoord PSV voorbij is op alle fronten. Frank werd kampioen met echt Frank de Boer-voetbal. Dat is in de praktijk zaaddodend tikkie breed tikkie terug-voetbal waarbij Ajax in de ogen van Frank "domineerde" als ze meer dan 50% balbezit hadden en dat gebeurde meestal wel. De meeste Ajacieden zullen Frank liever niet weerzien bij Ajax ondanks de resultaten en dat komt door het spel want dat was niet om aan te zien. Dat soort voetbal speelt Frank overal en dat gaat hij dus ook met Oranje doen. Onder andere daarom heb ik niets met het huidige Oranje en zo zullen er wel meer mensen over denken. Laten we vooral niet vergeten dat Frank in zijn laatste jaar bij Ajax ook kampioen had moeten worden maar op de laatste speeldag gelijkspeelde tegen de Graafschap of all places.


Worst manager in Premier League history
Eigenlijk is het al belachelijk dat Frank bondscoach werd. Na Ajax (laatste seizoen: 2015-2016) heeft Frank helemaal niets gepresteerd en deed wat iedere mislukte trainer doet: naar Amerika gaan waar een voetbalcompetitie gespeeld wordt die niemand serieus neemt (zie ook: Jaap Stam). Bij Inter hield Frank het drie maanden vol en bij het Kristallen Paleis werd Frank na zeven wedstrijden al ontslagen. Bij Atlanta United (wie?) werd hij na één seizoen en vijf wedstrijden ontslagen. Zo'n beetje de enige trainer die het in de afgelopen jaren slechter deed is Mario Been. Mario wordt nu terecht alleen nog maar ingezet als testbeeld bij ESPN omdat geen club hem nog wil hebben. Ondanks dat is Frank bondscoach geworden nadat Koeman een clausule in zijn contract had laten zetten waarmee hij weg kon als Barcelona zou bellen (en dat deed Barcelona).

Dat Oranje bijvoorbeeld een Nations League finale speelde en zich plaatste voor het komende EK was onder Koeman, niet onder de Boer (dit even ter info). Op 23 september 2020 werd De Boer aangesteld als bondscoach van het Nederlands elftal. De Boer gaat gewoon weer falen op het kerona-EK en dat terwijl hij de helft van de wedstrijden thuis speelt in de Arena. De Boer is bondscoach geworden omdat hij direct beschikbaar was op dat moment en de spelersgroep hem wel oké vond. De spelersgroep wilde bijvoorbeeld geen Van Gaal want die heeft een te grote bek. Maar onder ome Louis werd Oranje wel derde op het WK in Beljoe Horizontje met de op papier slechtste verdediging ooit. Frank is dus bondscoach omdat hij geen lastige man is maar naar zijn prestaties wordt niet gekeken. Erg vreemd.

De Boer is een saaie man. De Boer speelt kutvoetbal. De Boer is bijna overal gefaald. De Boer hep een Ajaxbril (schijnt). De Boer is de nieuwe Danny Blind. Deze man gaat niet zorgen voor een leuke sfeer waarbij we met z'n allen weer Jup Holland Jup of zoiets gaan zingen. Nederland is niet helemaal oranje.

Daarnaast maakt Frank zich totaal belachelijk door de Baab mee te nemen in plaats van Wout "wappie" Weghorst. Want, dat geef ik je op een briefje, doet Frank gewoon.

[ afbeelding ]

Maar ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen, met het balbezit voor Frank de Boer. Nou, ik niet dus.


:T
Heeft als speler wel het hoogste niveau bereikt maar ook dieptepunten zoals de gemiste strafschoppen tegen Italië op het EK2000. Je merkt al goed dat de generatie van 1998 hun glans al kwijt was.

Met Ajax heeft hij nog wel goed kunnen presteren maar als bondscoach moet je met spelers werken die bij hun eigen club al gedifferentieerd spelen. En dat moet in het nationaal speelsysteem ook passen.

Ergens is het wel jammer maar ook begrijpelijk dat Louis geen bondscoach is.

Algemeen: het niveau van het Nederlandse trainersgilde is aan het dalen en moet z.s.m. opgebouwd worden. Mensen als Louis, Guus, Dick moeten worden opgevolgd. Kijk maar naar Aad. Die was in de jaren '80 een trainer waar menig club mee wegliep, totdat we in de jaren '90 en later kwamen.
pi_199645780
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199648158
Iedereen persoonlijk gebeld

- El Ghazi leest live op tv z'n appje

_O_ DRANKED _O_
  donderdag 27 mei 2021 @ 22:27:02 #17
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_199649116
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel jammer dat uitgerekend De Boer bondscoach is in zo'n zaadpoule. Als er nou nog een paar toplanden bij zaten kon je nog lachen hoe ze werden weggespeeld, nu zit heel Nederland drie keer naar niks te kijken om dan in de achtste finales er roemloos uit te vliegen.
Lekker met een punt of 4 doorgaan met 2 gescoorde doelpunten ofzo en kutspel.
Genot
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 27 mei 2021 @ 22:42:04 #18
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199649356
quote:
9s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Lekker met een punt of 4 doorgaan met 2 gescoorde doelpunten ofzo en kutspel.
Genot
Ik kijk al uit naar de interviews na afloop, dat wordt topvermaak.
Oh.
  donderdag 27 mei 2021 @ 22:52:15 #19
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_199649563
quote:
14s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik kijk al uit naar de interviews na afloop, dat wordt topvermaak.
''Ja éééh , dat is nou eenmaal gewoon zó , dat het héél moeilijk scoren is als ze allemaal op hun eigen helft staan . Maar ueeh, we domineren wel en dat is het belangrijkste héh''
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 27 mei 2021 @ 23:07:36 #20
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199649828
quote:
9s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

''Ja éééh , dat is nou eenmaal gewoon zó , dat het héél moeilijk scoren is als ze allemaal op hun eigen helft staan . Maar ueeh, we domineren wel en dat is het belangrijkste héh''
Tijd voor een Frank de Boer-bingo.
Oh.
  donderdag 27 mei 2021 @ 23:39:54 #21
496195 joe_dalton
lelijke natnek
pi_199650222
Klopt eng narcistisch ventje is het, dit EK word 1 groot drama :Y
  donderdag 27 mei 2021 @ 23:40:43 #22
496195 joe_dalton
lelijke natnek
pi_199650232
quote:
14s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik kijk al uit naar de interviews na afloop, dat wordt topvermaak.
Na 1 zin van die boerenlul ga ik zappen :Z
  vrijdag 28 mei 2021 @ 00:24:49 #23
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_199650518
Jigggy Meld zich in dit topic

Forza portugal
pi_199652264
Als je het contact met het afgevallen spelers al zo aan het verkloten bent kan ik me gewoonweg niet voorstellen dat hij na de zomer nog bondscoach is. De tyfus wat slecht.

Communicatief is hij dus gewoon totaal ongeschikt, precies ook de reden dat hij overal buiten Ajax gefaald heeft. Pieter de Jongh zou overigens ook kampioen worden met Ajax, maar dat geheel terzijde.

Belooft wel wat trouwens, voor deze zomer. Zin in het volgende relletje. :)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 28 mei 2021 @ 09:43:45 #25
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199652329
Voor Frank staat er stiekem best veel op het spel. Als hij dit verkloot komt hij bij geen enkele fatsoenlijke club meer aan de bak. Alle avonturen in het buitenland zijn mislukt. Alleen bij Ajax is hij succesvol geweest.
Dit zou zo maar zijn laatste kans kunnen zijn om zich weer in de kijker te "spelen" bij grotere clubs.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')