abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 juni 2021 @ 10:58:12 #151
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_199861886
quote:
10s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:32 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik heb gisteren bij paar vrienden thuis gehangen en die 1.5m wordt bij ons iig écht niet meer aangehouden hoor.

Oh en er kwam op een gegeven moment iemand bij die ik niet echt kende, dus die stelde zich voor en stak zijn hand uit.

Ik gaf uit puur automatisme gewoon een hand en drie seconden later zat ik echt in mijn hoofd van: "hmm, dit is volgens mij de eerste keer in God knows how long dat ik iemand die ik niet ken weer een hand gaf" :')

Maar boeie. :P
Nu ga je wel merken welke mensen vrij angstig zijn aangelegd in het leven (lijkt me stug dat iedereen in je omgeving hetzelfde erin zal staan).

Zeker nu fysieke ontmoetingen weer plaats aan het vinden zijn.

Zelf gisteren ook familie over de vloer gehad ivm een verjaardag. En dan merk je ook dat los van afstandje houden aan tafel dat de 1.5m ook niet echt meer bestaat.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 13 juni 2021 @ 11:05:04 #152
13309 nostra
ask why
pi_199861987
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Nu ga je wel merken welke mensen vrij angstig zijn aangelegd in het leven (lijkt me stug dat iedereen in je omgeving hetzelfde erin zal staan).

Zeker nu fysieke ontmoetingen weer plaats aan het vinden zijn.

Zelf gisteren ook familie over de vloer gehad ivm een verjaardag. En dan merk je ook dat los van afstandje houden aan tafel dat de 1.5m ook niet echt meer bestaat.
Ik zie wel een enorm verschil tussen groepen mensen. Op mijn werk (club autisten bij elkaar) komt er misschien een man of tien nog naar kantoor, de rest vindt het wel prima vanuit huis, maar is ook oprecht angstig. Privé is het dan weer net alsof er niets is gebeurd.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_199861996
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:53 schreef xminator het volgende:

[..]

Mensen in de zorg moeten niet lullen maar gewoon keihard werken.

Ze krijgen al te veel betaald voor het abominabele zorg dat ze geven.
De kwaliteit van de meeste mensen die in de zorg werken is hier zeer hoog. Hebben ook genoeg redenen om te klagen want de beloning is ondermaats.
  zondag 13 juni 2021 @ 11:08:03 #154
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_199862017
Is ook mijn ervaring dat de (aflopende) coronacrisis nauwelijks meer zichtbaar is in de samenleving. Volle terrassen, jeugd die weer op pad gaat in de avonden gedurende het weekeinde, sportschool weer in bedrijf. Heb zelf nu vakantie en voer zo af en toe dagtrips uit in eigen land en het Duitse grensgebied. Vooral tijdens bezoek in Den Haag voelde de sfeer weer pré-2020 aan, alleen in het gebouw van de Tweede Kamer werden corona-regels nog redelijk strak gehanteerd.
  Moderator zondag 13 juni 2021 @ 11:11:53 #155
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199862055
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Nu ga je wel merken welke mensen vrij angstig zijn aangelegd in het leven (lijkt me stug dat iedereen in je omgeving hetzelfde erin zal staan).

Zeker nu fysieke ontmoetingen weer plaats aan het vinden zijn.

Zelf gisteren ook familie over de vloer gehad ivm een verjaardag. En dan merk je ook dat los van afstandje houden aan tafel dat de 1.5m ook niet echt meer bestaat.
Ja, nu moet ik zeggen dat 2 van de 5 mensen met wie ik gister hing inmiddels het eerste prikje gehad hebben en de dude die me een hand gaf vertelde later die avond dat ie eind vorig jaar al covid gehad had.

Ach weet je, natuurlijk neem je nog steeds een klein risico wanneer je als (in mijn geval nog nét niet gevaccineerde) persoon nu gaat hangen met mensen en geen afstand houdt etc...

Maar met de dusdanig lage besmettingsgraad nu en het feit dat er al een behoorlijke immuniteit heerst door het prikken én immuniteit door eerdere infecties...
Tja, ik vind het wel best inmiddels.
En anders heb ik maar pech. 🤷🏻‍♂️
  zondag 13 juni 2021 @ 11:12:18 #156
13309 nostra
ask why
pi_199862061
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:05 schreef torentje het volgende:

[..]

De kwaliteit van de meeste mensen die in de zorg werken is hier zeer hoog. Hebben ook genoeg redenen om te klagen want de beloning is ondermaats.
Salaris is daar zo ongeveer het laatste punt wat de zorg op wat langere termijn een onaantrekkelijke werkomgeving maakt. Daar kan (met niet zo heel veel geld) veel sneller in geschakeld worden. Ik snap ook niet dat vakbonden daar hun rol niet in oppakken, in plaats van dat oeverloze gejeremiee over een promille hier en een eenmalige bonus daar.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zondag 13 juni 2021 @ 11:16:21 #157
14505 OProg
A Life in Music
pi_199862109
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hernieuwde klap in het gezicht van de zorg.
De zorg heeft net nog een klap met rechts gehad en het krijgt alweer een linkse directe. ;(
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_199862362
quote:
6s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:08 schreef MissionPhailed het volgende:
Is ook mijn ervaring dat de (aflopende) coronacrisis nauwelijks meer zichtbaar is in de samenleving. Volle terrassen, jeugd die weer op pad gaat in de avonden gedurende het weekeinde, sportschool weer in bedrijf. Heb zelf nu vakantie en voer zo af en toe dagtrips uit in eigen land en het Duitse grensgebied. Vooral tijdens bezoek in Den Haag voelde de sfeer weer pré-2020 aan, alleen in het gebouw van de Tweede Kamer werden corona-regels nog redelijk strak gehanteerd.
Stilte voor de economische storm. Het kan niet anders dan dat we anderhalf jaar aan crisis zullen moeten gaan bekopen met een ouderwetse economische crisis. Bloed zal nog door de straten vloeien.
pi_199862504
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:36 schreef Confetti het volgende:

[..]

Stilte voor de economische storm. Het kan niet anders dan dat we anderhalf jaar aan crisis zullen moeten gaan bekopen met een ouderwetse economische crisis. Bloed zal nog door de straten vloeien.
ben wel benieuwd waarom. Er is veel geld besteed om die crisis juist tegen te gaan. Alles gaat weer draaien op volle toeren, werkloosheid niet echt gestegen en mensen gaan weer geld uitgeven als water.
pi_199862581
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:49 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]

ben wel benieuwd waarom. Er is veel geld besteed om die crisis juist tegen te gaan. Alles gaat weer draaien op volle toeren, werkloosheid niet echt gestegen en mensen gaan weer geld uitgeven als water.
Als de steun straks wegvalt zal blijken wie het hoofd boven water kan houden. En in sectoren als de bouw moeten de klappen nog komen verwacht men.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 13 juni 2021 @ 12:01:38 #161
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199862601
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 09:44 schreef DonDruiper het volgende:
Ik weet niet hoe het in jullie persoonlijke leven is, maar in die van mij is het gewoon weer als vanouds.

Vrienden, familie, sportteam.. we hebben alle maatregelen voor ons zelf opgeheven.
Wij hebben sowieso niet echt een heel spannend leven, ook niet vóór Corona. Allebei introvert, allebei het gelukkigste als we relatief veel thuis zijn. We zien nu wel weer langzaam aan iets meer mensen dan tijdens de lockdowns, maar zelfs dan is het hoogstens twee bezoekjes per maand of zo :P we gaan wel weer ouderwets uit eten nu. Dat voelt toch weer redelijk ‘normaal’. Ik denk dat het pas weer helemaal normaal gaat voelen voor mij wanneer reizen weer wat makkelijker word. Dat je ook echt weer twee maanden van te voren iets kan boeken zonder de angst te hebben dat het toch niet door gaat door een nieuwe golf.

Woensdag wel weer een bruiloft. Wel met wat regels, maar ik vind het ergens toch wel een spannend idee hoor. 1,5 jaar bijna niemand zien en nu toch opeens redelijk veel mensen. En volgend weekend eindelijk weer een reis als het goed is.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199862640
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:59 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Als de steun straks wegvalt zal blijken wie het hoofd boven water kan houden. En in sectoren als de bouw moeten de klappen nog komen verwacht men.
steun zal snel niet meer nodig zijn lijkt me. Die bouw dat heb ik ook gehoord idd maar zal mij benieuwen.
pi_199862911
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 12:06 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]

steun zal snel niet meer nodig zijn lijkt me. Die bouw dat heb ik ook gehoord idd maar zal mij benieuwen.
Je ziet het verkeerd. De steun stopt vanuit de overheid omdat men het al vele malen heeft verlengd en de koek een keer op is. Dan begint pas de grote uitdaging voor ondernemingen. Een deel zal de staatssteun terug moeten betalen en een deel zal weer op eigen houtje omzet moeten gaan maken. Het is niet voor niets dat sommige bedrijven beramen pas in 2025 een beetje terug op niveau te zijn.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_199863140
Voor mij voelt het leven ook wel grotendeels normaal, maar het is het toch nog net niet. Terrasje pakken met dit weer is leuk, maar als het kutweer is wil ik gewoon binnen kunnen zitten in een club of café zonder te reserveren omdat er anders geen plek is. Natuurlijk first world problems gezeik.
  zondag 13 juni 2021 @ 12:55:28 #165
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_199863192
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:59 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Als de steun straks wegvalt zal blijken wie het hoofd boven water kan houden. En in sectoren als de bouw moeten de klappen nog komen verwacht men.
De bouw? In welke zin? Stikstofcrisis? Want nu zitten ze niet echt om werk verlegen is mijn indruk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_199863234
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 12:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

De bouw? In welke zin? Stikstofcrisis? Want nu zitten ze niet echt om werk verlegen is mijn indruk.
Nog niet, maar er zullen veel projecten uitgesteld worden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 13 juni 2021 @ 13:03:15 #167
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_199863267
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:00 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Nog niet, maar er zullen veel projecten uitgesteld worden.
Met welke reden dan?
Financiele klappen? Grondstoffen tekort?
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  Moderator zondag 13 juni 2021 @ 13:09:30 #168
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_199863325
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:49 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]

ben wel benieuwd waarom. Er is veel geld besteed om die crisis juist tegen te gaan. Alles gaat weer draaien op volle toeren, werkloosheid niet echt gestegen en mensen gaan weer geld uitgeven als water.
Er is geen geld besteed om de crisis tegen te gaan, er is geld besteed om te proberen te voorkomen dat er een crisis kwam. Dat is met de botte bijl gedaan, dus wanneer de steun wegvalt weten we het pas.

Als je kijkt naar de hoeveelheid steun die nodig is (geweest) denk ik dat er nog wel klappen gaan komen.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_199863331
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:03 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]

Met welke reden dan?
Financiele klappen? Grondstoffen tekort?
Dat is nu al gaande. De kosten om te bouwen schieten door het dak, hout is bijvoorbeeld giga duur geworden. Mensen komen in financieel onzekere tijden, waardoor projecten als een nieuwe keuken of badkamer uitgesteld worden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator zondag 13 juni 2021 @ 13:12:25 #170
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_199863364
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:03 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]

Met welke reden dan?
Financiele klappen? Grondstoffen tekort?
Gemeenten die moeten bezuinigen die geen (of minder) projecten doen. Woningbouwers, projectontwikkelaars en pandeigenaren die doordat ze veel hebben kwijtgescholden e.d.

Daarbij zijn grondstoffen veel duurder geworden, projecten die al lopen zullen ze niet zomaar de prijzen kunnen verhogen.

Om een idee te geven, wij hebben pas een schuur en tuinoverkapping laten bouwen. We hebben oktober de offerte getekend. Sindsdien is het hout (douglas vooral) 2x 30% omhoog gegaan bij de leveranciers.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  zondag 13 juni 2021 @ 13:14:47 #171
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199863400
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 12:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wij hebben sowieso niet echt een heel spannend leven, ook niet vóór Corona. Allebei introvert, allebei het gelukkigste als we relatief veel thuis zijn. We zien nu wel weer langzaam aan iets meer mensen dan tijdens de lockdowns, maar zelfs dan is het hoogstens twee bezoekjes per maand of zo :P we gaan wel weer ouderwets uit eten nu. Dat voelt toch weer redelijk ‘normaal’. Ik denk dat het pas weer helemaal normaal gaat voelen voor mij wanneer reizen weer wat makkelijker word. Dat je ook echt weer twee maanden van te voren iets kan boeken zonder de angst te hebben dat het toch niet door gaat door een nieuwe golf.

Woensdag wel weer een bruiloft. Wel met wat regels, maar ik vind het ergens toch wel een spannend idee hoor. 1,5 jaar bijna niemand zien en nu toch opeens redelijk veel mensen. En volgend weekend eindelijk weer een reis als het goed is.
Ik ben ook een echte huismus. Vond het wel lekker rustig zo tijdens corona, ik ging eigenlijk alleen nog maar bij mijn naaste familie op bezoek en incidenteel bij een vriendin :D. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook haast weer opzie tegen buurtfeesten en grootse verjaardagsfeesten :')
Maar ik ben net als jij wel blij dat we "gewoon" weer uit eten kunnen en op een terrasje kunnen neerploffen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_199863412
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:49 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]

ben wel benieuwd waarom. Er is veel geld besteed om die crisis juist tegen te gaan. Alles gaat weer draaien op volle toeren, werkloosheid niet echt gestegen en mensen gaan weer geld uitgeven als water.
Geld is altijd genoeg, dat is het laatste jaar bijgeprint. Het probleem is alleen dat je geen hout, beton, arbeidskrachten, auto's, chips kunt printen. De productiecapaciteit is hard geraakt door allerlei beperkingen maar de geldstroom niet dus: inflatie. In huizen, aandelen (waar rijken van profiteren) Behalve natuurlijk weer de lonen.

Daarnaast zijn er veel kansloze zombiebedrijven gered die straks toch weer ten onder gaan.
pi_199863426
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:42 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Schrijf je testament maar vast.
En die van je opa en oma!
  zondag 13 juni 2021 @ 13:19:49 #174
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_199863460
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:10 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat is nu al gaande. De kosten om te bouwen schieten door het dak, hout is bijvoorbeeld giga duur geworden. Mensen komen in financieel onzekere tijden, waardoor projecten als een nieuwe keuken of badkamer uitgesteld worden.
Ik zie dat zelf nog niet terug in de aanvragen, offertes van ¤75000 worden getekend zonder blikken of blozen. (Voor een houten overkapping met schuurtje).

Heb de indruk dat particulieren na een jaar corona op een berg met geld zitten wat weg moet.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  zondag 13 juni 2021 @ 13:27:19 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_199863526
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:12 schreef chratnox het volgende:

[..]

Gemeenten die moeten bezuinigen die geen (of minder) projecten doen. Woningbouwers, projectontwikkelaars en pandeigenaren die doordat ze veel hebben kwijtgescholden e.d.

Daarbij zijn grondstoffen veel duurder geworden, projecten die al lopen zullen ze niet zomaar de prijzen kunnen verhogen.

Om een idee te geven, wij hebben pas een schuur en tuinoverkapping laten bouwen. We hebben oktober de offerte getekend. Sindsdien is het hout (douglas vooral) 2x 30% omhoog gegaan bij de leveranciers.
Ik heb niet het idee dat er minder bouwvergunningen (omgevingsvergunningen) verleend worden. Eerder het tegenovergestelde.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_199863627
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat er minder bouwvergunningen (omgevingsvergunningen) verleend worden. Eerder het tegenovergestelde.
Nog niet omdat de procedures vaak lang lopen en projecten vaak lang vtv vastgelegd worden. Vanuit mijn eigen kring weet ik dat men voorlopig (dus de komende 6-12 maanden) nog meer dan voldoende werk heeft inderdaad, maar men verwacht daarna echt een flinke knauw.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 13 juni 2021 @ 13:43:38 #177
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199863731
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:14 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik ben ook een echte huismus. Vond het wel lekker rustig zo tijdens corona, ik ging eigenlijk alleen nog maar bij mijn naaste familie op bezoek en incidenteel bij een vriendin :D. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook haast weer opzie tegen buurtfeesten en grootse verjaardagsfeesten :')
Maar ik ben net als jij wel blij dat we "gewoon" weer uit eten kunnen en op een terrasje kunnen neerploffen.
Ja, herkenbaar :D In het verleden heb ik wel eens zo'n groot feest afgezegd omdat ik er echt geen zin/energie in/voor had, soms met smoesjes (niet iedereen begrijpt altijd dat er mensen zijn die sociaal zijn gewoon erg vermoeiend vinden - niet omdat het niet gezellig is overigens, maar omdat gezellig zijn gewoon veel energie kost). Nu was die druk tijdens de pandemie veel minder, dat was wel echt heel erg fijn. Minder om me schuldig over te voelen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199863806
quote:
7s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, herkenbaar :D In het verleden heb ik wel eens zo'n groot feest afgezegd omdat ik er echt geen zin/energie in/voor had, soms met smoesjes (niet iedereen begrijpt altijd dat er mensen zijn die sociaal zijn gewoon erg vermoeiend vinden - niet omdat het niet gezellig is overigens, maar omdat gezellig zijn gewoon veel energie kost). Nu was die druk tijdens de pandemie veel minder, dat was wel echt heel erg fijn. Minder om me schuldig over te voelen.
Ben jij mij? Heel herkenbaar :')
  zondag 13 juni 2021 @ 13:58:22 #179
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_199863910
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:49 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]

ben wel benieuwd waarom. Er is veel geld besteed om die crisis juist tegen te gaan. Alles gaat weer draaien op volle toeren, werkloosheid niet echt gestegen en mensen gaan weer geld uitgeven als water.
De steun dekt natuurlijk niet alle kosten. Zullen genoeg bedrijven zijn die alsnog een ton verliezen elke maand wanneer je een aardig hoge huur hebt lopen in een grote stad.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 13 juni 2021 @ 13:59:53 #180
62419 CherryLips
chocoholic
pi_199863939
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:36 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Nog niet omdat de procedures vaak lang lopen en projecten vaak lang vtv vastgelegd worden. Vanuit mijn eigen kring weet ik dat men voorlopig (dus de komende 6-12 maanden) nog meer dan voldoende werk heeft inderdaad, maar men verwacht daarna echt een flinke knauw.
Kan ik dan over anderhalf jaar m'n badkamer laten verbouwen :D
Tap tap tap
pi_199863947
Situatie van COVID-19 Patienten in de ziekenhuizen, dit is dus exlusief reguliere bezetting:
Nieuw op de IC: 8, dat is 3 meer dan gister.
Nieuw op de verpleegafdeling: 26, dat is 20 minder dan gister.
In totaal liggen er nu 265 mensen op de IC en 411 mensen op de verpleegafdeling.
Dit is 4 minder op de IC en 8 meer op de verpleegafdeling ten opzichte van gister
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_199863960
twitter


[ Bericht 1% gewijzigd door Zipportal op 13-06-2021 14:42:37 ]
  Redactie Games zondag 13 juni 2021 @ 14:01:57 #183
181272 crew  Noppie2000
pi_199863969
Stijging :o paniek :(
pi_199863981
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:01 schreef Noppie2000 het volgende:
Stijging :o paniek :(
Tijd voor een avondklok.
  zondag 13 juni 2021 @ 14:03:40 #185
62419 CherryLips
chocoholic
pi_199863996
Matige uitstroom. Maar ook kleine instroom :o
Tap tap tap
  zondag 13 juni 2021 @ 14:06:32 #186
148507 Schuifpui
Lone Star
pi_199864027
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:01 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Foutje in de IC cijfers? Instroom 8, uitstroom 9, totaal daling van 4?

Instroom lijkt wel te stabiseren tussen de 5 en 10. Bezetting zal langzaam dalen naar 50 tot 100 (ca 10x de instroom ivm gemiddelde ligduur van 10 dagen) en dan ook langere tijd stabiliseren.
pi_199864080
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Matige uitstroom. Maar ook kleine instroom :o
Weekend meestal toch?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_199864209
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:10 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Weekend meestal toch?
Ja die cijfers in het weekend moet je met een korreltje zout nemen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zondag 13 juni 2021 @ 14:22:03 #189
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199864215
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Tijd voor een avondklok.
Alcoholverkoop terug naar 20:00 NU!!
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 13 juni 2021 @ 14:41:08 #190
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_199864421
twitter


Ferd wordt kortademig.... we stijgen _O-
  zondag 13 juni 2021 @ 14:49:02 #191
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199864529
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:41 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]

Ferd wordt kortademig.... we stijgen _O-
Zullen komende week wel meer mensen kortademig worden achter hun mondkap bij 31+ graden.
  Moderator zondag 13 juni 2021 @ 14:55:12 #192
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199864620


We prikken snel de laatste tijd *O*
pi_199864745
quote:
88s.gif Op zondag 13 juni 2021 05:38 schreef Drekkoning het volgende:

[..]


[..]

Wel veel geknuffeld toch wel???
Haha nee 't was geen animecosplayshitcon. Alleen een goede vriendin bij aankomst.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 13 juni 2021 @ 15:06:54 #194
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199864881
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:49 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Zullen komende week wel meer mensen kortademig worden achter hun mondkap bij 31+ graden.
Woensdag een bruiloft in de buitenlucht met 31/32 graden. Op sommige plekken mondkap. Feest!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199864941
Present.
  zondag 13 juni 2021 @ 15:09:53 #196
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199864945
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Woensdag een bruiloft in de buitenlucht met 31/32 graden. Op sommige plekken mondkap. Feest!
Het gaat op veel plekken echt nergens meer over met die kappen.
  zondag 13 juni 2021 @ 15:12:52 #197
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_199864987
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:09 schreef Zipportal het volgende:
Present.
Onder de 1000 vandaag.

Anders wordt Ferd 2x kortademig _O-
pi_199865008
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:12 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Onder de 1000 vandaag.

Anders wordt Ferd 2x kortademig _O-
1178 gok ik.
  zondag 13 juni 2021 @ 15:15:28 #199
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_199865028
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:14 schreef Zipportal het volgende:

[..]

1178 gok ik.
992.
  zondag 13 juni 2021 @ 15:15:54 #200
268495 Oliver23
Ninja Mime!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')