Daar zit wel een rem op als je begrijpt wat ik bedoel. Nee ik doelde op een ander gen.quote:
Mooie tijden!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 01:31 schreef christmastsunami het volgende:
ik zit hier 40 minuten high naar mozart te luisteren, brilliant.
Zo heerlijk, wat is eigenlijk van haar terecht gekomen.... Guilty pleasure.quote:
Geen flauw idee. Ik kwamquote:Op zaterdag 12 juni 2021 01:48 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zo heerlijk, wat is eigenlijk van haar terecht gekomen.... Guilty pleasure.
langs dezequote:toevallig
Ik kwam ook......quote:Op zaterdag 12 juni 2021 01:54 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik kwam
[..]
langs deze
En wilde meer
Dit topic is 24/7 up en jij bent de persoon die het meeste post, en je ziet het nu pas... OK!quote:
Ja klopt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 02:25 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dit topic is 24/7 up en jij bent de persoon die het meeste post, en je ziet het nu pas... OK!
Nog steeds jammer dat de wereld het niet aan kan.quote:
Dat kunnen ze wel, doe eens niet zo dramatisch.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 02:26 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat de wereld het niet aan kan.
Nee, het gemiddelde plebs houd van zoetsappige rommel en vind dat te hard, Ukraine gaat nooit winnen in deze Shalalie wereld. SOFT!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 02:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel, doe eens niet zo dramatisch.
Plebs is echt een stom woord, je hebt meegekregen dat Oekrane van de voters de op 1 na meeste stemmen kreeg?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 02:29 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nee, het gemiddelde plebs houd van zoetsappige rommel en vind dat te hard, Ukraine gaat nooit winnen in deze Shalalie wereld. SOFT!
Misschien moet jij eens niet zo boos doen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 02:31 schreef cosmosis het volgende:
Misschien moeten we Sieneke de volgende keer weer sturen, past beter bij het ESF volk
Waarom log je niet uit dan, dit forum is alleen leuk als je niet automatisch post.quote:
Nee ben gestopt nadat de optredens klaar waren, 3 uur lang voten boeit me niet zoquote:Op zaterdag 12 juni 2021 02:31 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Plebs is echt een stom woord, je hebt meegekregen dat Oekrane van de voters de op 1 na meeste stemmen kreeg?
Ja ik lees net dat andere topic. Verontrustend snelle respons.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 02:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Waarom log je niet uit dan, dit forum is alleen leuk als je niet automatisch post.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 02:34 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ja ik lees net dat andere topic. Verontrustend snelle respons.
Tis half 3!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 02:36 schreef christmastsunami het volgende:
tandjes poetsen en naar bed, koptelefoon af, af
De respons van de andere kantquote:
Neem nog een klein dikkertje!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 02:36 schreef christmastsunami het volgende:
tandjes poetsen en naar bed, koptelefoon af, af
Dit nummer listenquote:
SPOILER: Radio Paysan FM San MaliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Treehut362 op 12-06-2021 13:09:37 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
Hoop t wel ja!quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Best wel druk maar ook wel een toffe week.
Hoe was jouw week?
Welke series kijk je ook?quote:Op zondag 13 juni 2021 00:15 schreef cosmosis het volgende:
Een van de betere characters van alle series!
Net " The last Kingdom" Seizoen 2 afgerond. volgens FOK zou ik eens " Jessica Jones en Lucifer" een kans geven. Ik denk dat ik eerst voor TLK Seizoen 3 ga, voordat ik daar in duik.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2021 00:34 schreef cosmosis het volgende:
Amalia trouwens nog steeds hetzelfde 18 jaar later haha
Ik moest toch echt even mijn ogen knipperen bij die drummer, eerst dacht ik vrouw, toen wist ik het niet en toen zag ik het pas. Wat is die androgyn zeg.quote:
Mooi toch?quote:Op zondag 13 juni 2021 01:02 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik moest toch echt even mijn ogen knipperen bij die drummer, eerst dacht ik vrouw, toen wist ik het niet en toen zag ik het pas. Wat is die androgyn zeg.
lekker lossssssssssssssssquote:Op zondag 13 juni 2021 01:12 schreef cosmosis het volgende:
Boehaa volgende maand gevaccineerd, Corona paspoort, ster op mn borst alles en weer losgaan! Freedom!!!
sowwwww echt wel!! 14 dagen na de 2e prik sta ik de golven te bedwingen in Zuid Frankrijk! rawrrrrr living the life!quote:
quote:Op zondag 13 juni 2021 01:16 schreef cosmosis het volgende:
[..]
sowwwww echt wel!! 14 dagen na de 2e prik sta ik de golven te bedwingen in Zuid Frankrijk! rawrrrrr living the life!
Ik vraag me al lange tijd af wat ze onder dat tshirt aan heeft.....pfffquote:
India heeft ook geen straatnamen nodig. Next level society!quote:Op zondag 13 juni 2021 01:35 schreef christmastsunami het volgende:
in de hemel hebben de straten geen naam volgens Bono. Hoe weet ie dat nou?
Found the perfect song!quote:Op zondag 13 juni 2021 01:43 schreef shiitake het volgende:
I want a perfect body, I want a perfect soul.
I want you to notice..quote:Op zondag 13 juni 2021 01:43 schreef shiitake het volgende:
I want a perfect body, I want a perfect soul.
I do.quote:Op zondag 13 juni 2021 01:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
I want you to notice..
When i'm not around..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |