gebannedquote:
link eens?quote:Op zondag 13 juni 2021 00:31 schreef Zipportal het volgende:
Even aan het neuzen door de posts van Haags. Ontpopt zich tot een wappie.
Dit is wel echt enorm jinxen hequote:
Wanneer begin je op KLB?quote:
30 februari 2022quote:
Snollebollekes is altijd terechte klacht.quote:Op zondag 13 juni 2021 00:43 schreef Fok-it het volgende:
Mag ik zeggen dat de Jumbo snollebollekes reclame de allerkutste tiefusreclame is die ik ooit van mijn leven heb gezien?
Ja, dat mag ik zeggen
Jij moet niet denkenquote:Op zondag 13 juni 2021 01:03 schreef Solotovski het volgende:
Oh t was nog licht toen ie bestelde. Dacht dat t weer rond middernacht was.
Gaat me doorgaans prima afquote:
Shit, ze hebben me doorquote:
Niet bewust, wat was de vraag?quote:Op zondag 13 juni 2021 01:12 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
hoezo reageer je niet op ash' vraag?
quote:Op zondag 13 juni 2021 07:31 schreef de_boswachter het volgende:
De enige reden dat ik hier kom posten is de fantastische TT. Vanavond dat walgelijke Ajax Oranje nog verliezen en mijn weekend kan niet kapot.
Iig beter dat die kwal van een Hazes jr. Zonder zijn vader werkte die nu op de oudijzercentrale.quote:Op zondag 13 juni 2021 00:43 schreef Fok-it het volgende:
Mag ik zeggen dat de Jumbo snollebollekes reclame de allerkutste tiefusreclame is die ik ooit van mijn leven heb gezien?
Ja, dat mag ik zeggen
Hoppa gewoon weer 3 dagen achter elkaar rotzooi naar binnen werkenquote:
terechte klachtquote:Op zondag 13 juni 2021 00:43 schreef Fok-it het volgende:
Ja, dat mag ik zeggen
3 dagen achter elkaar op camera jaquote:Op zondag 13 juni 2021 08:43 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hoppa gewoon weer 3 dagen achter elkaar rotzooi naar binnen werkenWel een beetje een karige maaltijd hoor.
Tevens weten waar je vreten vandaan komt op basis van hoe de patat smaakt!!!
Lekker manquote:Op zondag 13 juni 2021 08:43 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hoppa gewoon weer 3 dagen achter elkaar rotzooi naar binnen werkenWel een beetje een karige maaltijd hoor.
Tevens weten waar je vreten vandaan komt op basis van hoe de patat smaakt!!!
Ah dus vandaar al mijn totaal onzinnige notes die ik de laatste tijd heb gekregen. Dat was hij dus. "Ok wappie" was het meest genotequote:Op zondag 13 juni 2021 00:31 schreef Zipportal het volgende:
Even aan het neuzen door de posts van Haags. Ontpopt zich tot een wappie.
Te beroerd om even een vork te pakken, dus salade met zijn handen etenquote:
Zei je nou salade?quote:Op zondag 13 juni 2021 10:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Te beroerd om even een vork te pakken, dus salade met zijn handen eten![]()
Verwacht je anders van zo'n ranzig varkenquote:Op zondag 13 juni 2021 10:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Te beroerd om even een vork te pakken, dus salade met zijn handen eten![]()
Ik weet voor 99.9% zeker dat hij dat niet was.quote:Op zondag 13 juni 2021 10:38 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ah dus vandaar al mijn totaal onzinnige notes die ik de laatste tijd heb gekregen. Dat was hij dus. "Ok wappie" was het meest genote
Mooi mooiquote:Op zondag 13 juni 2021 10:59 schreef Boze_Eend het volgende:
jullie gaan snel habibos ik ga de pronto eens bekijken maar vind het jammer dat de admiraal nooit meer in de spotlight staat
That's the admiraal in the corner
That's the admiraal in the spot-light
Losing it's number 1 customer
Trying to keep up with his stomach
And they don't know if they can do it
Oh no the admiraal has fried to much
The admiraal hasn't fried enough
Tsja wat kan je er aan doen.quote:Op zondag 13 juni 2021 11:19 schreef Tlaloc het volgende:
Vind het eigenlijk wel sneu, als die gast zichzelf volstopt prima, maar dit is gewoon alcohol doneren aan een verslaafde.
ik heb ook overgewicht en eet ook graag beetje een bradge dieet geen zin om te koken dus maak ik diepvriespizza of een kilobak lasagne.quote:Op zondag 13 juni 2021 11:19 schreef Tlaloc het volgende:
Vind het eigenlijk wel sneu, als die gast zichzelf volstopt prima, maar dit is gewoon alcohol doneren aan een verslaafde.
Op OSM is hij nog steeds actief en staat op nr 1.....quote:Op zondag 13 juni 2021 00:31 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
gebanned
ontblauwd
exmod
eindelijk zelf opgerot
wat een mooie dag
OSM?quote:Op zondag 13 juni 2021 11:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Op OSM is hij nog steeds actief en staat op nr 1.....
Mensen die aan hem doneren vind ik echt walgelijk triestquote:Op zondag 13 juni 2021 11:19 schreef Tlaloc het volgende:
vraag me ook af hoe ze voor hem kunnen bestellen dan geeft hij toch zijn adres weg?quote:Op zondag 13 juni 2021 11:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen die aan hem doneren vind ik echt walgelijk triest
Dat doet hij dan ook. En dan komen er weer nep bestellingen, bedreigingen, zogenaamd bij de politie in behandeling. Braddie gaat weer 1 week offline claimend dat hij er klaar mee is, komt weer terug en de saga gaat verderquote:Op zondag 13 juni 2021 11:38 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
vraag me ook af hoe ze voor hem kunnen bestellen dan geeft hij toch zijn adres weg?
habibo soms denk ik mijn leven is kut maar met hem zou ik niet willen ruilen vraag me af wat voor een perspectief hij heeft buiten de kilo's die op de weegschaal maar omhoog kruipen. 200 kilo voor 2024? Yes we canquote:Op zondag 13 juni 2021 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doet hij dan ook. En dan komen er weer nep bestellingen, bedreigingen, zogenaamd bij de politie in behandeling. Braddie gaat weer 1 week offline claimend dat hij er klaar mee is, komt weer terug en de saga gaat verder
Dit vat het wel samen inderdaad. Triest eigenlijk wel.quote:Op zondag 13 juni 2021 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doet hij dan ook. En dan komen er weer nep bestellingen, bedreigingen, zogenaamd bij de politie in behandeling. Braddie gaat weer 1 week offline claimend dat hij er klaar mee is, komt weer terug en de saga gaat verder
Oh datquote:
Ik heb mijn diepgegronde haat op haags nooit onder stoelen of banken geschovenquote:Op zondag 13 juni 2021 10:27 schreef JochemSjakie het volgende:
HaagsGod
Al die helden die nu plots stoer gaan doen________!
Dat vond ik zo kut he. Speel dan gewoon hattrick.quote:
Met een paar FOK!-ers hebben we een competitie waar Haga mod van is. Wel leuk om zo te spelen met elkaar.quote:
Aan de ene kant wel. Football Manager is ook leuker.quote:Op zondag 13 juni 2021 12:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat vond ik zo kut he. Speel dan gewoon hattrick.
meen je dezequote:Op zondag 13 juni 2021 12:12 schreef Fok-it het volgende:
Vanavond worden het spareribs voor Braad dus
Aha, ik maakte me al 'zorgen'.quote:Op zondag 13 juni 2021 12:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo’n klein bakje verlepte groenten bij de shoarmaschotel
Sympathiek van je maatquote:Op zondag 13 juni 2021 12:12 schreef Fok-it het volgende:
Vanavond worden het spareribs voor Braad dus
als je zo dik bent zou je dan eerder dood gaan en zo? ik bedoel het kan toch niet gezond zijn ik vind het best knap dat mensen zo dik kunnen zijn en het hart nog gewoon kan functionerenquote:Op zondag 13 juni 2021 12:33 schreef Mortaxx het volgende:
Vraag me af of al die donateurs straks ook meebetalen voor de begrafenis
Hij zou naar Singapore gaan, nou, als je daar 's-zomers komt met zo'n postuur ga je gewoon kapot van de temperatuur en de 100% luchtvochtigheid.quote:Op zondag 13 juni 2021 12:38 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
als je zo dik bent zou je dan eerder dood gaan en zo? ik bedoel het kan toch niet gezond zijn ik vind het best knap dat mensen zo dik kunnen zijn en het hart nog gewoon kan functioneren
qua livestreamers ben jij net zo triest als de bradgequote:Op zondag 13 juni 2021 12:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
Waarom zo haten op een persoon die dat voor hem betaalt. Hij is toch zelf volwassen/verantwoordelijk. Mensen doen hier net alsof ze hem moeten beschermen en dat de rest triest isegocomplex
oh ja dan kom je niet ver denk ikquote:Op zondag 13 juni 2021 12:41 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hij zou naar Singapore gaan, nou, als je daar 's-zomers komt met zo'n postuur ga je gewoon kapot van de temperatuur en de 100% luchtvochtigheid.
eensquote:Op zondag 13 juni 2021 12:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
Waarom zo haten op een persoon die dat voor hem betaalt. Hij is toch zelf volwassen/verantwoordelijk. Mensen doen hier net alsof ze hem moeten beschermen en dat de rest triest isegocomplex
Ja en?quote:Op zondag 13 juni 2021 12:41 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
qua livestreamers ben jij net zo triest als de bradge
je vroeg je laatst af wat je hier nog deed. misschein tijd om daar weer eens over na te denkenquote:
Ik ben hier al een stuk minder hoor wees gerustquote:Op zondag 13 juni 2021 12:43 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
je vroeg je laatst af wat je hier nog deed. misschein tijd om daar weer eens over na te denken
Dat is ie overduidelijk niet.quote:Op zondag 13 juni 2021 12:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
Hij is toch zelf volwassen/verantwoordelijk.
Singapore is niet te vergelijken met andere Aziatische landenquote:Op zondag 13 juni 2021 12:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
oh ja dan kom je niet ver denk iken dan zeker steeds eten daar want eten is daar niet zo duur geloof ik?
waarom post jij in de sc?quote:Op zondag 13 juni 2021 12:45 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ik ben hier al een stuk minder hoor wees gerust
Hij zou naar Singapore gaan, hij zou naar Tsjechië gaan, hij zou voorlopig geen fastfood reviews doen.quote:Op zondag 13 juni 2021 12:41 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hij zou naar Singapore gaan, nou, als je daar 's-zomers komt met zo'n postuur ga je gewoon kapot van de temperatuur en de 100% luchtvochtigheid.
Bradge heeft meer kijkersquote:Op zondag 13 juni 2021 12:41 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
qua livestreamers ben jij net zo triest als de bradge
jaquote:Op zondag 13 juni 2021 12:38 schreef Boze_Eend het volgende:
als je zo dik bent zou je dan eerder dood gaan en zo?
Eten en OV is niet duur daar, al het andere zoals hier of (flink) duurder. Ik heb er een tijdje gewerkt in 2011, geen idee hoe het nu is.quote:Op zondag 13 juni 2021 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Singapore is niet te vergelijken met andere Aziatische landenwesters land met westerse prijzen
Ik wilde dat niet zeggen, maar ik denk er hetzelfde over.quote:Op zondag 13 juni 2021 12:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij zou naar Singapore gaan, hij zou naar Tsjechië gaan, hij zou voorlopig geen fastfood reviews doen.
Hij kletst maar wat.
Jammer, we weten nu niet hoe laat het eten is aangekomenquote:
Vergeleken met de rest van zuid oosr Azië is het duur.quote:Op zondag 13 juni 2021 12:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Eten en OV is niet duur daar, al het andere zoals hier of (flink) duurder. Ik heb er een tijdje gewerkt in 2011, geen idee hoe het nu is.
Klopt. Kom ik daar met een expat-inkomen en het appartement was ook voor me betaald. Lekker kunnen sparen daar..quote:Op zondag 13 juni 2021 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van zuid oosr Azië is het duur.
Ironisch.quote:Op zondag 13 juni 2021 12:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
Nog in Marina Bay geslapen?quote:Op zondag 13 juni 2021 12:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Klopt. Kom ik daar met een expat-inkomen en het appartement was ook voor me betaald. Lekker kunnen sparen daar..
shit daar is de grote jochemsjakie show weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2021 13:03:44 ]
Nee, ik werd van de luchthaven opgehaald en naar een soort van gated woonblok gebracht in Sembawang. Het was 7 dagen per week werken. Ik heb maar weinig van Singapore gezien toen.quote:
Insert video waarin Braddie gaat dansen op het graf van de zoon van Praadje!quote:Op zondag 13 juni 2021 12:33 schreef Mortaxx het volgende:
Die is na 3 danspassen al buiten adem.quote:Op zondag 13 juni 2021 13:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Insert video waarin Braddie gaat dansen op het graf van de zoon van Praadje!
Watquote:Op zondag 13 juni 2021 13:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Insert video waarin Braddie gaat dansen op het graf van de zoon van Praadje!
wat is zn adresquote:
Braddie Constrictor?quote:Op zondag 13 juni 2021 13:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar was die nog slang man vergeleken met nu
Jazeker, we spelen denk ik alweer 1,5 jaar in die competitie. En Haga heeft alle competities gewonnen...quote:
Het enige waar je Braddie mee kan helpen is gratis geld en gratis thuisbezorgd. Dat is namelijk het enige wat hij wil.quote:Op zondag 13 juni 2021 12:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
Iemand helpen is niet perse doen wat hij wil.quote:Op zondag 13 juni 2021 14:21 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Het enige waar je Braddie mee kan helpen is gratis geld en gratis thuisbezorgd. Dat is namelijk het enige wat hij wil.
ik word faaaakking gekk!!!quote:Deze woning wordt verhuurd voor de minimale duur van 12 maanden en voor onbepaalde tijd. Om in aanmerking te komen voor deze woning dient u te voldoen aan de inkomensnorm. De inkomensnorm varieert van 43 tot 45 keer de kale huurprijs.
Wat was het lachen geweest als er "40 tot 45 keer de kale huurprijs" had gestaan hèquote:
14 tot 18 maandjes huren hihahoquote:Op zondag 13 juni 2021 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat was het lachen geweest als er "40 tot 45 keer de kale huurprijs" had gestaan hè
Ga je die fooking kneelers kijken ja?quote:Op zondag 13 juni 2021 14:59 schreef Fok-it het volgende:
HAPPY AND GLORIOUS
LONG TO REIGN OVER US
GOD SAVE THE QUEEN
Hey die ken ik van Formule 1quote:Op zondag 13 juni 2021 14:59 schreef Fok-it het volgende:
HAPPY AND GLORIOUS
LONG TO REIGN OVER US
GOD SAVE THE QUEEN
Ik kan me daar echt zo niet druk om makenquote:Op zondag 13 juni 2021 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je die fooking kneelers kijken ja?
Sadist.quote:Op zondag 13 juni 2021 13:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat is zn adres
ik ga denk elke avond een vette hap voor hem bestellen
En Engeland heeft toch wel een heerlijke selectie, die gaan EK wordenquote:Op zondag 13 juni 2021 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je die fooking kneelers kijken ja?
Hebben het geloof ik al eerder over gehad.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt zo niet druk om maken
Als ze het nou verplicht zouden maken
Niet Frankrijk?quote:Op zondag 13 juni 2021 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Engeland heeft toch wel een heerlijke selectie, die gaan EK worden
Die hebben elk toernooitje toch wel weer gezeik. Nu weer met Malle Babbe. Maar qua selectie wel iets meer compleet jaquote:
Ach, ik hoor het tzt wel wie er gewonnen heeft.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hebben elk toernooitje toch wel weer gezeik. Nu weer met Malle Babbe. Maar qua selectie wel iets meer compleet ja
Dat zal ze leren!!!!!quote:Op zondag 13 juni 2021 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben het geloof ik al eerder over gehad.
Ga geen minuut kijken van die hypocriete kneuzenkermis. Ga lekker met biertje op balkon zitten, en boekje lezen.
Nee joh die gaat met schulden het graf in dus krijgt een door de overheid verzorgde uitvaartquote:Op zondag 13 juni 2021 12:33 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe was de vakantiequote:
Haha je moeder jaquote:Op zondag 13 juni 2021 15:59 schreef spinazieruiker het volgende:
Vanavond om 20u klapt heel Nederland 2 minuten lang voor het bannen van Haags
Kan je weer helemaal fit en opgeladen aan het werk inderdaadquote:Op zondag 13 juni 2021 16:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Erg fijn, ook fijn dat ik een paar extra dagen had
Meer dan terechtquote:Op zondag 13 juni 2021 16:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Erg fijn, ook fijn dat ik een paar extra dagen had
Hallo maatquote:
De grote K is onacceptabel inderdaadquote:
quote:Op zondag 13 juni 2021 15:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh die gaat met schulden het graf in dus krijgt een door de overheid verzorgde uitvaart
Heeft geen schulden.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh die gaat met schulden het graf in dus krijgt een door de overheid verzorgde uitvaart
Nicequote:Op zondag 13 juni 2021 16:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zeker en nu kan ik mijzelf weer laten verloederen door jullie.
Denk niet dat ik beschik over modkwaliteitenquote:Op zondag 13 juni 2021 16:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je jezelf al opgegeven voor mod
Voornaamste reden om het toch te wordenquote:Op zondag 13 juni 2021 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk niet dat ik beschik over modkwaliteiten
quote:Op zondag 13 juni 2021 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens 21:00 vanavond gaan we er even goed voor zitten
Mogen blij zijn met een gelijkspelquote:Op zondag 13 juni 2021 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens 21:00 vanavond gaan we er even goed voor zitten
Ben je malquote:
Die kans is wel aanwezig jaquote:
Heerlijk nummer is datquote:
Nl halve finale?quote:Op zondag 13 juni 2021 16:50 schreef Fok-it het volgende:
En ook na pot 5 nog aan de leiding in de FOK!-poule
Kwartquote:
Wat? Zit gewoon professioneel in elkaarquote:
Modus is waarschijnlijk gek op muziek waarbij je jezelf wil gaan snijdenquote:Op zondag 13 juni 2021 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat? Zit gewoon professioneel in elkaar
Zie dat het met mijn voorspelling overigens ook nog heel goed Nederland halve finales kan zijn trouwensquote:
quote:Op zondag 13 juni 2021 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat? Zit gewoon professioneel in elkaar
Simple Planquote:Op zondag 13 juni 2021 17:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Modus is waarschijnlijk gek op muziek waarbij je jezelf wil gaan snijden
Dat vermoeden heb ik ook welquote:Op zondag 13 juni 2021 17:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Modus is waarschijnlijk gek op muziek waarbij je jezelf wil gaan snijden
Engeland wint niet van frankrijk, nog niet iigquote:Op zondag 13 juni 2021 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie dat het met mijn voorspelling overigens ook nog heel goed Nederland halve finales kan zijn trouwens
Als Frankrijk 2de eindigt liggen ze er in de 8ste finale al tegen Engeland uit, als ze eerste eindigen kunnen ze finale halen als ze Belgie of Italie verslaan.
Nederland heeft het wel echt getroffen met loting, tenzij ze tegen de nr 3 van groep F moetenquote:Op zondag 13 juni 2021 17:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Engeland wint niet van frankrijk, nog niet iig
Blijf ons op de hoogte houden!quote:Op zondag 13 juni 2021 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederland heeft het wel echt getroffen met loting, tenzij ze tegen de nr 3 van groep F moeten
quote:Op zondag 13 juni 2021 17:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Blijf ons op de hoogte houden!
Erg leuk
25 cm?quote:Op zondag 13 juni 2021 18:40 schreef okselzweet het volgende:
Kleine family pizza kebab + combobox + grote friet + cola light besteld
Deze gehandicapte autistquote:
Jij bepaalt hier helemaal niksquote:
@Haags bedankt voor alle inspanning die je op FOK! hebt gedaan. We waarderen dat zeer. Tot gauwquote:Op zondag 13 juni 2021 00:31 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
gebanned
ontblauwd
exmod
eindelijk zelf opgerot
wat een mooie dag
Ja de aandacht die hij krijgt is echt geweldigquote:Op zondag 13 juni 2021 19:26 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Deze gehandicapte autist![]()
Je bent zeker jaloers op Braddie dat hij zoveel aandacht krijgt en jij niet.
Haaaaaaaaaai ik ben het marc haaaaaaaaaaaiquote:
Okquote:Op zondag 13 juni 2021 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom vind het juist leuk dat je er weer bent
Nee doe ik bij niemandquote:
Namen en rugnummers graagquote:Op zondag 13 juni 2021 19:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom zitten er zo veel klote cucks op dit forum
Hoe heb jij hier last vanquote:Op zondag 13 juni 2021 19:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom zitten er zo veel klote cucks op dit forum
Shut up the fuck!quote:
@Mortaxxquote:
Ik word graag gecucked door een modquote:
quote:Op zondag 13 juni 2021 20:12 schreef Makrelis het volgende:
Bijna allemaal gek hier met de leiding erbij.
Doe normaal toch of weet je niet wat dat is? Wat Normaal is. lekker meedoen. Ga nou maar je oma neuken, praten we daarna verder, idioten.
Dit is wel echt puur genotquote:Op zondag 13 juni 2021 20:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[ link | afbeelding ]
En aangezien het op Feesboek staat, hebben de wappies geen keus om dit als feit te moeten accepteren.
Waarschijnlijk het nieuwe normaalquote:Op zondag 13 juni 2021 20:12 schreef Makrelis het volgende:
Doe normaal toch of weet je niet wat dat is? Wat Normaal is. lekker meedoen. Ga nou maar je oma neuken, praten we daarna verder, idioten.
En weer lekt de GGD persoonsgegevens. Niet fris dit.quote:Op zondag 13 juni 2021 20:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[ link | afbeelding ]
En aangezien het op Feesboek staat, hebben de wappies geen keus om dit als feit te moeten accepteren.
Juist jaquote:Op zondag 13 juni 2021 20:14 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Kejje wel blauw wezen, heb ik lak aan.
Mijn oma stelt dat niet op prijs. Dit zegt wel weer genoeg over hoe jij tegen consent aankijkt.quote:Op zondag 13 juni 2021 20:12 schreef Makrelis het volgende:
Nah, heeft vrij weinig met opvoeding te maken.quote:Op zondag 13 juni 2021 20:18 schreef Boze_Eend het volgende:
Wappies zijn echt ziek in hun hoofd. Vaccin is minder gevaarlijk voor ze dan hun opvoeding was.
Soms moet vuur met vuur worden bestreden.quote:Op zondag 13 juni 2021 20:16 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En weer lekt de GGD persoonsgegevens. Niet fris dit.
Oké danquote:Op zondag 13 juni 2021 20:12 schreef Makrelis het volgende:
Dat zonnesteekje heb je zo opgelopenquote:
Er zijn weleens dagen dat ik de backs van Shaktar Donetsk niet bestudeer. Vertel?quote:
fm21 is my friendquote:Op zondag 13 juni 2021 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn weleens dagen dat ik de backs van Shaktar Donetsk niet bestudeer. Vertel?
Dat is niet verkeerd neequote:Op zondag 13 juni 2021 21:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
fm21 is my friend
https://fmdataba.com/21/p/610289/marlos/
Wat is OSM?quote:Op zondag 13 juni 2021 11:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Op OSM is hij nog steeds actief en staat op nr 1.....
Online soccer managerquote:
Digitaal Voetbal Spelenquote:Op zondag 13 juni 2021 21:33 schreef Solotovski het volgende:
Alleen al dat het soccer heet bitch pls
Moet wel zeggen dat ik het echt niet verkeerd vind, Oekraine is stuk sterker dan Schotland en Georgie en ze laten wel zien dat er echt wel aanvalsdrang is met deze formatie. Het is alleen nog veel te slordigquote:Op zondag 13 juni 2021 21:36 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Dit had al 3-0 kunnen staan
Let op, vlak voor rust 0-1
Had idd veel erger verwacht, dit valt mij alles mee. Qua opbouw prima, qua afronding nog te slordig en gehaast (of juist te afwachtend terwijl je de trekker moet overhalen).quote:Op zondag 13 juni 2021 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik het echt niet verkeerd vind, Oekraine is stuk sterker dan Schotland en Georgie en ze laten wel zien dat er echt wel aanvalsdrang is met deze formatie. Het is alleen nog veel te slordig
Maar inderdaad, hij moet wel gaan vallen nu anders ligt hij er aan de andere kant een keer inquote:Op zondag 13 juni 2021 21:39 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Had idd veel erger verwacht, dit valt mij alles mee. Qua opbouw prima, qua afronding nog te slordig en gehaast (of juist te afwachtend terwijl je de trekker moet overhalen).
Heeft altijd wat veel tijd nodigquote:Op zondag 13 juni 2021 21:42 schreef Fok-it het volgende:
De Roon speelt goed trouwens, mag ook wel gezegd worden
Als je niet scoort kun je ook niet winnenquote:Op zondag 13 juni 2021 21:43 schreef bamibij het volgende:
vanaf nu moeten we alles op alles zetten dat we alle kansen scoren
Je ziet het pas als je het doorhebt.quote:Op zondag 13 juni 2021 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je niet scoort kun je ook niet winnen
quote:Op zondag 13 juni 2021 22:10 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben hier wel blij mee, prima dat je kritisch bent maar op een gegeven moment moet je het er gewoon mee doen en vertrouwen hebben, snoer dan criticasters maar hun mondquote:Op zondag 13 juni 2021 22:14 schreef -river- het volgende:
Verdienen ze ook, ze zijn al heel de wedstrijd aanvallend aan de bal.
We spreken elkaar nog wel even toch straks?quote:
Ik zie ze vanaf de eerste minuut hard werken.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben hier wel blij mee, prima dat je kritisch bent maar op een gegeven moment moet je het er gewoon mee doen en vertrouwen hebben, snoer dan criticasters maar hun mond
Droom lekker verderquote:Op zondag 13 juni 2021 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We spreken elkaar nog wel even toch straks?
Ja alsof ik altijd op die tt let joh.quote:
Zo teleurgesteld?quote:
Zeker weten.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:43 schreef Fok-it het volgende:
Gelijkspel was echt heel onverdiend geweest
Nee nietquote:
Indiaas wel goed, zo even kijkenquote:Op zondag 13 juni 2021 22:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee niet
K word hier gewoon woest van
Daarom niet kijken.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:00 schreef Solotovski het volgende:
Morgen weer een stream want hij hoopt weer dat iemand eten voor hem besteld.
Walgelijke dikzak
Het is niet toegestaan hier over braddie te pratenquote:Op zondag 13 juni 2021 23:13 schreef Zipportal het volgende:
Nederland gewonnen. Braddie gaat een mega order plaatsen.
Als ze verloren hadden waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:13 schreef Zipportal het volgende:
Nederland gewonnen. Braddie gaat een mega order plaatsen.
Wij leven voor BradgeTVquote:Op zondag 13 juni 2021 23:05 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Daarom niet kijken.
#Boycotdikkevloggers
Oh meen je nietquote:Op zondag 13 juni 2021 23:21 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Naanbrood oprollen als een pannenkoek.
quote:Op zondag 13 juni 2021 23:21 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Als je daar voor leeft, zou je even achter je oren moeten krabben.quote:
Braddie ook, zit nog wat roos.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:25 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Als je daar voor leeft, zou je even achter je oren moeten krabben.
Had je van iemand die niet eens een vork vast kan houden verwacht dat ie weet hoe je naanbrood eetquote:Op zondag 13 juni 2021 23:21 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
En waarom dan welquote:Op zondag 13 juni 2021 23:25 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Als je daar voor leeft, zou je even achter je oren moeten krabben.
Naanbrood is juist uitermate geschikt voor mensen die niet met mes en vork om kunnen gaan.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je van iemand die niet eens een vork vast kan houden verwacht dat ie weet hoe je naanbrood eet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |