Bah die zijn echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon emmertje van 5 kg
Bij dat soort dingen heb ik altijd het idee dat ik plastic aan het vreten ben.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon emmertje van 5 kg
Gastquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon emmertje van 5 kg
Que?quote:
En vervolgens opscheppen dat je altijd voldoende water drinkt omdat je 4 liter water op een dag tankt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon emmertje van 5 kg
Ik kreeg vandaag de vraag van een chick of ik haar wilde bezwangeren omdat ze mijn dure Rolex zag. Daarna wilden allerlei grote bedrijven met mij samenwerken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:53 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik was vandaag op de wallen, Russische DVP vroeg of ik naar binnen wilde en haar neuken
Ik zei sorry babygirl maar ik ga eerst even naar dwe winkel, tot hoe laat werk je? dan kom ik later terug gr
maar i kging gewoon naar huius
Het is chemische rotzooi ja, maar zitten wel paar lekkere tussen. Niet om elke week weg te kanen though, mocht je nog een fatsoenlijk gewicht willen hebbenquote:
welke rolex hjeb je?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:55 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag de vraag van een chick of ik haar wilde bezwangeren omdat ze mijn dure Rolex zag. Daarna wilden allerlei grote bedrijven met mij samenwerken.
Ja de allerduurste natuurlijkquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
welke rolex hjeb je?
ik ken een wijf die kreeg een rolex van een vreemde kerel cadeau
Bij cashews wist ik het zeker.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:35 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ohja, pecan zijn ook van die ranzige dingen. Walnoten, pecan en macadamia staan bij mij op 1, 2 en 3 op goorheid
Amandelen
Hazelnoten
Cashewnoten
Cashews zijn opzich wel oke.quote:
Ode en bedankt, blauwe.quote:Op zondag 13 juni 2021 00:03 schreef Zipportal het volgende:
MED / Haags mod af
[ afbeelding ]
Haags heeft zijn forumnaam een paar keer tegen betaling laten veranderen voor 15 euro het stuk.
Nu bij het grofvuil.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |