Ik hoop op elke keer 10 stokslagen voor jou, bij elke 'habibo' uit jouw toetsenbord.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
is @:sprokkelaar echt op zwarte lijst waar zegt hij dat ik wil hier meer over weten habibo's
En ik maar denken dat jij @Mikeytt bentquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:04 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
wou al zeggen is @:spinazieruiker Mikeytt?
ik wil jullie allemaal treffen bij de admiraal in dat vintilo shirt allemaal of wat het ook isquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:05 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat is de laatste keer dat jij hem iets van De Admiraal hebt zien reviewen?
Nou jij weer
?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:05 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat is de laatste keer dat jij hem iets van De Admiraal hebt zien reviewen?
Nou jij weer
habiboquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:06 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik hoop op elke keer 10 stokslagen voor jou, bij elke 'habibo' uit jouw toetsenbord.
Je leert mensen maar bij hun naam aan te spreken.
iedereen vecht tegen mikeytt maar je moet juist met hem meelopenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:07 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij @:mikeytt bent
We zij allemaal @Mikeyttquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:07 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij @:mikeytt bent
Als ze maar niet met mij weg lopen, dat zou volledig tegen mijn belangen ingaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:09 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
habibodat doet pijn wat je zegt
[..]
iedereen vecht tegen mikeytt maar je moet juist met hem meelopen
Als je Arabisch gaat praten, verdien je ook zo'n aanpak.quote:
Everyone but me.quote:
waarom habib?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:13 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Als je Arabisch gaat praten, verdien je ook zo'n aanpak.
Omdat je geslaagd bent in je ontburgeringscursus, dan win je slaag.quote:
radler? waarom drink je plas?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:14 schreef spinazieruiker het volgende:
Jongons wat is jullie favoriete merk radler en waarom?
Wat is dat habib?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet je dat ik er nu pas achter kom dat jij Argo bent
Bekende noten als cashews, amandelen en walnoten zijn natuurlijk in de winkels aanwezig, maar ook minder bekende grootheden als macadamia’s, pecans en paranoten zijn bij ons te verkrijgen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:03 schreef Doug-Heffernan het volgende:
C’est bon beste notenbar
10 minuten van Amsterdam Muiderpoort
macadamia is babaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bekende noten als cashews, amandelen en walnoten zijn natuurlijk in de winkels aanwezig, maar ook minder bekende grootheden als macadamia’s, pecans en paranoten zijn bij ons te verkrijgen.
Sinds wannerr zijn dat minder bekende groothedenMacadamia oppernoot
quote:
Macademia's zijn na walnoten echt de meeste ranzige die er zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bekende noten als cashews, amandelen en walnoten zijn natuurlijk in de winkels aanwezig, maar ook minder bekende grootheden als macadamia’s, pecans en paranoten zijn bij ons te verkrijgen.
Sinds wannerr zijn dat minder bekende groothedenMacadamia oppernoot
Dit meen je niet serieus toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:23 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Macademia's zijn na walnoten echt de meeste ranzige die er zijn
Amandelen
Echt hequote:
quote:
Mooi man, dan ben je zo'n beetje mn tegenpool op notengebied. Macadamia's walnoten en pecan staan bij mij juist op resp. 1, 2 en 3.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:28 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zeker wel. Macademia's zijn echt tering goor.
Echt zo'n vieze spermanoot.
Amandelenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:23 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Macademia's zijn na walnoten echt de meeste ranzige die er zijn
Amandelen
amandelen hebi k laten knippen of zoquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:32 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
AmandelenDie zijn alleen goed als zielige versiering op de gevulde koek.
Cashewnoten daarentegen
Je kunt beter je amandelen laten knippen dan je andere noten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:33 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
amandelen hebi k laten knippen of zo
Ohja, pecan zijn ook van die ranzige dingen. Walnoten, pecan en macadamia staan bij mij op 1, 2 en 3 op goorheidquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:32 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Mooi man, dan ben je zo'n beetje mn tegenpool op notengebied. Macadamia's walnoten en pecan staan bij mij juist op resp. 1, 2 en 3.
Haten op amandelenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:32 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
AmandelenDie zijn alleen goed als zielige versiering op de gevulde koek.
Cashewnoten daarentegen
Genoten beste notenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:35 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ohja, pecan zijn ook van die ranzige dingen. Walnoten, pecan en macadamia staan bij mij op 1, 2 en 3 op goorheid
Amandelen
Hazelnoten
Cashewnoten
Gewoon katjan pedis, borrelnoten en Japanse mix kanen en claimen dat je gezonde noten eetquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:35 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ohja, pecan zijn ook van die ranzige dingen. Walnoten, pecan en macadamia staan bij mij op 1, 2 en 3 op goorheid
Amandelen
Hazelnoten
Cashewnoten
katjang pedisquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon katjan pedis, borrelnoten en Japanse mix kanen en claimen dat je gezonde noten eet
Ik koop altijd pepita mix en zeg dan tegen iedereen dat ik dagelijks een handje noten en zaden eetquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon katjan pedis, borrelnoten en Japanse mix kanen en claimen dat je gezonde noten eet
quote:
Bah die zijn echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon emmertje van 5 kg
Bij dat soort dingen heb ik altijd het idee dat ik plastic aan het vreten ben.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon emmertje van 5 kg
Gastquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon emmertje van 5 kg
Que?quote:
En vervolgens opscheppen dat je altijd voldoende water drinkt omdat je 4 liter water op een dag tankt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon emmertje van 5 kg
Ik kreeg vandaag de vraag van een chick of ik haar wilde bezwangeren omdat ze mijn dure Rolex zag. Daarna wilden allerlei grote bedrijven met mij samenwerken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:53 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik was vandaag op de wallen, Russische DVP vroeg of ik naar binnen wilde en haar neuken
Ik zei sorry babygirl maar ik ga eerst even naar dwe winkel, tot hoe laat werk je? dan kom ik later terug gr
maar i kging gewoon naar huius
Het is chemische rotzooi ja, maar zitten wel paar lekkere tussen. Niet om elke week weg te kanen though, mocht je nog een fatsoenlijk gewicht willen hebbenquote:
welke rolex hjeb je?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:55 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag de vraag van een chick of ik haar wilde bezwangeren omdat ze mijn dure Rolex zag. Daarna wilden allerlei grote bedrijven met mij samenwerken.
Ja de allerduurste natuurlijkquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
welke rolex hjeb je?
ik ken een wijf die kreeg een rolex van een vreemde kerel cadeau
Bij cashews wist ik het zeker.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:35 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Amandelen
Hazelnoten
Cashewnoten
Cashews zijn opzich wel oke.quote:
Ode en bedankt, blauwe.quote:Op zondag 13 juni 2021 00:03 schreef Zipportal het volgende:
MED / Haags mod af
[ afbeelding ]
Haags heeft zijn forumnaam een paar keer tegen betaling laten veranderen voor 15 euro het stuk.
Nu bij het grofvuil.
[ afbeelding ]
ik dacht dat het een kutgrap was, maar gelukkig lijkt het waar te zijnquote:
Uit de pan met Jack Daniels?quote:
Hij heeft alleen een ban? Kan gewoon weer terugkomen als userquote:Op zondag 13 juni 2021 00:13 schreef Banaanvragen het volgende:
Hoe moet dat voelen vanaf die narcistische andere kant?
1 miljoen plus posts gemaakt hebben en dan zo in de vergetelheid geflikkerd worden ?
/care
Ik gun hem niets minder dan dit, wat een mooie avond
Je bent mod, denkt dat je alles bent met je miljoen postsquote:Op zondag 13 juni 2021 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij heeft alleen een ban? Kan gewoon weer terugkomen als user
Ja hallo, het is Pieter Omtzigt niet he, gewoon een mod op een forumpiequote:Op zondag 13 juni 2021 00:16 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Je bent mod, denkt dat je alles bent met je miljoen posts
dan wordt je gebanned, ontblauwt, eenzijdig uit je ambt geflikkerd in 1 avond
denk je echt dat hij nog terug komt?
Of hij deed het erom, de laatste tijd was hij toch niet zo actiefquote:Op zondag 13 juni 2021 00:16 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet terugkomen. Modereren deed hij toch al niet dus er is verder niets veranderdquote:Op zondag 13 juni 2021 00:16 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Omtzigt komt terug denk ik, en dat gaat het CDA pijn kostenquote:Op zondag 13 juni 2021 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hallo, het is Pieter Omtzigt niet he, gewoon een mod op een forumpie
gekrenkt in zijn narcistische egoquote:Op zondag 13 juni 2021 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet terugkomen. Modereren deed hij toch al niet dus er is verder niets veranderd
De plaat voor z'n kop is daar veel te dik voorquote:Op zondag 13 juni 2021 00:20 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
gekrenkt in zijn narcistische ego
laten we hopen dat jij het fout hebt, mocht ik het fout hebben is nooit meer blauw een prima alternatief en verdwijnt dat stom stuk vreten vanzelfquote:Op zondag 13 juni 2021 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De plaat voor z'n kop is daar veel te dik voor
Als hij het volledige asfalt maar benut ben ik tevreden.quote:Op zondag 13 juni 2021 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De plaat voor z'n kop is daar veel te dik voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |