SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als er een mannelijk kind van vijf bij was geweest was dit niet gebeurd.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:22 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ovenop-dam~ab76ab28/
Haha ja precies.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er een mannelijk kind van vijf bij was geweest was dit niet gebeurd.
Het is maar goed dat we jurkjes en lippenstift voor ze hebben uitgevondenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ja precies.
Nou worden die vrouwen trouwens wel HEEL dom afgeschilderd in de media.
Hij lijkt precies op een irritante collega van mequote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Het valt ook altijd zo makkelijk aan de kutkop te zien hoe iemand is, succes lelijke nerd![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)is-mondkapjesaffaire
Ik dacht dat alle vrouwen twee dingen tegen konden. Praten en varen is vast een uitzondering.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:22 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ovenop-dam~ab76ab28/
Het is ook te debiel en zwakzinnig om te denken dat je hiermee weg kunt komen qua publieke opinie.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij lijkt precies op een irritante collega van me
Hij komt er wel mee weg.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ook te debiel en zwakzinnig om te denken dat je hiermee weg kunt komen qua publieke opinie.
Goed en slim beleggen inderdaad, een beetje bedrijf van naam en faam zal hem echter niet snel aannemen en als buschauffeur is zijn ego te groot.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij komt er wel mee weg.
Iets minder gelieft maar wel miljonair
Moet gezegd worden dat ik Piet Zwart van Coolblue wel een geschikte kerel vind. Maar dat zie je ook terug in zijn bedrijf.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Het valt ook altijd zo makkelijk aan de kutkop te zien hoe iemand is, succes lelijke nerd![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)is-mondkapjesaffaire
Ja las het en dat klonk inderdaad sympathiek.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:15 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Moet gezegd worden dat ik Piet Zwart van Coolblue wel een geschikte kerel vind. Maar dat zie je ook terug in zijn bedrijf.
"Het is nooit in me opgekomen dat ze het geld konden terugbetalen”, zegt Zwart. „Ik dacht: die jongens hebben hun baan opgezegd om iets moois op te bouwen, dan wil ik ze niet gaan plukken. Ik had me erbij neergelegd dat we dat geld moesten afschrijven"
Welke kwal?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:19 schreef christmastsunami het volgende:
Ik ga nooit meer stemmen, ben het zat dat geglibber, die kwal hoeft alleen maar te zeggen, ik weet van niks en dan is het goed.
Maar het is geen in je bikini op het strand weerquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:31 schreef christmastsunami het volgende:
Trouwens, op het strand zou het zomaar eens zonnig kunnen zijn. het is maar een paar meter, maar vaak is het zonnig op het strand en 2 minuten verderop bewolkt.
https://webcam.nl/strand/quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar het is geen in je bikini op het strand weer
je moet dan juist stemmen, op een andere partijquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:23 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
onze opper kwal galbak mark.
dat is het nooitquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar het is geen in je bikini op het strand weer
Ik sla wel over maar bedanktquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:37 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
zo te zien moet je naar vlieland en ameland voor zon
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou als troost sushi als ontbijt bestellen.
MarkGodquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:23 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
onze opper kwal galbak mark.
joh. Fotos schetsen een beter beeldquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
matig; slecht onderhouden en onhandige ruimte indeling.
Herkenbaar, foto's precies uit goede hoek op een mooie zonnige dag gemaakt en meubels zo gepositioneerd dat het een kasteel lijkt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
matig; slecht onderhouden en onhandige ruimte indeling.
Familie van Rob?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:47 schreef christmastsunami het volgende:
easy jetten staat op de kaagbaan te Taxiën
op dit moment niet, ik moet nu vooral beslissen of ik op de eerste wil gaan bieden en dat hangt vooral af van: is het voorlopig groot genoeg voor mij of moet ik toch kijken naar appartementen met een extra kamer.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh. Fotos schetsen een beter beeld![]()
En nu? Heb je nog wat op de planning staan?
mja als je nu al twijfelt dat het te klein is? Maar het is een woonkamer en 2 kamers toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
op dit moment niet, ik moet nu vooral beslissen of ik op de eerste wil gaan bieden en dat hangt vooral af van: is het voorlopig groot genoeg voor mij of moet ik toch kijken naar appartementen met een extra kamer.
ja idd maar ik ben slecht in dat voor mij zienquote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja als je nu al twijfelt dat het te klein is? Maar het is een woonkamer en 2 kamers toch?
1 slaapkamer en 1 kamer voor bv pc.?
Ik heb nog 5 kilo, ofzo, moet ik nog van afquote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ja idd maar ik ben slecht in dat voor mij zien
opzich om gewoon te leven is het zat maar ga even thuis wat dingen opmeten gewoon om beter zicht te krijgen op wat bv waar zou kunnen staan en hoe dat qua ruimte uitpakt (die lego hobby van mij is best een ruimtevreter maar wellicht past het heel makkelijk, ik zie dat niet zonder te meten)
daar heb ik niet echt last van.. behalve als ik op zaterdag om 15:00 in de stad moet zijn.. maar dan ben ik ook vrijwel gelijk weer wegquote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:07 schreef christmastsunami het volgende:
Het is gewoon te druk in de grote steden in de randstad, het is gewoon ongezond. leuk om es op bezoek te gaan, maar waardeloos om te wonen.
Je zou het liefst nog een extra kamer willen apart voor je hobby zoals bv lego?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ja idd maar ik ben slecht in dat voor mij zien
opzich om gewoon te leven is het zat maar ga even thuis wat dingen opmeten gewoon om beter zicht te krijgen op wat bv waar zou kunnen staan en hoe dat qua ruimte uitpakt (die lego hobby van mij is best een ruimtevreter maar wellicht past het heel makkelijk, ik zie dat niet zonder te meten)
het liefst heb ik idd aparte grote hobby kamers.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zou het liefst nog een extra kamer willen apart voor je hobby zoals bv lego?
enig idee hoe compleet het is?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:20 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
klopt ik wou astronaut worden.
Ja het is helaas niet het moment om te specifiek te zijn neequote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:18 schreef mschol het volgende:
[..]
het liefst heb ik idd aparte grote hobby kamers.
maar tegelijkertijd weet ik: ga ik iets groters zoeken, is het nu maar de vraag of ik ertussen kom en ik moet verhuizen, het is niet een kwestie van ik wil verhuizen..
kan ik beter elke beetje kans aanpakken (en evt een kleine consessie doen)
Zodicht bij werk is voor mij wel echt enorm fijn (niet meer 2 uur per dag reizen)
Weinigquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:59 schreef dud0r het volgende:
Wat gaan we allemaal doen vandaag schatjes?
Prima planquote:
Liever tetten dan jettenquote:
ik ben maar begonnen huidige ruimte die ik heb in een plattegrond te zetten en dan eens vergelijken met de plattegronden van aangeboden huizen.. dat gaat voor mij een beter beeld geven denk ikquote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is helaas niet het moment om te specifiek te zijn neeWat betreft je werktijd en winkels in de buurt is wel echt een groot pluspunt
Mag je daar alleen heen als je in quarantaine zitquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:11 schreef bitterbal het volgende:
k ga straks hier kijken
[ afbeelding ]
Er ligt een stuk strand aan de maas. quarantainestrand
daar moet je vast in quarantainequote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag je daar alleen heen als je in quarantaine zit
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag je daar alleen heen als je in quarantaine zit
Oh oh. Ballie komt straks terug met tuberculosequote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
QUARANTAINE TERREIN
Aan het eind van de Quarantaineweg ligt een bijzonder terrein met het enige natuurlijke zandstrandje van Rotterdam. In de jaren dertig bestemd om zeelui met besmettelijke ziekten in quarantaine te houden. Dat is nooit gebeurd, wel werden er tbcpatiënten verpleegd. Tegenwoordig wonen en werken hier kunstenaars.
Zie er eigenlijk meer uit dat als je er gezwommen hebt je vervolgens 2 week in quarantaine moet wegens mogelijke besmetting en vergiftigingquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
QUARANTAINE TERREIN
Aan het eind van de Quarantaineweg ligt een bijzonder terrein met het enige natuurlijke zandstrandje van Rotterdam. In de jaren dertig bestemd om zeelui met besmettelijke ziekten in quarantaine te houden. Dat is nooit gebeurd, wel werden er tbcpatiënten verpleegd. Tegenwoordig wonen en werken hier kunstenaars.
officieel mag je ook niet zwemmen daar maar das vanwege de stroming door het scheepvaartquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zie er eigenlijk meer uit dat als je er gezwommen hebt je vervolgens 2 week in quarantaine moet wegens mogelijke besmetting en vergiftiging
Ja ja.... stromingquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
officieel mag je ook niet zwemmen daar maar das vanwege de stroming door het scheepvaart
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ja.... stromingIk denk dat je oplicht als je 's avonds thuiskomt
Die mensen sporen niet. Past wel mooi bij de naam van je werkquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
bij mij op werk daar in het water zwemmen mensen ook. Dus keek laatst zo in het water wate r allemaal zo voorbij drijft. Ik weet het nog niet
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
*slaat met spatel op BB's vingers.. *
[ afbeelding ]
Nah ik ben sowieso al niet zo fan van zwemmen in rivieren en in verstedelijkt gebiedquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
maar ze hebben hier bv, in de rijnhaven onderzoek gedaan of het water kwalitatief goed genoeg is om te zwemmen en dat is het dus blijkbaar wel
[ afbeelding ]
en Mschol het ei, en de kaas is voor Ettoquote:
Dacht dat de noordzee altijd als zeer schoon bekend stond.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nah ik ben sowieso al niet zo fan van zwemmen in rivieren en in verstedelijkt gebiedMaar goed de zee bij zal het allicht ook niet altijd beter zijn
Gewoon zwemmen in een zwembad. Dan weet je zeker dat het chloor alles dood maaktquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nah ik ben sowieso al niet zo fan van zwemmen in rivieren en in verstedelijkt gebiedMaar goed de zee bij zal het allicht ook niet altijd beter zijn
Volgens mij ook wel, we hebben hier een smutzige kleur alleenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat de noordzee altijd als zeer schoon bekend stond.
Als het flink naar chloor ruikt weet je ook genoegquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon zwemmen in een zwembad. Dan weet je zeker dat het chloor alles dood maakt
ja in thailand kijk je er zo doorheen maar is het zo warm dat je er beter niet met open wonden in kan zwemmen vanwege alle bactierenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel, we hebben hier een smutzige kleur alleen
In patat zekerquote:
Vreetzakquote:
Muren aan het schilderen??quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:34 schreef koffief1lter het volgende:
Schilderen is wel leuk maar je bent 2/3 van de tijd bezig met afplakken. Dat is niet leuk.
Ja ranzigquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in thailand kijk je er zo doorheen maar is het zo warm dat je er beter niet met open wonden in kan zwemmen vanwege alle bactieren
Trap en daarna muren. Gelukkig zij muren makkelijker, want dan hoef je niet zoveel af te plakken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Muren aan het schilderen??
Ik schilder liever (hoewel niet vaak) op canvas
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Oog was weer kut. Werd om zeven uur wakker. Niks aan het handje. Nog even doorgetukt. Uurtje later: pijnlijk, tranen, de hele meuk.
Beetje chloor erin?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Oog was weer kut. Werd om zeven uur wakker. Niks aan het handje. Nog even doorgetukt. Uurtje later: pijnlijk, tranen, de hele meuk.
schilderen is ook niet leukquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:34 schreef koffief1lter het volgende:
Schilderen is wel leuk maar je bent 2/3 van de tijd bezig met afplakken. Dat is niet leuk.
Ik had net vrijdag de afspraak bij de oogarts voor maandag afgezegd.quote:
Dacht dat je er doorheen was, ogen zijn kut om iets aan te hebben en een kwestie van lange adem.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had net vrijdag de afspraak bij de oogarts voor maandag afgezegd.
Maar goed, nu is de pijn weer weg. Dus even zien hoe het de komende nachten gaat.
Het is echt tijd voor een plug and play-systeem. Oog kapot? Gewoon een nieuwe in je oogkas klikken en gaan.
Ja, het ging vijf nachten prima.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat je er doorheen was, ogen zijn kut om iets aan te hebben en een kwestie van lange adem.
Ja of slijmijs.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Champignonpaté klinkt ongeveer net zo lekker als doperwtenjam.
*noteert.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lucht van gebakken champignons *ril* *brr* *huhgh*
Staan drie dingen opquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat notitieblok van jou moet inmiddels aardig vol raken
hmmmm nee.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:56 schreef christmastsunami het volgende:
wat lekker is, is ardenner pate in reepjes gesneden,met wat curry gewurz saus en wat gesneden andijvie, op een pistoletje.
ook neequote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:59 schreef christmastsunami het volgende:
een dikke laag 'Corned beef', kornetbief zoals ze zeggen, met wat curry gewurz en andijvie, lijkt er ook op, ook lekker.
De rest zit in m'n breintjequote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
slechte notitie-bijhoudert ben je dan
ja dat probeer ik dus nou al de hele tijd op te zettenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had net vrijdag de afspraak bij de oogarts voor maandag afgezegd.
Maar goed, nu is de pijn weer weg. Dus even zien hoe het de komende nachten gaat.
Het is echt tijd voor een plug and play-systeem. Oog kapot? Gewoon een nieuwe in je oogkas klikken en gaan.
maar dan voor hoofdenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat probeer ik dus nou al de hele tijd op te zetten
Mon specialité.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoera voor hoofden met (nutteloze) feitjes
Nee, dankje, ik ben pas ziek geweestquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:56 schreef christmastsunami het volgende:
wat lekker is, is ardenner pate in reepjes gesneden,met wat curry gewurz saus en wat gesneden andijvie, op een pistoletje.
ik koop meestal, wat betere vanille ijs, doe ik in een mok en ga ik in roeren, tot ie dikker en dikker en dikker wordt, totdat ik soort compacte softijs krijg, dan schep ik er nog wat bij en een koppijn dat ik dan soms krijg.quote:
schijnt wel te helpen tegen krampquote:
Zoiets wordt vast veroorzaakt door een gen defect ofzoquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die dit dronk, die had ook graag zuurkoolsap trouwens.
Ja meerdere wel vrees ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zoiets wordt vast veroorzaakt door een gen defect ofzo
True.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:07 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
in Polen doen ze dat, gooien ze die augurken weg, maar drinken ze dat sap tegen een kater.
Ja, want dit gebeurt dagelijks.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:10 schreef bitterbal het volgende:
Had die Sywert nou echt gedacht dat hij er mee weg kon komen eigenlijk?
Niet echt denk ik maar ik vermoed dat hij zich niet in kon houden, Christenen hebben niet zo'n sterke ruggengraat.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:10 schreef bitterbal het volgende:
jepquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:10 schreef bitterbal het volgende:
Nu weer.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Je had vroeger hier ook Chips met augurkensmaak![]()
![]()
Heimelijk in het bedrijfsleven van potjes waar niemand naar kraait maar ik geloof dat 99 procent van de wereld toch wel iets van Covid-19 heeft meegekregenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, want dit gebeurt dagelijks.
Je zou kunnen stellen dat het evolutie is, maar dat geloven ze natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet echt denk ik maar ik vermoed dat hij zich niet in kon houden, Christenen hebben niet zo'n sterke ruggengraat.
Of die mensen die daags na de tsunami tussen de lijken op het strand lagen te zonnen in Thailand "schijt aan ik hebt godverdomme verkansie'quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:12 schreef bitterbal het volgende:
hij doet mij denken aan die gast die ineens die prijs van dat aids medicijn verhoogde
Die komen nog ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die field labs en testen daarvoor kregen bijna 1 miljard. Daar is nog veel meer met geld geschoven.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of die mensen die daags na de tsunami tussen de lijken op het strand lagen te zonnen in Thailand "schijt aan ik hebt godverdomme verkansie'
ja ook bizar iddquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of die mensen die daags na de tsunami tussen de lijken op het strand lagen te zonnen in Thailand "schijt aan ik hebt godverdomme verkansie'
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:12 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, vooral als je nadien het resultaat ziet.
"god heeft het zo gewild"quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zou kunnen stellen dat het evolutie is, maar dat geloven ze natuurlijk niet.
Ja maar die eigenaar van Coolblue vind dan weer dat het belastingcenten zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:20 schreef bitterbal het volgende:
maar hij kan makkelijk die 4 ton aan coolblue terug betalen lijkt mij
tuurlijk kan die dat.. maar dat doettie niet..quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:20 schreef bitterbal het volgende:
maar hij kan makkelijk die 4 ton aan coolblue terug betalen lijkt mij
Waarom? Coolblue heeft toch zelf 4 ton gedoneerd?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die eigenaar van Coolblue vind dan weer dat het belastingcenten zijn eigenlijk.
oh denk dat coolblue die 4 ton wel kan missen maar het zou terecht zijn als die engnek dat geld terug zou gevenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag allemaal wat bestellen bij Coolblue, dan is dat ook weer geregeld.
okquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag allemaal wat bestellen bij Coolblue, dan is dat ook weer geregeld.
Ja maar die vind het blijkbaar toch lullig.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom? Coolblue heeft toch zelf 4 ton gedoneerd?
ja das het niet. :pquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die vind het blijkbaar toch lullig.
Wilde dit net copy-pastenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
De Coolblue-topman kon het niet geloven. "Mij is nooit, nooit, nooit iets verteld. Onze strikte voorwaarde was juist dat alles op non-profitbasis moest gebeuren." Zwart sluit niet uit dat er stappen worden ondernomen tegen Van Lienden en zijn twee compagnons.
misschien halen ze het nog terug
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Knappe zuster ontmoet gisteren.
Spuitje zettenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Knappe zuster ontmoet gisteren.
Leugens!quote:
Dat is ook oneerlijk, jij vangt achter de halve Randstad aan en GRMBL mag niet eens een hete zuster afkoelen.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is ook oneerlijk, jij vangt achter de halve Randstad aan en GRMBL mag niet eens een hete zuster afkoelen.
Echt hequote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is ook oneerlijk, jij vangt achter de halve Randstad aan en GRMBL mag niet eens een hete zuster afkoelen.
Heb alleen vanmorgen een flinke doorgespoeld.quote:
D'r zo jaloers maken dat ze straks hier voor de deur staat om elke andere vrouw in mijn buurt weg te slaan?quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
D'r zo jaloers maken dat ze straks hier voor de deur staat om elke andere vrouw in mijn buurt weg te slaan?
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
D'r zo jaloers maken dat ze straks hier voor de deur staat om elke andere vrouw in mijn buurt weg te slaan?
Mwaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, je weet pas wat je mist als je het kwijt bent
Leuke filmquote:
https://www.coolshop.nl/p(...)amp-pp4501sw/AE7534/quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar even de stad in. Kijken voor een lamp.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.coolshop.nl/p(...)amp-pp4501sw/AE7534/
Die van mij is aan de bovenkant wel soort van afgestorven....quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Gerrie zal toch geen zwarte arm hebben.
Lekker als je ermee tegen een deurpost aan loopt nuquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van mij is aan de bovenkant wel soort van afgestorven....
Jup... ik draaide vanochtend in bed mij om en dacht 'neeeeeee dit gaan we even niet doen'quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker als je ermee tegen een deurpost aan loopt nu
Alsof er een Fiatje 500 aan hangt te bungelen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jup... ik draaide vanochtend in bed mij om en dacht 'neeeeeee dit gaan we even niet doen'![]()
Voor de rest overigens helemaal niks (nog)
Meer alsof Hulk Hogan mij een flinke stomp op de bovenarm/schouder heeft gegevenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof er een Fiatje 500 aan hangt te bungelen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meer alsof Hulk Hogan mij een flinke stomp op de bovenarm/schouder heeft gegeven
In thermosondergoed, gewatteerde jas en een muts op?quote:
Je kent mij te goedquote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In thermosondergoed, gewatteerde jas en een muts op?
Loop ik dan lekker in mijn korte broek en shirtjequote:
Bontjas en daaronder niets "READY TO GO"quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In thermosondergoed, gewatteerde jas en een muts op?
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:quote:
Bol.comquote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar heb je besteld? Met dit weer wel fijn
Billetjes samengeknepenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pas op, dadelijk kruipen er palingen naar je kont toe.
Nee henk je vaccinatiequote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo warm is het nou ook weer niet.
Komt vast door de windquote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo warm is het nou ook weer niet.
Minder gevoeligquote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik
Maar nee, alleen een gevoelige arm. Al veel minder dan gisteravond.
Daarom heb ik hem ook links laten zetten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minder gevoeligDan valt 'ie er vast zo af.
Slimquote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem ook links laten zetten.
Moet je m'n schouder enzo ook? Want er zit een oud breukje in het sleutelbeen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
"Gevaccineerde arm. Bevat lichte gebruikssporen"
100 euro denk ik?
Maar die gaat er niet afvallen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Denk een rechter arm is duurder. Zonder tattoos ook.
Maar die heeft een scheve vinger.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Denk een rechter arm is duurder. Zonder tattoos ook.
Ja maar ze zijn ook allemaal tweedearms he....quote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die heeft een scheve vinger.
Gewoon een schaaltje snacks aan de ene kantquote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:02 schreef mschol het volgende:
er moet voor BB gewoon een walkthrough vaccinatiestraat komen..
ene kant wordt je aan de praat gehouden, andere kant; de blinde muur: luikje open, iemand ramt een naald in de arm, luikje dicht..
Zorg eerst maar voor een ooglid en een oog voordat je aan grotere dingen begint.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon een schaaltje snacks aan de ene kant
Maar k heb juist zo'n interesse in de arm van ger voor mijn bodypartsshop
Ik heb nog niet eens de track & trace ontvangenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zorg eerst maar voor een ooglid en een oog voordat je aan grotere dingen begint.
Buda en ik zitten nog steeds op onze bestelling te wachten
Daar heb ik toch niks aanquote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:44 schreef bitterbal het volgende:
willen jullie anders een vinger om het goed te maken?
Straks zwarte voeten?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:00 schreef bitterbal het volgende:
vanaf het strandje
https://imgur.com/a/vHKCILT
https://imgur.com/gallery/vHKCILT
Het is mooi weerquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als dat ook zo is met mooi weer dagen
Die heb ik altijd op. kan ik niet afzettenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:15 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ballie heeft haar restingbitchface opgezet, strand gangers zijn gevlucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |