Bans worden niet besproken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:43 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
en waarom hij mod af is? mag dat wel besproken worden habibo?
Hoe heb jij daar last vanquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:27 schreef Amarantha het volgende:
Topic nummer zoveel over dit onderwerp.
Kwalijke zaakquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zo secret dat ze gewoon in je notes terecht komen
Beetje onterecht vooral in deze tijd van 1.5 m afstand. Zonder leuning zou je aan beide kanten kunnen zitten met rug tegen elkaar en afstand houden. Nu is zo'n bankje direct voor een persoon.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:54 schreef Mikeytt het volgende:
KLB / Banken met armleuningen buiten
Waarom was deze gesloten?
Je laatste zin maakt het tot een typisch mikeytt reactiesuitloktopicquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:54 schreef Mikeytt het volgende:
Stel liever de vraag waarom er soms überhaupt topics van jou open blijven.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:54 schreef Mikeytt het volgende:
Verworpen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:07 schreef scrupuleus het volgende:
Plompie komt over als een zure slet bij het zojuist sluiten van weer een geweldig topic van Mikey.
Ik zou plompie bij deze graag wraken omdat zijn sluitpost Mikey niet de kans geeft om een leuke en unieke user te zijn.
Bij deze eis ik dat plompie 5 dagen uit zijn blauwe ambt wordt gezet en het topic weer open gaat.
Vrgr
Heus nietquote:
Alsof die zure wijven mij willenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:09 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Verworpen.
Bij deze stel ik voor om het subforum VIV(A) aan te maken, @:scrupuleus daar mod te maken en te verbannen van de rest van fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |