abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199972847
Fatherhood gekeken gisteren. :'( :'(

Tissues erbij, maar ook humor.
pi_199983603
Oh yeah. ElitE seizoen 4 op Netflix. Net de eerste aflevering gezien en het is weer als vanouds. Wat nieuwe personages en oude eruit, maar dat mag de pret niet drukken. Heerlijke serie :9
pi_199984794
Joker gezien, zo vermaakt hij kindertjes in een kinderziekenhuis en een paar films later blaast hij een ziekenhuis op :+
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199986056
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Happy Death Day - [VS] 2017 16 1:36 uur | Comedy, Horror, Mystery
Een studente zit vast in een tijdlus en beleeft steeds opnieuw de dag van haar moord.

Mullewapp – Das große Kinoabenteuer der Freunde - [Duitsland] 2009 6 1:16 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm
De dieren op de boerderij Mullewapp leiden een doodgewoon leven. Maar dan krijgen ze een onverwachte bezoeker: Johnny Mauser, die beweert dat hij een beroemde acteur is.

La Proie - [Frankrijk] 2011 12 1:44 uur | Actie, Misdaad
Franck Adrien zit in de cel wegens een grote overval. Hij moet ontsnappen om de buit die hij had verborgen, veilig te stellen.

Rick and Morty - [VS] S05E01 2019 12 | Actie, Comedy, Sci-Fi
De briljante Rick sleurt zijn kleinzoon Morty mee voor wilde escapades in andere werelden en dimensies.

The Secrets We Keep - [VS] 2020 16 1:37 uur | Drama, Duister
Een vrouw is getraumatiseerd door haar Holocaust-verleden en doet nu alles om een bekentenis af te dwingen bij een man die lijkt op een kampbewaker.

#Selfie - [Roemenië] 2014 16 2:05 uur | Comedy, Drama, Tienerfilm
Twee dagen voor hun eindexamen maken drie tienermeisjes een trip naar de kust om de tijd van hun leven te hebben.

#Selfie 69 - [Roemenië] 2016 12 1:58 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Na een pijnlijke relatiebreuk besluiten drie feestende vriendinnen een weddenschap af te sluiten: wie lukt het om binnen drie dagen te trouwen?

Les s½urs fâchées - [Frankrijk] 2004 AL 1:32 uur | Comedy, Drama
Twee zussen die weinig met elkaar gemeen hebben, brengen drie dagen samen door, maar de gespannen reünie verandert in een nachtmerrie van rivaliteit tussen de zussen.

Swimming Pool - [Frankrijk] 2003 12 1:42 uur | Duister, Thriller
Sarah trekt zich terug in het vakantiehuis van haar uitgever. Als de promiscue dochter van de uitgever op de stoep verschijnt, raakt Sarah verwikkeld in haar wereld.

Victoria & Abdul - [VK] 2017 12 1:51 uur | Boek, Historisch drama
Een vrolijke, maar naïeve bediende uit India bezoekt Engeland om koningin Victoria een geschenk aan te bieden. Er ontstaat een onverwachte vriendschap tussen de twee.
Be curious, not judgmental
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 21 juni 2021 @ 11:47:50 #30
284411 crew  heywoodu
heywoodu
pi_199987856
Ik zag gisteren toevallig de trailer van Katla voorbij komen, die lijkt me best de moeite waard :o
Katla (TV Series 2021– ) - IMDb
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_199988388
quote:
14s.gif Op zondag 13 juni 2021 17:48 schreef golfer het volgende:
Goede TT!
Idd fijne serie alle twee de seizoenen in een keer uitgekeken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Spellchecker maandag 21 juni 2021 @ 13:33:33 #32
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_199989287
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 11:47 schreef heywoodu het volgende:
Ik zag gisteren toevallig de trailer van Katla voorbij komen, die lijkt me best de moeite waard :o
Jaaaaaaaaa die moet ik ook zien :Y

Het taaltje alleen al ...... garantie voor goed werk ^O^
  maandag 21 juni 2021 @ 13:55:37 #33
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_199989556
Working moms afgelopen nacht (en laatste anderhalve aflevering vanmorgen) aan èèn stuk door gekeken en was weer leuk. O+
  Admin maandag 21 juni 2021 @ 18:32:46 #34
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_199994283
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 11:47 schreef heywoodu het volgende:
Klopt, ís zeker de moeite waard. ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_199994309
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:32 schreef yvonne het volgende:

Klopt, ís zeker de moeite waard. ^O^
Ik kijk ook met veel plezier :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Spellchecker maandag 21 juni 2021 @ 23:12:12 #36
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_200002422
quote:
14s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kijk ook met veel plezier :Y
Ik ook! Vanavond aan begonnen.
pi_200004567
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Last Kingdom - [VK] S04 2020 16 | Actie, Boek, Historisch drama
Alfred de Grote verdedigt zijn koninkrijk tegen Noormannen. Uhtred, een geboren Saks die is opgevoed door Vikingen, tracht zijn voorouderlijk geboorterecht op te eisen.

Love Is a Story - [Roemenië] 2015 6 1:45 uur | Romantisch
Twee jonge kunstenaars, een vioolspeler en een actrice, vechten voor hun dromen en hun relatie tijdens de kersttijd.

Shall We Dance? - [VS] 2004 AL 1:46 uur | Comedy, Romantisch
Een weemoedige advocaat van middelbare leeftijd schrijft zich in een opwelling in voor stijldanslessen en ontdekt zo een nieuwe passie in zichzelf.

This Is Pop - [Canada] S01 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
Ontdek de echte verhalen achter je favoriete popsongs in deze docuserie over de impact van de festivalwereld, Auto-Tune, boybands en meer.
pi_200019505
SPOILER: Trailers
El caso Wanninkhof - Carabantes | Murder by the Coast - [Spanje] 2021 12 1:28 uur - Netflix Original | Documentaire
In 1999 wordt tiener Rocío Wanninkhof vermoord. Dolores Vázquez, de ex van haar moeder, wordt verdacht. Is zij de dader? Een tweede slachtoffer onthult de waarheid.

Good on Paper - [VS] 2021 16 1:34 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een stand-upcomedian ontmoet na jarenlang haar carrière voorrang te hebben gegeven de schijnbaar perfecte man: slim, aardig, succesvol ... te goed om waar te zijn?

La casa de las flores: La película | The House of Flowers: The Movie - [Mexico] 2021 12 1:27 uur - Netflix Original | Comedy, Musical
De broer en zussen De La Mora beramen een snood plan om in te breken in hun oude huis en een verborgen schat te pikken die van groot belang is.

L'Agence : L'immobilier de luxe en famille - [Frankrijk] S01 2021 AL - Netflix Original | Feelgood, Lifestyle, Reality
Deze realityserie volgt de familie Kretz en hun luxe vastgoedbedrijf, terwijl ze klanten helpen bij het kopen en verkopen van prachtige huizen in Frankrijk en daarbuiten.

Le vilain - [Frankrijk] 2009 9 1:27 uur | Comedy
Een verbeten crimineel schuilt bij zijn moeder thuis. Maar hij irriteert zich zo aan haar pogingen om zijn gedrag te corrigeren, dat hij overweegt om haar te vermoorden.

Too Hot to Handle - [VS] S02 2020 12 - Netflix Original | Reality
Knappe vrijgezellen ontmoeten elkaar aan de oevers van het paradijs. Maar om de hoofdprijs van 100.000 dollar te winnen, zullen ze seks moeten opgeven.

Un amour de sorcière - [Frankrijk] 1997 12 1:41 uur | Comedy, Romantisch
De goede heks Morgane moet een Amerikaanse uitvinder betoveren om haar zoon Arthur te beschermen. Maar de zaken worden ingewikkeld als ze verliefd op hem wordt.
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:47:34 #41
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_200020740
Maar goed, over Lupin. Ze gooien er dus begin van dit jaar 8 afleveringen op (deel 1 S1), en nu 5 afleveringen (deel 2 S1), en er komt nu ook nog een deel 3 seizoen 1? Zijn dat dan de overige 3 afleveringen? Begrijp nog niet helemaal waarom ze er niet gewoon weer 8 op hebben gegooid(?)
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:24:35 #42
62913 Blik
The one and Only!
pi_200021238
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:47 schreef GwaiLow het volgende:
Maar goed, over Lupin. Ze gooien er dus begin van dit jaar 8 afleveringen op (deel 1 S1), en nu 5 afleveringen (deel 2 S1), en er komt nu ook nog een deel 3 seizoen 1? Zijn dat dan de overige 3 afleveringen? Begrijp nog niet helemaal waarom ze er niet gewoon weer 8 op hebben gegooid(?)
serieus? Als ik dat had geweten dan had ik wel gewacht met kijken...
pi_200034351
Net aflevering 7 afgekeken van het vierde seizoen van de Spaanse serie ElitE, nog 1 te gaan. De koek begint een beetje op te raken heb ik het idee. Waar de vorige seizoenen nog een beetje de diepte in gingen is dit seizoen bijzonder oppervlakkig en gaat eigenlijk nergens over. Je ziet mooie hoofden bijna voortdurend tongen en/of sex hebben en soms gaat dat er vrij expliciet aan toe.

Vorige seizoenen heb ik met plezier gekeken, dit seizoen valt tegen.
  woensdag 23 juni 2021 @ 22:25:31 #44
222754 Dagoduck
SINT 'N' GROHL
pi_200034616
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:47 schreef GwaiLow het volgende:
Nee? Deel 1 had ook vijf afleveringen.
-- FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder -- Winnaar VBL Wijndal-award 2020 voor beste AZ-user!
pi_200034999
1 juli
• Generazione 56k
• Quarantine Tales (S01)
• Vikings (S06/B)
• Young Royals

2 juli
• Big Timber
• Mortel (S02)

3 juli
• Glow Up: Britain's Next Make-Up Star (S02)

4 juli
• Mine
• We the People

5 juli
• You Are My Spring

6 juli
• I Think You Should Leave With Tim Robinson (S02)

7 juli
• Cat People
• Dogs (S02)
• Guerra de Vecinos
• Rojst (S02)

8 juli
• Elize Matsunaga: Era Uma Vez Um Crime
• Resident Evil: Infinite Darkness

9 juli
• Atypical (S04)
• Biohackers (S02)
• How to Become a Tyrant
• La cocinera de Castamar
• Virgin River (S03)

13 juli
• Ridley Jones

14 juli
• Heist
• My Unorthodox Life

15 juli
• Beastars (S02)
• Never Have I Ever (S02)

16 juli
• Explained (S03E01)
• Van Helsing (S05)

17 juli
• RuPaul's Drag Race (S13)
• Suits (S09)

21 juli
• Sexy Beasts
• Too Hot to Handle Brazil

23 juli
• Masters of the Universe: Revelation
• Sky Rojo (S02)
• The Movies That Made Us (S02)

27 juli
• Racket Boys

28 juli
• El Cartel de los Sapos - El Origen
• Tattoo Redo

30 juli
• Myth & Mogul: John DeLorean
• Outer Banks (S02)

Nog niet bekend
• Feels Like Ishq
• How to Sell Drugs Online (Fast) (S03)
  woensdag 23 juni 2021 @ 23:58:11 #46
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_200036741
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 22:25 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Nee? Deel 1 had ook vijf afleveringen.
Ah oke, ik had 8 in mijn hoofd zitten. Dan is het logisch inderdaad. Alleen ik dacht te horen dat er ook nog een deel 3 kwam. Zou dat dan een tweede seizoen worden, of...?
pi_200037468
Les anonymes - [Frankrijk] 2013 12 2:06 uur | Drama, Misdaad
Een antiterreureenheid onderzoekt de moord op Claude Érignac, de prefect van Corsica, in 1998 in Ajaccio. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.

Godzilla Singular Point - [Japan] S01 2021 12 - Netflix Original | Anime, Fantasy, Sci-Fi
Een student en een ingenieur zijn samengebracht door een mysterieus lied en leiden de strijd tegen een onvoorstelbare kracht die de wereld ten onder kan brengen.

Gone Baby Gone - [VS] 2007 16 1:53 uur | Boek, Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
Wanneer een 4-jarig meisje wordt vermist en de politie niet echt behulpzaam is, huurt haar familie twee privédetectives in om op zoek te gaan naar antwoorden.

Jiva! - [Zuid-Afrika] S01 2021 6 - Netflix Original | Drama, Feelgood
Een getalenteerde straatdanseres uit Umlazi bij Durban moet haar angsten onder ogen komen en afrekenen met bezwaren van de familie om haar dansdromen te verwezenlijken.

Mahler auf der Couch - [Duitsland/Oostenrijk] 2010 12 1:37 uur | Historisch drama, Intellectueel
Als de beroemde componist Gustav Mahler ontdekt dat zijn vrouw een affaire heeft met de architect Walter Gropius, stort hij zijn hart uit op de bank van Sigmund Freud.

The Naked Director - [Japan] S02 2019 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Provocerend
In de jaren 80 maakte één vastberaden man van elke verpletterende tegenslag een nieuwe kans. Toru Muranishi zorgde voor een revolutie binnen zijn industrie.

O Vendedor de Sonhos | The Dreamseller - [Brazilië] 2016 9 1:36 uur | Boek, Drama
Een gedesillusioneerde psycholoog probeert zich van het leven te beroven, maar sluit dan een vriendschap met een onwaarschijnlijke redder die hem anders leert leven.

Sisters on Track - [VS] 2021 AL 1:36 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze buitengewone film over volwassen worden jagen drie hardloopzussen hun Junior Olympische dromen na en moeten obstakels in het leven en de competitie overwinnen.
pi_200051833
The A List - [VK] S02 2018 12 - Netflix Original | Drama, Mystery, Tienerserie
Een groepje tieners is op vakantiekamp op een afgelegen eiland in deze spannende, bovennatuurlijke thriller vol romantiek, rivaliteit en grote mysteries.

Ray - [India] S01 2021 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Thriller
Van een satire tot een psychologische thriller. In deze serie zijn vier korte verhalen van de gevierde auteur en scriptschrijver Satyajit Ray bewerkt voor het scherm.

Sex/Life - [VS] S01 2021 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Het wilde seksuele verleden van een vrouw botst met het heden, waarin ze een getrouwde moeder is, als de bad boy-ex over wie ze nog fantaseert, terugkeert in haar leven.
pi_200053781
Ik kijk nu Enola Holmes. Leuke film. Leuke actrice, paar jaartjes ouder weer dan in Stranger Things. Goede actrice geworden. Denk wel dat we haar vaker gaan zien in films en series naarmate haar leven vordert.
pi_200054058
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:26 schreef StephanL het volgende:
Ik kijk nu Enola Holmes. Leuke film. Leuke actrice, paar jaartjes ouder weer dan in Stranger Things. Goede actrice geworden. Denk wel dat we haar vaker gaan zien in films en series naarmate haar leven vordert.
Zoals in Enola Holmes 2

https://about.netflix.com(...)-the-sequel-to-enola
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')