Het was een spelfout van de oerdomme @Erno-BEquote:Op maandag 14 juni 2021 14:18 schreef onlogisch het volgende:
Mention van @:Wereldgozer uit het COR topic niet te lezen.
Erg jammer.
Racistische drek? @Scrummiequote:Op maandag 14 juni 2021 14:18 schreef onlogisch het volgende:
Notes van user @:Wereldgozer bekeken.
Gelachen
Dat moet een troll zijn. Kan niet anders. Zulke mensen bestaan niet.quote:Op maandag 14 juni 2021 14:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het was een spelfout van de oerdomme @:erno-be
Jawel KingRoland is echt zoquote:Op maandag 14 juni 2021 14:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat moet een troll zijn. Kan niet anders. Zulke mensen bestaan niet.
Wat is de postcode glitch?quote:Op maandag 14 juni 2021 11:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alleen boomers bellen en hebben de postcode glitch online nog niet ontdekt.
Je kunt de postcode stap in het digid scherm eindeloos herhalen met andere postcodes of je eigen postcode. Totdat je een korte datum krijgt. Ik heb dit trucje ongeveer 12x gedaan en kreeg een datum maar 8 dagen in de toekomst. Alle andere data waren 2 weken later.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2021 14:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je kunt de postcode stap in het digid scherm eindeloos herhalen met andere postcodes of je eigen postcode. Totdat je een korte datum krijgt. Ik heb dit trucje ongeveer 12x gedaan en kreeg een datum maar 8 dagen in de toekomst. Alle andere data waren 2 weken later.
quote:Op maandag 14 juni 2021 14:48 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Jetro is niet de enige die het kan
@:Coco
Hoe is het eigenlijk met Jetro, die heeft helemaal geen club meer?quote:Op maandag 14 juni 2021 14:48 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Jetro is niet de enige die het kan
@:Coco
Die gaat rappen met Babel.quote:Op maandag 14 juni 2021 14:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Jetro, die heeft helemaal geen club meer?
Wiki zegt: geen clubquote:Op maandag 14 juni 2021 14:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Jetro, die heeft helemaal geen club meer?
Bedankt makker. Maar ik ben niet te beroerd te betalen voor iets waar ik dagelijks dankbaar gebruik van maakquote:
@KingRoland heeft mijn zonden vergeven.quote:Op maandag 14 juni 2021 14:28 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet nog goed dat @:GGMM @:Kingroland altijd flopland noemde. En nu doet ie alsof het zijn beste vriend is.
Hier ben je trots op hè?quote:Op maandag 14 juni 2021 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt makker. Maar ik ben niet te beroerd te betalen voor iets waar ik dagelijks dankbaar gebruik van maak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |