Dat groepje stalkers was weer bezig met een bedreiging, en het schijnt dat ze beelden van de livestream van de begrafenis van Braddie's opa via de Facebook van de oma van Braddie gejat hebben en die verspreiden.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom? Waren ze hem aan het plagen?
Jezus wat intens treurig.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat groepje stalkers was weer bezig met een bedreiging, en het schijnt dat ze beelden van de livestream van de begrafenis van Braddie's opa via de Facebook van de oma van Braddie gejat hebben en die verspreiden.
Dat is wel echt heel erg zielig.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat groepje stalkers was weer bezig met een bedreiging, en het schijnt dat ze beelden van de livestream van de begrafenis van Braddie's opa via de Facebook van de oma van Braddie gejat hebben en die verspreiden.
Mijn bloed kookt niet snel, behalve bij de 2-2 van Oekraïne xD, maar nu wel. Wat een honden.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een stelletje Karel Anker lijers man. Geen enkele andere terminologie voor. @MC-Morganquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn probleemquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wtf zitten die stalkers ook op fok?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen als het FOK!kertjes zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Wtf zitten die stalkers ook op fok?
Ik heb een pittige mening over stalkers.
@:bluedisplay
Kijk maar een beetje rond in de klbscquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Kijk zelf.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kijk maar een beetje rond in de klbsc
Je kunt je toch gewoon door je moeder naar de hoeren laten brengen.quote:
Moeten zij weten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hallo niek. Succes met je team vanavond.
Laat hem met rust!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:36 schreef Coco het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |