SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of te lui waren om de pil te halen.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:01 schreef Ceviche het volgende:
Hè bah dat vind ik geen sympathieke vrouw![]()
Maar yay voor nieuw seizoen.
Ben benieuwd hoeveel er dit jaar zwanger zijn geworden door pil en condoom heen
'ik dacht dat ik onvruchtbaar was'quote:Op donderdag 9 september 2021 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Of te lui waren om de pil te halen.
Ho ho! Pil, condoom, spiraal, pleister en geheelonthouding!quote:Op donderdag 9 september 2021 14:01 schreef Ceviche het volgende:
Hè bah dat vind ik geen sympathieke vrouw![]()
Maar yay voor nieuw seizoen.
Ben benieuwd hoeveel er dit jaar zwanger zijn geworden door pil en condoom heen
Ja, Tatum dagelet, Patty Brard, Kim kotter zijn volgens mij allemaal 2 of 3 keer geweest. En er zijn er nog wel meer.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:05 schreef tpopml het volgende:
Yay nieuw seizoen! Hebben ze vaker 'bekende moeders' gerecycled?
Bibi heeft al jaren een kind en heeft ook voldoende meegemaakt in haar leven. Wat mij betreft een prima bekende moeder.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja, Tatum dagelet, Patty Brard, Kim kotter zijn volgens mij allemaal 2 of 3 keer geweest. En er zijn er nog wel meer.
Hopelijk blijft het bij 1 keer voor Maxime meiland
Sowieso een raar concept, dan kun je die tienermoeders aan elke willekeurige moeder koppelen. Ik vind het daarom wel fijn als de bekende moeder zelf meerdere kinderen heeft of wat levenservaring heeft.
Met name Bibi van vorig seizoen vond ik een rare keuze.
1 kind dat toen 1,5 was ofzo. En of ze wat meegemaakt heeft weet ik niet maar een kind krijgen in een stabiele relatie en een baan en voldoende inkomen is ook wat anders dan de situatie waar de meeste tienermoeders in zitten.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:11 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Bibi heeft al jaren een kind en heeft ook voldoende meegemaakt in haar leven. Wat mij betreft een prima bekende moeder.
Nja, de meeste van die pubers weten echt niet wie Karin Bloemen is. Zo'n influencer staat natuurlijk veel dichter bij hun eigen beleefwereld, dus ik snap ook wel dat het programma daar voor kiest. Al maakt het voor mij niet perse prettiger om te kijken trouwens. Zo'n "senior" zet toch wat meer in op echte levenslessen in plaats van "een leuke fotoshoot zodat je je weer mooi voelt".quote:Op donderdag 9 september 2021 20:23 schreef tpopml het volgende:
Ja, eens. Ik heb het idee dat de doelgroep pubers zijn en dat ze daarom influencers etc ook vragen. Ik stoor me daar mateloos aan, ik vond Karin Bloemen bv juist goed en leuk als begeleider.
Dat is toch ook precies wat het programma als doel heeft? Een stabiele moeder koppelen aan een tienermoeder?quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:33 schreef Ceviche het volgende:
[..]
1 kind dat toen 1,5 was ofzo. En of ze wat meegemaakt heeft weet ik niet maar een kind krijgen in een stabiele relatie en een baan en voldoende inkomen is ook wat anders dan de situatie waar de meeste tienermoeders in zitten.
Ja eens hoor. Ik vraag me ook af tot in hoeverre pubers ook tot de daadwerkelijke kijkers behoren (in tegenstelling tot de beoogde doelgroep)quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:41 schreef SQ het volgende:
[..]
Nja, de meeste van die pubers weten echt niet wie Karin Bloemen is. Zo'n influencer staat natuurlijk veel dichter bij hun eigen beleefwereld, dus ik snap ook wel dat het programma daar voor kiest. Al maakt het voor mij niet perse prettiger om te kijken trouwens. Zo'n "senior" zet toch wat meer in op echte levenslessen in plaats van "een leuke fotoshoot zodat je je weer mooi voelt".
Aanstaande vader in een gesloten instelling, begint goed.quote:Een nieuw seizoen van Vier handen op één buik begint dinsdagavond op NPO3. De zestienjarige Amy-Marissa wordt bijgestaan door Angela Groothuizen.
Amy-Marissa is zwanger van haar vriendje Björn, die in een gesloten instelling verblijft. Presentator en moeder Angela Groothuizen stoomt de jonge ouders in spe klaar voor een leven met een enorme verantwoording. Hoe vullen Björn en Amy-Marissa hun leven in na de komst van de kleine?
Topshow.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:02 schreef Fosive het volgende:
Vanavond:
[..]
Aanstaande vader in een gesloten instelling, begint goed.
Dat doen ze niet zomaarquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:29 schreef Fosive het volgende:
Ben heel benieuwd waarom hij achter slot en grendel moest
Maar zelfs op de buitenkant van de voordeurquote:
Eerst de boel kort en klein slaan.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:37 schreef Momo het volgende:
Hij kan niet omgaan met emoties, die is straks weg dus?
Hilarisch meidquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:22 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik vind het zo schattig dat jullie met z'n allen nog steeds krampachtig vasthouden aan de bingokaartZe laten echt alleen nog maar succesverhalen zien hoor.
Nou dat was volgens Bjorn vroeger. Toch al zeker 5 maanden geleden. Waar hebben we het over.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:37 schreef Momo het volgende:
Hij kan niet omgaan met emoties, die is straks weg dus?
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:35 schreef Guppy het volgende:
[..]
Maar zelfs op de buitenkant van de voordeuris dat meisje echt zo simpel?
Eerlijk gezegd vind ik dat wel prima, dat min of meer verheerlijken van Red Bull drinkende, rokende aanstaande moeders met 3 kittens en 2 honden in een klein flatje was ik helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:22 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik vind het zo schattig dat jullie met z'n allen nog steeds krampachtig vasthouden aan de bingokaartZe laten echt alleen nog maar succesverhalen zien hoor.
Ik verbaas me er ook over... Ze is 16 jaar, dan moet het toch lukken om je schoenen uit te doen bij de voordeur en je bordje in de vaatwasser te zetten, zonder dat er een briefje voor moet hangen? Gun het ze van harte hoor, daar niet van. En ze doen ook wel echt hun best, maar het is zo... simpelquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Ben verbaasd dat ze haar meerderjarig hebben verklaard. Alles wat ze zegt klinkt sloom, simpel of klinkt als iets wat ze een ander heeft horen zeggen.
Wat een simpel kind, arm kind wat er geboren is.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:53 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook over... Ze is 16 jaar, dan moet het toch lukken om je schoenen uit te doen bij de voordeur en je bordje in de vaatwasser te zetten, zonder dat er een briefje voor moet hangen? Gun het ze van harte hoor, daar niet van. En ze doen ook wel echt hun best, maar het is zo... simpel
quote:Janice (19) en José (29) verwachten hun eerste kindje. José is zelf als jongen van vier geadopteerd en hoopt dat hij zich aan de baby kan hechten. Zangeres Leona Philippo is ook geadopteerd en staat het stel bij.
Zangeres Leona Philippo bezoekt in Vier handen op één buik de negentienjarige Janice en haar tien jaar oudere vriend José. Hun eerste kindje is op komst en dat zorgt voor spanning bij José. Zelf is hij geboren in Colombia en als vierjarige jongen geadopteerd. Als aanstaande vader denkt hij daar nu veel over na. Zal hij zich aan de baby kunnen hechten?
Ervaringen
Ook is er nog een klein probleem met de communicatie tussen de twee geliefden, die door het leeftijdsverschil niet altijd van een leien dakje gaat. Aan Leona (1979) de taak om het stel te helpen in aanloop naar de geboorte. Deze moeder van twee kinderen kwam in Jamaica ter wereld. Als baby van negen maanden werd ze geadopteerd door Nederlandse ouders. Leona hoopt haar eigen ervaringen met José te kunnen delen.
Ja, en Baby Bedje op de wieg. En Commode op de commodequote:Op dinsdag 28 september 2021 20:29 schreef Fosive het volgende:
Handig dat er "Kledingkast" op de kast staat
Je zou ook zo in het baby bedje gaan liggen als de tekst er niet opstondquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:29 schreef Fosive het volgende:
Handig dat er "Kledingkast" op de kast staat
Eindhovuhhhh!quote:
Volgens mij hebben al die controles en de vroege bevalling roet in het eten gegooid.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zijn er geen doelen waaraan gewerkt wordt? Studie, baan, stoppen met roken of zo?
En daarom staan ze ruim 2 maanden na de bevalling in een escape room?quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben al die controles en de vroege bevalling roet in het eten gegooid.
Je kan toch geen draaidag plannen als de dame dagelijks in het ziekenhuis moet zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En daarom staan ze ruim 2 maanden na de bevalling in een escape room?
Ik denk dat ze hun zaakjes (te) goed op de rails hebben.
'Vortaan'quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Net terug gekeken, vond die tekst van zijn adoptie geboortekaartje op die muur echt een beetje raar ook want dit kind komt niet van ver toch. Verder was dr niks waar mee geholpen is dus boring...
Ik overweeg dit systeem thuis te implementeren voor mijn 50jarige partnerquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:53 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook over... Ze is 16 jaar, dan moet het toch lukken om je schoenen uit te doen bij de voordeur en je bordje in de vaatwasser te zetten, zonder dat er een briefje voor moet hangen? Gun het ze van harte hoor, daar niet van. En ze doen ook wel echt hun best, maar het is zo... simpel
Dit. Zij snapt de tekst niet helemaal misschien? Hoe kan dit nou “leuk” zijn om op de muur van de kamer van je hier bij de biologische ouders geboren baby te zettenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Net terug gekeken, vond die tekst van zijn adoptie geboortekaartje op die muur echt een beetje raar ook want dit kind komt niet van ver toch. Verder was dr niks waar mee geholpen is dus boring...
Welke normale 29 jarige gaat met een tiener? Ik ben zelf echt niet de meest volwassen persoon voor mijn leeftijd maar dat is nog wel dermate leeftijden dat je echt in andere levensfases zit.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:45 schreef Serinde het volgende:
Wat maakt dat je die reactie hebt?
Ze laten de echte paupergevallen sowieso niet meer toequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:30 schreef Tegan het volgende:
Dit programma doet nu ook bewuste zwangerschappen?
Dat is wel balen ja. Kijk dit seizoen voor het eerst meequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:31 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ze laten de echte paupergevallen sowieso niet meer toe
Daarom ben ik dit seizoen afgehaakt. De enige reden om te kijken waren rokende en zuipende tieners die inwoonden op een flatje met 2 kamers bij hun mamma die ook mislukt was in het leven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:31 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ze laten de echte paupergevallen sowieso niet meer toe
Met name dat geouwehoer steeds en zweverige dingen en borden stukgooien vind ik toch wel zo saai.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:01 schreef Ama het volgende:
Ik ben denk ik beetje afgehaakt met kijken.
Inderdaadquote:
Oh, dit klinkt weer als vanoudsquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:44 schreef Mandéra het volgende:
Geen geld voor condooms maar wel pakje per dag wegpaffen
Niet werken want dan wordt de uitkering van mama gestopt
Man man man
Maar ze zelf maken… dat bleek toch niet zo bij me te passenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 21:11 schreef Mandéra het volgende:
Bestel soms pizza, dus wel feeling met dit werk.
Ik heb liever een pizza die met net gewassen blote handen klaargemaakt is (en door een gloeiend hete oven gaat) dan een pizza die is gemaakt met een diverse malen hergebruikte handschoen die nooit gewassen wordt ‘want handschoenen zijn hygiënisch’. Al helpt ook hier de oven wel om ziektekiemen te killen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 21:36 schreef Tegan het volgende:
Was wel jammer dat ze geen handschoeneen gebruiken bij het maken van de pizza.
Ja klopt, door de oven is het schoon en wordt daarna niet meer aangeraakt, maar zat steeds naar zijn sigarettenhanden te kijkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 21:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb liever een pizza die met net gewassen blote handen klaargemaakt is (en door een gloeiend hete oven gaat) dan een pizza die is gemaakt met een diverse malen hergebruikte handschoen die nooit gewassen wordt ‘want handschoenen zijn hygiënisch’. Al helpt ook hier de oven wel om ziektekiemen te killen.
Schijnveiligheid
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 21:49 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Dat is wat dat koppel dacht.....
.....
over condooms.
Hij vertelde al studiefinanciering te krijgen dus vroeg me al af wat hij deed, werd niet eens naar gevraagd?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:33 schreef Ceviche het volgende:
Volgens een update werkt de moeder wel, en wonen ze nu niet meer bij die oma en hebben ze allebei een baan en doet hij een opleiding (assistent dienst en zorg of zoiets).
Ben benieuwd of ze het redden. Kan het me niet voorstellen eigenlijk
Fijne updatequote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:33 schreef Ceviche het volgende:
Volgens een update werkt de moeder wel, en wonen ze nu niet meer bij die oma en hebben ze allebei een baan en doet hij een opleiding (assistent dienst en zorg of zoiets).
Ben benieuwd of ze het redden. Kan het me niet voorstellen eigenlijk
Dat hele onderwerp wordt nu in z'n geheel vermeden blijkbaarquote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:45 schreef Serinde het volgende:
[..]
Hij vertelde al studiefinanciering te krijgen dus vroeg me al af wat hij deed, werd niet eens naar gevraagd?
quote:Op donderdag 11 november 2021 15:33 schreef Ceviche het volgende:
Sinds 1 jaar epilepsie, en dan zeker 50 aanvallen hebben gehad, maar geen operatie willen want 'dan moet m'n haar eraf en dat wil ik niet' ?
Wat is dit nou weer voor redenering
Blijkbaar is het wel waar dat die medicijnen de pil minder betrouwbaar maken, dat lijkt mij de eerste keer dat iemand écht per ongeluk zwanger wordt in dit programmaquote:
Mja, dat WEET je toch ook...quote:Op donderdag 11 november 2021 15:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Blijkbaar is het wel waar dat die medicijnen de pil minder betrouwbaar maken, dat lijkt mij de eerste keer dat iemand écht per ongeluk zwanger wordt in dit programma
Hmmm ik zou zeggen, als de arts het heeft gezegd wel, anders betwijfel ik dat. Ik werk in de zorg en er zijn echt veel mensen die niet eens weten wat ze slikken qua medicatie, laat staan dat ze de bijsluiter lezen.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja, dat WEET je toch ook...
Ja vijftien jaar, jeetjequote:
Ja, en "krijgen", he... Die houding is echt zum Kotzenquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Geen dag in je leven gewerkt en zo'n huis krijgen.
Zo scheef in dit land, al die randfiguren en zielige mensen krijgen zomaar een huis en jongeren die full time werken kunnen de tyfus genieten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:48 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ja, en "krijgen", he... Die houding is echt zum Kotzen
Ik mag niet klagen, maar kan me daar wel serieus kwaad om maken inderdaad. Ik heb collega's die fulltime werken en niet eens het minimum verdienen. Maar daardoor wel overal buiten vallen. Geen recht op toeslagen, maar ook niet op sociale huur. Particuliere huur is torenhoog of de wachtlijsten zijn ellenlang. En ze verdienen dan weer niet genoeg om een toereikende hypotheek te krijgen. Zo lullig en demotiverend. En als ik dan dit zie, gaat m'n bloed echt een beetje kokenquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo scheef in dit land, al die randfiguren en zielige mensen krijgen zomaar een huis en jongeren die full time werken kunnen de tyfus genieten.
Ja ik ken ook zo'n meid, nooit gewerkt; shit gestolen overal en nergens en dan een kind krijgen en lekker een huis krijgen voor de goede inzet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:51 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen, maar kan me daar wel serieus kwaad om maken inderdaad. Ik heb collega's die fulltime werken en niet eens het minimum verdienen. Maar daardoor wel overal buiten vallen. Geen recht op toeslagen, maar ook niet op sociale huur. Particuliere huur is torenhoog of de wachtlijsten zijn ellenlang. En ze verdienen dan weer niet genoeg om een toereikende hypotheek te krijgen. Zo lullig en demotiverend. En als ik dan dit zie, gaat m'n bloed echt een beetje koken
Was dat nou een nieuwe vriend? Of de ex? Ik snapte het niet meerquote:Op woensdag 8 december 2021 04:39 schreef superniger het volgende:
Die Jason.
Vlucht nu het nog kan. Je bent te jong om nu al stiefvader te zijn.
haha jaquote:Op woensdag 8 december 2021 04:39 schreef superniger het volgende:
Die Jason.
Vlucht nu het nog kan. Je bent te jong om nu al stiefvader te zijn.
Iedereen kan bijstand krijgen.quote:Op zondag 12 december 2021 09:06 schreef derLudolf het volgende:
Ik kijk nu terug. Hoe krijgt die 20 jarige zonder startkwalificatie/diploma een uitkering? (lijkt me niet dat ze leeft van een hele grote sok vol spaargeld)
Met die verschrikkelijke visboer van een vader.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nay-Zylla en Kyshandro , je verwacht het niet
Ben erg benieuwd hoe close je bentquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:54 schreef roos94 het volgende:
De tweeling zal wel Djaylano en Shovanionelly heten
Huhquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Terwijl de jongste moeder zes is. Behoorlijk laat dus.
How in the hellquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:26 schreef Nober het volgende:
[..]
5 zelfs.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina
Alleen maar verliezers. Moeder die de komende jaren uitgeblust in de bijstand zit, vader die uiteraard weer uit de picture is en andere mokkels aanduwt en de kinderen die met een achterstand de maatschappij in gaan.quote:
Ze betaald het nu ook van de Stufi...quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Alleen maar verliezers. Moeder die de komende jaren uitgeblust in de bijstand zit, vader die uiteraard weer uit de picture is en andere mokkels aanduwt en de kinderen die met een achterstand de maatschappij in gaan.
Ze snapt het niet echt. Ik 'krijg' studiefinanciering. Nee, je krijgt niks. Allemaal terug betalen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze betaald het nu ook van de Stufi...
Klinkt alsof ze er van uit gaat dat ook nooit echt genoeg gaat verdienen om het terug te betalenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze snapt het niet echt. Ik 'krijg' studiefinanciering. Nee, je krijgt niks. Allemaal terug betalen.
Hoe zit dat met bepaalde urgentie? Wel bijzonder inderdaad, huis met tuin en 4 slaapkamers en dat in Amsterdam volgens mij. En dan voor minder dan 500 euro?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:52 schreef Fleischmeister het volgende:
Hoe kom je zonder inkomen in vredesnaam aan zo’n huis tegenwoordig
Mbo krijg je gewoon hoor mits diplomaquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze snapt het niet echt. Ik 'krijg' studiefinanciering. Nee, je krijgt niks. Allemaal terug betalen.
Nee Rotterdam. En als ik het goed heb is het op Zuid. Maargoed, daar is het ook woningnood uiteraard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe zit dat met bepaalde urgentie? Wel bijzonder inderdaad, huis met tuin en 4 slaapkamers en dat in Amsterdam volgens mij. En dan voor minder dan 500 euro?
Zij heeft turner. Een zwangerschap is dan best bijzonder.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:24 schreef Mrmime het volgende:
Iemand de aflevering gezien met Heleen van Royen? Zij is heel oké. Het stel dat ze begeleidt is nog te dom om zelfstandig naar het toilet te gaanZorgelijk hoor.
Knappe mama, leuke meid om te zien, mooi figuur.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:24 schreef Mrmime het volgende:
Iemand de aflevering gezien met Heleen van Royen? Zij is heel oké. Het stel dat ze begeleidt is nog te dom om zelfstandig naar het toilet te gaanZorgelijk hoor.
Ga doorquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:42 schreef SnodeSnuiter het volgende:
die kut helemaal open, haar tieten zichtbaar… wtf
Genietenquote:Op donderdag 22 september 2022 19:27 schreef Fosive het volgende:
Zojuist een voorstukje gezien van de volgende aflevering, en het wordt volgens mij weer ouderwets trashy. Ik zag een 19 jaar oudere dikke vent en peuken.
Mwah. Van mij hoeft het niet trashy te zijn. Het belangrijkste is dat een pasgeboren baby in een fijn en veilig nest terecht komt. Ik denk dat we het daar zo'n beetje allemaal mee eens zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
GenietenLaatste tijd is het nogal saai.
Er zijn genoeg van dat soort gevallen, ookal wordt het niet uitgezonden. Denk dat desbetreffende baby's ook niet slechter worden van een programma, alleen maar beter.quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mwah. Van mij hoeft het niet trashy te zijn. Het belangrijkste is dat een pasgeboren baby in een fijn en veilig nest terecht komt. Ik denk dat we het daar zo'n beetje allemaal mee eens zijn.
Waarom dan zo'n programma als dit trashy moet zijn snap ik niet. Een half uurtje leedvermaak waar je de dag erna niet eens meer aan denkt. Ondertussen staat de pasgeboren baby wel al 0-1 achter in het leven.
Ja echt... en zo'n "Ik ben 19 dus ik bepaal het zelf wel!!!111!!11" meisje.quote:
Ik vind het ergens heel ongemakkelijk om te kijken.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja echt... en zo'n "Ik ben 19 dus ik bepaal het zelf wel!!!111!!11" meisje.
Als ze dat roepen weet je dst ze nog lang niet volwassen zijn
En hij heeft ook al twee jonge kinderen die zo het spoor op kunnen rennen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:48 schreef Leandra het volgende:
Wat een geweldige kandidaat om een spoorlijn met sneltreinen aan het eind van de tuin, zonder hek, te hebben
Ik snap echt niet dat hij dat niet heeft afgeschermd. Dat lijkt me toch het eerste wat je doet als je langs het spoor woont met jonge kinderen.quote:
Ja idd, basic.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat hij dat niet heeft afgeschermd. Dat lijkt me toch het eerste wat je doet als je langs het spoor woont met jonge kinderen.
En na een maand zwanger!quote:
Ik heb de hele aflevering gezien, mij viel juist op hoe afstandelijk de hulpmoeder was, vrouw van Eus. Alleen maar van die technische coach vraagjes aan moeder. Ik zag geen enkele empathie. Dan nog liever een Patty Brard die tenminste in het moment nog lief lijkt, ook al weet die net zo niks op te lossen. Er was in mijn ogen iig geen klik tussen hulpmoeder en aanstaande moeder.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:25 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb een stukje gezien van dat stel van 19 en 38, moet de hele aflevering nog kijken, maar wat is dat heftig zeg.
Hij lijkt nog meer onvolwassen dan zij. Eng idee, dat ze straks de verantwoordelijkheid over een kleintje hebben samen.
Met dank aan doodzieke mamma die zo lief was haar eigen bed in te leveren voor haar zwangere dochter en nu helemaal alleen in huis is na haar zware operaties en het uit kan zoeken zonder haar dochter. Opmerking van haar dochter dat het niet snel samenwonen is want ze kent hem al zóóóó lang!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:25 schreef Ceviche het volgende:
Djairo. En 6 weken postpartum een nieuwe relatie en samen gaan wonen.
Maar gelukkig gaat het supergoedSuperstabiele situatie
Ze vroeg Kim Feenstra bij de bevalling te zijn maar opeens waren daar een broer en vader uit de hoge hoed getoverd en was Kim niet meer nodig?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:23 schreef Ceviche het volgende:
Kim Feenstra heeft zich naar het ziekenhuis gehaast zodat ze voor het ziekenhuis nog even een filmpje kan opnemen.
Maar dat komt eigenlijk wel goed uit, want Shylene is zelf ook nog even een filmpje aan het opnemen met 10 cm ontsluiting.
Sowieso vond ik het raar om haar te vragen erbij te zijn, want het leek alsof ze elkaar alleen gezien hadden bij de ontmoeting en die fotoshoot (ik neem aan dat dat verschillende dagen waren). Het kan natuurlijk dat ze elkaar meer gezien/gesproken hebben dan op tv werd getoond maar het leek wel wat much om Kim bij de bevalling te hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze vroeg Kim Feenstra bij de bevalling te zijn maar opeens waren daar een broer en vader uit de hoge hoed getoverd en was Kim niet meer nodig?
Ja, erg lieve baby! Zo schattig ook bij dat baby bad hoe hij daar tevreden dreef.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:31 schreef Firuze60 het volgende:
Kim vond ik heel lief naar dat jonge moedertje, ze probeerde tegen beter weten in haar te 'empoweren'. Ook zei ze dat ze die rupsen boven haar ogen niet meer nodig hoefde te hebben om mooi te zijn (laat staan die nagels, ieks).
Prachtig mooi babietje, wel *smelt*
Vond ik juist niet of zag jij liever rokende tokkies met een goor vriendje en een vies huis?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:09 schreef Ace1 het volgende:
Wat een schim van een programma dat het ooit was..
Mee eens en medelijden hoeft ook niet, maar een beetje hoop mag wel. Het was heel duidelijk dat dit moedertje enorm veel issues had, gepest in haar jonge jaren en super onzeker, maar ze wist een ding, geen abortus, dan maar relatie kapot en ging er vol voor. Ook hoe ze van haar ballonverslaving af kwam, cold turkey. Haar moeder die heel zwaar ziek is toch iets geven van hoop. Ach, dit meiske redt het wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:37 schreef Leandra het volgende:
Ik niet, dan wordt het voor een bepaald type puber ook nog een doel deelnemer te worden, maar goed, ik ben ook niet van het hatewatchen van allerlei programma's en heb liever dat kinderen die geboren worden niet ook nog eens 3-0 achter staan omdat moeders een verslaving had.
En ze staan al niet op voorsprong met een gezonde pubermoeder.
Eens, vroeger probeerden ze echt wat besef bij te brengen en een verandering te maken (gezonder leven, maar ook een opleiding/baan) maar tegenwoordig is het steunen en supporten en vooral niet teveel aan de boom schudden. Terwijl het helemaal niet gek is om te vragen hoe zo'n tienermoeder het voor zich ziet; een baby met zieke moeder in een flatje met 1 slaapkamer zonder babyvader, zonder inkomen. Wat die moeder zélf van plan is om dat kind een goede start te geven en welke stappen ze zelf wil zetten en waar het programma/de bekende moeder mee kan helpen. Dat mis ik nu wel in het programma.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:09 schreef Ace1 het volgende:
Wat een schim van een programma dat het ooit was..
Voor de camera, ja. Het voluit kritiek geven op jonge tienermoeders is niet in beeld meer. Toch gaf Kim tussen neus en lippen genoeg door en ik vermoed ook begeleiding achter de schermen. Het is al genoeg sneu voor de camera.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Eens, vroeger probeerden ze echt wat besef bij te brengen en een verandering te maken (gezonder leven, maar ook een opleiding/baan) maar tegenwoordig is het steunen en supporten en vooral niet teveel aan de boom schudden. Terwijl het helemaal niet gek is om te vragen hoe zo'n tienermoeder het voor zich ziet; een baby met zieke moeder in een flatje met 1 slaapkamer zonder babyvader, zonder inkomen. Wat die moeder zélf van plan is om dat kind een goede start te geven en welke stappen ze zelf wil zetten en waar het programma/de bekende moeder mee kan helpen. Dat mis ik nu wel in het programma.
Nu is de strekking vooral dat het allemaal wel goed komt als je maar genoeg in je kracht staat ofzo.
Het praktische wordt wel erg genegeerd.
Qua entertainment snap ik wel de keuze om dat soort dingen achter de schermen te doen. Maar er zijn genoeg kijkers die best geïnspireerd kunnen worden doordat iemand in dit programma bijvoorbeeld gaat werken of terug naar school gaat. Ik kan me voorstellen dat dat echt een onmogelijke opgave lijkt en dan helpt het ook niet echt dat dit soort programma's niet laten zien hoe dat wel kan.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Voor de camera, ja. Het voluit kritiek geven op jonge tienermoeders is niet in beeld meer. Toch gaf Kim tussen neus en lippen genoeg door en ik vermoed ook begeleiding achter de schermen. Het is al genoeg sneu voor de camera.
Serieus? Welke kijkers dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Qua entertainment snap ik wel de keuze om dat soort dingen achter de schermen te doen. Maar er zijn genoeg kijkers die best geïnspireerd kunnen worden doordat iemand in dit programma bijvoorbeeld gaat werken of terug naar school gaat. Ik kan me voorstellen dat dat echt een onmogelijke opgave lijkt en dan helpt het ook niet echt dat dit soort programma's niet laten zien hoe dat wel kan.
Dat vroeg ik me ook af inderdaad! Daar wordt je niet blij van als je ouder bent, op een plek met zo'n lading. Als je het toch graag wil doe het dan lekker neutraal op de pols, de schouder of de enkel ofzo.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:54 schreef roos94 het volgende:
Lekker Djairo boven je tieten tattoeren .Supercliche.
Ik vond de stille hint van Kim met haar uitgezochte foto ook vrij duidelijk, geen valse wimpers, geen tattoos te zien, naturelle foto als een soort Maria in veel wit gewaad.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:54 schreef roos94 het volgende:
Lekker Djairo boven je tieten tattoeren .Supercliche.
Ik vond dat vaak een beetje denigrerend overkomen juist. Waardoor ik het idee had dat de tienermoeders dit ook wel voelden en daarom wat meer afstand namen van de host moeders. Bv Bibi herinner ik mij deed redelijk hautain vaak.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Eens, vroeger probeerden ze echt wat besef bij te brengen en een verandering te maken (gezonder leven, maar ook een opleiding/baan) maar tegenwoordig is het steunen en supporten en vooral niet teveel aan de boom schudden. Terwijl het helemaal niet gek is om te vragen hoe zo'n tienermoeder het voor zich ziet; een baby met zieke moeder in een flatje met 1 slaapkamer zonder babyvader, zonder inkomen. Wat die moeder zélf van plan is om dat kind een goede start te geven en welke stappen ze zelf wil zetten en waar het programma/de bekende moeder mee kan helpen. Dat mis ik nu wel in het programma.
Nu is de strekking vooral dat het allemaal wel goed komt als je maar genoeg in je kracht staat ofzo.
Het praktische wordt wel erg genegeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |